Ja-ja ezt ismerem viszont hogy hogy lett a lökete 71,5 ből 74 az nem világos.
ez hf motor nem ritmo,forditva van minden rajta az enyémhez képest.
Viszont 1báron hogy lett 300le azt nem tudom (hacsak nem magas kompressziója van)de tökmindegy .Nekem 2bar kellet hozzá .
Aha ,azt mondtad unobol 1misiből 300le lesz simán.Azt hogy unobol azazt jelenti hogy 1.3 vagy 1.4ből.Miaz hogy utcai 300le (ez milyen faszság már,van verseny 300le meg utcai 300le)?
a 12seces idő meg 300le unótol kötelezö lenne .Ave autója hol utcai?
Azt meg pláne kétlem hogy 2l-ből kijönne utcára.főleg hogy a motorberakás is komoly faragást igényelne.Amúgy 300le-s unot sem láttam még ,van ilyen?Lázas vagy és félrebeszélsz..............
Ja persze, csak nem volt 300le az autód...nyomni is kell azt a szintert mert magátol nem lesz elég.
60e ért olyan is lehet az a proexes , gondolom nem rozsdamentes.
A hörmanos unom "egyik" tulaja csináltatot szintén 60ért redszert alá,egy másik neves kipufogósnál.
Ne tud meg,inkább én megcsinálom................
Milyen kuplung van 50e ért? max szintertárcsa...................
Ap racing,vagy sachs racing szett olyan 140e ha jól tudom de Bobo megmondja pontosan.
kipu 50,tengely 50e azé ezek nagyon sufni árak........bár a tengelyt eltudom képzelni.
utánanéztem ennek a 420euro/db árnak biztos nem lehet ,annyiért már titán karok vannak.......sőt olcsobban.
érdeklőd meg légyszi tényleg ,mert set árnak nem lenne rossz.
Thx
darabárnak meg soknak tartom.Pauter 700 dodo.
Amerikai gyártótól sok lenne az 1700euro/ set de el tudom képzelni.
A Je dugora is 2xx akármit ir azt sem értem.setnek kevés, darabnak szintén nem olcsó pedig az amerikai álltalában az, az europaiakhoz képest.
Meg tudnád ezt érdeklődni nekem?
Ja-ja de az is taljánul.Sőt englisül se tudok.
nem tudok rájönni hogy lehet rendelni,ha van ötlet segits pls.
lancia 2.0 16v kar kellene 325juró csak nem tudom set vagy darab.
A gyártó(saenz) oldalán nem találom ezt a kart.
bármilyen segitség jól jön aki tud olaszul.természetesen nem a ferraritól kellene rendelni hanem innen www.gozzoli.it
hajtókar kellene,csak kéne róla több info..........
holnap adom az 1 misit ,meg egy uno kasznit is.halálosan komolyan mondom .
Ha azzal a szerelővel akarnád csináltatni aki a tiedet csinálja,hát nemtom..................
inkább nem fejezem be a mondatot.Nagyon el vagy tévedve.
Naszóval ,nem akarom rontani a vems hitelét mert meg vagyok vele elégedve de hidd el mire a végére érsz közel lesz a 400k.
Valóban kezel minden jeladót,de mégse
Lamda,egt,lcd,kábelköteg.
30-1,60-2-es főtengelykerék,minimum duplatrafós de inkább hengerenkénti gyújtást (nembizti hogy minden autón van gyárilag),és akkor még nem beszéltünk arról hogy veztengelyjeladó mertazt még senkinek nem láttam bekötve.
Falco leirta helyettem,mármint az ecuról.nekem a vems kb 400k-ba állt meg.gyári kábelköteggel,progizva.
"Nem tunik viccnek, ahogy igy elnezem. De szerintem a tied meg ennyi sincs."
Ha meg arra gondolsz hogy az autóm nem került annyiba akkor csalódást kell okozzak.
12seces autó mondjuk CCH utcaija,nem hiszem hogy 1milkából kijönne a tuning,sőt abba sem vagyok biztos hogy elmegy még 10000km-t!
Bocs Sanya de igy gondolom.
Örülök hogy ezt leirtad ,mert igy terjednek a rémhirek hogy 1-1.5 mill-be kerülnek 12-es autók.
Csodálkozom hogy azt gondolják hogy 1 milkábol 300le utcai vas lesz....ami birja is.
Biztos én csinálok vmit rosszul.
A mérés ota sztem erősebb egy ötvenessel.
Már probáltam egyszer még a 12.xx időszakban,akkor még kevés volt valóban.
Utcsó versenyre kicserélem azért próbából.
Ha igy gondolkodom igencsak elférne már nekem is hosszabb válto.
Madáron már kb 4/ 8500 volt a célvonali .
Van olyan váltom ami sztem 1-100,2-150,3- 2xx a többit még ki sem mertem probálni.
A 60 lábba beleesik már nekem egy váltás lehet igy jobbat is tudnék rajtolni?
Nomeg a 0-100 lehet lemenne 3alá