Pfff...ezt most meg nem mondom neked fejből...viszont lapkra lehet szedni...vagy akár többet is hozzá tudsz rakni, ha kettőt veszel...szal lehet vele játszani, az a lényeg, hogy a megfeleő részhez a megfelelő darab kerüljön...nem tom így érthető e...
XE-re kell már vagy az NE-re...
Ha xe-re, akkor én megnézném a helyedben a gyári Let tömítést,(meg kell nézni a vízjáratokat, hogy stimmel e minden...menj be a csergőbe és kérj ki egy z20let meg egy Xe tömítést, és lesd össze...most így meg nem mondom, de szemre nagyon hasonló) több lapból van összerakva fémtömítés, lehet vele elég ügyesen variálni magasság ügyben...(nekem is ilyen volt a turbón és soha nem volt gondom vele...(az is xe blokk volt, és a HF meg ugyan az...és most hogy így leírtam stimmel is, csak van talán két luk amivel több van rajta...)
Meg van Fóton a bácsi...de pl nekem az nem vált be...meg pár emberkének ugyanúgy...és van aki több éve olyannal mászkál...
Nekem pl ugyan az a mocim mint a tt-kben ami van...vagy S3
A 150-es volt a leggyengébb (csak audikban volt ha jól tudom) k03-al vannak azok is, de nem tom a gyári nyomását...valami fütyi 0.5-6 lehet...azoknak a mociknak elég gyengusz a bele...
a k04-nek meg kb 1.5 bar a határa, de kb az 1.4 amit még kicsit hosszabb távon elbír...fölötte várhatóan szétfordul...én pont emiatt gondolkozok egy gt28RS-ben, vagy egy Turbonetics t3/t4-ben...de lehet inkább elmegyek nyarlani Hawaiira ebből a lóvéból két hétre...
"vki tudja esetleg h az audi,vw,seat 1,8t20v-k töltönyomása mennyi, és mekkora a teljesitmenyük, milyen turboval? a turbot ugyneztem k03 "
Grafo!
A 180 Le-s verzión k03 van, a 210 és 225 LE-s pedig k04-el fut...
Elviekben a 180LE 0.8 baron fut, a 210-es szintén, a 225-ös pedig 1 baron...
Nekem a 250 LE-hez a k04-el 1.2 fix, 1.4 overboost van írva...
Remélem tudtam segíteni...
Nem kifejezetten spórolás...inkább nem akarom f@szságokra elszórni a zsetont...
Ha van különbség és értelme, akkor nyilván nem fogok szarozni vele...de csak egy darab öntvényről van szó...
"Exhaust manifold, High flow cast tubular Manifold, stock location mounted turbo on transverse mounted 1.8T engine found on 1998 to 2005 FWD 1.8T engines Compatible with all K03, K04, and stock location mounted ATP Eliminator Series GT2X, GTRS, GT28R, GT2871R. NOT compatible with Quattro cars such at 225TT, 225HP Audi S3 and Cupra ** Includes, all new nuts, bolts, and the new gasket shown for easy installation."
Bár most, hogy leírtam....gondolom a Cuprából is csak a 4X4-hez nem jó...
Itt ki lehet pontosan számolni, hogy milyen áttételeknél milyen fordulat mellett milyen kerékátmérővel milyen sebességgel halad az ember fia...hol vált...stb...pontosan kidobja az egyes fokozatokban elérhatő sebességet...
A kipum úgy néz ki gyárilag, hogy downpipe, szonda, két katalizátor (egymás mellett - ergo kettémegy a csövezés) majd újra egy cső és megint szonda...majd egy középdob, majd csőőőőőőőő...majd hátsódob, szép gyári Cupra véggel majd végül csőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő...
Vannak benne szűkölések, meg elég buzi hajtások...elvileg 63.5-es, de van ahol csak 60-as...(ezek külső átmérők)
Na várjál...mert én a coolerezésről beszéltem, hogy 60as lesz, te meg a kipuról...egyébként az én kipum gyárilag 63.5-es...
A második lambda jelet meg állítólag nem kell feltétlenül kiírni, csak nem kell bedugni annyira a szondát az áramlásba...(bár nem tom ez így jó e, de szegény Havrilla Petinek pl így volt...)
Na nekem meg sikerült találnom egy céget akik megcsinálják a coolerezésem csütörtökön...
Csak azt nem tom még, hogy 50-es vagy 60-as csőből csinálják e...a cooler ki belépő 60-as, a tuurbónál meg elvileg 50 körüli...hol jobb bővülni, vagy szűkülni???
210/56 Matador R13-as, W14-es ez a legpuhább keverék,
Én 1.9-es 60 lábat tudtam menni vele...
2 db van, állapota kitűnő...
40.000 HUF
Hankook slick: 240/560-as közepes keverék lehet, de soha nem próbáltam...
4 db van, ára 30.000 HUF/4 db, 20.000 HUF/2 db
Igény esetén tudok adni hozzá acélfelnit 4X100-as lukosztással... ha négyet veszel akkor a 30.000 HUF-ban benne van a két db acélfelni is gratis...;-) -> Na ez van felnin...igazából nem szívesen cicóznék, hogy ezt le, másikat meg fel...
Jah...és alkudozni lehet...de csak módjával...
Na akkor kérdezem konkrétan...
Szerinted, ha benagycoolerezem, kap egy 60-70-es kiput, injektorokat, és pl boostcontrollal emelek a mostani 1.2 nyomáson 1.4 overrel...mondjuk fix 1.5-re boostcut-tal...annak van számottevő értelme?
Tartósság megmarad? Mert igazából a GSI-vel annyit szoptam, hogy már paranoiás lettem ettől a tönkre fog menni dologtól...
Hát ilyen téren én sem szívesen ajánlok senkit, mert van, hogy balul sül el...vagy nem úgy ahogy várja az ember...
De azért vannak itt a fórumon is páran akik otthon vannak ebben a témában, de akár ott van Csongi is Csepelen...Voszi autóját is ő csinálta, és pl ő nagyon sok 1.8t-t progizott már...
De igazán húzott darabról még a tieden kívül én sem hallottam...bár ez nem jelent azért túl sokat...
Mááá mé kérsz bocsánatot...reméltem, hogy errejársz, és mondasz valami okosat mint ahogy megtetted...
Elég nyomásszabályzót cserélnem? Vagy másik injektort is kell? Újra kell teljesen progizni utána, vagy a mostani ABT-s motyóval is elérhető a 270ps?