timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 332 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2008.02.08. 07:38:16 (8794
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Az olcsót szeretjük,a szállítást gondolom átvállalják
És ha én nem akarom tizenkilencig pergetni?Akkor tutti occsóbb!Esetleg össznépi Audi centírgrúpbáj?Csak a vibrációmentességért... 
Re: ave (8793)
válasz erre előzmények 2008.02.08. 00:39:27 (8792
Felhasználói profil
11.18 @ 203
mennyiért csinálnak egy centírt?esetleg 5h-re? 
Re: carlosracing (8791)
válasz erre előzmények 2008.02.07. 15:09:36 (8784
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Megcsöngetnél?Sajna elhagytam a számodat.... 
Re: AudiMaxPower/Szili (8783)
válasz erre 2008.02.04. 23:27:58 (8768
Felhasználói profil
11.18 @ 203
válasz erre előzmények 2008.02.03. 21:07:34 (8747
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Én olyanra gondoltam hogy adok 500 nál érzékelhetően kevesebb USD egységet és beszerzed nekem.Vagy olyan nincs?

BTDT.Szerintem találó.Az én tankomban már volt E85. A 11.18nál is pl....

De semmi NEGATIV...legalábbis nem annak szántam. 
Re: DrT (8746)
válasz erre előzmények 2008.02.03. 20:48:53 (8744
Felhasználói profil
11.18 @ 203
at = az 
Re: pnanassy (8743)
válasz erre előzmények 2008.02.03. 20:47:18 (8743
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Ok,akkor engem érdekel egy ilyen szenzor.Te mennyiért tudsz?Milyet?


Természetesen utánna kell állítani mind a mennyiséget mind az előgyujtást.Teszem azt ha ez megtörténik.Igy egészíteném ki a kérdést.

Egyébként én el tudok képzelni olyan motort ami nem tud profitálni "jelentősen" belőle...Sőt...

Jó at a BTDT (Been There Done That) kifejezés a mongolban,te agyaltál már ezen?

 
Re: DrT (8742)
válasz erre előzmények 2008.02.03. 20:27:03 (8741
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Neked milyen padod van?Mehet oda méreckedni? 
Re: tschokker (8739)
válasz erre 2008.02.03. 20:26:12 (8740
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Egy versenyautóban lehetőség szerint érdemes csökkenteni a bonyolult,elromlásra hajlamos,felesleges,jelentős előnyt nem hozó alkatrészeket.Egy üzemanyagösszetétel nézegető szenzor az én szememben ilyen,amellett hogy valahol 500USD környékén van,vajon ki ismeri a megbízhatóságát,mikor jövünk rá hogy beszart?Ha leolvad a reaktor?

@@@KulinPapa:
neked működik autód ezzel a táblacserélős VEMS-el?Vagy van referencia ahol meg tudom nézni?Hányas firmware?

@@@DrT
Tehát adott egy motor.Adott 2 üzemanyag (Benya 95,E85)
Akkor létezik hogy ez a motor a nagyobb oktánszámú (http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating) (105) E85 üzemanyaggal ne legyen nagyobb a teljesítménye?Tell me how...

@@@Manó

Más kérdés hogy azt a + 20-30% cuccost el tudja e égetni a gyujtásrendszer,hozzá tudod e igazítani a gyertya hőértéket,injector,benyapumpa,ésatöbbi.

Egy próbát megérhet ha érdekel a dolog és hajlandóságot mutatsz a kisérletezés irányába,de készülj fel a szoppantásokra...

BTW a DTA támogassa az E85 töt, öjöm és bódottá 
válasz erre előzmények 2008.02.03. 07:44:57 (8709
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Ha csak nagyobb előgyujtást ad a motornak E85el akkor nem lesz tőle erősebb? 
Re: DrT (8707)
válasz erre előzmények 2008.02.02. 18:02:12 (8703
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Ha van hangulatod cüggölni magaddal mindíg minden versenyre E85öt akkor irasd arra,ha kényelmesebb vagy akkor könnyebben elérhető többfelé kapható 100ashoz.A legtutibb egy kapcsolható program lenne (esetleg két ecu) az éppen aktuális üzemanyagfajtának.... 
Re: Atommanó (8702)
válasz erre előzmények 2008.01.31. 18:36:05 (8681
Felhasználói profil
11.18 @ 203
biiiiiiiiiiiiitang lesz!
már csak egy értelmes csiga kell rá és gyia!

 
Re: Turboá (8680)
válasz erre előzmények 2008.01.30. 13:45:59 (8666
Felhasználói profil
11.18 @ 203
hajtsd meg lemezből. 
Re: Robi-ka (8663)
válasz erre előzmények 2008.01.30. 10:04:50 (8661
Felhasználói profil
11.18 @ 203
a 3as henger notóriusan leszegényedik (pont oda néz szembe vele a pillangó),és ha ezt az ember összekombinálja egy amúgy is picit kevesebbet szállító injectorral hát megvan a baj.Nekem az a henger mindíg szegényebb.Azt is megértem hogy a szűkítővel fojtogatott,nyomatékra hangolt mocik kevésbé érzékenyek,esetleg teszemazt olyan hiperjó a csonk hogy nem sokat lehet javítani,de ez az Audi szegényke egy ősi tekknika (Hogy is mondta egy kedves ismerős? " A mai korszerű motorokon már...." hihi ) 
Re: KulinPapa (8660)
válasz erre 2008.01.30. 09:46:34 (8658
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Hála Istennek nekem megvan a lehetőségem és a kedvem is a hengerenkénti trimmre,ugyhogy majd beszámolok az eredményekről.Aki meg nem akar ezzel foglalkozni hát ne tegye  
válasz erre előzmények 2008.01.29. 20:30:41 (8653
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Szerintem a dolog épp fordított,ezzel nem plusz lóerőket vadásznék,hanem a már meglévőket tudnám biztonságban.Vannak ismert korlátokkal rendelkező rendszerek,pl a 10VT Audik utolsó hengerei,a 6os BMWk 5ös hengere ésatöbbi.Mikor van egy ismert,köztudott jelenség,szerintem nem nagy kaland rákompenzálni.Értem én hogy folyamatosan változott,és átlátom ennek kaotikusságát is,de nem arról van szó hogy szánjunk rá 6000 munkaórát a motor teljeskörű behangolására,de mondjuk én aki pszihopatikus módon betöltök mindent ami a csigán kifér,jobb lelkiismerettel állítanám le a mocit ha tudom hogy én mindent megtettem.

A hangsúly nem a tökéletességen van,hanem az első lépésen amit megteszünk a tökéletlenségből.

Másfelöl engem betegesen érdekel mi zajlódik le odabent.

hogyan kalibráltad össze az EGT-ket?mekkora eltérések voltak? Celsius,lambda.

Üdv:Péter
érik már az a sör/pizza,nem gondolod? 
Re: KulinPapa (8651)
válasz erre előzmények 2008.01.29. 17:38:31 (8650
Felhasználói profil
11.18 @ 203
és mire jöttél rá?mekkorák az eltérések? 
Re: KulinPapa (8649)
válasz erre előzmények 2008.01.29. 12:14:48 (8648
Felhasználói profil
11.18 @ 203
esetleg mechanikusan is utánna lehet menni a dolgoknak,szívócső-kipuffcső-ITB-hengerfejkialakítás,dugó,és még lehetne sorolni.A tudás jó dolog! 
Re: ave (8647)
válasz erre előzmények 2008.01.29. 08:29:31 (8644
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Jóureggelt!

http://www.cityperformancecentre.com/motec/motec-e816-e888.htm

Én majd egy ilyet kell beszerezzek,és akkor tudnom a képhez hasonlatosan mérni a cuccokat,és az eredményeknek megfelelően hengerenként állítgatni.

Ha jól tudom a VEMS max 2 EGT jelet tud fogadni.De létezik pár cég aki ilyen EGT elektronikákat gyárt,pl. repcsikben igen elterjedt dolog ez! 
Re: Turboá (8643)
válasz erre előzmények 2008.01.28. 13:48:18 (8631
Felhasználói profil
11.18 @ 203
nem,csak olvadásokat láttam.100Le felett illene cserélni,vagy ha forgatni akarod...sztem 
Re: Turboá (8626)
válasz erre előzmények 2008.01.28. 13:07:30 (8625
Felhasználói profil
11.18 @ 203
nem plusszoltam,összeraktam ahogy kaptam!
0 vállas igen jó állapotú blokk volt akkor még

Van még egy ilyen blokkom,a héten megnézem neked és pontosan kimérek mindent!
Dugót meg csak találok valahol :P 
Re: Turboá (8624)
válasz erre előzmények 2008.01.28. 12:57:22 (8620
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Sajna itt most nincs,nem tok méregetni,de asszem (hol az átmérő jel??)80.98mm.A blokk se szokott nullás lenni,de hát ugye ki látott itt 0km-es motort??Az enyém talán +0.02,de már jó régen volt hogy összeraktam...

Nagyobb nyomás nyilvánvalóan nagyobb hőterhelés,gondolom hogy jobban tágul is emiatt.Nekem eddig nem volt gondom vele,és északon is simán tudja a hengerenkénti 100lovat.

Nagyon fasza kis dugó csak baszott nehéz.Persze ezt is láttuk már megsemmisülni,és gyengébb is bírta tovább! 
Re: Turboá (8617)
válasz erre előzmények 2008.01.27. 23:14:05 (8587
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Azért uccára egy szűrőt majd dobj fel a csigubigura  
Re: Turboá (8586)
válasz erre előzmények 2008.01.27. 22:53:58 (8585
Felhasználói profil
11.18 @ 203
SZUPER! Majd jól ki lehet mérni jobb-e... 
Re: ave (8582)
válasz erre 2008.01.27. 22:52:45 (8584
Felhasználói profil
11.18 @ 203
én ezzek a kocsival csak szopok.úgy nyalnék is már...

Mérek EMAP ot és jelentek,szerintem nem lehet vészes mert szépen forog a motor,persze ez a 2.9 extrém és értelmetlen,2.2-2.3at célzok meg,legvégül PID controllal.

Terveztem hogy bejelentem elismerésem a faragásod kapcsán Turbóá,hajrá,így tovább!Alakul,márciusban süssünk husit Bétás csavarhúzón,azt győzzön a jobb! 
válasz erre előzmények 2008.01.27. 22:33:02 (8577
Felhasználói profil
11.18 @ 203
A gyertyán látod? 
Re: powered (8576)
válasz erre előzmények 2008.01.27. 22:18:03 (8575
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Dwellt adtam MAP függvényében.Meg egy kis benyát hogy ne 0.9 felett hanem 0.8 alatt legyen.

Erre a 6h túlmelegedésre van egy ötletem (ok nem az enyém),elég melós,meg CNC se árt hozzá,de ha érdekel megmutizom.

Átszakadt a tömítés?Dzsaudihoz 7 ezer a 4 rétegű lemezes...

Épp azon agyaltam ha lenne egy 6h 3.5 motorja az audinak a 2.2 5h tulajdonságaival ma hány törött váltóm lenne.Vagy csontom.Vagy életem... 
Re: powered (8573)
válasz erre előzmények 2008.01.27. 22:06:34 (8572
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Bizony.Nem tervezem másfajta dugó használatát.Tervezem = nincs rá kedvem.Kedvem = Pénz.
hihi

Szerintem elég jó kis tekknika.Ja és nem 3hengerezett le,nem füstöl,nem okádja az olajat.Kopp-Kopp. 
Re: powered (8571)
válasz erre előzmények 2008.01.27. 21:50:12 (8570
Felhasználói profil
11.18 @ 203
A kérdés jó,de sajnos nincs rá válasz mert nem tudom.Mivel most már szépen kiforog,talán egyenesbe jövök fejlesztésileg és akkor ráakasztok oda is egy MAP szenzort (ami akkor már EMAP szenzor lesz ), ANÁL is inkább hogy a MoTeC tud MAP/EMAP ra dolgozni mint terhelés.

Arra gondolsz hogy a túl nagy EMAP okozza? 
Re: Turboá (8569)
válasz erre előzmények 2008.01.27. 21:41:35 (8567
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Kézben van a doboz,köteg?Tudsz vele "beszélgetni"?Kötözgetni azért már lehet szívócső nélkül...

Nagyon hamar itt van ám a március! 
Re: ave (8565)
válasz erre 2008.01.27. 21:40:06 (8566
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Audi 90 IMSA GTO
2.1 20VT ~720HP
Audi Sport
Click to see full size!
Többet mondani nem tudok,kérem kapcsolja ki. 
válasz erre előzmények 2008.01.27. 21:33:02 (8564
Felhasználói profil
11.18 @ 203
kisfazekra irtam vissza.


ave:
jaja,gondolom hogy imádta.van ez a Read the fcuking manual dolog,hiába lőttem be az overboost cut-ot 350re ha van benne egy 1sec delay de legalább már ezt is tudom!

Hogy áll az EFI-d? 
Re: MazleeDSM (8562)
válasz erre 2008.01.27. 20:55:44 (8561
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Az elmúlt napokban boostcontrolloztam lelkesen,az eddigi mechanikus vezérlést átadtam az ECU-nak.Állítgatás közben sikerült az eddigi valaha volt legnagyobb töltőnyomást beleereszteni a mociba,így néz ki a logon.Still bone stock bottom end...

Click to see full size!

Normálisan beállított rugóval szépen szabályozható 1-1.5bár között,most az 1.6-2.2 van megcélozva,de ehhez át kell picit alakítani a WG-et.
Ne veszekedjetek,csináljátok inkább a kocsikat!

 
válasz erre előzmények 2008.01.15. 08:10:58 (8098
Felhasználói profil
11.18 @ 203
még jó hogy már van hirdetések rovat.  
Re: civiccoupe (8097)
válasz erre előzmények 2008.01.14. 11:41:01 (8075
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Szívesen megnézném majd működés közben,vagy akár meghallgatnám a tapasztalataidat,hogy működik,mennyire jól teszi a dolgát!

Sajna a marketing,meg a programok sokszor nem adnak teljes és valós képet egy rendszerről,ezért gyakorlati-tapasztalati út az egyetlen amellyel jól megismerhető egy EFI ECU.

Üdv:Péter 
Re: ave (8074)
válasz erre előzmények 2008.01.14. 10:55:41 (8073
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Aham,használt vagy újonnan?Mibe fáj nagyságrendileg?One man show?

Végre a jó úton....  
Re: ave (8072)
válasz erre előzmények 2008.01.14. 10:17:05 (8071
Felhasználói profil
11.18 @ 203
és milyen agy lesz rajta? 
Re: ave (8070)
válasz erre előzmények 2008.01.14. 09:55:57 (8069
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Elektronikusan lesz befecskendezve a Rönyó? 
Re: ave (8068)
válasz erre előzmények 2007.12.16. 21:08:43 (7869
Felhasználói profil
11.18 @ 203
2db 044es pumpa tolja egy 6literes előtartályból. 
Re: powered (7866)
válasz erre előzmények 2007.12.16. 18:22:36 (7865
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Ja igen,van még egypár hátrány is,
korrozió
gyenge hidegindítási képesség.

Én nagyon támogatom a használatát,bár eddig csak szoptam vele,de ez betudható a kihegyezett és ezálltal a határain üzemelő üzemanyag és gyújtásrencceremnek...

Hope This Helps

 
Re: ESI (7864)
válasz erre előzmények 2007.12.16. 16:57:46 (7863
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Elvileg az E85 105ös oktánszámú.Az, hogy egy motor mekkora maximális kompresszióviszonnyal tud üzemelni ilyen üzemanyaggal nagyon sok dologtól függ (pl. HF konstrukció).De lehet növelni a CR-t,csak pl azt is szem előtt kell tartani hogy kevés helyen kapható,olyan motort meg nem sok értelme van csinálni ami nem megy átlagos kutakon kapható nyállal.Persze ha csak race az megint más kérdés.

Egész másként kopog vele a motor,igaziból nincs az az éles drámai hang és hatás mint benzinnel,de a gyertyát az hipp-hopp szétreccsenti (nekem eddig 3at).Ezt leszámítva is elég nagy terhet ró  a gyújtásrendszerre,benzinnel vígan mentem 2.2-2.4es nyomáson,E85 1.8on ledurrogott.

Nagyjából 20-35%al kell több,de van egy olyan tulajdonsága is hogy egészen szegény keverékkel is jól elmegy (akár 1.2es lambda).

A kérdésedre sajna nem tudom a választ,érdemes kifejezetten a kérdéses motortípus versenyváltozatait nézegetni.

 
Re: ESI (7862)
válasz erre előzmények 2007.12.16. 16:15:39 (7861
Felhasználói profil
11.18 @ 203
ok 
Re: ESI (7860)
válasz erre 2007.12.16. 12:25:06 (7859
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Soma,

amit tegnap meséltem:
 
válasz erre előzmények 2007.11.30. 17:27:42 (7651
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Elég nagy volt,és látom Neked is teccett :P 
Re: firewall (7650)
válasz erre előzmények 2007.11.30. 17:11:01 (7649
Felhasználói profil
11.18 @ 203
ne sírj,mi a baj?  
Re: firewall (7648)
válasz erre előzmények 2007.11.27. 22:16:37 (7589
Felhasználói profil
11.18 @ 203
öhlins,öhlins,ÖHLINS!

és itt is GRATULA!

ja, és ne menj neki semminek! 
Re: SRobi (7582)
válasz erre előzmények 2007.11.26. 23:48:25 (7565
Felhasználói profil
11.18 @ 203
hmmm.cabrio!  
Re: SRobi (7526)
válasz erre előzmények 2007.11.25. 13:39:36 (7465
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Csakhogy az átadás a kapun kívül lesz  
Re: ave (7463)
válasz erre előzmények 2007.11.25. 11:37:15 (7455
Felhasználói profil
11.18 @ 203
ok,köszi.
mindíg mondtam,nem tanulni kell,hanem tudni.  
Re: DrT (7452)
válasz erre előzmények 2007.11.25. 09:43:54 (7450
Felhasználói profil
11.18 @ 203
hát hogy te angliában végeztél motortervezői doktiritiszt. 
Re: DrT (7448)

összesen 332 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!