hozzátok kell fordulnom wastegate ugyben,ti jártasok vagytok ez ugyben. 40mm-es wastegate-el rendeltem egy t3/t4 turbo szettet.és 60mm-es wastegate-t kuldtek helyette. még nem volt dolgom kulso wastegate-el és t3/t4 turboval,de azt mondták hogy ez a 60mm-es az felesleges rá. ti mit szoltok,hányasat ajánlatok ???
SPOON SPOON JELENTKEZZZZZ !!!!! megjott a T3/T4 turbo szettem.kérdésem volna.a leomlon neked is van a 4-es hengerrol lejovo csobe belecsavarva valami kis pocs ??? olyan mintha vákum csovet kéne rányomni,de az szerintem hulyeség. jooo nagy wastegate van hozzá,reméllem belefér a motortérbe.
tud valaki segíteni slick gumi ugyben ??? YOKOHAMA Y801 , ismeri valaki ??? képet esetleg tud berakni valaki rola,mert azt nemtaláltam sehol. sima gumi vagy mintás ??? 210/620 R16 van kinézve. HELP !!!
mennyit tesz egy konnyu lendkerék gyorsulásnál ? van valakinet tapasztalata ? 1-2kg is sokat számíthat ??? az enyém gyárilag 13kg. a TODAracing 5kg-os lendkereket gyárt belé. 8 kg-mal konnyebb a gyáritol.azt tervezem megvenni,de csak kuplung szettel egyutt adják és kulon nem.
ezt most nem értem.azt írtátok hogy kb 0,8 az illesztés a kovácsolt dugoknál.nekem a dugo papírjára az van írva hogy 0,0030 col. 0,0030x25,4=0,0762 most akkor mit ajánltok? 0,8 vagy 0,08 vagy 0,0762 legyen az illesztés.
a spér difirol érdekelne olyan dolog,hogy lehetséges az hogy pl megváltozik a kocsi gyorsulása?pl mondjuk lasabban fog kiporogni a motor,vagy ellenkezoleg hogy hányni fogom a sebességet a gyorsulás kozben és az ut meg nembír elfogyni?mint a tobb sebességes bicikliknél,hogy nehezen lehet tekerni de gyorsabb,vagy tekered mint az állat és majdnem állsz egy helyben.ilyen változás lehetséges??? ebben már volt valakinek tapasztalata ???
végre megjottek a hajtokarok.az ARP2000 csavarokhoz van valami kis tasak,szerintem olaj van benne,vagy nemtudom mi.azt hova kell kenni,a csavarra vagy a hajtokarcsapágyakra???még nem raktam ilyet ossze.
attila barátom,én a katalizátort már rég láttam.valamikor amikor megvettem,akkor láttam hogy milyen.már azt sem tudom hol van,valahol a szemétben.nem vettem észre semmi gondod a mukodéssel.talán azt észre vettem,hogy hidegen furán rángat és nem enged fel 3000 fordulat hegyé,de ha bemelegedik akkor minden oké.vagy ezattol is lehet hogy alíg van már kompresszio a hengerekben ???
nekem tavasszal kinyiffant állítolag a lambdaszondám.az gond???egész évben tokéletesen ment a gép.nem vettem észre hogy rossz vagy jo volna,csak diagnosztikán fedezték fel ezt a hibát.kell az oda nekem ???
tud valaki nissan 200sx ca18det motort eladot ? a motorblokk és a fotengely volna a legfontosabb.és a fotengely ne koszorult legyen és ne kelljen koszorultetnem.már így is a maximális méreten vagyok az enyémmel és ezért kellene.mennyit bír ki egy fotengely ha a maximális koszorulés van rajta ???
kuplung szett az a TODAracingtol lesz,lendkerékkel egyutt.TOMEI sport vezérmutengelyeket rakok belé.T3/T4 turboval.kooler szettet már kicseréltem 60x30 -ra.dugok is megvannak,csak a hajtokarok jonnek lassan.majdnem lett S14 VLSD difi belé,csak utkozben ellopták.
infinitis lesz a tiéden?saját program fog kelleni rá ? én jo lesz a Z32 is.én meg a hajtokarokat várom,nembírnak megérkezni.így nemtudom osszerakatni a motort. 2,0 stroker kittet még nemtaláltál a ca18det motorba? norriséknak van valami,csakhát nemtudom.
dodge --- tegyél belé nissan sanny GTI-R motort.az orrmotoros kaszni,lehet hogy az jobb lenne a beszerelés végett.de olyat találni is kell valahonnan,modjuk ebay.
nálam az NGK platina gyertyákbol 4-bol 3 eltort.ebben az évben BOSCH platinákkal rípultam.ebben az évben volt eddig a legjobb motrom " egy darabig " és még bírják.gyárilag pedig NGK-t írnak a motorba.most jol megkevertetek !
SPOON te amit vettél a CA18DET-re az komplett szett volt,és passzolt vagy átkellett alakítani pár dolgot?a turbo és kipufogo kozti rész az passzolt a gyári kipufogo csohoz?lambdaszonda helye megvolt benne?a kuulerhoz voltak hozzá csovek?a gyári vízhutés az megy a T3/T4 turbora,vagy iktassam majd ki?a turbo helyett lehet majd veszek inkább turbonetics-et rá.most megprobálok belerakni apait-anyait , és készulok a jovo évi drag racingra.de ha hazavágom a motrot szezon kozben,akkor eladom a gépet és nekiállok építkezni inkább.az SR20DET-rol a turbo is passzol,meg a leomlom is ugy volt hogy sr20det és ca18det motorra.
lehet megreszkírozom a sr20det t3/t4 turbo szettet feltenni a ca18det motorra.ha a turbo kompresszorát lehet állítani akkor az OK.csak a vestgét férjen el valahogy,mert kicsi a hely.a vestgét a leomlore megy rá, ha ráheggesztek a leomlore és elhuzom valahová arrébb pár centit a felfogatást (pontosabban megtoldom egy kanyarral a vestgét felfogatását) ,attol a vestgétnek még mukodnie kellene? a tokom teli van már a tuningal !!!!!!!!
lehet hogy most kinevettek,de akkor is megkérdem hogy: azokon a turbokon amiken nem rajta van a westgét hanem a leomlom van kulon,azokon lehet a kompresszor részt nyugissan állítgatni arra amerre nekem passzol a kuuler cso??? mert állítolag amelyik turbom rajta van a westgét "a gyárikon szoktam látni",azokat csak egyben lehet állítgatni a kompresszor részt a kipufogo részével.
az a 500km a turboneticsen gondolom padlogázon van rajta,és tudja mi az a 11s ido. amugy én turbot hajtok a masinámra,csak a hondán máshogy tekeredik az a turbo.ugy nekem talán nem fér be a helyére.
leomlom az van,igaz hogy nem xspower,de azért ez sem passzolt.nincs rajta hogy milyen márkáju utánzat.a turbo ahol felvan csavarozva,azon a részen kellett nyitni a szogon mert a turbo hozzáért a váltohoz.kikellett vágni egy kis éket a leomlobol,de így passzol.ez a leomlo a t25 és a t28 turbora van.a T3/T4 turbohoz más leomlo kell.annál nem lent van a turbo mint a gyári,hanem a leomlo felett a szelepdekni mellett.
az XSPOWER T3/T4 turboszettek érnek valamit vagy kár vele foglalkozni?mit tapasztaltatok vele? ------- civiccuope te álligattad a norbi hondáját(shark),neki xspower lett most beletéve,mit szolsz te ahhoz? a csippemhez a garett GT28R turbot írják.ez állítolag T3 turbo.
nemtudom fel-e merjem tenni ezt a hulye kérdést:a spér difi az sokat tud segíteni a rajtolásnál?csak mert nekem nem az van a kocsimban,és mégis letudok rajtolni spér difis kocsit.probálta már valaki hogy egyszeru difivel gyorsulni és mérni az idot,és utána spér difivel mérni egy gyorsulást?
elképzelheto hogy árt nekik a nagy elogyujtás.majd ujra hangolom amikor osszelesz rakva a szekér.már hozzászokok ahhoz hogy minden télen uj motrot készítek hogy tavasszal legyen mibol tanulni.egyre tobbet bír ki a motor,bár az elso versenyen hazavágtam a dugokat.
így is durva nagy elogyujtásom van.így megy jol,én hangoltam be.diagnosztikán beállították az eredeti állapotába az elogyujtást és valahogy elfogyott a nyomaték,nem ugy porgott ki 3000-tol ahogy szokott.visszakellett hangolnom 10-es kulcsal az M3-as autopályán a H-ringre menet.hehe.koszi a tanácsot.
adjatok tanácsot.turbos autoba ha sportvezérmutengelyt akarok tenni (TOMEI),akkor ott kell valamit állítani az elektonikában?vagy elég csak beletenni mintha a gyári lenne és ennyi?szívo motornál nekem mukodott,de turbosnál állítolag más a helyzet.mit szoltok hozzá? danke
fiuk!honnan érdemes jominoségu hajtokarokat venni? ca18det motorba.ebbe kicsit nehezebb venni,mert a 2,0-ás az elterjedtebb ebbe van akárhol akár mennyi.aki tud címet,írja ide.koszi
mit szoltok ezekhez a hajtokarokhoz?szerintem tul olcsok,és az egyik kínábol van.nem merem megvenni egyiket sem.az ebay oldalon a 110170667759 és 200153883964 mit csináljak?
mit szolsz az elore megírt csippekhez amikhez megvan hogy mit kell kicserélni és milyen nyomáson kell használni ??? van tapasztalatod vele?vagy esetleg valakinek???nekem az év elejétol olyan csippem van,a STAGE1 (230 LE) .akik nézték,azok azt mondták hogy tul merész csipp és elég szegény a keverék.és lehet hogy ettol tornek el a dugok.tavaszra a STEGE3 (330LE) van tervbe véve.a csipp is megvan és az injektorok is hozzá,az eloírt légtomegmérot és turbot kell vennem még.esetleg te is tudsz valamit a csippekkel kezdeni , pl átnézni vagy beállítani ahogy szerinted jobb volna gyorsulni?