timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 164 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2008.01.23. 20:18:45 (8228
Felhasználói profil
12.53 @ 180
hozzátok kell fordulnom wastegate ugyben,ti jártasok vagytok ez ugyben. 40mm-es wastegate-el rendeltem egy t3/t4 turbo szettet.és 60mm-es wastegate-t kuldtek helyette. még nem volt dolgom kulso wastegate-el és t3/t4 turboval,de azt mondták hogy ez a 60mm-es az felesleges rá. ti mit szoltok,hányasat ajánlatok  ???  
válasz erre 2008.01.22. 18:36:17 (8182
Felhasználói profil
12.53 @ 180
SPOON SPOON  JELENTKEZZZZZ  !!!!!  megjott a T3/T4 turbo szettem.kérdésem volna.a leomlon neked is van a 4-es hengerrol lejovo csobe belecsavarva valami kis pocs ??? olyan mintha vákum csovet kéne rányomni,de az szerintem hulyeség. jooo nagy wastegate van hozzá,reméllem belefér a motortérbe. 
válasz erre előzmények 2008.01.21. 19:13:40 (8179
Felhasználói profil
12.53 @ 180
koszi. de ugy néz ki hogy velem nem akar barátkozni a google.ez nekem uj amit ide tettél.koszi szépen. 
Re: ESI (8176)
válasz erre 2008.01.21. 15:21:19 (8175
Felhasználói profil
12.53 @ 180
tud valaki segíteni slick gumi ugyben ??? YOKOHAMA Y801 , ismeri valaki ??? képet esetleg tud berakni valaki rola,mert azt nemtaláltam sehol. sima gumi vagy mintás ??? 210/620 R16 van kinézve.  HELP !!! 
válasz erre 2008.01.20. 16:59:34 (8141
Felhasználói profil
12.53 @ 180
mennyit tesz egy konnyu lendkerék gyorsulásnál ? van valakinet tapasztalata ? 1-2kg is sokat számíthat ??? az enyém gyárilag 13kg. a TODAracing 5kg-os lendkereket gyárt belé. 8 kg-mal konnyebb a gyáritol.azt tervezem megvenni,de csak kuplung szettel egyutt adják és kulon nem. 
válasz erre előzmények 2008.01.18. 18:18:37 (8121
Felhasználói profil
12.53 @ 180
szerintem mindent ellehet intézni,csak a jo ajton kell kopogtatni. 
Re: stohladam (8120)
válasz erre előzmények 2008.01.18. 17:38:33 (8119
Felhasználói profil
12.53 @ 180
ave  ----   koszi szépen,csak nem volt kedvem keresgélni. 
Re: Fapuma8 (8117)
válasz erre 2008.01.18. 15:22:50 (8116
Felhasználói profil
12.53 @ 180
tudja valaki pontosan hogy a 1PSI hány BAR ???  vagyis 17 PSI mennyi BAR nyomás ? 
válasz erre előzmények 2008.01.17. 20:07:00 (8114
Felhasználói profil
12.53 @ 180
én is furcsállom,de ezt írták hogy 0,8 . lehet hogy egy 0 lemaradt a tizedes vesszo után ? 
Re: Tsoi (8113)
válasz erre 2008.01.17. 19:46:55 (8112
Felhasználói profil
12.53 @ 180
ezt most nem értem.azt írtátok hogy kb 0,8 az illesztés a kovácsolt dugoknál.nekem a dugo papírjára az van írva hogy 0,0030 col. 0,0030x25,4=0,0762   most akkor mit ajánltok? 0,8 vagy 0,08 vagy  0,0762  legyen az illesztés. 
válasz erre előzmények 2007.12.14. 11:15:32 (7839
Felhasználói profil
12.53 @ 180
és ha pl : S14 vagy S15 difit akarok beletenni, ( annak lehet hogy nagyobb-vagy kisebb fogaskerekek vannak benne) akkor sem lehet kulombség? 
Re: ave (7838)
válasz erre 2007.12.14. 07:59:39 (7837
Felhasználói profil
12.53 @ 180
a spér difirol érdekelne olyan dolog,hogy lehetséges az hogy pl megváltozik a kocsi gyorsulása?pl mondjuk lasabban fog kiporogni a motor,vagy ellenkezoleg hogy hányni fogom a sebességet a gyorsulás kozben és az ut meg nembír elfogyni?mint a tobb sebességes bicikliknél,hogy nehezen lehet tekerni de gyorsabb,vagy tekered mint az állat és majdnem állsz egy helyben.ilyen változás lehetséges??? ebben már volt valakinek tapasztalata ??? 
válasz erre előzmények 2007.11.28. 19:11:13 (7611
Felhasználói profil
12.53 @ 180
koszi.gondoltam,csak inkább megkérdem az ebben jártas emberektol. 
Re: szabyk RST (7606)
válasz erre 2007.11.28. 18:27:57 (7604
Felhasználói profil
12.53 @ 180
végre megjottek a hajtokarok.az ARP2000 csavarokhoz van valami kis tasak,szerintem olaj van benne,vagy nemtudom mi.azt hova kell kenni,a csavarra vagy a hajtokarcsapágyakra???még nem raktam ilyet ossze. 
válasz erre előzmények 2007.11.24. 20:54:14 (7427
Felhasználói profil
12.53 @ 180
attila barátom,én a katalizátort már rég láttam.valamikor amikor megvettem,akkor láttam hogy milyen.már azt sem tudom hol van,valahol a szemétben.nem vettem észre semmi gondod a mukodéssel.talán azt észre vettem,hogy hidegen furán rángat és nem enged fel 3000 fordulat hegyé,de ha bemelegedik akkor minden oké.vagy ezattol is lehet hogy alíg van már kompresszio a hengerekben ??? 
Re: Attila1987 (7425)
válasz erre 2007.11.24. 20:40:21 (7423
Felhasználói profil
12.53 @ 180
nekem tavasszal kinyiffant állítolag a lambdaszondám.az gond???egész évben tokéletesen ment a gép.nem vettem észre hogy rossz vagy jo volna,csak diagnosztikán fedezték fel ezt a hibát.kell az oda nekem ???  
válasz erre előzmények 2007.11.21. 20:03:55 (7098
Felhasználói profil
12.53 @ 180
attila1987  ave  --- azt állítják,hogy olyan kis távon nem hut az interkooler semmit.hehe 
Re: Attila1987 (7096)
válasz erre 2007.11.21. 19:30:23 (7095
Felhasználói profil
12.53 @ 180
tud valaki nissan 200sx ca18det motort eladot ? a motorblokk és a fotengely volna a legfontosabb.és a fotengely ne koszorult legyen és ne kelljen koszorultetnem.már így is a maximális méreten vagyok az enyémmel és ezért kellene.mennyit bír ki egy fotengely ha a maximális koszorulés van rajta ??? 
válasz erre előzmények 2007.11.21. 19:27:38 (7094
Felhasználói profil
12.53 @ 180
igen az interkoolerrol.én tudom hogy mire valo,de elállítsák nekem hogy gyorsulni az felesleges.lehet hogy csak irigykednek. 
Re: Attila1987 (7087)
válasz erre 2007.11.20. 23:19:33 (7067
Felhasználói profil
12.53 @ 180
most egy ilyen hulye kérdés.azt állítják nekem hogy gyorsulási versenyre nem kell a kuuler mert sprintelni felesleges.ez igaz??? szerintem meg kell. 
válasz erre előzmények 2007.11.16. 21:21:12 (6861
Felhasználói profil
12.53 @ 180
egy pesti srác jott szlovákiába és hozta magával a VLSD-t hogy probáljam ki.egy parkoloban pedig feltorték a kocsiját és mindent kipakoltak,sajnos. 
Re: Spoon (6857)
válasz erre 2007.11.16. 19:13:58 (6855
Felhasználói profil
12.53 @ 180
így néz ki most. 
válasz erre 2007.11.16. 19:12:06 (6854
Felhasználói profil
12.53 @ 180
kuplung szett az a TODAracingtol lesz,lendkerékkel egyutt.TOMEI sport vezérmutengelyeket rakok belé.T3/T4 turboval.kooler szettet már kicseréltem 60x30 -ra.dugok is megvannak,csak a hajtokarok jonnek lassan.majdnem lett S14 VLSD difi belé,csak utkozben ellopták. 
válasz erre előzmények 2007.11.16. 07:46:06 (6828
Felhasználói profil
12.53 @ 180
infinitis lesz a tiéden?saját program fog kelleni rá ? én jo lesz a Z32 is.én meg a hajtokarokat várom,nembírnak megérkezni.így nemtudom osszerakatni a motort. 2,0 stroker kittet még nemtaláltál a ca18det motorba? norriséknak van valami,csakhát nemtudom. 
Re: Spoon (6826)
válasz erre előzmények 2007.11.15. 21:58:26 (6820
Felhasználói profil
12.53 @ 180
dodge --- tegyél belé nissan sanny GTI-R motort.az orrmotoros kaszni,lehet hogy az jobb lenne a beszerelés végett.de olyat találni is kell valahonnan,modjuk ebay. 
Re: Dodge (6804)
válasz erre előzmények 2007.10.25. 23:45:58 (6315
Felhasználói profil
12.53 @ 180
micsoda BATMOBIL !  
Re: CRXPali (6313)
válasz erre előzmények 2007.10.22. 21:23:01 (6076
Felhasználói profil
12.53 @ 180
még jo hogy tudok angolul. 
Re: pnanassy (6075)
válasz erre 2007.10.22. 19:26:26 (6070
Felhasználói profil
12.53 @ 180
nálam az NGK platina gyertyákbol 4-bol 3 eltort.ebben az évben BOSCH platinákkal rípultam.ebben az évben volt eddig a legjobb motrom " egy darabig " és még bírják.gyárilag pedig NGK-t írnak a motorba.most jol megkevertetek ! 
válasz erre előzmények 2007.10.12. 15:15:30 (5710
Felhasználói profil
12.53 @ 180
szerintem gumibol. hehehe 
Re: Atommanó (5709)
válasz erre előzmények 2007.10.09. 19:14:51 (5700
Felhasználói profil
12.53 @ 180
SPOON te amit vettél a CA18DET-re az komplett szett volt,és passzolt vagy átkellett alakítani pár dolgot?a turbo és kipufogo kozti rész az passzolt a gyári kipufogo csohoz?lambdaszonda helye megvolt benne?a kuulerhoz voltak hozzá csovek?a gyári vízhutés az megy a T3/T4 turbora,vagy iktassam majd ki?a turbo helyett lehet majd veszek inkább turbonetics-et rá.most megprobálok belerakni apait-anyait , és készulok a jovo évi drag racingra.de ha hazavágom a motrot szezon kozben,akkor eladom a gépet és nekiállok építkezni inkább.az SR20DET-rol a turbo is passzol,meg a leomlom is ugy volt hogy sr20det és ca18det motorra. 
Re: Spoon (5697)
válasz erre előzmények 2007.10.08. 21:45:35 (5691
Felhasználói profil
12.53 @ 180
lehet megreszkírozom a sr20det t3/t4 turbo szettet feltenni a ca18det motorra.ha a turbo kompresszorát lehet állítani akkor az OK.csak a vestgét férjen el valahogy,mert kicsi a hely.a vestgét a leomlore megy rá, ha ráheggesztek a leomlore és elhuzom valahová arrébb pár centit a felfogatást (pontosabban megtoldom egy kanyarral a vestgét felfogatását) ,attol a vestgétnek még mukodnie kellene? a tokom teli van már a tuningal !!!!!!!! 
Re: ave (5690)
válasz erre 2007.10.08. 21:15:57 (5689
Felhasználói profil
12.53 @ 180
lehet hogy most kinevettek,de akkor is megkérdem hogy: azokon a turbokon amiken nem rajta van a westgét hanem a leomlom van kulon,azokon lehet a kompresszor részt nyugissan állítgatni arra amerre nekem passzol a kuuler cso??? mert állítolag amelyik turbom rajta van a westgét "a gyárikon szoktam látni",azokat csak egyben lehet állítgatni a kompresszor részt a kipufogo részével. 
válasz erre előzmények 2007.10.06. 21:20:21 (5673
Felhasználói profil
12.53 @ 180
láttam,igen.csak hamar felejtek.az a turbonetics pont ugyan az mint a tiéd??? 
Re: szabyk RST (5672)
válasz erre előzmények 2007.10.06. 21:09:34 (5671
Felhasználói profil
12.53 @ 180
azt tudom hogy nincs lehetetlen.látni kéne azt a csigát,és hátha. 
Re: szabyk RST (5670)
válasz erre előzmények 2007.10.06. 20:38:05 (5669
Felhasználói profil
12.53 @ 180
az a 500km a turboneticsen gondolom padlogázon van rajta,és tudja mi az a 11s ido. amugy én turbot hajtok a masinámra,csak a hondán máshogy tekeredik az a turbo.ugy nekem talán nem fér be a helyére. 
Re: civiccoupe (5668)
válasz erre előzmények 2007.10.05. 23:47:04 (5663
Felhasználói profil
12.53 @ 180
nem csak dolgozok a géppel,hanem azzal is alszok !!! 
Re: De4dSn4ke (5658)
válasz erre előzmények 2007.10.05. 23:44:30 (5662
Felhasználói profil
12.53 @ 180
csinállom wazze.tavasszal majd én foglak szívatni a dontoben. már gyujtogetek. 
Re: szabyk RST (5657)
válasz erre előzmények 2007.10.05. 20:18:52 (5655
Felhasználói profil
12.53 @ 180
jut eszembe,ez was ist das márkáju turbo ??? valami ilyesmi 70-es turbot már találtam az enyémre is. 
Re: soma (5653)
válasz erre 2007.10.05. 20:17:12 (5654
Felhasználói profil
12.53 @ 180
soma --- nekem is már hozhatna valamit a posta. 
válasz erre előzmények 2007.09.24. 15:19:22 (5472
Felhasználói profil
12.53 @ 180
leomlom az van,igaz hogy nem xspower,de azért ez sem passzolt.nincs rajta hogy milyen márkáju utánzat.a turbo ahol felvan csavarozva,azon a részen kellett nyitni a szogon mert a turbo hozzáért a váltohoz.kikellett vágni egy kis éket a leomlobol,de így passzol.ez a leomlo a t25 és a t28 turbora van.a T3/T4 turbohoz más leomlo kell.annál nem lent van a turbo mint a gyári,hanem a leomlo felett a szelepdekni mellett. 
Re: tRebroN (5471)
válasz erre 2007.09.24. 11:40:40 (5470
Felhasználói profil
12.53 @ 180
az XSPOWER T3/T4 turboszettek érnek valamit vagy kár vele foglalkozni?mit tapasztaltatok vele?  -------  civiccuope  te álligattad a norbi hondáját(shark),neki xspower lett most beletéve,mit szolsz te ahhoz? a csippemhez a garett GT28R turbot írják.ez állítolag T3 turbo. 
válasz erre 2007.09.23. 19:00:54 (5458
Felhasználói profil
12.53 @ 180
nemtudom fel-e merjem tenni ezt a hulye kérdést:a spér difi az sokat tud segíteni a rajtolásnál?csak mert nekem nem az van a kocsimban,és mégis letudok rajtolni spér difis kocsit.probálta már valaki hogy egyszeru difivel gyorsulni és mérni az idot,és utána spér difivel mérni egy gyorsulást? 
válasz erre előzmények 2007.09.19. 19:59:06 (5396
Felhasználói profil
12.53 @ 180
elképzelheto hogy árt nekik a nagy elogyujtás.majd ujra hangolom amikor osszelesz rakva a szekér.már hozzászokok ahhoz hogy minden télen uj motrot készítek hogy tavasszal legyen mibol tanulni.egyre tobbet bír ki a motor,bár az elso versenyen hazavágtam a dugokat. 
Re: ave (5384)
válasz erre előzmények 2007.09.19. 19:32:14 (5379
Felhasználói profil
12.53 @ 180
így is durva nagy elogyujtásom van.így megy jol,én hangoltam be.diagnosztikán beállították az eredeti állapotába az elogyujtást és valahogy elfogyott a nyomaték,nem ugy porgott ki 3000-tol ahogy szokott.visszakellett hangolnom 10-es kulcsal az M3-as autopályán a H-ringre menet.hehe.koszi a tanácsot. 
Re: ave (5375)
válasz erre 2007.09.19. 19:13:40 (5371
Felhasználói profil
12.53 @ 180
adjatok tanácsot.turbos autoba ha sportvezérmutengelyt akarok tenni (TOMEI),akkor ott kell valamit állítani az elektonikában?vagy elég csak beletenni mintha a gyári lenne és ennyi?szívo motornál nekem mukodott,de turbosnál állítolag más a helyzet.mit szoltok hozzá? danke 
válasz erre 2007.09.18. 20:55:18 (5250
Felhasználói profil
12.53 @ 180
fiuk!honnan érdemes jominoségu hajtokarokat venni? ca18det motorba.ebbe kicsit nehezebb venni,mert a 2,0-ás az elterjedtebb ebbe van akárhol akár mennyi.aki tud címet,írja ide.koszi 
válasz erre 2007.09.18. 07:50:30 (5221
Felhasználói profil
12.53 @ 180
mit szoltok ezekhez a hajtokarokhoz?szerintem tul olcsok,és az egyik kínábol van.nem merem megvenni egyiket sem.az ebay oldalon a 110170667759  és 200153883964  mit csináljak? 
válasz erre előzmények 2007.09.17. 20:56:28 (5190
Felhasználói profil
12.53 @ 180
MR2 turbo ??? huuu wazze !!! olyat én is akartam venni,de nem találtam. 
Re: Zolti (5186)
válasz erre előzmények 2007.09.17. 20:08:20 (5180
Felhasználói profil
12.53 @ 180
mit szolsz az elore megírt csippekhez amikhez megvan hogy mit kell kicserélni és milyen nyomáson kell használni ??? van tapasztalatod vele?vagy esetleg valakinek???nekem az év elejétol olyan csippem van,a STAGE1 (230 LE) .akik nézték,azok azt mondták hogy tul merész csipp és elég szegény a keverék.és lehet hogy ettol tornek el a dugok.tavaszra a STEGE3 (330LE) van tervbe véve.a csipp is megvan és az injektorok is hozzá,az eloírt légtomegmérot és turbot kell vennem még.esetleg te is tudsz valamit a csippekkel kezdeni , pl átnézni vagy beállítani ahogy szerinted jobb volna gyorsulni? 
Re: civiccoupe (5176)
válasz erre előzmények 2007.09.17. 07:33:17 (5145
Felhasználói profil
12.53 @ 180
vegyél NISSAN 200SX masinát.ez elég ritka,és ha van lovéd akkor agyonlehet tuningolni.ha még ritkább változat kell akkor az S15-ost vedd meg ha tudod. 
Re: xkutya (5123)

összesen 164 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!