Mé nem 16 szelepeeeeeeeeeeeees????
Eleve van 35 ps plusszod... a beépítést tekintve, meg ugyan azt kell csinálni...
Vagy régi Cih mociban gondolkozol???
Ezt nekem most hétvégén Frenkie 14X mondta el...
Már kvzni is invitált...
Nem tudta biztos feldolgozni, hogy nem az ellenfélre gyúrok, hanem arra a qrva 4 ezredre amivel az elöttem álló volt...
Simán kitelik tőlük, hogy lerakják 380m-nél a fotocellákat...(mint már volt rá precedens Tökölön... )
Így mindenki ott futja majd megint a legjobbját mint anno...
Engem mondjuk még mindig sokkal jobban zavar, hogy át kell menni a gumimelegítős nem kicsi víztócsákon...Utcai gumival nem olyan mókás a rajt, ha összevizezem...
Miért nem lehet vagy oldalról besorolósan megoldani ezt? Aki akar melegít és összevizez bármit, aki meg akarja az kikerüli...
Most nézem, hogy a döntőben amikor kitolattam a stageből és jött a zöld lámpa 9.3-at mentem 200-on... Valószínűleg sikerült egy 50-es rolloutot abszolválnom...
Szerintem csak Frankie nem vágta, hogy tojok a reakcióidőre, és inkább az indulásra koncentráltam...hogy behozzam azt a 4 századot, amivel előttem voltak a listán...
Sanyikának nem is mertem megmutatni a timeslippem...viszont Schuszi meglátta...ezért a végén még megpróbált mindenáron megfogni...de hiába volt a sok próbálkozás...
Hát nem tom...én 2.2-es guminyomáson kezdtem most Lacházán...256-257-es célsebességekkel...
Aztán leengedtem 1.9-re a Pilot Sportot 225/40 R18, és így tudtam javítani két tizedet de a célsebesség maradt 257...
Most csak profi katokról van szó...ott azért más a tészta...
Amúgy ezzel az a baj, hogy nézzük pl Bocit...fut egyszer végre egy 11.9-et, és valljuk be, ez azért brutál idő lenne már (a mostani is az... )de sok esélye nem lenne a 12 alatti katban...
Ha meg amatőrben nézzük... pl nézzünk téged...16.004...futsz véletlen egy 15.999-et, aztán neked annyi...mert onnantól te már nem a 16-os katban mész.... 15 aljára meg azért dolgoznod kéne erősen...
Amikor a profik mentek a döntőben még nem volt benne...6-ik voltam a listán...ezért is volt adott, hogy onnan elsétáltam, és megállapítottuk hogy Korryval megyek majd...
De igazából arra sem jöttem rá, hogy mi alapján frissül a lista pl...volt aki jó sokáig nem is volt rajta...vagy nem a friss ideje...
Jaja...nagyon szépet szaggatot...azért a 12 közepe idő már akármilyen utcai autótól szép teljesítmény nagyon...
Próbáltam rábeszélni, hogy maradjon döntőzni...de sajnos mennie kellett...
Akkor legközelebb ne vedd le a szép bukósisakod , meg adj valami világítós sípolós sapkát Rolinak is , mert még a rajtbírok sem találtak vagy 5 percig, akkor én hogy találtalak volna meg bárkit is, miközben már engem is hívnak a rajthoz...miért nem elég, ha szólod nem egy-kettő, hanem három sportbírónak???
Na de tényleg mindegy...
Részemről semmi gond...hiszen nem vérre megy...én azért járok ki, hogy versenyezzek egy kicsit, találkozzak a haverokkal, sok szép gyors verdát lássak...Így mondhatjuk, hogy 99%-os volt a mai program, ami nem rossz százalékos arány...
Amúgy Rolinak szóltam, de a lefutott Cali futam után már azt mondta, hogy nem tud sajnos mit csinálni...futam előtt meg nem találtam senki mást, csak a három pályabírót, akik nem tudták mi van ilyenkor, vagy kinek kell szólni...így csak a harmadik szólt Rolinak miután megtalálták...de addigra a futam lefutott...
De ismétlem semmi gond...csak mondjuk kiváncsi lettem volna, ha ez pl egy komolyabb profi katban játszódik, akkor mi lett volna a reakció, vagy lett e volna megoldás...
Hát sajnos nekem most a döntőben volt néminemű negatív tapasztalatom...
Az történt ugyanis, hogy egy összkerekes turbos calit a 14.4-es idejével valamiért az S3 katba sorolták...4. helyen...így a mögötte levőket kicsit megtolta hátra és egy versenyzőt ki is szorított ezzel...(nem az ő hibája volt, elírták a rajtszámát, és behívták döntőzni...(ő sem értette, de mivel hívták ment... - persze a gépátvételen meg elhiszem, hogy sok száz autó átvételekor becsúszik némi bibi...nem is ezzel van gond...)
Na őt pont akkor hívták be, amikor nekem kellett volna mennem elviekben Korryval...így nem is értettük, hogy mi is van igazán...
Szal így el is lett tolva az egész, mert én így jutalmul megkaptam egy 1 sec-kel jobb m3-as bömöst...esélyem nem volt...de még csak nem is kaptam...még pedig az történt, hogy valami bibi lett a stage lámpával, mert beálltam, és egyszer csak eltűnt(még álltam a féken, így ki nem gurulhattam belőle...legalább is így rémlik hírtelen, de biztos lesz videjó valakinek a döntőkről...)...így elkezdtem kitolatni, hátha megjavul, vagy újra rakják vagy bármi...erre egyszer csak felvillant a sárga...sárga...sárga...zöld...én meg még mindig rükiben...a bömös meg elhúzott...14.0-t ment...így megfogni nem tudtam volna max ha 1tizedes reakcióidővel 14.4-et megyek...(ez nem ment volna tudom...de az elv bosszant, hogy mindeszt 3 pályabíróval közöltem akik csak a vállukat vonogatták, majd utólag kiderült, hogy nem lett volna bibi, ha időben tud az egész Calis dologról a startbíró aki akkor nem indítja el a futamot...(én már akkor szóltam amikor csak bemondták a nevét, és behívták...nem tudom, hogy lehetett/kellett volna ez előbb jeleznem...)
A végén beszélgettem Rolival, aki 10X elmondta, hogy sajnálja, de ha már lefutott egy futam az lefutott, és nem tudnak vele mit csinálni...(nem is haraxok, hiszem nem vérre megy, csak bosszant...)
Kiváncsi lettem volna, ha mondjuk ez valamelyik profi élmenővel fordul elő, akkor mi lett volna...
Igen...még 2003-ban kapott svájcban egy ABT chippet...Van róla mérési papírka is, azon 250 Le, 370 NM, Voszival is mértünk dynoval, ott ha jól rémlik 247 Le jött ki 380 NM-rel...
Viszont nálam pl a gyorsulásnál nagy rossz befolyásoló tényező, hogy Fapumától tanultam váltani...
a GSI-vel 4 váltót ettem meg pár hónap alatt, ott 15 pénz volt egy váltó így leszartam...itt már kicsit más a móka, és belémivódott, hogy vigyázok rá...