Audimaxpower teamre és CCH-ra ez biztosan nem igaz, ők múltkor is felvették a kesztyűt a lengyelekkel szemben. És jelenlegi állás szerint most is Tökölre mennek.
Látva a nevezett versenyzőtársakat, úgy gondolom egy igazi racernek ez a kihívás.
Azt megértem, hogy valakinek sokkal közelebb van Kunmadaras de azt hogy ez meg az a verseny/versenyszervező nem szimpatikus az számomra vicces. Persze el tudok képzelni "kibékíthetetlen" ellentéteket, bár mindenki számára (versenyszervező, versenyző, nézők) számára az lenne a legjobb ha felül tudnának kerekedni azokon.
hamár úgyis offolok
Sorozatjunke-knak:
- The Job S01-S02
- Rescue Me S01-S04
- Entourage S01-S04
Ez utóbbit kiemelném, ugyanis remek dumák, itt-ott jó kocsik és full eye candy a sorozat.
Végül egy Preair Pilot (aug 13-án kezdik) ami ígéretes lehet:
- Californication
Szerintem jópár embernek el kellene gondolkozni azon, miért is vágott bele ebbe az egész autós gyorsulási versenyzésbe. Sokan úgy beszélnek mintha kötelező lenne
Te csak nyaraljál!
Vagy ha itt vagy már, mesélj a Tököli konfigról! Injektoros leszen már végre?
Amúgy eddig mint mondottam, gyári zárt körös BOV-al mentem, csak sajnáltam a turbóm hogy a sok levegő csak fékezi meg a hang sem tetszett. AZtán megpróbáltam megint nyitottal, hangja nagyon nem volt (mondjuk abból már kinőttem) de sajna pont a döntőknél lett vele valami és a bilincsnél szétlőtte a csövet. (pedig aztán normál bilincsek vannak fent, lehet csak nem volt meghúzva rendesen) mindegy megérett a csere
Mondjuk gyors váltásoknál a bov-ok többsége kevesebbet tud elengedni, vagy legalábbis a hangjukon ezt véltem felfedezni. Remllem a következő jobb lesz.
Nagyon nem bízom már ezekben sem (eleget próbálgattam, legutóbb pl BOV hiba miatt estem ki a 8-as döntő első körében), arról nem beszélve hogy a replikákat itthon annyiért árulják, mint kint az eredetit.
Ez amúgy Forge replika nem?
Jah és az 5x-i hengerfejezésből 3 külöböző műhely kapott bizalmat. Ennyien csak nem bénázhattak, szóval úgy gondolom ott valami rejtett hiba a motorral volt.
Reméljük és bízunk benne hogy ilyennel nem fogsz találkozni.
Haver "Mazdája" normális bejáratás után ismételten hengerfejes lett (immáron talán 5x) és semmi észnélküli jaszkarizás. Tényleg minden létező dolgot cseréltek, és nála most telt be a pohár, haverjának adta. Csórikán látni nem bírta a kocsit, és nem is volt hajlandó többet foglalkozni a kocsival, csak az adásvételit aláírni.
Csak mint elrettentő példát írtam, bár ha hozzáveszem Pisti sztoryját is, akkor igazán elgondolkodtató. Remélem neked több sikered lesz.
nem értem miről beszélsz pl. Audi csapat mindenhol ott van!
Érdekes nekem senki nem nyújtott nyalókát , igaz talán nem is én vagyok a közönségcsalogatás netovábbja DDDDDDDDD
Saját szemszögből nézve, egyszerűen ami kevesebb rizikófaktorral jár (közelebb van) azt választom, és szeritnem a többség is így tesz majd. (ha lenne saját tréler, vagy olyan verdám lenne ami nincs, akkor bármi megtörténhetne )
Tököl mellett számomra a kedvezőbb kategóriakiírás és a sokkal kisebb távolság szól Kunmadárral szemben, arról nem is beszélve, hogy ott tömve lesz motorosssal és ugye METACS van nég mindig!
A következőn (Taszár vs Kiskun), pedig a távolság nagy úr és hiába kedvezőtlenebb a helyzetem valószínűleg Kiskun lesz belőle. Ami itt még mellette szól, hogy itt még Tökölnél is jobb a tapadás és a pálya. Szóval nálam nagy matek és nyalóka sincsen
relax és inkább valami beszámolót a te szemszögedből, és nem a "szaros" fordok érdekelnek, hanem te hogy élted meg, milyen nehézségek voltak, ellenfelek, a kűzdésről , majd a végső győzelemről ha ejtenél pár szót megköszönném.
A versenyszervezők vitájába nem kívánok belemenni, csak mint valószínüsíthető tényt írom le, hogy Kunmadaras autós szemszögből bukta lesz, mert a többség biztosan Tökölre fog menni, míg ez pont vica versa lesz Taszár vs Kiskunlacháza közt bármi legyen is a tét. Mindenki eldöntheti ez mire és kinek lesz jó attól függetlenül ki kezdte vagy folytatta.
Ave, szerintem már így is sokáig hagytad a múlt évi Mr "bever" és kollégáját randalírozni
Szegény többiek csak felhúzzák magukat
Akit meg érdekel Mr "bever" kolléga múlt évi indexes termése, igaz hiányosan (mert onnan is törölték) de még fellelhet pár gyöngyszemet 2006.06.20-a körül.
Ha kell idézni is tudok
Mibe?
Tudtommal az A8 kapott 2db a magyar szabálynak nem megfelelő járművet és mégis itt azok hőbörögnek akiknek semmi közük ehhez.
Ok, Taszáron ott volt ellened a nem szabályos Suzuki, de a helyedben ha ez annyira zavart volna engem, akkor kerek perec kióvom, vagy megmondom a rendezőségnek, hogy nem vagyok hajlandó így együtt menni vele. (aztán vagy nekem adnak igazat vagy nem)
De ami most itt megy, olyanoktól is akiknek elvileg nincs közük hozzá,azt én értelmetlennek találom. Vagy akkor kardoskodott volna amikor ez kiderült, vagy a versenyen, de így....
Lehet itt keménykedni, hogy a szabály az szabály, de ha minden be lett volna/ be lenne tartva, akkor jópár autónak nem szabadna indulnia, vagy legalábbis jópár futomot lehetne is töröltetni. Gondolok itt az elfelejtett bukósisakokra, tűzálló overáll, poroltó, kipuff vagy bármi másra.
Persze ez nem is azt jelenti, hogy szarjunk a szabályokra még mielőtt valaki ezt magyarázná bele.
El lehet mondani hogy a Futamos csapat hibázott, hogy miért nem tisztázták le velük előre, hogy milyen kategóriában mehetnek, ezt elfogadom.
De ha a rendezők hibáztak akkor basszunk ki a külföldről érkezőkkel is?
Vagy mentek volna mindannyian speciálban, ők 3-an? Vagy csak show elemek lettek volna? Vagy mehessenek, csak ne zavarja meg a magyar bajnokságot? Mi lett volna a helyes, mert a fikázás az megy azt látom.
A lengyel Civic-et kérdeztem, hogy használt-e nitrót valamelyik futamában.
A válasz: "We dont have. "
Mindenki döntse el, hogy igaz-e, de aki beszélt vele az szerintem nem kétkedik.
Én sem értettem egyet ezzel a hirtelen szabály módosítással, de úgy gondolom, ha az audisok nem emeltek ez ellen szót, akkor nem értem miért hőbörögnek ezen itt páran.
Ha meg mostantól majd mindnekinek lehet, akkor meg megint nincs miről vitatkozni.
AZ tény , hogy nem célszerű és ésszerű dolog év közben változtatni, de e nélkül meg nem biztos hogy láthattunk volna ilyen komoly gépeket élőben.
Én itt fórumon kialakult kavarodást értettem, hogy ezen nem segített volna ha a szabályzatban az van, hogy a döntőbeli bruttó idő számít, mivel kiderült sokunknak foggalma se volt hogyan osztják ki a 3. helyet.
Ha azt nézzük ez miért történhetett, akkor igazad van: egyértelműen a Tököli rendezők hibáztak ez tény.
--> mégegy észrevétel: a döntők alatt is lényeges egy olyan kijelző ahol megtekinthetőek a futam eredmények!!!!!!!!
De! Mivel a döntőben a bruttó idő számít (mindigis az számított), úgy gondolom ez egyértelmű hogy a dőntőben futott idő, az a bruttó időre vonatkozik.
Ha sokan vannak akiknek ez így nem érthető/elfogadható, akkor tényleg tegyük bele a pontosítást a szabályzatba.
De a mostani kavarodást ez sem oldotta volna meg, mert nem azzal volt gond, hogy azt hitték hogy a nettó idő számít, hanem szimplán nem olvasták el a szabálykönyvet.