Pont ezt kérdeztem Kálmitól tegnap, de azt mondta most nem akarja elmondani, nm gondoltam hogy ilyen hamar megtudom mégis Egyszer én is megszoptam majdnem, ugyanitt a bizonyos régi mérések helyszínén, egy olajfolt miatt. Azért ez elég kemény ami történt veletek 2 éve
Úristen kegyetlen fáradt vagyok, dehát legyen Kapásból más volt a hangulat mint a szombati napon, én kb. ugyanakkor 2 felé értem ki, de már akkor többen voltak mint sztem szombat késő délután. Ami először feltűnő volt az a sok Honda, még mit ad isten 7. gen-esek is voltak, sőt mi több 7.gen. type-r -ek. Nah jó ez csak nekem fontos A második ami nekem feltűnt hogy egy barom toyotás rámnyitotta az ajtaját Gyönyörűek voltak az Eclipsek a parkolóban, nem tudom többen hiányolták őket, én kapásból min. 12-et láttam egymás mellett. Hja meg nem tudom ki látta a parkolóban a Mitsu Pajero Evolutiont állítólag 5 db van belőle Európában hát nem volt egy mindennapi terepjáró az se. A kék trabi ma egy 2.0 -s Lexust vert le. Sanyának nagy gratula ez már nagyon érett, úgy látszik sikerült csodát tenni Csak most kell egy új rendszám Mondjuk a 11.000 idő se nézett ki rosszul A Viper szokott időket szórt , a Techart nyomta a brutális rajtjait, de ha jól emlékszem a tegnapi 10.7-es időnél ma nem ment jobbat. Viszont azért az durva, hogy a 400 lovas AMG Mercit szó szerint fél gázzal is lenyomja. A mai nap meglepetése nekem egyértelműen - remélem nem keverem őket - Nánássy Péter Audi 90 ? -ese volt aki most azt csinálta amit Sanya tegnap szórta az alacsony 11 -eket de asszem neki nem sikerült a 10-es idő. A másik meglepetés a Gyurák Audi volt aki elverte mind a 90 -est , mind Schuszi RS2-sét. Nah azért nem semmi ez az RS se ahogy füstöl mind a 4 kerék a rajtnál, bár asszem Schuszinak nem ez tetszett a mai versenyen legjobban Szaby első lett a Fiestával 11.88@208 al neki is nagy gratula. Nah húztam aludni
Egy kis race report Lacházáról tőlem is. Amikor kiértem lehangolóan kevesen voltak, aztán elkezdtek szállingózni az emberek, a végén ahogy fastcar mondta a pályánál már gyalog is nehezen lehetett közlekedni a sok kocsi miatt. Pali CRX ét nagyon vártam éshát az 204 célvonali igen biztatónak tűnik, sztem a 11 es idő ha nem is idén de jövőre tutira meglesz. Sanyi hozta a szokásos formáját olyan LOW-011 hogy szinte HIGH-010. A mai versenyre tegyél valami csodát Amúgy mi az a műszer ami a kormány mögött van és alapjáraton 095 és 099 között ugrál rajta egy érték ? A Viper-7 rendszámú piros autó legjobbja 11.3 most már ugye automata váltóval (nem szekvenciális tudom-tudom ) szokás szerint telifröcskölte az arcom gumidarabokkal. Mi volt még ? A kék trabi leverte a fekete kompresszoros mercit A Techart Porsche első futamra nyomott egy 10.8 at később egy 10.7 et. Egyébként ővé ltt a legjob idő Lacházán. Nah azért az 1.6 tól sztem parázott először Amúgy szvsz ez volt a nap legjobb futama. Botinak kb. 15 mp ig kellett max fordulaton pörgetni az autóját mire az ellen szlovák ? szlovén ? srác hajlandó volt be stagelni mellé. Hogy ez szándékos volt e vagy sem, nem tudom. Schuszi nem gyilkolta a nap folyamán a betegeskedő öreget és végül 2. lett a Karkus Audi mögött ha jól emlékszem. A Szivar meg váltóprobléma miatt kiesett. Kategóriahelyezéseket nem irok azt nagyjából már mindenki összerakta az eddig report-okból. Reméljük a mai verseny még jobb lesz, még több versenyzővelm a tegnapihoz hasonló időjárással csak kevesebb széllel és Krisz Rudival. Hogy Frankie-t idézzem : "Szép volt fiúk" Soma sajnálom, de jövőre a 2 liter az má piából se kevés
Há én olyasmi rémhireket tudok hogy szombaton csak 2 napos belépőt lehet venni, ami 3200, vasárnap meg ugye 1800. Ezzel semmi baj csak annyi hogy én csak szombaton tudok kimenni.
"Mindent bemondtak angolul, és ha külföldre megyek versenyezni akkor különösen odafigyelek, hogy időben ott legyek a rajtnál," --> Ott a pont. Ez egyértelműen a kiidegelésre ment és ez nem volt fair.
"Ha neki nem sűrgős akkor neked sem, azt annyi. " --> Ezzel csak az a gond, hogy ha magyar versenyzőről van szó akkor szól a speaker hogy 30 mp e van különben kizárják, ellenben a külföldiek még nyugodtan melegitség a motort igyanak egy kólát, rájuk ugyis mindenki szívesen vár. És én ezeket nem azért mondom mert türelmetlen vagyok, mindenki tudja hogy a kocsiját meddig kell melegíteni miket kell előkészíteni, csak akkor legyen egyenlőség.
Hogy magamtól idézzek régebbről : "Először is minden tiszteletem a magyaroké akik kiálltak sokszor esélytelen ellenfelekkel szembem. A Chevelle most akkor guest volt vagy pedig télleg versenyzett ? Ha guest volt miért kellett együtt mennie a BMW -kel ? Ha versenyzett akkor meg miért volt egy kategória egy 9000 -es 1000 bhp-s autó, a 300-350 lovas bömbikkel ? " Az utóbbi kérdést már értem, az előzőt továbbra sem, és ahogy mondtad az én problémám is ez a dologgal. A fickó tényleg skandináv volt de az autó a lengyel VTG csapat matricáját viselte. Nah jó hagyjuk ezt a témát tekintsünk derűlátóan a jövőbe
Soma én nem azt mondtam hogy külön kategória igaz mindkettő szivó RWD csak az egyik 5000 ccm-el nagyobb és 700 lóval erősebb a többinél, ebben van motiváció az igaz, csak abba nem gondoltok bele, hogy ha valakinek ki kell állnia egy olyan ellen akivel szemben abszolúte esélytelen, és a másik még meg is várakoztatja, ez kihat az utána következő futamaira is, és akkor emiatt ott hibázhat/hibázik, ez kihat a pontversenyre, az meg kihat a soron következő versenyre.
Érteeeeeeeem ?
Ok akko majd gondolok erre, de most jelenleg éppen arról beszéltem hogy a magyarokat hozzák hátrányos helyzetbe itthon csak azért mert a lengyelek idejönnek. Nem arról van szó, jöjjenek, látványosak én megmondom őszintén ha a Typhoon lenne az egyetlen kocsi a versenyeken csak azért kimennék megnézni, de nem tudom miért kell a külföldieket összereszeni pl a bömbikkel, nem tudom miért kell velük kivételezni. Neked mindegy miért irom, de aki emiatt sziv annak nem mindegy.
Megsasoltam a fórumotokat, ezen a témán már a versenyen ki voltunk akadva a Bandival dehát ezvan ha valaki külföldi idejön akkor benyalunk a langyos szarig, tipikus magyar hozzáállás.
Most már akkor tudok neveket társítani az autókhoz Amúgy abból a szempontból is jó hogy ennyire hasonló időket futtok, mert nálatok legalább mindig sokesélyes minden verseny, és ahogy észrevettem a bömös gyorsulós társadalom igen összetartó. Nektek nem jár a szátok minden probléma miatt, csak ott vagytok, kiálltok és versenyeztek egyszerűen önmagatokért, sztem sokat példát vehetnének a hozzáállásotokról.
Jól tudom hogy kb. 5 fürge Bömös van akik durván 1 mp-re azonos időket futnak ? Akikre én gondolom név szerint : Ponya, Bandi, Turboá, meg van valami Vényóóc, és a piros E30.