Okt 22 óta csak egy Wbo2 szoftware frissítésen volt a kocsi, a ház előtt.
Se tengely, se nagy nyomás, se nagy map, se nagy befecsik.
Tehát úgyis mondhatjuk, hogy sokat nem erölködtem, igen DDDD
Én úgy értettem, hogy Ryta nemcsak a RWD-ről beszélt, hanem az összes 1550 alatti feltöltöttről. Erre írtam azt amit.
1585 az mindenképp 1550 fölötti RWD
Mailt megkaptad?
"1500 ccm alatt nemtudom, hányan vannak feltöltve, felette meg jöhetnek velem meg a sok ccm-es kompresszoros, nitrós dragokkal? Lesz sírás, úgy érzem."
Szerintem sokan lesznek, legalábbis biztosan többen mint a feltötltött RWD 1550 fölöttiben.
Viszont az is igaz, hogy Ave-n kívül igazán komoly gépről én nem tudok, aki nagyon brilírozni fog ebben a katban. Húzott Uno-k, Puntok, Renault Gt-k viszont biztosan leszenk szép számmal, mert lesz esélyük.
Te mész outlaw-ba a 9-es idővel, a Viperrel együtt DDDDDDDD
Amúgy hány RWD V8 turbó lesz idén??? Nem hinném hogy 1-2 darabnál több lesz ami rendszeres részvevője lesz a versenyeknek. De ne nekem legyen igazam.
Az biztos hogy az Outlaw kategórián finomítani/pontosítani kellene, a kérdés hogyan?
Egy átalakított autó lehetet épített és lehet kategória emelt. Ezt egy tíz fős csoport meg tudja határozni az év elején a bizonyos kártya kiállításának kereteiben.
Pl:
Kispolszki utcára alkalmatlan építés>Special II
Trabant utcára alkalmatlan építés>Special II
Nova utcára alkalmatlan építés>Special II
Szöcske utcára alkalmatlan építés>Special II
Civic Integra motorral a neki megfelelő kategória
Civic V6 +1 kategória
BMW E30 S6-al (soros motor 6henger) neki megfelelő kategória
BMW E30 V8-al +1 kategória
Audi 4.2 V8 lecsupaszított alváz> Special II
Audi 4.2 V8 +1 kategória (hengerszám nem stimmel)
Audi 80 2.2 turbo +1 kategória (hengerszám nem stimmel)
Audi Coupe 2.2 turbo a neki megfelelő kategória
Corsa 2 liter turbo a neki megfelelő kategória
Corsa V6-al +1 kategória
Skoda120 1.6 Vti (hengerszám stimmel?, ha nem: +1 kategória)
Fiat 1/9 1.4 turbo a neki megfelelő kategória
Chevy Malibu 6.6L neki megfelelő kategória
"
Azért ha 11-est időt futsz, (és FOGSZ IS - JEDIERŐ) akkor nem leszel te annyira szegény a PRO RWD-ben sem.
Vagy ha igen, akkor nincs mese azt a LE-t túl kell szárnyalnod, amit ma nekem mondtál "szemrehányóan" , mint 1.3-ból illendő/kihozható mennyiség. Emlékszel? Háromhatvan DDDD
nem ezt mondtam, hogy ezzel a 2.0 t-nek is fel kell kötni a gatyát és végre lehetnek szorosabb versenyek?
szerintem a mi kategóriánk is jócskán bővülni fog, mert lesz esélyük és tömegesen jöhetnek az Uno, Punto, Renault, Datsun-ok, vagy akár kisebb/átalakított turbós gépek is
a mostani élmenő 1.6 Szívó Hondák is meg fogják állni a helyüket Sport FWD-ben (egy ideig biztosan!)
a daily drivert használom hétköznap ha kell, az full gyári!
De ezzel majd csinálni kell valamit, ha hétköznap is használni akarom, mert a gázzal nemcsak gyorsítok, hanem sávot is váltok, és nem mindig ugyanarra DDDDDDDD
a rutin elé Cry-t írjál! mi ezzel a probléma? ))))
Mellesleg az imént beleraktam az akksit, olajat, vizet ellenőriztem, és pöccre indult is.
Kigurultam a benzinkútra, kerekeket picit feljebb fújtam, aztán elvileg most ready to race.
Ave:
jah spéci A539
Az integra helyében én Pos-ra és CCH-ra koncentrálnék, szerintme tutter jönnek!
de lehet én vagyok túl nyűgös és már megint moderátornak éreztem magam , és neked van igazad
Amúgy ha jól értelmeztem ez a hétvégi nem része a versenysorozatnak, amolyan felvezető, itt derülnek ki a szabályok, mostanra meg a múlt éviek igazak, mivel nincs hó.
Viper nem lett kész?
(valahogy azt érzem az fog meglepetést okozni a Talon helyett)
Bobo:
a dragracingest mindigis tudtad, ne kamúzzzzzzz
Természetesen mindenki elmondhatja ami a szívét nyomja, de a konkurens rendezvényszervezőtől, aki ráadásul nem is lesz jelen..... hogyismondjam értelmetlen gúny, hogy ilyen árnyaltan mondjam.
De lassan már ez is Hungarikum lehet.
Mondjuk ha meg úgy nézzük, hogy múlt évben egy 1.3-as és egy 1.6-os turbós elsőkerekes autó olyan időt ment amit a 2.0 fwd turbók csak megközelíteni tudtak, de még egy v8 RWD nitróst is lenyomtak, akkor bizony elgondolkodtató az is, miként lehetne a nagyobb katokat is rávenni hogy kellően ütős konfigot állítsanak ki.
mondjuk ez is egy megoldás.
Én azért mondjuk annyiban finomítanék, hogy a dragok + Nova és az esetleges v8 turbók ne keveredhessenek az épített FWD-be.
Fredl kivétel, mégegy olyan ütős nem volt, meg az, azért nagyon ki volt filézve
Meg nem is azt mondtam hogy elverném őket, csak azt hogy 1/4-en kevesebb félnivalóm lenne mint 1/8-on (baromi jól rajtolnak)
Meg ugye még énis belenyúlhatnék a motoromba, mert ugye nekem még mind a dugó, mind a hajtókar, mind a veztengely gyári!!!!!!!!
Miért lenne vicc?
Nem az épített autókat támogatja ez egyértelmű, de hisz nem is ők vannak többségben!!!
Ezzel a rendszerrel a kisebb katok élmenői "szívják csak meg", bár a kiemelkedők pl. CCH, POS biztosan így is elöl fognak végezni ha a múlt évi rekordjaikat nézem, max lesz pár szorosabb versenyük is
Kiélezettebb csaták lesznek az biztos.
Akinek meg nem tetszik, ezen kiírás, az meg megy a másik versenysorozatra.
( múlt évben úgyis sokan panaszkodtak hogy milyen sok verseny volt)
arra hogy POS #835 kommentjére te azt mondod hogy olyan mintha világos színű autók menjenek feljebbi kategóriában
de mindegy énis befejeztem, mindenki úgy forgatja, magyarázza a szavakat , meg keresi a kiskapukat ahogy akarja -> max majd pofára fog esni amikor kióvják/kizárják vagy feljebb sorolják
Ameddig nem is akarod megérteni azt, amit a többi 99 ember tökéletesen ért (a kiírásnak csőváz, nem csőváz részét), addig tényleg nincs értelme tovább erről beszélni.
Szerintem az ilyen gondolkodámód a tipikus Hungaricum
Azért remélem te is érzed a különbséget, hogy a szabályoknak a betartása mellett csinálni valami újat/jót, avagy pontosan a szabályok kiskapuinak, kibúvóinak keresése között.
Ha kifújnád a gőzt és mégegyszer nekifutnál az értelmezésnek, talán értenéd is, hogy nem
neked/nektek írtam (pláne nem meggyanúsítva, és offense stílusban), hanem fastcar-nak.
Mégpedig arra reagálva, hogy etitech (#704) értelmezésében kicsit tág fogalomnak vélem az utcai/drag kocsit. Mivel kijelentette, a gumi méret korlátozás és 2 ülés, meg esetleges polikarbonát nem engedélyezésére, hogy jólenne eldönteni hogy utcai autókat akarnak-e látni avagy drag gépeket. --> ezért mondtam, hogy nálatok nem ezen a pár apróságon fog múlni az utcai vagy drag besorolás megítélése.
Biztos vannak félreérthető dolgok a szabályzatban (ezeket ha lehet tisztázni kellene), de valószínüleg maradni is fog.
Ettől viszont nem kellene tipikus magyarként gondolkodni, hogy mindenben a kiskapukat és a kijátszás lehetőségét keresni. (nem személyreszabottan mondom, csak úgy általában! )
Én annak a híve vagyok, ha valakivel problémája van a másikkal, akkor beszéljék meg maguk közt. Hívja fel, írjon neki emailt, vagy valahogy másképp rendezzék le.Ha nem akarják úgy is jó.
De állandóan viszatérni rá?
Elhiszem hogy valakit ez meg az nagyon bánt , esetleg sért, de ha nem bírja, akarja megbeszélni a másik illetékessel, akkor mitől lesz jobb neki ha világgákürtöli itt meg ott? Csakis magát idegesíti ha mindig felemlegeti a tüskét. És ez nem egy személyre vonatkozik!
De ha ez nekik így jó, csinálják. Én valahogy túlteszem magam rajta
mindentől függetlenül úgy hiszem hogy 2006-ban elég sokat köszönhetünk akár Kohári Zolinak, akár Giltner Attilának, és talán a kisebb nagyobb személyes sérelmeken felül lehetne kerekedni, vagy ha ez nem menne valakinek, akkor azt írja ki máshol magából
a magát moderátornak képzelő Cry
kabja be , tudom (de ha már elolvasásra került, már megérte)
Mr A7, Pro RWD