Rántott hús, krumpli nekem bejött...palacsinta szar volt.
Jó idő volt, reggel 8-tól a sötétedésig kint voltunk a napon, merevre égett a fejemen a bőr
Most kenegetem napozás utáni testápolóval, így nem ordítok ha hozzáér valami
Jó kis verseny volt, mondjuk én szigorúan csak pár autót figyelek, az igazán durva építetteket, Szaby-t nagyon sajnáltam, többiek szépen mentek, Ő is amíg nem jött a törés.
Peti a Novával, Sanya a Civic-el, nagyok voltatok ezért érdemes kimenni.
Caprice hiányzott, ugyanakkor megértem, hogy nem volt ott..
Szaby remélem meggyógyul gyorsan!
F1pistiéknek nem volt semmi a javítás, le a kalappal!! A befektetett energia nem kevés.
Polo nagy próbálkozás, kár hogy egyből töréssel kezdett, hosszú lesz ez az út a két motorral.
M6-ot Zoli barátomnak sikerült legyűrnie a Z06-al, gyanús, hogy már gyári konfigurációval megy az M6.
El, igazából a technika kellett az embernek nem a bódé, de ettől még elvitték gyorsan.
Most a Kadett-ot reszelem, bár erősen visszavetette a kedvem az év végi faszakodás a kiírással megint.
Most átváltottam a B tervre, pont úgy ahogy a Barkas készült, szarok a kiírásra magamnak építek autót.
Igen, de ha kijelentitek, hogy nem lehet jót venni neten, ha nem ismeritek az autót-építőt, ezen logika mentén RT autója semmivel sem csábítóbb egy ismeretlennek, mint nektek a linkelt Supra.
Most lehet lobogtatni a timeslipet, hogy de pedig ment annyit, ez így is van, de miért ne lehetne a világon ezen az egy autón kívül másik ami szintén úgy lett megépítve a tulaj megcsömörlött és eladja, akár olcsóbban, mert foglalja a helyet, vagy elutazik...stb.
Ez egy buta kifordított szemellenzős logika, hogy csak a miénk jó a másé tuti szar.
Bármennyire is fáj, RT nem véletlenül fél elrúgni az autónak, amikor eladja akkor nem fordulhat az elő, hogy valaki nem lesz gyáva és szétesik?
Dehogynem..pont az ilyen alkalmakból lesz az általatok emlegetett történet a kintről vett szarral, ami szétesett.
Én inkább azt látom problémának, hogy egy nem általad ismert autót ami ennyire túl van hajtva, a kezedbe adnak, és nem tudod használni.
Nem azért mert béna vagy, hanem azért mert nem ismered a trükkjeit.
Amikor 2-3ba harmadszor cserélsz szinkront az építés során, akkor te tudod már hogy azt óvatosan kell váltani, inkább vesszen 1-2 tized de megmarad az autó.
Az új tulaj, direkt ott fog fordulatot emelni, mert akkor megy az autó a legnagyobbat...szét is esik.
Ezt lehetne sorolni tovább, de értitek úgyis miről beszélek.
Azért nézzük a dolgot a másik oldalról, akik felütik a mobile-t és megnézik RT autóját majd megveszik, pont azt csinálják, ami ellen most kardoskodtok...hogy is van ez??
Gyengébbek kedvéért, miről is beszéltek? mi történt a Redrockettel fényezést illetően? került rá valami szponzor?
Én sajnos nem érek rá ilyen Úri huncutságokra, hogy show-ra járjak nézelődni, 120 képet pedig nem szeretnék átmazsolázni, hátha az autó egy darabja feltűnik. Szóval?
Ebben az autóban nekem az tűnt fel, hogy a fényezésére több időt szántak mint amennyit én egy egész autó megépítésére. )
Szvsz nem lett szép, inkább giccses. (végig néztem a fotóalbumot, hogy fényezték)
Te ültél a Barkasban, ha bárhogy megoldom a papírozást lábon vittem volna versenyre azt is Szerinted alkalmas utcára? Szerintem igen
Kadettal is ez most a tervem....csak remélem nem viszik el az autót amit kinéztem papírnak hozzá.
Már annó régen is említettem, kell egy lejárt műszakis papír, aztán útvonal engedéllyel bármikor bárhova.
Na így szeretnék majd versenyre járni vele...meg néha játszani a városban
nincs gond...csak idézünk neked a ponyvaregényből:
"Idehívok egy pár keményen bepipázott niggert, hogy dolgozzák meg itt ezt a hédert! Feszítővassal, hegesztőpisztollyal! Hallod mit beszélek, bunkó fiú!"