no igen ez főként nálatok jelentkezett gondként ,ahol többször is elpukkant a moci és ne fúrhatod még feljebb hanem mindig új mocit kellett szerezni::S
ezt tudtam hogy így van ,de pl csak hogy a saját istállónak a példáját hozzam fel a mi mocinkban 81es dugó van ,az első túlméret 81.25 ,de ha már pl kovidugóban gondolkodom hogy értelme is legyen akkor abban nincs első túlméret csak 81.5-es ,és így már át is léptem a szabályokat holott pár cm3+ról beszélünk!
ok ezt nem tudtam!
de szerintem az a %-os tűréshatár anno nem volt rossz!
mert így nálunk nem lehet 2l-es motorból építeni mert az első túlmérettel is átesik másik katba
Schuszi nálunk szívó katban eddig is együtt volt az összes hajtás! csak a cm3 határ volt!
ez a változtatás eddig úgy fest csak az ap3-at érinti szarul!
Tényleg az gondoltam már hogy csak mi vecsési parasztok érezzük így!
De most már az is tény hogy ha meg csak összevágja 2héten belül és egy kalap szar lesz ,akkor az még nagyobb csalódás
Túl jó volt ez az év minden szempontból,a versenyek színvonalára is értve,hogy keserű szájízzel zárjuk le!
Pont ott voltam és láttam ,hogy akkor se isten se ember nem állíthatott volna meg
de tényleg ma nekem is be kellett látni ,hogy az autó tud egy időt és hozzá az ember is tudja folyamatosan ugyan azt akkor ott a vége konstans 10.1-eket mentél egymás után akkor az aznapra annyi,nekem is ez volt a 12.0-val,abban az egyben bíztam hátha a döntőkre kicsit hűl az idő
meg esetleg lesz egy pici hátszél ami segítene de nem