Én ugyanezt mondtam, mikor az A2 döntőben haverom (egész nap elég jól szereplő BMW-je) somával "küzdött", és az első 50 méteren kapott kb. 30-40 métert. (mint akit picsánrúgtak) (rossz volt még nézni is.)
Szerintem azért, mert a "noname" autók az élményért autóznak. Másfelöl, megértem, hogy a "nagymenők" jobban kímélik a technikát. (miért menjen, ha vezeti a mezönyt 1 futam után (vagy amennyit kötelező futni a döntőbejutáshoz), és ha aznap épp nincs jó kedvében a motor és a saját rekordjától mondjuk 3 tizedre le van maradva.)
Aug 18. tényleg csak autós nap lesz? Ezt szeretném ha valaki megerősítené. Kohári úr?
Akármi is lesz ennek a rászervezősdinek a végkifejlete, én (sokad magammal) nagyon örülnék, ha Kunmadarason tartanád az augusztusi versenyed. Bármely időpontra is essen.
Így van: "Mindent szentnek maga felé hajlik a keze."
Bár attól hogy átvariáljuk a katokat, nekem nem lesz több esélyem.
Viszont szerintem jobb a ccm megosztás mint a hendikep.(bár ez régen nekem is megfordult a fejemben.) De akkor valahol 2500-nál kéne lennie.
Najó, nem szólok bele, hagyom ezt a döntést a nagyokra.
De ez a régimódi turbo/nitro kat.emelés tényleg maradhatna.
Én azt gondolom, hogy egy gyári VTi sok a többi egyhatosnak, viszont a 2500 már megintcsak sok. Mi lenne, ha 1500-től 2000-ig lenne (vagy 2.2-2.3)?
Nagy badarság??
Én abszolút egyetértek POS-al.
egyből piros, mért futam és beugrás ideje.
Ez így tökéletes ahogy leírtad.
Szerintem nemcsak a döntőknél kellene így, hanem a kvalifikációs futamoknál is.
A kompresszort nagynehezen megforgatja, ami plussz lóerőket ad a motornak, ami megforgatja a két csigát. Így kábé 10 lóerővel többet tud majd leadni. (jóesetben)
Emlékszem!
Gondolom idén is ott lesztek sok versenyen. Egy néhányra kigurulok majd énis.
Azóta láttam, hogy fejlődtetek néhány tizedet. Ezért egyetlen célom nem a dobogó, hanem megelégszem a 8-as döntőbe jutással.
(és halkan megjegyzem, hogy azokat a bizonyos szabályokat, majd megpróbálom szem előtt tartani. )
Nem vagyok őstag, ezeken a versenyeken, de
"A mögöttes tartalom a lényeg,"
Ez így igaz, az első és egyetlen kupámra ha ránézek, nem az értékét látom benne, hanem, hogy mennyit dolgoztunk érte, és hogy mennyit segítettek a haverok.
Nem teljesen idevágó, de hírtelen ez ugrott be:
"Minek kellet nekünk pont ide települni?
Az rendben van, hogy szélvédett hely, de a büdös is bent marad"
"Hofi"
A hondákkal is számoltam, de egy gyári nem hiszem, hogy vészes lenne, kivétel az Integrák(+Type-r, Type-S cuccok).
Örülök, hogy te megturbóztad , Boci idén mit csinál? remélem nem akar idén is szívóval vacakolni. , vagy legalább átalakíthatná RDW-vé a hondát.
Szépjóreggelt!
Hát az este sokat gondolkodtam rajta, hogy miként lesz. Tulajdonképpen elvették tőlem a kedvenc riválisaimat a Suzukikat, viszont kaptam cserébe Integrát. Nem örülök a cserének, de esélyem szerintem ugyanannyi, mint régen. (édes kevés )
Nem tudom, még mik vannak, amik nagyobb ccm-es és el szokták hozni gyorsulni?
A full tuningosokról ne beszéljünk, de ami még közelemben van: Golf GTi, Calibra 16v, Mitsu Colt GTi (bár coltot még nem láttam versenyezni), Corrado VR6 (na ennek igazán örülök )
Ezen kívűl milyen alapgépek vannak a kat.omban, amitől félnem kéne?
valahol volt ilyen kósza hír, hogy akarnak csinálni amateur és profi kategóriákat. Ezt szerintem nem lenne rossz megcsinálni. (kérdés hogy), mert ha a régi ccm kategóriánként szabnának időhatárt, pl az én kategóriámban a proff kezdődne 13,5-14,0 től, akkor rengeteg lenne az amatőr, aki ismét csak eséjtelen a 15-17-es idejével, a profiba meg nagyon kevesen lennének.
De szerintem akkoris dúrva egyetlen határvonalat húzni.
Júteszembe a hajtáskülönbségekről. Az FWD húzzon szlikket a talpára. (igaz ez Sanyának és neked sz@rt nem ér)
Most én hol vagyok?
1.Elméletileg sehol, mert minden kategória feltöltős.
2.Rosszul értelmezem és A5 és A6-ban vagyok, mert az 1550 ccm-nél nagyobb és 4ütemű otto motor. (A5 és A6 között annyi a különbség, hogy az A6 ki van egészítve a Wankel motorosokkal)
3.Ne húzd fel magad ezen, mert tuti én vagyok a hülye, hogy nem értem az egészet.
Nem az a baj, hogy különszedték a különböző hajtású autókat, hanem , hogy nem látok ccm kategóriákat. Csak 1550 alatti és feletti van? feltöltősökkel mi a helyzet?
Az a fő baj, hogy nem értem a leírást.
Léccike magyarázd el.
Srácok, lenne gy kérdésem.
Megnéztem a futam.hu-n a kategóriákat és csak pislogok azóta, hogy ilyen hülye lennék, hogy nem tudom felfogni, vagy tényleg ilyen hülyék a kategóriák.
Nem vágom, hogy mi hogy van.
egy valamit szürtem ki, hogy 9 kategória van .
valaki világosítson fől.