Audi S2 k24-es turbó (nem tudom pontosan melyik méret,ha volt több is),kb mit tudhat légszállításban? 16VT-re lett applikálva,így kellene számolnom egy elméleti max teljesítményt.
érdeklődnék hogy milyen anyag való a hátsódobomba hangcsillapítás gyanánt, mert az enyémből kiégett minden és hol lehet beszerezni.
Ha valaki Sopron környéki és itt tudja hol lehet az még jobb. előre is köszönöm!!!
Etanolról és 4 hengerről volt szó, meg gondolom 0,8 körüli lambdánál.
Nálam is közel 90%-on mennek az injektorok, tehát Szabyknak akár még közelítőleg igaza is lehet
Nem tudom, elvileg az Én Corsám se lehetne 300LE azzal a konfiggal, amivel megyek, mégis 307LE-t nyomott Csepelen (nem tudom mennyire pontos az a pad) és 12,06-ot mentem 188-al úgy, hogy velem együtt 980kg volt a kocsi.
Az is 2000 16V, 1,1 bar nyomás, gyári K16, 630ccm spricnik, 2,5 barra visszavéve, így jó az AFR-em teligázon. 3 baron nagyon dús volt.
Nem tudom, hogy valóban 525LE-s, vagy sem, egy A Corsáról van szó, 2000 16V, GT3582R-el, Motronic 2.8-al, most ment egy 10,3-at 220-al, de be akar menni vele 10 alá.
Egyik ismerősömnek magas ellenállású, 1000ccm feletti injektorokra lenne szüksége.
Milyen lehetőségek léteznek? Valaki 1680ccm-es Bosch injektorokat ajánlott neki, de azok még 2,5 baros szabályzóval is valószínűleg nagyok lennének. Olyan 1300 körülre kellene valószínűleg belőni.
Jelenleg 875-ös injektorokat használ, 4,4 baros üzemanyagnyomással, E85-el, így 525LE-s a motorja, 2 baron, de tovább akarja növelni a nyomást.
Hogy miért nem akar Standalone ECU-t, azt nem tudom.
Szia, konkrétan egy 2.9 VR6 Syncro Golf III lenne szó, 95-ös. Ez még réginek számít? Felejtős? Mert nálam igen sokrétű lenne a feladata, a munkába járás, tréler húzáson át a pályanapokon(+FRT, Drag) keresztül a téli csapatásokig minden, mint anno az S4-emel.
Nem engem kérdeztél, de annyit jeleznék, hogy ha a régi syncro hajtásra gondolsz, akkor az leginkább arra lett kitalálva hogy kimásszon a kocsi a hó vagy egyéb fogságából. Komoly igénybevételt, pláne sportos terhelést nem nagyon szereti. Alapvetően nem is tud adni hátra sok nyomatékot.
PDGabi! Syncro hajtás miatt zaklatnálak telefonon, olyan badarságok miatt hogy hogy bírja az igénybevételt, milyen drága szervizelni és mennyire van horror árban 4motion-re váltani ha véletlen az örök vadászmezőkre távozna a Syncro.
Attila