Persze hogy lehet sőt megkockáztatom hogy gyári karral is sima ügy a 9000-9500.
Kovival meg irány a 1xxxx
Bárcsak én is tudnék kart venni,de polcon nincs sehol.
Figyu,ez eredetileg is keresztbe van , nem hinném hogy lesz ilyen hogy tipusidegen motor.
A turbo meg nitro sem fog katot emelni akkor a tipusidegen mért emelne.Ja és idén is már csak Zolinál van ez a szabály Tökölön nincs.
Én örülnék a legjobban ha jövöre nem egyedül kéne versenyezzek a katban!
Mert jelen pillanatban 2100 ccm alatt van a Gazsi azt annyi.Hallottam pletykákat innen is onnan is de ha olyan lassan készülnek mint az enyém akkor .............
Jövöre a kategoria tervezet a dragracing versenyeken hajtás szerint lesz de :
2100ccm alatt és felett is lesz RWD kat. Nem érdemes 1.6-ot csinálni.
Ez a hengerszám dolog meg nem szabály ez csak eigy terjedt el a köztudatban.
Ez a hengerszámhoz kötött legnagyobb köbcenti álltalában.
Magyarán 4hengeres motor nem nagyon van 5literes .
Vágási?
mikor jössz érte ?mert megyek nyaralni
amúgy mondtam már hogy rákéne dugni az én ecumat a kocsidra?
én is fejlesztek ám sőt ennyi fejlesztést még sosem csináltunk.
kiváncsi leszek érek -e vele valamit .Megméretem megint Avéval.
Mekkora nyomatékot is akarsz átvinni?
Ha marad az 1.6 nem lesz nyomaték problémád.Nekem sincs.
Amúgy elég atitkolózásból tessék megmondani má végre milyen ótó is lesz ?
Van egy könyvem abban van egy pár mondat róla németül.
Az biztos hogy karbis volt és nem sok db -ot gyártottak
7800 nál max teljesitmény .
Ja Walter Röhrl edition.Gondolom homologizácio miatt kellet az utcai gyártás
de lehet ezen gondolkodtam én is....
egyenlőre nem tudok méreteket ahhoz meg kellene bontani a motort mert nincs tartalék hkar.
szerzek bontottat azt megmondom majd.
Külső wastegate méretezésénél van valami szabály ,vagy mit kell figyelembe venni?
Mekkora szelepátmérő , hogy jobb ha a gáz irányába mozdul a szelep vagy ellenkezőleg?
Szivok ezzel a rákos audiwastegatéval ,me kurvára lassan épül a nyomás......
A szerkezet viszonylag új ,két versenyt mentem vele.
Elviekben a szerkezet,lendkerék is volt a gyártónál ,tehát egymáshoz képest jónak kell lennie.
a hidraulikára meg utána állitottam amennyit tudtam.
Persze nem probáltam
Viszont levettem megint a váltót és semmi rendellenességet nem látok.
Viszont arra gondoltam nem lehet hogy vastag lett a tárcsa igy növelve az előfeszitést????
vagy ez faszság?
Urak!
Megcsináltattam a kuplungom 6 águ szintertárcsa lett csináltatva .
A szerkezet maradt ill a lendkerék is gyári .(mindkettő felszabályozva.)
a gond a következő :Sokkal lassabak lettek a váltások mert nehezebb berakni a sebességeket.
Olyan mintha nem emelne ki rendesen a kuplung .mitöl lehet ez ha a kinyomo résznél semmi nem változott?Ja , nyomó és hidraulikus.