na igen,tudom hogy ott vannak.de már egyszer megjártam vele,nem passzolt a bal féltengely a difibe.jobb lenne itthon találni,amibol tudom hogy passzol.S15 difi volna,csak nincsenek hozzá a a tengelyek.az S15-nek vastagabb a féltengelye.télen lesz mit keresgélnem,hogy tavaszra valami jobb idot gyorsuljak.
a motor már nem gyári.és tavaszra tobbminden csere lesz még rajta.dugok,turbo stb.spér difit is hajtom belé,de akinek van az csak komplett kocsistol akarja eladni.ezek a kocsik jottek ki gyárilag spér difivel,az enyémben éppen nem az van sajnos.de azért diferenciál olajhutoje az van.inkább tettek volna belé léghutéses motorolaj hutot elore a gyári vízhutéses helyett.
pedig a nagyobb kerékkel hamarabb végig kellene érni a 402 métert mint a kisebb kerékkel,nem?a nagyobb kerék hosszabb utat tesz meg ugyanazon a fordulaton.esetleg lassabban porog ki a motor tole.a gyári kerékkel kb 390 méternél kellett még váltanom.ott gyorsan gondolkozhattam hogy váltsak-e vagy leszabájoztatom a motrot a célig.az alacsonyabb kerekekkel kb 350 méternél kell váltanom ugyanabba a sebességbe.ez ugy volna az igazi ha lelehetne probálni hogy melyik méret a legmegfelelobb.
a gumiboltos oldalon ugy írják hogy a 255/50 R16 az felmegy a 7J-9J széles felnire.nekem csak 7J-es ez a felnim.kanyarokban bisztos rossz,de sprintelni lehet hogy elég.
mekkora kerék a legjobb gyorsulni?a kisebb kerék vagy a nagyobb kerék?vagy az a legjobb ha megmarad a kocsi gyári kerék átméroje?a gyári az enyémen a 195/65 R15.az a 255/50 az alacsonyabb szerintetek?a mostani szlikkem ami 210/605 R16,ez kisebb átmérore.kinek mi a tapasztalata ezen a téren?én jobban szeretem a magasabb kerekeket.
ez a 16-os felnim csak 7-es széles,és ez a 210-es szlikk ami 225-nek felel meg,hát ez is elég maximum rajta.legalább 8-as szélles kellene.az a baj hogy 4x114,3-as csavartávolsággal nehéz megfelelo felniket vennem még ujan is.amit találtam,azt meg amerikábol nem akarták elkuldeni szlovákiába.keresek valami felniket.legszívesebben már écsen kiprobálnám oket,hogy hogyan mukodnek.ami aggaszt benne az az,hogy csak 50-es a magasssága a guminak és nem-e lesz tul alacsony a kerék átméroje.
jofajta gyorsulos szlikkek vagy drag gumik nekem is elkelnének. 16"-os méretben.vagy 17"-esben.MATADOR D11 210/605 van most,de szélesebb vagy tapadosabb kellene.
én hallottam is és láttam is nyomait.hehe.ti tudjátok mi a rossz és mi nem,én nem vagyok autoszerelo csak egy kis autofesto.de lassan kitanulom a szerelo szakmát is.
padlogázon szokott becsorogni a motor.de mostanság már nem csinálja.ez a 3-ik motrom a kocsiban.most lesz a negyedik.ja és az 5-ik turbo van benne,de ez bírja decembertol.ezt most lengyelországban csináltattam,érdekes hogy olcsobbér csinálták és még bírja.már utolag a motorháztetot kivágtam a 3 és 4-es és a turbo felett.de már késon.hehe.veszek bele olaj hutot is meg nagyobb vizhutot .hátha ez majd segít.egy halom zseton kerul megint a motorba,és kitudja mit fog teljesíteni és meddig fogja bírni.
83,5-os dugok vannak most benne.a 3-as és 4-es dugok tornek el fojton.bisztos most is ez a gond.tavasszal lett mérve a nyomás a hengerekben.a 3-as hengerben 6, és a 4-es hengerben csak 4,5 bar volt a nyomás.azota már gyilkoltam rendesen a motort.turbot cseréllek tavaszra.megvan a stage3 csipp is és a 444-es injektor is hozzá.még kell a Z32-es légtomegméro és a GT28RS turbo.nyárra a stage5 csipp van tervbe véve. az stage1 csipphez csak 0,9 bar nyomást írnak a T25 gyári turboval,de jobban megy az 1,1 bar-on.most 40x20x8 -as XS POWER kooler van rajta.éedemes cserélni 60x30-asra?akkorákat árulnak belé.ott nagyobb lenne joval a turbolyuk.ha már szédszedem a motort akkor azt hiszem hogy kicseréllem a hajtokarokat is.
ki tud nekem tanácsot adni ebben?vettem 84mm-es kovácsolt dugokat a kocsimba,és ugy hallottam hogy nagyobb furatot kell a hengerbe csinálni mint a gyári dugoknál mert más a hotágulása.és hogy nagyobb honél megszorulhat.ez igaz?vagy ugyanugy kell osszerakni mint a gyári dugok volnának?vagy esetleg mennyivel kell nagyobbra furni a hengert?reméllem ezek már nem fognak eltoredezni mint a gyáriak.legalább egy szezont bírjanak ki.tavaszra felakarnám turázni a motort,mert már elegem van hogy mindíg hátul gubbasztok a dontoben.szépen javulnak a kocsik a kategoriámban.eddig 14:00 koruli idovel még bekerultem a dontobe,és most meg a 13:701 nem elég hozzá.tudom hogy nem nagy szám ez nektek,de nekem fejlodés.a gyári motor 16:0 koruli idoket megy.ja és érdemes hajtokarokat cserélni sportosabbra?