Nagyon hallgatnak magáról a technikáról, gondolom félnek, hogy ellopják az ötletet. Amit nem értek, hogy miért nem dobták még piacra, ha ennyire jól működik...
Aki nem ismeri, a lényege az, hogy egy sima kézi váltó kapcsolási mechanizmusát alakítják át. Ami nekem sem világos, hogy hova "tűnik" el a főtengely forgási különbsége...
Elkeztem írni egy hosszabb hozzászólást, de aztán kitöröltem, minek járassam a számat nitró témában.. aki nem hiszi, járjon utána, vágjon bele, aztán majd rájön Én sokszázezret hagytam ott gázra, és soha többet..
Messer és Linde nem fog palackot tölteni senkinek sem. Csinálhatsz céget, bérelhetsz palackot tőlük szerződés keretén belül, amit átfejthetsz otthon a saját palackodba.
Hard block filler - félig fel tudod tölteni a vízjáratokat ezzel a cementtel, az perselyek alját tudod megerősíteni, hogy ne nyíljanak szét olyan hamar, ha annyira problémásnak látszik.
Aki nem ismeri, a lényege az, hogy egy sima kézi váltó kapcsolási mechanizmusát alakítják át. Ami nekem sem világos, hogy hova "tűnik" el a főtengely forgási különbsége...