timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 663 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.03.06. 21:58:44 (41138
számomra pl. RT Audija (street autóként), profik között pl. Szász Csabi Suprája (bár az nem utólagos turbós), vagy CCH Hondája 
Re: oioio-1 (41102)
válasz erre előzmények 2009.03.06. 13:44:12 (41088
akkor ez bibis, mivel én az 1.4 pontot néztem, és ott csak versenyoverállt írnak 
Re: bodoba (41087)
válasz erre előzmények 2009.03.06. 13:26:02 (41085
szia
bocs, hogy nem hívtalak vissza
király lett a mérés, grat 
Re: FM2000 (41070)
válasz erre 2009.03.06. 13:25:01 (41084
A szabályzatban az szerepel, hogy versenyoverált  kell viselnie a sofőrnek. Azt senki nem írja, hogy tűzálló legyen. Szerintem mindössze azért került bele ez a pont a szabályzatba, hogy ne üljenek, ahogy írjátok (épített versenyautóba) strandpapucsos félmeztelenek.

 
válasz erre előzmények 2009.02.26. 23:17:08 (40799
akkor már:
Egy járművet csak egy személy, csak egy kategóriába nevezhet.

az az i szerintem nem kell a végére Nyelvet ölt  
Re: ave (40795)
válasz erre előzmények 2009.02.26. 23:03:51 (40794
Re: Charlie (40793)
válasz erre előzmények 2009.02.24. 16:36:48 (40619
Ez nem hogy nem hoz pénzt, hanem rabolja az energiáját.

Azért ez nem teljesen igaz. Az oldalt pénzt is termel, a másik pedig, hogy ave az oldal által sok előnyhöz jut.
Aki profitál egy ilyen oldalból az törődne vele , törődne a minőségével , a jövőjével, fejlesztene, vagy legalább törné magát, hogy jobb lehessen.

ave is törődik, illetve nem törődik az oldallal. Úgy gondolom, ő van annyira profi programozó, hogy olyan rendszert csináljon, mely automatikusan tud működni, ha pedig hiba van azt jelezze.
A másik pedig, hogy pl. Fórummal nem kell törődni, hiszen azt egyszer kell jól megcsinálni, aztán működik magától. Csak moderálni kell. De moderálás itt régebben soha nem volt, csak amióta a Király királykodik azóta lett bevezetve. 
Re: Turboá (40591)
válasz erre előzmények 2009.02.23. 17:44:50 (40579
lol Széles vigyor  
Re: bajzathg (40574)
válasz erre előzmények 2009.02.20. 10:38:53 (40518
rendben 
Re: Audi quattro (40509)
válasz erre előzmények 2009.02.19. 21:49:39 (40495
stabil páros primszám

Ilyen szépen kifejezve még soha nem hallottam. Széles vigyor
 
Re: bajzathg (40492)
válasz erre előzmények 2009.02.19. 19:51:50 (40481
Szerintem nem zavarjátok egymást, hisz azért van 60-70 km a két hely között, így akik csak hétvégi programként akarnak kilátogatni azok biztos majd a közelebbire mennek, akik pedig "megszállottabbak", és ki akarnak látogatni mind a kettőre, azoknak ez nem távolság, pl. Tökölhöz, vagy Kiskunlacházához képest. 
Re: oioio-1 (40340)
válasz erre előzmények 2009.02.17. 22:09:49 (40336
május 1. taszár
május 2. pécs

ilyen se volt még, hogy ez a térség egy "hétvége" alatt ennyire el legyen árasztva versennyel 
Re: oioio-1 (40334)
válasz erre előzmények 2009.02.17. 20:54:03 (40319
szerintem lesz ott idén verseny 
Re: gabor911 (40318)
válasz erre előzmények 2009.02.16. 20:16:23 (40229
az jó, hogy munkagép, de gyúrjál amíg nem lesz 9mp-s Széles vigyor

bocs Fapuma, de nem lehetett kihagyni; 
Re: Audi quattro (40225)
válasz erre előzmények 2009.02.13. 02:23:29 (39997
Számomra 13 közepe a cél a jól bevált Skoda technikával...

Sikerült találni 3 tizedet, hogyan? 
Re: szilvi5 (39996)
válasz erre előzmények 2009.02.11. 16:25:20 (39927
Szerintem ave is tisztában volt ezzel, és olyat írt, úgy írta, hogy azt ne lehessen megtalálni, vagy csak nagyon nehezen Kacsint  
Re: NISSAN (39926)
válasz erre előzmények 2009.02.11. 16:04:50 (39923
Látom magam előtt amint mindenki vadul próbál visszafejteni! Széles vigyor
Kis "segítség", ave által berakott kód hash-e: 6f8717d13d25bdc85454acd24e70b424 
Re: NISSAN (39922)
válasz erre előzmények 2009.02.09. 13:40:53 (39537
Szerintem teljesen objektív riport, cikk nem létezik, mivel mindent emberek írnak, akiknek ugye alapból vannak szubjektív érzéseik egy gondolattal kapcsolatban.
Törekedni lehet az objektivitásra, de szvsz teljesen objektív médium nem létezik, és nem is létezhet.

Ebből kifolyólag érdekes az is, mit tekintünk hitelesnek, és mit nem? 
Re: ave (39533)
válasz erre előzmények 2009.02.08. 21:20:04 (39491
átlag 2-3 ezer látogatója van az oldalnak naponta Kacsint  
Re: Atommanó (39490)
válasz erre előzmények 2009.02.04. 10:59:20 (39136
Boldog szülinapot! 
Re: Jugo (39130)
válasz erre előzmények 2009.02.02. 19:45:46 (38994
Látom alakul a Fiesta, tetszik az új eleje. Kitartást, és türelmet a befejezéséhez. Kacsint  
Re: szabyk RST (38992)
válasz erre előzmények 2009.01.29. 16:42:50 (38768
VAZZE! Most kapcsoltam, hogy egy nullát elszámoltam! Én nem 7600 eurót számoltam Witold kocsijára, hanem egy nullával többet.
 
Re: Sychter (38657)
válasz erre előzmények 2009.01.27. 11:51:53 (38670
igen 
Re: Kaméleon (38669)
válasz erre előzmények 2009.01.27. 00:16:58 (38664
Know how

Ebben teljesen igazad van!
Csak úgy első blikkre kicsit meglepődtem. Pironkodik  
Re: Falco (38663)
válasz erre előzmények 2009.01.26. 21:11:05 (38657
Mondjuk nem vagyok képben, hogy mi mennyibe kerül rajta pontosan, de kicsit drágállom. 
Re: ave (38650)
válasz erre 2009.01.23. 16:46:31 (38585
Én is megkaptam a DVD-t! Köszönöm 
válasz erre előzmények 2009.01.17. 21:56:23 (38399
Az volt a poén, hogy ez volt! 201 méter lett volna, de csak 160 volt, mert a rendőrség annyit engedélyezett. 
Re: bajzathg (38398)
válasz erre előzmények 2009.01.17. 21:08:02 (38394
A masik allatsag meg Pecs mellett volt, egy falu kozepen, kanyarban kellettt gyorsulni.

Az Sellye volt! Tényleg nem volt valami felemelő!
Videó: http://www.youtube.com/watch?v=j5B_uQmhiHM 
Re: ave (38387)
válasz erre előzmények 2009.01.14. 14:58:42 (38266
Szerintem idén is abszolút esélyesek vagytok, pláne ismét hazai pályán!
oioio-1: Tippmix-es vagy valami hasonló fogadás lesz? 
Re: szabyk RST (38255)
válasz erre 2008.12.31. 20:26:04 (37653
Boldog Új Évet kívánok nektek én is!  
válasz erre előzmények 2008.12.27. 23:36:38 (37575
Na milyen volt a csapatás? 
Re: Audi quattro (37573)
válasz erre 2008.12.24. 16:21:57 (37542
Boldog karácsonyt mindenkinek! 
válasz erre előzmények 2008.12.20. 23:02:02 (37401
minden ponton fizetünk és nincs meg a tisztességes csere az állam részéről

Erről szól ez is:
http://www.europapentek.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=141&Itemid=119 
Re: TunercityLaci (37400)
válasz erre 2008.12.20. 21:23:36 (37386
Ezek se normálisak:
 
válasz erre előzmények 2008.12.20. 19:48:11 (37376
egyetértünk
mondjuk én a megtakarítás alapú kölcsönöket preferálom 
Re: voszi (37374)
válasz erre előzmények 2008.12.20. 18:28:00 (37371
Így van!
2000 után elindult a nagy hitelfelvételi korszak. Mindenki új autóval járt, persze a név volt a lényeg. Nagy név, nagy autó, de legkisebb motor, hogy ne kelljen rá sokat költeni. Kedvencem volt az 1.6-os Audi, összkerékhajtással, klímával, és alig ment fel a Mecsekre.
Kb. 2 évvel ezelőtt viszont elérték a kedvezményes hitelek a magasabb törlesztőrészleti sávot, és így elég sok autót visszavettek a bankok.
Most meg kezd elindulni (hála Istennek) a takarékos korszak, mert az értelmesebbek rájöttek, hogy sajnos ma semmi nem biztos. Se a munkahely, se az adócsökkentés, se a nyugdíj, így elkezdtek takarékoskodni. Remélem ez sokáig kitart, így ha később jön egy kisebb pénzügyi válság, akkor lesz mihez nyúlni.
 
Re: Audi quattro (37368)
válasz erre előzmények 2008.12.18. 17:52:24 (37258
sör Széles vigyor  
Re: De4dSn4ke (37255)
válasz erre előzmények 2008.12.06. 07:27:41 (36823
Nem hiszem, hogy a mostani nyerőautót, kipróbálás nélkül kiveszik a versenyből!
Egyébként a Hondával együtt, így már két csapat köszönt el ebben az évben a F1-től, mert ugye a Super Aguri még évközben elköszönt!
Pár adat:
=> Az istálló – amely a szezonban 294 millió dolláros költségvetéssel szerepelt a Forma-1-ben – a konstruktőrök versenyében az utolsó előtti helyen végzett. A pilóták küzdelmében Rubens Barrichello a 14., Jenson Button pedig a 18. lett.
=>A japán cégnek eddig 760 dolgozójától kellett megválnia, az autógyártást világszerte 140 ezer darabbal csökkentette. Most tárgyalásokba kezd Forma-1-es csapatával annak további sorsáról – beleértve lehetséges eladását is.

 
Re: Zolti (36819)
válasz erre 2008.12.05. 07:39:45 (36792
Ave, mész MGYSZ díjátadóra? 
válasz erre előzmények 2008.11.29. 19:46:09 (36581
Sajnos nem a motorerővel volt baj akkor sem, ez látszik a mérésen is:
http://www.timeslip.hu/reszletes.php?car=0529&rollout=10&tav=1p4&mp=13&kg=1200
Több, mint egy másodperc ment el a váltásokkal. 
Re: NISSAN (36579)
válasz erre előzmények 2008.11.29. 19:15:18 (36578
ja igen, nem rajtnál, hanem a burnoutnál 
Re: Sychter (36577)
válasz erre 2008.11.29. 19:14:27 (36577
Biztosan emlékszel, hogy egyszer keresztbe állt burnout után. Én pont ott álltam a két sáv közti fémoszlopnál egy kamerával. Utána vissza is néztük. Fejes mondta, hogy mivel a motor "jobbra forog" valószínűleg az okozta. Sajnos a felvétel nem tudom megvan-e még??? Összezavarodott Összezavarodott Összezavarodott
Nem az én kamerám volt. 
válasz erre 2008.11.29. 18:30:18 (36575
anno az áprilisi tököli versenyen Szász Csabi suprája is elemelte a bal első kerekét 
válasz erre előzmények 2008.11.25. 20:30:36 (36483
kemények a suzukik! 
Re: ave (36482)
válasz erre 2008.11.24. 21:37:53 (36398
Minden szükségletet kielégítő hely ez Mosolyog  
válasz erre 2008.11.24. 21:13:15 (36393
Ezt a képet most csináltam:
Click to see full size! 
válasz erre 2008.11.21. 12:29:05 (36116
A kispók tulajával volt egyedül riport a gyorsulási szakágból.

Úgy gondolom, hogy azért nem kell mindig lehordani a Gyetvai Mikit. Az, hogy régebben akkorákat kamuzott, amit még a politika sem tud, az tényleg nem szép. De, ahogy hallottam most már "jó útra tért". Schuszi is írta:
Ma pozitívan csalódtam Mikiben. Csak a konkrét eredményeit írta ki, és marketingelt az autója mellett 4-5 órát! TV-nek nyilatkozott, aláírást osztogatott, stb...
Törtet, küzd... (kicsit meg is sajnáltam....) Ha ebből összerakott még egy valamilyen szponzort, akkor azt maximálisan megérdemli!

Teljesen egyetértek ezzel a gondolattal. Miki fel tudja venni a fapofát, és smúzolni a lehetséges szponzoroknak. Utána meg izgulni, és idegeskedni, hogy vajon sikerül e szerződést aláírni. Aki már csinált ilyet az tudja, hogy ez nem is olyan könnyű.
a belső harcok a szervezők között már az idén a versenyzők közé is berágta magát (...) ha  a feleslegesen elpazarolt energiát a sportra fordították volna, előbbre lennénk mérföldekkel

Teljesen egyetértek ezzel a gondolattal is. Egy kicsit most tegyük félre az ellentéteket. Úgy gondolom, hogy mind a két oldalban lehet találni hibát.
Hivatalosan megkerestem a Pappas Autot hogy Mercedesssel versenyzek

Ez egy jó gondolat volt, de sajnos ha még cch-t sem támogatja a Honda Hungary, akkor valószínű Te sem várhatsz sok pénzt. Kitartás, ha ők nem, lehet, hogy mást fogsz találni. Én kisebb helyen próbálkoztam. Prezentációkat küldtem a Skodának, hogy támogassák Ficsor Mikit, és Aknay Norbit. Hasonló válaszokat kaptam.
DE!
Volt olyan országos "multi" cég aki viszont támogatta volna az XtremeCars csapatot, (és itt jönnek be a szervezők) olyan feltételeket kértek, amelyeket sajnos nem tudtam megígérni. Amíg egy évben nem biztos, hogy hol és mikor lesz verseny megszervezve, hogy pontosan milyen betét programok lesznek, addig nem mertem tartani a hátam a következményekért. Szerintem a két oldal csatája itt üt a legnagyobbat a versenyzőkön. Nagyon nagy a bizonytalanság!
egy Gyorsulási Alapítványt szerettem volna létrehozni

Nem rossz gondolat, de nézd meg egy kicsit más szempontból is. A leírható támogatás, a "nemes cselekedet", és a reklám igen vonzó egy vállalat számára. De, hogyan döntöd el, hogy melyik bajba jutott versenyzőtársadat segíted? Mert ha segítesz ma Szabynak, és holnap Schuszi autója törik össze, gyullad ki akkor neki is segítesz, és Szász Csabinak is a felrobbant motorért, de egy idő után elfogy a pénz, nem jut mindenkinek. És ha ne add Isten ezekből sértődés lesz, akkor pont téged fognak okolni, aki segíteni akartál, ami szintén nem egy kellemes érzés.
nincs akkora reklámja neki,mint a Ralinak,vagy a Forma 1-nek

Sajnos sok évig még nem is lesz, vagy talán soha. Bár nem tudom miért kell egy ország gyorsulási bajnokságát összehasonlítani, a világ legnagyobb, és legdrágább autósportjával, az F1-el, mert az lehet, hogy népszerűbb, de Te nem is kérsz annyi szponzori pénzt. Na mindegy.
A reklám pedig úgy vélem ok-okozati összefüggésben van a médiamegjelenésekkel. Ha sokat vagy a TV-ben, újságban, neten, akkor sok lesz a szponzorod. Ha sok a szponzorod, nagyobb esélyed van a címlapra kerülni.
Csapatokba kellene versenyezni, - mint kint - az összetartás sokat hozna

Teljesen egyetértek. Szerintem ez a jövő. 4-5 (egyenként 3 fős) profi csapat. AMP; DCS Group; Sanyi, Szaby és soma; USA V8 cars, stb. stb. Amelyik gyorsabb, jobb a marketingje az haladna, és pénzt hozhatna az egész gyorsulási sportba, mert kapna pénzt, fejleszthet, bekerül a tv-be, így több a látogató a versenyeken (ez jó a szervezőknek is), és így újabb szponzorok léphetnek a képbe más csapatoknak is. Szerintem ehhez kellene a legnagyobb összefogás, hogy ezt a malomkereket elindítsuk.
Nézettséget növelni gyors,látványos autókkal lehet, szoros versenyekkel, színvonalas lebonyolítással.

Erről beszéltem nyúszómúszó Széles vigyor

Bocs, hosszú lett... 
válasz erre előzmények 2008.11.19. 00:34:03 (35950
Hello!
Te hol voltál idáig? Kacsint  
Re: AudiMaxPower/Szili (35947)
válasz erre előzmények 2008.11.13. 14:12:30 (35452
ez eszméletlen 
Re: Atommanó (35439)
válasz erre 2008.11.13. 10:04:26 (35417
Ave!
Gratulálok a babához! 

összesen 663 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!