A szabályzatban az szerepel, hogy versenyoverált kell viselnie a sofőrnek. Azt senki nem írja, hogy tűzálló legyen. Szerintem mindössze azért került bele ez a pont a szabályzatba, hogy ne üljenek, ahogy írjátok (épített versenyautóba) strandpapucsos félmeztelenek.
Ez nem hogy nem hoz pénzt, hanem rabolja az energiáját.
Azért ez nem teljesen igaz. Az oldalt pénzt is termel, a másik pedig, hogy ave az oldal által sok előnyhöz jut.
Aki profitál egy ilyen oldalból az törődne vele , törődne a minőségével , a jövőjével, fejlesztene, vagy legalább törné magát, hogy jobb lehessen.
ave is törődik, illetve nem törődik az oldallal. Úgy gondolom, ő van annyira profi programozó, hogy olyan rendszert csináljon, mely automatikusan tud működni, ha pedig hiba van azt jelezze.
A másik pedig, hogy pl. Fórummal nem kell törődni, hiszen azt egyszer kell jól megcsinálni, aztán működik magától. Csak moderálni kell. De moderálás itt régebben soha nem volt, csak amióta a Király királykodik azóta lett bevezetve.
Szerintem nem zavarjátok egymást, hisz azért van 60-70 km a két hely között, így akik csak hétvégi programként akarnak kilátogatni azok biztos majd a közelebbire mennek, akik pedig "megszállottabbak", és ki akarnak látogatni mind a kettőre, azoknak ez nem távolság, pl. Tökölhöz, vagy Kiskunlacházához képest.
Szerintem teljesen objektív riport, cikk nem létezik, mivel mindent emberek írnak, akiknek ugye alapból vannak szubjektív érzéseik egy gondolattal kapcsolatban.
Törekedni lehet az objektivitásra, de szvsz teljesen objektív médium nem létezik, és nem is létezhet.
Ebből kifolyólag érdekes az is, mit tekintünk hitelesnek, és mit nem?
Így van!
2000 után elindult a nagy hitelfelvételi korszak. Mindenki új autóval járt, persze a név volt a lényeg. Nagy név, nagy autó, de legkisebb motor, hogy ne kelljen rá sokat költeni. Kedvencem volt az 1.6-os Audi, összkerékhajtással, klímával, és alig ment fel a Mecsekre.
Kb. 2 évvel ezelőtt viszont elérték a kedvezményes hitelek a magasabb törlesztőrészleti sávot, és így elég sok autót visszavettek a bankok.
Most meg kezd elindulni (hála Istennek) a takarékos korszak, mert az értelmesebbek rájöttek, hogy sajnos ma semmi nem biztos. Se a munkahely, se az adócsökkentés, se a nyugdíj, így elkezdtek takarékoskodni. Remélem ez sokáig kitart, így ha később jön egy kisebb pénzügyi válság, akkor lesz mihez nyúlni.
Nem hiszem, hogy a mostani nyerőautót, kipróbálás nélkül kiveszik a versenyből!
Egyébként a Hondával együtt, így már két csapat köszönt el ebben az évben a F1-től, mert ugye a Super Aguri még évközben elköszönt!
Pár adat:
=> Az istálló – amely a szezonban 294 millió dolláros költségvetéssel szerepelt a Forma-1-ben – a konstruktőrök versenyében az utolsó előtti helyen végzett. A pilóták küzdelmében Rubens Barrichello a 14., Jenson Button pedig a 18. lett.
=>A japán cégnek eddig 760 dolgozójától kellett megválnia, az autógyártást világszerte 140 ezer darabbal csökkentette. Most tárgyalásokba kezd Forma-1-es csapatával annak további sorsáról – beleértve lehetséges eladását is.
Biztosan emlékszel, hogy egyszer keresztbe állt burnout után. Én pont ott álltam a két sáv közti fémoszlopnál egy kamerával. Utána vissza is néztük. Fejes mondta, hogy mivel a motor "jobbra forog" valószínűleg az okozta. Sajnos a felvétel nem tudom megvan-e még???
Nem az én kamerám volt.
A kispók tulajával volt egyedül riport a gyorsulási szakágból.
Úgy gondolom, hogy azért nem kell mindig lehordani a Gyetvai Mikit. Az, hogy régebben akkorákat kamuzott, amit még a politika sem tud, az tényleg nem szép. De, ahogy hallottam most már "jó útra tért". Schuszi is írta:
Ma pozitívan csalódtam Mikiben. Csak a konkrét eredményeit írta ki, és marketingelt az autója mellett 4-5 órát! TV-nek nyilatkozott, aláírást osztogatott, stb...
Törtet, küzd... (kicsit meg is sajnáltam....) Ha ebből összerakott még egy valamilyen szponzort, akkor azt maximálisan megérdemli!
Teljesen egyetértek ezzel a gondolattal. Miki fel tudja venni a fapofát, és smúzolni a lehetséges szponzoroknak. Utána meg izgulni, és idegeskedni, hogy vajon sikerül e szerződést aláírni. Aki már csinált ilyet az tudja, hogy ez nem is olyan könnyű.
a belső harcok a szervezők között már az idén a versenyzők közé is berágta magát (...) ha a feleslegesen elpazarolt energiát a sportra fordították volna, előbbre lennénk mérföldekkel
Teljesen egyetértek ezzel a gondolattal is. Egy kicsit most tegyük félre az ellentéteket. Úgy gondolom, hogy mind a két oldalban lehet találni hibát.
Hivatalosan megkerestem a Pappas Autot hogy Mercedesssel versenyzek
Ez egy jó gondolat volt, de sajnos ha még cch-t sem támogatja a Honda Hungary, akkor valószínű Te sem várhatsz sok pénzt. Kitartás, ha ők nem, lehet, hogy mást fogsz találni. Én kisebb helyen próbálkoztam. Prezentációkat küldtem a Skodának, hogy támogassák Ficsor Mikit, és Aknay Norbit. Hasonló válaszokat kaptam.
DE!
Volt olyan országos "multi" cég aki viszont támogatta volna az XtremeCars csapatot, (és itt jönnek be a szervezők) olyan feltételeket kértek, amelyeket sajnos nem tudtam megígérni. Amíg egy évben nem biztos, hogy hol és mikor lesz verseny megszervezve, hogy pontosan milyen betét programok lesznek, addig nem mertem tartani a hátam a következményekért. Szerintem a két oldal csatája itt üt a legnagyobbat a versenyzőkön. Nagyon nagy a bizonytalanság!
egy Gyorsulási Alapítványt szerettem volna létrehozni
Nem rossz gondolat, de nézd meg egy kicsit más szempontból is. A leírható támogatás, a "nemes cselekedet", és a reklám igen vonzó egy vállalat számára. De, hogyan döntöd el, hogy melyik bajba jutott versenyzőtársadat segíted? Mert ha segítesz ma Szabynak, és holnap Schuszi autója törik össze, gyullad ki akkor neki is segítesz, és Szász Csabinak is a felrobbant motorért, de egy idő után elfogy a pénz, nem jut mindenkinek. És ha ne add Isten ezekből sértődés lesz, akkor pont téged fognak okolni, aki segíteni akartál, ami szintén nem egy kellemes érzés.
nincs akkora reklámja neki,mint a Ralinak,vagy a Forma 1-nek
Sajnos sok évig még nem is lesz, vagy talán soha. Bár nem tudom miért kell egy ország gyorsulási bajnokságát összehasonlítani, a világ legnagyobb, és legdrágább autósportjával, az F1-el, mert az lehet, hogy népszerűbb, de Te nem is kérsz annyi szponzori pénzt. Na mindegy.
A reklám pedig úgy vélem ok-okozati összefüggésben van a médiamegjelenésekkel. Ha sokat vagy a TV-ben, újságban, neten, akkor sok lesz a szponzorod. Ha sok a szponzorod, nagyobb esélyed van a címlapra kerülni.
Csapatokba kellene versenyezni, - mint kint - az összetartás sokat hozna
Teljesen egyetértek. Szerintem ez a jövő. 4-5 (egyenként 3 fős) profi csapat. AMP; DCS Group; Sanyi, Szaby és soma; USA V8 cars, stb. stb. Amelyik gyorsabb, jobb a marketingje az haladna, és pénzt hozhatna az egész gyorsulási sportba, mert kapna pénzt, fejleszthet, bekerül a tv-be, így több a látogató a versenyeken (ez jó a szervezőknek is), és így újabb szponzorok léphetnek a képbe más csapatoknak is. Szerintem ehhez kellene a legnagyobb összefogás, hogy ezt a malomkereket elindítsuk.
Nézettséget növelni gyors,látványos autókkal lehet, szoros versenyekkel, színvonalas lebonyolítással.