Köszönöm! 12.1-el kezdtem, majd Ács Andris ellen ugyanazzal a beállítással, de felkapcsolt ALS-el sikerült a 11.9, így hat tizeddel sikerült nyerni. A pályáról lefelé éreztem hogy nem frankó valami az első hajtással, úgyhogy a döntőre spóroltam a kocsival, amit az eső miatt lefújtak. Cakkpakk 2 futamot mentem tegnap.
Hello! Jó hangulat, sok ember, tényleg megvan a varázsa az éjszakai versenynek. Lábon mentem, és jöttem haza, de csak óvatosba, mert az első difim otthagyta a fogát...A motor szépen muzsikált, szerintem ezzel a nehéz bódéval kb.ennyit tud. Nem mertem leengedni a gumikat a csenevész hajtás miatt, ezért 1-ben végig kapirgált, és kettesben is nyekergett még egy kicsit. Szóval fülig ér a szám, mert teljesen elégedett vagyok ezzel az eredménnyel.
Sokminden csereberélve lett, hisz az eredeti konfig kimondottan rallyra készült, K-16 turbó, 400ccm injektor, 34mm szűkítő, 50mm coolercsövezés, szóval minden ami ahhoz kell jól reagáljon alsó-középtartományban, de legalább ne legyen teljesítmény...Szóval sokmindenre ráfoghatnám, mert ezek közül bármelyik okozhatta a problémát, és mivel egyszerre lett mindez cserélve, nemtudni melyik komponens baszta a rezet.
Ja! Mondom hogy be vagyok szarva a mercitől...Bár néhány apró fejlesztést abszolváltam az autón az utobbi időben. Amikor 13.2 mentem vele, folyamatos gyujtáskimaradásokat produkált 1.5 báron, így nem lehetett vele igazán jót menni. A T3/T4 helyett kiszorítottam egy gt30/76R-re, 730-as injekciókra, és MSD custom gyujtást kapott a drága. Tegnap 2.2 báron 7700-ig forgott, de most az üzemanyagpumpa fogyott ki a szuszból, holnapra elvileg megjön a 044 bosch, és tényleg sokkal nagyobb az élmény mint eddig. De a MERCITŐL továbbra is be vagyok szarva...
Bocs, de az új műhely építése miatt gyakorlatilag ez a szezon teljes egészében kimarad nekem. Egy kissebb afrikai országgal olcsóbb lenne háborúzni...Meg be is vagyok szarva a mercidtől...
Szívesen! Szép eredmény, nagy gratula! Sajnálom hogy a döntőket nem tudtam megvárni, indultunk Sopronba BMW talira. Dragpolskival megint nem sikerült az áttörés, pedig már majdnem...Elreccsentette a vastagszárú féltengelyt. Hmmm...
Szevasz! Grat, megtaláltátok a tuti programozót! Palóczi, ki ha én nem, odakenek még 10 fok előgyuszit, de stroboszkópot sosem láttam, kiszegényítem mint a picsa, die cobra Rolandot...
Azért a 403. méteren vedd el a gázt nehogy baj legyen.
Tavaly is vártuk a csodát, hogy az a motor ami nyolcadon 8.3-at ment az 1230kg-os autómban, majd szetszedi a 9 mázsás polákot...Asszem 8.5 nél nem ment jobbat tavaly. 45-50mm-es kémény kb. egy zsigulinak elég.
igen. De sajnos még mindíg csak részteljesítményen működik, mert három és fél hónapja elvitték tőlem a motort, és azóta nemsikerült a tulajnak pályát biztosítani a beállításhoz. Kb 2 hete Csepelen fékpadra tettük hogy végre lássuk hogy mennyi üzemanyag kerül a motorba, és mekorra a töltőnyomás ( ezekről az értékekről semmit sem tudtunk eddig ) és 1.1 báron 280 lóerő körüli értéket mértünk, komoly nyomatékvesztés mellett. Ezzel a támponttal hamar megtalálták a karosszéria építői a hibát: a 60mm átmérőjű kipufogó, a karosszériából kilépve 40-45mm volt SZŰKÜLVE!!! Radikális módon orvosolták a problémát: most az ajtón egy 110mm-es cső megy keresztül kipufogó gyanánt. Na ez tuti nem folytja a motort, viszont a hétvégén újfent 500km autókázás után bejelentette Csepelen a fékpad tulaja, hogy ez így tűzveszélyes, és nem engedi megmérni, és beállítani ott az autót. Elvileg jövő héten Havassynál betudjuk állítani végre, és feltekerni 1,7-1,8-ra amire készült. A nitrokapcspló közelébe sem kell egyenlőre menni...
Én inkább azt mondanám hogy a feltöltött motorokban lévő potenciál hatalmas. így számomra mindegy hogy Csabi turbósított ix-e lett közel a forgalmi engedélyben szereplő teljesítmény közel duplája, vagy RT átalakított turbómotorja lett az alapteljesítmény háromszorosa. Persze vallom azt, hogy aki rajthoz áll bármilyen versenyen ( sakk, síkfutás, technikai sport ) az a nevezéssel együtt, elfogadja, és betartja az adott rendezvény szabályrendszerét.
üdv: powered
Legendás Magyar bürokrácia...Ebben az aspektusban viszont balgaságnak tartok egy hivatlosan nemlétező ( utólag turbósított ) kifejezéshez szabályrendszert kapcsolni.
Csak hogy tisztába tegyük ezt a "forgalmiban leírt" vagy "legálisan-törvényesen átalakított kérdést! A jogszabály nem tér ki a turbósításra, vagy egyéb feltöltőrendszer beépítésére, hanem a forgalmi engedélyben szereplő teljesítménytől való százalékos eltérésre utal. ( itt v.színű RT gépe is bukna )Mitöbb ugyanilyen átalakítási engedélyköteles pl. a nagyobb fék, vagy futómű korrekció is.
üdv. powered
Nem. Amég az autó hurutos addig nemhiszem...polák meg arrébb tud állni magátol is. Jövő héten jön nitro beépítésre, holott még a hangolásán sem vagyunk túl...
csomagtér: vízhűtő, és annak a csövei, ecu, kábelköteg, coolercsövek, lefújószelep, kormányoszlop konzol, kiegyenlítő tartály, és néhány merevítő cső. tetőn csövek, váltó mellett balra, ülés, jobbra, kipufogó, kapcsolótábla, középen forgó kardán...