Most is 570-em van...Hankook...elég kemény...a felnihez kaptam amit vettem...240 széles ráadásul, szal túl széles is...
Azért lenne jó az 510, mert most bután fel kell emelni a hátulját, hogy be tudja rúgni maga alá az 570-et...ugyanis kb a gumi felénél már a sárvédő pereme figyel...
Tud valaki slick beszerzési forrást? Mert Matadort akartam, de megszűntek...hétvégére már kéne valami...mert ami van, az nem valami szupi...
13-as 510 magas, és kb 200 széles...ha van jó állapotú az is érdekel, csak puha legyen...
Volt itt fentt nemrég ilyen hírdetés...talán ave hírdetett ilyesmit...de már nem lelem...lehet elkelt...
Igen megyünk ki...slickeket is felraktam...de esőbe lehet tök feleslegesen...
1 körül ott vagyok már mert még a licenszet is el kell intézni...úgy emléxek lehet a helyszínen is...
Húúú srácok jó sokat írtatok... Sajnos reggel 7-kor elhúztam, és már nem volt időm elolvasni...de kopp-kopp egyenlőre úgy néz ki, hogy siker van...
A légtömegmérőre mi is gyanakodtunk...kicseréltük, és hopp az alapjárati problem me is oldódott...ellenben a bubisnafta meg a befulladós dolog nem...
Úgyhogy visszamentünk ismét a tankhoz, és minden lehetőséget kipróbáltunk...mert ahogy írtam már korábban is, kannából bármiből hibátlanúl működött, csak a tanknak nevezett dobozokat nem fogadta el... ...
Az érdekes az volt, hogy ha a kannából kihúztuk a csövet, és átraktuk a tank "csöcs"eire, már rögtön levegősödött...aztán szétkaptuk a tank tetejét és néztük, mi történik odalenn a sötétben...előrébb nem jutottunk de fogtuk es levágtuk a tankjeladót, meg minden buziságot, így a tank lecsavarozható tetején alul felül csak a "csöcs" maradt...felül rá a szűrő, AC meg a visszafolyóág, alul meg csak két szimpla csövet lelógattunk (kivettük gyári levezetést, mindent...)
És hopp jóóó lett...szépen feltöltötte az átlátszó szűrőt, és hibátlanul műxik...menni sajnos nem mertem vele, mert igencsak hangos a járgány Fóton meg van rendőr dögivel...
Nyomás marad ugyan annyi...biztos hogy a tank körül nem jó valami...valami apróság...holnap még rákenem a napom...ha nem javul, akkor hétvégére inkább elutazok valahova jó messzire...
Bár az is eszembe jutott, hogy kiviszem a Ringre...hátha valaki megszakérti, és ott helyben mond valami okosat...
Amiket kicseréltünk ismét...
Tank, szűrő, AC, gyújtáskábelek, hall jeladó...a gyári benzinnyomás 2.5 bar lenne...most 3.5 baron úgy ahogy elvan a moci...de nem az igazi...
ha padlógázt nyomok, (álló helyzetben, üreseben) akkor relatív gyorsan és jól kipörög a motor...viszont...lassan ejti vissza a fordulatot (ami nem is lenne baj a gyorsulás szempontjából ) és kétszer egymás után gyors gázra rögtön befullad, amig fel nem engedem újra a pedált...
Ja Ac ugyan úgy levegős...legalább is, hangra is olyan, és ha elérakunk egy átlátszó szűrőt, akkor az is levegős marad...
Valakinek ötlete??? Már kezdem feladni...lassan jön a bontás...
Csináltuk...ha mozgatom a kasztnit...már amennyire a 4 koppratekert Koni engedi , akkor mégjobban szaraxik...de már írtam, hogy tettünk egy átlátszó szűrőt, azon egyértelműen látszik, hogy levegőt szív...fellevegősödik a tank...
Sajnos meló van, úgyhogy csak holnap tudok kimenni megnézni, meg csinálni...
Az lesz...mert lassan kifogytunk az ötletekből...
Ugyanakkor a mantákban is ugyan így néz ki a tank...és alulról van a szívó és a visszafolyó ág is...és nincs semmi catchtank...csak tank-előszűrő-AC-szűrő moci...(nekem is így van most..)
Az nem lehet gond ugye, hogy a szívó és visszafolyó ág is 10-es cső? (gumi)
Ma beírt még hibakódot is...szal cserélünk egy halljeladót, meg teljes gyújtást is...ma megint ki lett pucolva minden, és ugyan úgy levegősödött...de nem rögtön, egy kb 10-15 sec...ezért gondolunk arra, hogy valami örvény...mint bármilyen lefolyó...nem tudom gyárilag nincs e egy kis pipa a tankon belül...hogy ne full alulról szívjon...
Nincs dugulás...már többször megnéztük...álló helyzetben nem libben semmi sehova...és tele a tank is...(kb 40 lici)...
Még mindig nem értem, hogy mitől lesz jobb, ha kicsiből szív...a nagy elött...okés, hogy kanyar...de mi álllllllllllllllluuuuuuuuuuuuuuunkkkkkkkk...
Már nincs...mert megnéztük...meg kimostuk a tankot is...
A kis tankot az miből oldjátok meg?
Hol lehet trabitankot kapni??? (bár még mindig azt mondom, hogy akkor tök 8, hogy a mostani vagy a trabié...)
Az okés...de akkor a mostani alá is ha alárakok egy kis tankot..akkor már nem tud felevegősödni???
Mert ha igen, akkor tök felesleges másik tankot behebrákolni...
Mekkora kell, hogy legyen az alsó kis tank???
Beírta a haljeladót hibának...szal az csere...
A tank és az AC közé tettünk egy átlátszó szűrőt...hát egy darabig jön-jön a benya...aztán szépen fellevegősödik...(ahogy hallani is lehet)...
Most azon agyalunk, hogy tankcsere...csak minek a tankját rakjuk bele...
Vagy érdemes csináltatni egyet??? Relatív pikk-pakk kéne...mert hát szombaton race van...
Az enyim az egy csináltatott darab...hátránya, hogy a tetején van két luk, ahol átmenő csavarok mennek...a gyárin nem...
20-ért van ilyen csináltatott, ha kell adom a telszámot...
Ha nem akkor az ebayon 100-120 EUR plusz posta meg utalás áron vannak újak...
Igen, csak itt igencsak összefügg, hogy erőtlen is lesz, meg hangoskodik az AC is...
Ma nem volt időm kimenni, remélem a haverom végre rákötötte ma a hibakódbizgentyűt, aztán kivillogtatjuk, hátha van hibakód...
Hát ha a membtán átszakadt volna benne, akkor valszeg dőlne a benya...bár kitudja...mi hogy reagál...az is lehet, hogy azért fullad be, mert sokat kap...
Így van jól látod...de a "szelep" szerű szabályzó már nincs benne...igazából nincs szerepe jelen esetben, így kiiktattam...
Tehát hátul vagy egy AC meg egy darab szűrő...azt ennyi...
Az a szabályzó az gyárilag van ott...pont ott...az a visszafolyó ágat fogta meg...de már én is kiszedtem, mivel kapcsolós lett az AC nincs szerepe igazán...
C20let (turbós) AC lett belerakva...a nyomásszabályzó meg ahogy gyárilag is a benyahídon van...ahhoz nem nyúltam...
Bal felül megy be a visszafolyóág, Alul kifolyó, AC , Nyomásbiszbasz, amit már azóta ki is iktattam, aztán szűrő...(bár gondolom ezeket e-nélkül is tudjátok)
10-es csővel van megoldava mind a visszafolyó mint a nyomó ág...
Srácok lenne egy kis gondom...így távsegítségben nehéz lesz, de hátha van valakinek jó ötlete...
A probléma a követekző:
2 literes GSI (c20xe) mociról van szó, hibátlanul indul, aztán nincs is semmi gond, amíg nem megy a fordulat 3000 fölé, vagy nincs hírtelen gázadás...mert ilyenkor rögtön befullad...a garázsból ahol csináltuk, pl nem tudunk vele kiállni, mert ahogy terhelés alá kerül és fel kéne mennie az emelkedőn, rögtön lefullad...
A verda eredetileg karbis volt...ezt azért említem, mert az Ac környékén igen hülye hangok törnek elő...olyan mintha fellevegősödne, és az apró buborékoktól hangosabb lesz...visszafolyó ágat bekötöttük, tankszellőzés is van...(még tanksapka nélkül is kipróbáltuk) benzinszűrőt most cseréltünk (bár az előzővel sem volt gond) AC-t is próbáltunk másikat...(mindkettő működő autóból - nem hinném hogy mindkettő szar) Lehet valami a tankkal? Vagy mitök lehet a bibi???