timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hungaroring



 

összesen 280 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 ESI
válasz erre 2007.07.28. 08:52:22 (300
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Srácok!

Mikor akarnánk Eringre menni?

Augusztus tök üres, tessék választani:

http://euroring.hu/euroring.php?lang=hu&page=program&honap=7&nap2=19

Nekem jövő héten bármi jó és sztem hétvégén is... 
 ESI
válasz erre előzmények 2007.07.19. 10:31:16 (299
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Köszi!

Időpontod is van a Coopert illetően? Állítólag 2 féle van... 
Re: fastcar (298)
 ESI
válasz erre 2007.07.17. 14:15:06 (297
Felhasználói profil
14.84 @ 149
fastcar!

Volt neked egy ilyen összehasonlítós teszted. Cooper S -ről nincs oldalgyorsulás infód? 
 ESI
válasz erre előzmények 2007.07.16. 22:28:58 (294
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Jövő héten épül az autóm, majd utánna. 
Re: fastcar (293)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.07.16. 21:36:28 (292
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ejnye! Tessék nyaralni!!! Majd ha hazajössz ráérsz sopánkodni 
Re: ave (291)
 ESI
válasz erre 2007.07.04. 11:09:25 (276
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ezt a másik pályázós topikban találtam:

Damon válasz | megnéz | könyvjelző  2007.07.04 10:24:46 (986)
Üdv!

Lehetőség lesz a Hungaroringen két teljes órán át autókázni, utcai autókkal, ugyanúgy mint a nyílt napokon, csak most nem lesz tömeg, szünet, stb.

Az időpont: 2007. július 18. 18-20 óráig

Mentő, rescue, pályabírók stb, természetesen lesznek!
Harminc autónál töbet nem szeretnénk, így mindenkinek biztosított lesz a gondtalan szórakozás, viszont épp ezért nem árt időben jelentkezni.

Ár: 20e Ft/autó

Jelentkezni lehet Dr. Korn Sándor főszervezőnél:
skorn@t-online.hu, vagy +36 70 3382918  
 
 ESI
válasz erre előzmények 2007.07.04. 10:52:12 (275
Felhasználói profil
14.84 @ 149
 
Re: sasfióka (273)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.07.03. 19:36:05 (274
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Köszi!

Holnap meglesem, ez a net gyengusz... 
Re: sasfióka (273)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.06.29. 09:10:14 (270
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Nna ez már jól hangzik.
Ott mindig nyílt nap van, ha épp nincs semmi, szóval időpont lesz bőven. Utánna nézek és majd beírom ide... 
Re: fastcar (269)
 ESI
válasz erre 2007.06.28. 15:32:48 (265
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ave!

Ahogy Zolti is írta a külső ív a frankó, a többi nem téma sztem sem. Csak azért jutott eszembe, mert egyre inkább gondolkodom hogy kiruccanok oda kipróbálni az upgrade-eket. A Hring egyre macerásabb  
 ESI
válasz erre előzmények 2007.06.27. 09:17:31 (263
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Hát ja . Nagyon együtt vannak az egyenesekben... 
Re: ave (262)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.06.26. 15:26:29 (261
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ez lemaradt:

1987 Australian Touring Car Championship Round 2, Symmonds Plains. Peter Brock 5 Ltr V8 Group A Commodore, has the daylights beaten out of him by a 2.4 Ltr BMW M3 driven by Jim Richards 
Re: ESI (260)
 ESI
válasz erre 2007.06.26. 15:25:52 (260
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Szoros


 
 ESI
válasz erre előzmények 2007.06.25. 12:54:45 (259
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Köszi, néha még én is rácsodálkozom, hogy ez a rút kocka hogy lehet ilyen szép   
Re: Ricsimae (258)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.06.24. 12:56:11 (257
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Be. Többen is rendszeresen a sikán utánni szalagkorlát mögül fényképeznek. A vezetéstechnikai pálya környékén... 
Re: Leon (256)
 ESI
válasz erre 2007.06.24. 00:30:23 (255
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Félig már beszerelődtek az erősebb stabilizátorok. Remélem ennél sokkal kevesebb kasztni dőlés leszen...

Click to see full size! 
 ESI
válasz erre előzmények 2007.06.24. 00:20:01 (254
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Nem állt össze a vas. Next time.

Viszont gondolkodom egy Euroringen, mert messze még az okt. 
Re: Ricsimae (252)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.06.22. 14:52:41 (251
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Köszi. Remélem idén lesz még picit jobb is... 
Re: Ricsimae (248)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.06.22. 14:52:05 (250
Felhasználói profil
14.84 @ 149
185 Le keréken a legoptimistább mérés szerint is :/ 
Re: Ricsimae (249)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.06.22. 08:12:55 (247
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Nekem van itt fent mérésem a Hungaroring menüben. 
Re: Ricsimae (246)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.06.12. 08:55:35 (243
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Úgy emléxem kell forgalmi a regisztrációnál... 
Re: Bkori (242)
 ESI
válasz erre 2007.06.11. 15:03:54 (239
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Namivót?

Esz a fene  
 ESI
válasz erre előzmények 2007.06.06. 14:20:46 (231
Felhasználói profil
14.84 @ 149
csak úgy. Ott helyszínen, az egyik boxban regelhetsz. 
Re: Zolti (230)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.06.04. 09:58:13 (227
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Nekem 11-e rémlik, de rossz a szerver, szóval nemtom. 
Re: Ricsimae (226)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.05.31. 11:20:32 (224
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Nahát akkor korrigálom magam: Utcai gumival ez nem is rossz idő!

Kell négy slick és máris befigyelt a 2:10 sztem. Nekem 5mp körüli előnyt jelentett körönként... 
Re: Ricsimae (223)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.05.30. 10:20:09 (208
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Azért azzal sztem ne elégedj meg. SR-nak ez csak egy szárnypróbálgatása volt. Egy 12.6-ot tudó Subinak sztem jobbat kéne mennie, ha minden más is rendben van. 
Re: Ricsimae (207)
 ESI
válasz erre 2007.04.11. 16:24:29 (195
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Volt itt téma a kanyarstabilizátorosdi. Így elnézve, vmi kellene...





 
 ESI
válasz erre előzmények 2007.04.11. 08:18:45 (192
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Hű, erre nem is gondoltam. Kösz, fiúk! 
Re: carlosracing (191)
 ESI
válasz erre 2007.04.10. 22:04:29 (189
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Kérdés: Nem először járok úgy, hogy jóformán nem tudom kitekerni az első kerékcsavarokat nyílt nap után. Most egy fél órát hűtöttük, még le is locsoltam és utánna ijesztő erőkarral, ijesztő erővel jött csak ki.
Lehet az, hogy a csavar jobban tágul, mint az agy menetes része? Gyári csavarral is tapasztaltam ezt és a BBS 12.9-es jelölésű csavarjaival is.
Ötlet, tapasztalat? 
 ESI
válasz erre előzmények 2007.04.10. 21:39:23 (188
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Mégegy: Nem volt vki aki mért neked időt? Esetleg belső kamerás felvétel?
 
Re: civiccoupe (185)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.04.10. 21:32:35 (187
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ne csak a felére válaszolj! Milyen fékek? 
Re: civiccoupe (185)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.04.10. 15:36:21 (184
Felhasználói profil
14.84 @ 149
CC!

Hogy bírták a milyen fékek?  
Re: civiccoupe (180)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.03.28. 12:35:47 (172
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Amúgy mindig csinálok videót, a köridők visszanézése végett, de a legutóbbiakat be se digiztem már... 
Re: ESI (171)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.03.28. 12:33:19 (171
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Re: Bobo54 (168)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.03.26. 14:11:49 (161
Felhasználói profil
14.84 @ 149


Egyenesben érdekesebb leszel sztem, mint kanyarban, de ez csak megérzés  
Re: civiccoupe (155)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.03.25. 23:53:46 (154
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Elég az. A kupás Astráknak sem volt több, csakhát ugye a súlyuk

CC vasára nagyon kiváncsi vagyok, jól oda kell majd figyelni a komolyabb egyenesekben  
Re: Zolti (153)
 ESI
válasz erre 2007.03.25. 14:09:24 (150
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Urak!

6-án pénteken Hring! Én leszek, ki jön még?

Valszeg méretni is lehet majd Ave műszerével! 
 ESI
válasz erre előzmények 2007.03.21. 22:35:56 (148
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Tényleg, vajon mennyire fárad egy ilyen kanyarstabi az idők során? 
Re: ESI (147)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.03.21. 22:35:06 (147
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Hátja. De sehol nem adják meg az erejét, csak a vastagságát láttam eddig feltüntetni. Az Nm vagy mi?
Olvastam már az állíthatóról, de nem vágtam hogy hogy is működhet... 
Re: carlosracing (146)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.03.21. 11:01:51 (145
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Kár, hogy a kanyarstabik ilyen retek drágák Közel 400EUR lenne nekem egy H&Rszett és csak kicsit vastagabb, mint a gyári. 
Re: carlosracing (144)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.03.20. 21:36:55 (143
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Upsz igaz! Most már emléxem, hogy ebben szokták cserélgetni a rugókat ha keményebbet akarnak.

Naugye, hogy gagyibb mint a Koni  
Re: ave (142)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.03.20. 12:29:04 (141
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Gátló szinten nem. Mivel az 1-ben nem állítható ALKO van, nem jobb. A sárga - állítható - Koni jobb, ha csak a gátló részéről beszélünk.

Ennek a cuccnak (gewindefahrwerk, coilover) az a lényege, hogy tekergetheted asz ültetést kerekenként. Elöl 40-70mm, hátul 35-65mm tartományban.
Persze minél lejjebb tekered annál keményebb is lesz (rugókat összenyomod).

Összességében, lehet hogy jobb, mint csak négy állítható Koni, de az igazi az lenne, ha a gátlót és a rugók összenyomását is tudnád állítani külön.
 
Re: NitroPetya (140)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.03.20. 00:01:46 (139
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ez egész tűrhető árban van. Anno én is nézegettem, akkor sikerült kiderítenem, hogy az 1-esben ALKO, a kettesben meg Koni gátlók vannak.
Ha nem sokkal drágább én a 2-est venném a helyedben. Nagyon sokat hoz pályán a feltekert gátló.

Persze az igazi ütős a Variante 3 külön húzó és nyomó fokozatokkal.
 
Re: NitroPetya (138)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.27. 23:26:22 (135
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Naugye.
Ha most kéne gumit vennem, én is a T1R-t venném... 
Re: NitroPetya (133)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.27. 20:14:57 (131
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Segítenék, de nem tok németül

35 az ebay-es + szállítás + bizonytalan, 40 a startgumi ami biztos. Nem kérdés ez sztem.
De ha megkérded A6V6-ot az index gumitopikjában, lehet még olcsóbban is tudja ezt. PRSHP-ra is jár, ismerjük, jó arc. 
Re: NitroPetya (129)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.27. 10:52:23 (128
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Petya!

Gumiárakat azért nézzél itt is: gumik.com , startgumi.hu

Általában ezen az áron, tudják az indexes gumis topik emberei is, vagy picit még jobban is. 
Re: NitroPetya (126)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.26. 13:32:27 (124
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Re: NitroPetya (122)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.26. 11:45:52 (120
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ez nagyon brutál!

Sztem kezdjél kopott, 2mm-es utca gumival. Ha konzisztens időket tudsz menni vele, akkor válts slickre. Legalábbis én így csináltam és nem bántam meg. 
Re: NitroPetya (117)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.02.26. 11:43:39 (119
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Petya!

Gyári az injektor és a motorvezérlés is, de nem tudom ezt a paramétert.

Amúgy amit Ave mért nekem az nem túl mérvadó, mert az egy lejtős pálya volt anno. Kb most tud annyit az autóm, mint amit gyári állapotban mért neki. Gyárilag, olyan 160 kerékló lehettem, a tengely után 178-at mértünk, most legutóbb meg 194-et. De ezutóbbit nem nagyon hiszem el... 
Re: NitroPetya (116)

összesen 280 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!