Lehetőség lesz a Hungaroringen két teljes órán át autókázni, utcai autókkal, ugyanúgy mint a nyílt napokon, csak most nem lesz tömeg, szünet, stb.
Az időpont: 2007. július 18. 18-20 óráig
Mentő, rescue, pályabírók stb, természetesen lesznek!
Harminc autónál töbet nem szeretnénk, így mindenkinek biztosított lesz a gondtalan szórakozás, viszont épp ezért nem árt időben jelentkezni.
Ár: 20e Ft/autó
Jelentkezni lehet Dr. Korn Sándor főszervezőnél:
skorn@t-online.hu, vagy +36 70 3382918
Ahogy Zolti is írta a külső ív a frankó, a többi nem téma sztem sem. Csak azért jutott eszembe, mert egyre inkább gondolkodom hogy kiruccanok oda kipróbálni az upgrade-eket. A Hring egyre macerásabb
1987 Australian Touring Car Championship Round 2, Symmonds Plains. Peter Brock 5 Ltr V8 Group A Commodore, has the daylights beaten out of him by a 2.4 Ltr BMW M3 driven by Jim Richards
Azért azzal sztem ne elégedj meg. SR-nak ez csak egy szárnypróbálgatása volt. Egy 12.6-ot tudó Subinak sztem jobbat kéne mennie, ha minden más is rendben van.
Kérdés: Nem először járok úgy, hogy jóformán nem tudom kitekerni az első kerékcsavarokat nyílt nap után. Most egy fél órát hűtöttük, még le is locsoltam és utánna ijesztő erőkarral, ijesztő erővel jött csak ki.
Lehet az, hogy a csavar jobban tágul, mint az agy menetes része? Gyári csavarral is tapasztaltam ezt és a BBS 12.9-es jelölésű csavarjaival is.
Ötlet, tapasztalat?
Hátja. De sehol nem adják meg az erejét, csak a vastagságát láttam eddig feltüntetni. Az Nm vagy mi?
Olvastam már az állíthatóról, de nem vágtam hogy hogy is működhet...
Gátló szinten nem. Mivel az 1-ben nem állítható ALKO van, nem jobb. A sárga - állítható - Koni jobb, ha csak a gátló részéről beszélünk.
Ennek a cuccnak (gewindefahrwerk, coilover) az a lényege, hogy tekergetheted asz ültetést kerekenként. Elöl 40-70mm, hátul 35-65mm tartományban.
Persze minél lejjebb tekered annál keményebb is lesz (rugókat összenyomod).
Összességében, lehet hogy jobb, mint csak négy állítható Koni, de az igazi az lenne, ha a gátlót és a rugók összenyomását is tudnád állítani külön.
Ez egész tűrhető árban van. Anno én is nézegettem, akkor sikerült kiderítenem, hogy az 1-esben ALKO, a kettesben meg Koni gátlók vannak.
Ha nem sokkal drágább én a 2-est venném a helyedben. Nagyon sokat hoz pályán a feltekert gátló.
Persze az igazi ütős a Variante 3 külön húzó és nyomó fokozatokkal.
35 az ebay-es + szállítás + bizonytalan, 40 a startgumi ami biztos. Nem kérdés ez sztem.
De ha megkérded A6V6-ot az index gumitopikjában, lehet még olcsóbban is tudja ezt. PRSHP-ra is jár, ismerjük, jó arc.
Gyári az injektor és a motorvezérlés is, de nem tudom ezt a paramétert.
Amúgy amit Ave mért nekem az nem túl mérvadó, mert az egy lejtős pálya volt anno. Kb most tud annyit az autóm, mint amit gyári állapotban mért neki. Gyárilag, olyan 160 kerékló lehettem, a tengely után 178-at mértünk, most legutóbb meg 194-et. De ezutóbbit nem nagyon hiszem el...
Mikor akarnánk Eringre menni?
Augusztus tök üres, tessék választani:
http://euroring.hu/euroring.php?lang=hu&page=program&honap=7&nap2=19
Nekem jövő héten bármi jó és sztem hétvégén is...