az mnasz ob-t nem csak profiban irt ki?amatőrben is számít az ob?engem is "leellenőriztek" ccm....azt hittem vmelyik versenyző kérte megint a vizsgálatot,mert már elötte is jöttek megnézni a mocitetőm,de mondták,hogy nem ez szúrópróba szerű vizsgálat mnasz által....
képzeld el ha összejön a bizniszünk most nem lenne lé féltengelyre.tudtam én ,hogy kell majd neked.amugy sajna télleg.máskor szolj fellocsolom neked a rajtnál...
"Volt itt még kurva hangos Boci és Boti Honda meg Drag Polski"
nem is hangos az enyém .boci de káár hogy nem fogta be a végére mikor ment a dragpolski ellen,pedig ment rá szépen.de grat neki a 12.4-ért.
meg van az első 12mp-s punto is.grat zsoltinak.a többiekenek is akik ott voltak
jó sok honda volt.sok gyorsulás...
érdekesség:a célvonali sebességgel vmi nem stimmelt.kb 8-12km/h/lehet pont 10-el/-val kevesebbet mért mint a valóság.az idők azok valósak lehettek.volt szembe majd szembe-oldal szél,de az ilyen szinten nem befolyásolhatta a célvonalikat.
holnap start elött lehet érdemes lenne ellenőrizni,hogy mi lehet,ha marad igy minden mint ma.
pl. brabus jó teszt alap
ha dunaharaszti felöl mész az 51-esen továbbmész dunavarsány végig egyenesen.majd ha beérsz kiskunlacházára bal oldalt lesz egy mol kút.onnan kb 1.5 km-re balra lesz egy "bugyi" tábla.elfordulsz arra.megint mész elég sokat vége lesz lacházának.átmész egy sinen.otána lesz egy elágazás.ott balra kell fordulni és kb 1km mulva jobbra.ki leszirva,hogy dragracing.de a tesztnapra amikor mentek,akkor a sin utáni elágazásnál állítólag jobbra kellett.ha változott biztos kint lesz a tábla
képzeld el sanyit ha nevezne az utcai autójával a punto gt-k közé.
valahol van benne valami.akár soma féle bertone utcai állapotban.
elmenne e mezőny 70%-ának a kedve....
ha pl. hátsó dob nincs,de azon kívül van 2. és a hang nem recsegős ultra hangos az ok?
pár hondás ismerősömnél igy van + nálam is volt igy /"mert igy a legszebb a vtec váltás" /,de én a bizti kedvéért feltettem egy hátsódobot.le is szoltak hogy halk .tehát ha a kat. helyén van vmi + középdob is csak hátsó nincs az megfelel?
szia!
köszi,de nem volt az igazi.mondjuk a rossz 60lábhoz képest nem olyan rossz,de jó pár tizedet még faragni kell .nagyon sok honda. .van jó pár swift gti citroen saxo...
ugy tűnt ring elején,hogy lesz egy jó lada is,de kiderült,hogy nem 1.6os és kizárták.
lacházán már pontosabb lesz a kép ,hogy kik azok akik komolyabban is veszik,de akik a ringen ott voltak a 8között a fele biztos jön. .te jössz szombaton?
pont telefonáltál jobbra balra a kijelzőnél.én is egész este kattogtamfőleg most hogy láttam az dőket.0.1-es reakciót kaptam én meg 0.5 a lámpás hülyeség miatt,de a nettóm majdnem 4tizeddel jobb volt.9.5 vs 9.89.majdnem kizárták őt is mikor vége lett a döntőnek visszafelé a sátornál.mind2-őnket megnéztek.nálam minden ok volt.neki meg sima volt majdnem a slickje.
mondta,hogy most kopott el és nem lett kizárás....
grat! itt is.
fönt a lelátók mögött volt nyitva a wc,meg ott volt büfé is.
volt 1-2 érdekes dolog tényleg de majd kialakul...
kár,hogy építkezés folyika depot teljesen megölte
visszanéztem az elöbb a videókat,azt nem vágom,hogy a döntőbe mikor mentem az ellenfél túl gurult elaludt a stage lámpája majd elindították kb 2-3mp ilyen állapot után.vártam hogy vissszagurul,de indítottak.ilyenkor hogyhogy nem egyből piros lámpa?tegnap még direkt átolvastam a szabályzatot nehogy vmi gubanc legyen,de tt ugy vettem ki hogy ha vissza vagy előregurulás van és elindul a lámpa automatikusan pirosat dob.kb pont ennyin múlt a döntő...
ha nem "off" ez itt,akkor:
a 2008-as Tököli rendezvényt látogatni nem kívánók listálya:
1/ korryy
2/ Szeghalmi László (eltiltva)
3/ Lendvai Tamás (eltiltva)
4/ Hadnagy József (eltiltva)
5/ Kohári Zoltán (eltiltva)
6/ boti
ha jól veszem ki az 1.6,1.6-2.5,2.5-3.8...kategóriák a 2kerékmeghajtású gépekre vonatkoznak
4x4-re amatőrben egy külön kategória lesz:"autó awd".mehetsz Szilivel
hajrá!
amatőr kat.-ban a gyárilag nem turbos autó,akkor ha nincs engedélyezve kpm által turbosítás,de full utcai akkor is csak profiba indulhat?