Nem haraxok...miért tenném... a fórumot szinte minden nap olvasom, bár néha megkérdezem magamtól, hogy mi a faxnak...nagyon kevés az érdemi hozzászólás, de még ezen is túlteszem magam, de az egymás okádása már nagyon uncsi...
Én már anno is mondtam neked, hogy aki nekem nem szimpi, azon átlépek (nem lépek rá közben, és eltaposom ) és nem idegesítem magam feleslegesen...
Korit régóta ismerem, nekem nincs vele bajom személy szerint, de nálatok nem működik a dolog...kerüljétek ki egymást, és békésebb lesz mindkettőtök napja... amit most itt egymással csináltok az nem vezet sehova... és ezek megint nem csak neked szólnak, hanem Korinak is...
Minek foglalkozol vele, ha nem szimpi... lépd át, és tedd túl magad a dolgokon... ugyan ez Kornélra is igaz... itt stuffoljátok egymást tök feleslegesen...
Igen, ez nagyon jó lenne... üzleti szempontból amennyit nyersz vele pont ugyan annyit veszítesz is a másik oldalon...mondjuk arra jó, hogy ott vannak ők is, hogy ilyenkor el tudok menni nyugodtan brunzolni, és tudom, hogy az ég világon semmiről nem maradok le...
Valóban... nekem semmi bajom a mocisokkal úgy általában, de valahogy se nekik, se nekünk nem jó, hogy ott kerülgetjük egymást... ráadásul 3X annyit mennek mint egy átlag autós... ebből a szempontból szeretem az esős versenyeket...
Lehet, hogy gyenge, de nekem most ez fontos... ha ezzel kész leszek már épül is a V8 biturbo C Kadett...
Meg különben is: "Ne siessünk, mert lehet, hogy rossz irányba megyünk..."
Nagyon jól tudom, hogy Robi autója nem oda épült... sokaké nem oda épült... én arra próbáltam célozni, hogy ott van verseny, míg a dragban ha nem ügyelnek a szabályalkotók és nagy sávokat képeznek egy egy kategórián belül, akkor ott nem lesz...
Joe versenye egyébként valóban e miatt lesz minden egyes verseny elteltével egyre színvonalasabb... olyan autók vannak kint már rendszeresen, és nem egyszer egyszer, hogy beszarás... és ott verseny van, nem lezongorázott a dolog előre...
Mostani versenyre a nevezők között már egy WRC is szerepel...felbukkant Sas Robi is a brutál épített autójával, és mégis voltak akik elverték...
Ez valóban így van, egy határon belül...
Mivel utcai autókról beszélgetünk, így pl ez az én foganatomban valóban utcai, nem csak a nevében van benne... ezzel jársz adott esetben dolgozni, vagy csajozni, vagy ki hova...
Egy 10-11 seces autó lássuk be, hogy mondjuk 1500-1600 kg-val már annyi Le kéne hogy legyen, hogy nem alkalmas a normális utcai használatra, míg mondjuk egy 1000-1100 kg-s verzió sokkal kevesebb pacival beéri, vagy legalább is jobbak az esélyei...
Én még mindig azt mondom, hogy lesz ahogy lesz, de én sokkal komolyabb határt húznék a street és 10-11 seces célgépek között...
Persze, hogy nehogy végigunatkozd a versenyt dologhoz... az addig igaz amíg nem valóban arról van szó, hogy a kategóriádban még az első 10-be sem férsz bele... mert annál unalmasabbnak gondolom, ha tölteléknek mész csak ki, és esélyed az nulla, max arra, hogy begyűjts valami műszaki hibát...
Engem igazából addig érdekel a dolog amíg izgalmasak a versenyek, amíg valóban nem lehet előre tudni, hogy mi lesz... na mármost én pedig előre tudom, hogy mi lesz ha jönnek a turbós hondák... mondjuk mivel nem az én katom, így max figyelem majd a kategóritársaikat, ahogy nem unatkoznak...
Na ha lesz turbós street, akkor Sanyi előkaparhatja megint a rendszámát...
Jugo, neked is meglenne az előnye, mert kemény versenyekre vágysz, aztán lehet, hogy a 8-ba sem férsz majd be 12-es idővel...
Sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni... de a qrva meló miatt péntek reggel óta mostanáig 4 órát aludtam összesen... úgy hogy most megyek és be is pótlom...
Pedig nagyon sokat számít az emberi tényező... ahogy Marco is mondja, ha csak akár a rajtra vagy a váltásokra gondolunk... a 402 méter esetében nagyon fontos tényező a 60 láb... aztán pedig az első 100m, kettes váltás, stb... szerintem ezek függvényében számottevő különbséget lehet "okozni"...
Tetszett, így odabiggyesztettem...