Szegény barátod tényleg rengeteget szenvedett a kocsival, nomeg Pisti is, de nála én spec tudom a fő okokat, ami az enyémben már erősített, avagy újra cserélt...kicsit tanultam is egy pár tipushibát tőle (bár ne lehetett volna) ... no mindegy, nekem egy kicsit más dimenzió már a szekér, mint egy normális useré....
Mentem vele eddig 500km-t és ezalatt egy párszor már elforgattam rendesen 6000-6500-ig is előfordult...semmi nyűgje és érezhetően markáns eddig...
A melegedés nekem most létfontosságú lett, mert nagyon félek a motorsüléstől, ezekre nagyon figyelek, a HF tömítés pedig tuti cucc, szóval remélem nemlesz gond
Igen Cometic van benne, körbejártam a kérdést egy párszor itthon, de falakba ütköztem, így megvettem Amcsiból. Én nem tudok senkit, aki csinálna ilyet sajna
Nem emlékszem, hogy bármikor is olyat mondtam volna, amivel kicsinyíteném az érdemeidet...
Te és Szaby is tudjátok nagyon jól, hogy mennyire elismerem a (munkásságotokat) munkásságod.....ÉS KURVÁRA nem erre a hétvégére gondoltam, és ne sértődjél meg!!!
Amúgy pont erre akartam utalni, hogy ez kb olyan, mint amikor a két szülő verseng, hogy kinek van ügyesebb és okosabb kölke és a végén a gyerek issza meg a levét..........
Félre értettél, az egy utcai autó abszolut nem verseny célokra, alacsony kompresszió, 8szelep, korlátozott lehetőségű befecskendezőrendszer.......
Ebben a japók mindíg előrébb tartottak
Amúgy neked mindíg ilyen paprikás a hangulatod????
Ebbe szerintem ne menyjél bele, mert ha ő is olyan fossá könnyíteni a puntót, mint a honda akkor érdekesebb lenne az ideje.......nem egy kategória a két jármű.......
Hállo, fel ne kapd már a vizet!!! Így teljesen érthetővé tetted a kérdőjeleket és korrekt a hozzáállás is, de azthiszem látatlanba érthető volt a túlnyomó többség reagálása, hisz ők nemtudhatták mi történt...és mivel elborzasztó volt egy két munkatárs reakciója nemcsoda, hogy azthitték a vendégek, hogy csupán hanyag a rendezvény...
Részemről további kitartást, én menni fogok, ha végre összeáll a vas
Az a baj a Hringel, hogy amikor be-stage-elsz kicsit lejt visszafelé a pálya és ha nem figyelsz visszagurul az otó
És ha kimozdulsz a stage-ből elalszik a lámpa és hibás rajtnak minősül, aka piros lámpa
Sportember révén mondhatom, hogy minden verseny más, minekután minden díj legyen az kupa érem vagy éppen oklevél, a lényeg valóban az, hogy mi a tartalma, nem pedig hogy mennyit ér fizikálisan!!!
Zoli,
a hajtást is ti raktátok össze?????
Mi a hiba forrása azt tudjátok már, lehet lelazult valami és megszorult??????
Vazze mostmár ne kapkodd el, legyen minél tökéletesebb!!!!
Ha jól emlékszem te AEM stand alone-t használsz ugye????
Jaja, teljesen jól felépítette a gondolatait, nekem is tetszett..., nembírom mikor valakinek foggalma sincs miről beszél és úgy okoskodik....de Zoli faszántosan elmondta miről van szó
Ezen a Gyulai gyereken kivagyok, ez magától ennyire hülye, vagy segítenek neki??????????
Mentem vele eddig 500km-t és ezalatt egy párszor már elforgattam rendesen 6000-6500-ig is előfordult...semmi nyűgje és érezhetően markáns eddig...
A melegedés nekem most létfontosságú lett, mert nagyon félek a motorsüléstől, ezekre nagyon figyelek, a HF tömítés pedig tuti cucc, szóval remélem nemlesz gond