Nem értem ezt a cső témát.
Én inkább a szervezőkre gyakorolnék nyomást a helyetekben, hogy a nézőket védjék betonkorláttal.
Szerinem jelenleg a nézők nagyobb veszélyben vannak mint a versenyzők.
Egyébként pedig szerintem aki fél az csövezze be az autóját. mindenki saját felellőségére indul, nem?
A D2 Magyarországi importőre Bartos Janika barátom: www.bartosmotorsport.hu (van fent katalógus)
Rám hivatkozva biztos jobb árat ad.
Azt tudom, hogy RX-7-hez nagyon ajánlják midenütt a coilover set-jüket. Angoloknál, ausztráloknál, dél-afrikában jól ismert márka.
Nem,nem lesz igazán combos. Inkább az egyenletes teljesítmény leadás a célom.
Trackday-ekre, és driftelésre épül. Célom jelenleg a 300ló, szóval semmi komoly.
"Sajna kevés a mechanikai előny a pirotech. hátrány mellett..."
Már akinek fontos a fogyasztás, annak ez hátrány. Emiatt rotary-t mindennapos használatra venni valóban baromság.
De hobbiautónak megfelelő. Egyébként pont ezen a fórumon nem a kis fogyasztás, hanem a nagy teljesítmény a mérce, abban pedig jó tud lenni.
Szerintem pont azért tud így borulni, mert túúúl széles a hátsó nyomtáv.
Ezt azért gondolom, mert pon úgy borul, mint a Reliant Robin. www.youtube.com/watch?v=xr8SvdSzs7c
"érdemes építeni esetleg???"
Persze. Volvo T5 (és T5R) motor lebutítva. Tahát rengeteg a lehetőség. Szrintem jó erős autót lehet belőle faragni, de akkor is FWD marad, ami szerintem nem az igazi egy sportautónál.
Azt hittem tudsz valamiről, amiről lemaradtam! :-)
Részemről sajnos nem lesz wankel betámadás! Nem gyorsulásra építem. Már csak amiatt sem mert -szerintem- 1-2M Ft-ból nem lehet 9-es vagy 10-es autót építeni! ;-)
Egyébként nem muzsikál rosszul az RX-8 turbo nitro (13 közepe talán), csak nagyon nehéz! :-)
Valóban érdekes anyag ebből a szempontból....
Tényleg összemosott ez a "riport" a tájékozatlan embereknél olyan dolgokat, amiknek egymáshoz semmi közük.
Ebayen németekkel már én is többször megütöttem a bokámat, de örülök, hogy végre valaki nem hagyja annyiban! :-) Lélekben ott vagyok Veled! :-)
Egyébként üzletelni angolokkal jobb, USA változó, de akikkel még soha semmi gondom nem volt azok a japók!
Ez szánalmas és undorító.
FM! Remélem tudod, hogy ez bármikor nálatok is megtörténhet, sőt ennél sokkal rosszabb is...
Kívánom, hogy ne forduljon elő, de azért gondolkozzatok el, mert ezek után aztán végképp rosszul sülne el egy tököli baleset.....
Olyan szomorú vagyok, amikor ilyet hallok. :-(
Nem szeret(t)em amikor a rendőröket szídják, mert nekem sok jó tapasztalatom volt. eddig.
De ezek tényleg kezdik elvetni a sulykot. Nagy gáz lehet azokban a fejekben... :-(((
Ez is milyen. KITOLATJA Veletek az autót az első kijáróig?!!!! Köztudottam nagyon veszélyes dolog autópáylán kiszállni!!!
Egyébként is lehet húzni pályán is, az első lehajtóig.
Ezek csak szivettak Titeket.
Ha jól emléxem 7 napod van panaszt tenni az intézkedés ellen. Én biztos megtenném. nem csak azért, mert a hatalmukkal visszaélve szivattak Titeket, hanem komoly veszélybe kényszerítettek!
FELHÁBORÍTÓ!
:-(
FutaMan!
Nem vagyok érintett, nem lenne korrekt így kívülről beleszövegelni, de ha már így biztatsz, nem bírom ki, hogy ne tegyem szóvá, hogy nekem a vezetés és a tagok listája is elég ismeretlen. De mondjuk nincs okom megkérdőjelezni, hogy tényleg a sportág érdekében ügyködnek.
Nagyon ebbe a szövetség kérdésbe nem akarom bele ásni magam.
Viszont abban remélem egyetértünk, hogy a nézők testiépsége a LEGFONTOSABB!
És ez nem lehet pénzkérdés.
Érdekes, hogy egyszercsak kiderül, hogy van egy szövetség!
Engem meglep.
Hány tagja van?
Gondolom nem többszáz versenyző alkotja, hanem inkább olyanok akik ki akarják sajátítani a sportot. No de nem akarok moralizálni, inkább térjünk a fontosabb kérdésre:
A néző biztonságot is zászólára tűzte?
Csak azért kérdezem, mert én nem merek a kis fiammal kimenni versenyre, mert jelenleg az a biztonsági intézkedés, hogy hátrébb visszük a rozoga lelátókat.
/Akkor inkább megyek a Hringre, csak ott az időpont nem kedvez a családi programnak, szóval marad a Rring, de ott meg nem nagyon van mostanában verseny./
Kicsit fura arról beszélni, hogy kell a cső, mert meg kell védeni a versenyzőt, miközben nézők százait fenyegeti nagyobb veszély.
"A katalizátor melegebb mint a kipuff többi része, vagy mi?"
Igen. Kicsit olvass utána.
"Magát az autót nem sajnálom, suzuki sux... "
Bugyuta szemellenzősség.
1) A Swift JRC saját kategóriájában a legjobbak közt van. Sőt jelenleg az az első három Suzukis.
2) Most döntötték meg egy "Suzukival" a Pikes Peak rekordot.
3) Illetve az SX4-bő pedig WRC autó készül. Ha jól tudom tesztelik és jövőre indul a világbajnokságban.
Szerintem ez elég megnyerő az autóversenyzésben. Sok gyár megirigyelhetné.
És akkor POS mester Suzuki-járól nem is beszéltem. :-)
Szóval szerintem igenis hajrá Suzuki! Egyrészt mert egy kicsit magyar, de méginkább, mert az ilyen vállakozó kedvű autógyártók nélkül unalmasabb lenne az autóversenyzés.
Van valakinek valami infója, hogy hova tüntek az ebay-ről a gagyi kínai cuccokat áruló felhasználók? (xs power, ssautochrome, boost29, stb?)
Mind törölve lett, és nincs is fent az a sok sz*r.
Mi történt?
Most nézem az xspower.com-ot: "Domain for Sale - email sales@xspower.com"
Lehúzták a rolót? APEH vizsgálat, vmi?