Na ettől hanyatt vágod magad! powered kisautóba be, műszerek egyenlő 0, log indít, laptop be a kapucnis felső alá, és gyí. Elküldöm 4-ben óvatosan 5-6000-ig, ( hallgatom nem csörög e, se lambdát, se töltőnyomást nem látsz )megáll, laptop kiad, megnéz, a kurvaéletbe szetcsúszot a kábel, ahogy pattog mint a gumilabda. Újra...És így tovább. Szívesen látlak egy versenyen ha érdekel, és megmutatom hogy NINCS HOVA TENNI!
Majd légyszi mutasdd meg hova tennéd a laptop-ot?...Ilyen, és ehhez hasonló alapvető problémáim vannak. pl. futómű állítás. Érdemes megnézni hogy a traileren mindíg a keréknél van lekötve a kisautó, kézifék persze nincs, és a gátlók beton kemények. 150-el mentem vele, és halálközeli élmény, ezt biztosan állíthatom. Ha lenne legalább 1 futamról logom, látnám hogy áll a folytószelep a második 200 méteren...
Van rá ésszerű magyarázat. Többek között hogy 1.2 bár felett, egyetlen logja sincs az autónak. Szó szerint vakrepülés...Tehát amikor a motor elkészült, tettem rá egy járatós progit, amivel, a megbeszéltek alapján egy reptéren körözgettünk volna egy délelőtt. Ugyebár utcán 1 centit sem lehet vele menni, és a klasszikus: beülünk ketten és hangolunk sem működik valamiért. Eddig 3* jöttem fel Baranyából készre beállítani, és háromszor nem volt rá lehetőség, pedig nem kéne több 2-3 óránál, és egy reptéri csíknál.
Nem tudni, és nem saccolok.1,3-1,4 báron megy, és 2,0 bárt terveztem, ezt minden komponense bírja. Érdemes lenne számolni egy kicsit. Ha egy autó nyolcadon megy 8.0-át, és tud 1.7-1.8-as 60 lábat, hogy jön ki 12.5-re a teteje?
Á becsaptalak ám...135kg pilótástól, pótkerekestől. Na jó a pótkerék csak 13-as...
Szerinted mennyi, 6 hengeres vasblokkos bmw motorral, bmw váltóval híddal. komplett nagyházas speerrel, nagyhűtővel sallangal. A karosszéria közepén 2 nm mélyítéssel a motornak, hajtásláncnak.
Most nem a Gyetvai Miki ül a klaviatúra fölött, és én sosem, mondtam, vagy írtam 500 lóerőt sehol.
De tény hogy a 700kg-os ix erősített kuplungszerkezet, és a 4 tollú szinter felcsúszkál 3.-tól, és az nem 100 lóerőt szokott bírni.
Igen igazad van, de nem vagyok az anyja. Én a zárt, és véleményem szerint biztonságosan, szabályokat betartva épített autómba is tűzállóban ülök. És egy felrobbant fűtőradiátor így is megégetett.
1.7-es 60 láb, és 8.0 sikerült a legjobbra, és valóban talán az egyik legszorosabb futam volt, grat neked. Ringre még így marad, aztán meghúzzuk a tetejét is.
Feri! Te nem akartad a multkor sem megérteni, hogy annyira nem állunk jól hogy megválogathatnánk az ügyfeleinket. A médiában megjelenő kommenteket pedig végképp nem tudjuk, és nem is akarjuk befolyásolni. Gondolhatod hogy azért készítettem ezt a motort is én, mert azt kapja Miki amit kifizet. És biztosíthatlak hogy nem 6 seces motort fizetett ki, holott ilyet is tudnánk készíteni. ( szerintem, még nem próbáltam ) Volt olyan megrendelő aki konkrétam olyat kért amivel bajnok lehet, ( az is lett, persze ez nagyban múlt rajta, és a csapatán ) és idén is megtisztelt a bizalmával.
3.8 M5 ha jól tudom. Talán az egyik leggyorsabb BMW az országban. Félre ne érts, nem megmagyarázni szeretném, csak amilyen állapotban abahagytuk szombat hajnalban, én a 8 felet sem néztem ki belőle.
És persze tisztában voltam a felhangokkal, ezért sem örülök hogy félkészen kellett kivinni. Abban teljesen igazatok van, hogy nem lesz egyszerű ennek a kisautónak a jóhírét vissaszerezni.
Talán a járatós program... szivem szerint ki sem engedtem volna, hiszen pénteken lehetett elindítani azt a motort, amit tőlem február 16.-án vittek el. De hát a szponzorok... Cakkpakk 3 órát ketyegett alapjáraton mielőtt hangolni kezdtük. Ezért úgy döntöttem, hogy a célzott töltőnyomást fél bárral csökkentettük, illetve egy nagyon kozervatív gyujtástáblát kapott. Ja és a Miki lába sincs betonból...
Attól hogy lassan írod, én gyorsan olvasom... Csak komolyan érdekelt, hogy az utálat minek szólt. A kispolosnak több füstje volt mint lángja eddig, ez kétségtelen. De a koncepciót mégis harapják valamiért...Lacházán megyek vele néhány kört csak kíváncsiságból, feltéve hogy ott már élesre lehet hangolni.
Akkor Talán nem titok, hogy mi a gondd Attiékkal? Mivel én Vadkerttől 150 km-re lakom Pécs mellett, gondolom nem nekem szántad. Vagy a kispókos komment talán nekem szól?
Teljesen jogos a felvetésed. Valóban inkább kiállítási tárgy, és show elem. A jelenlegi 2 literes konfiguráció véleményem szerint 7 valamit tudhat 8-adon. Ez volt a kérés.
Szia Ave! 8.5 ment a bejáratós programmal ( 1000rpm, 0,5 töltőnyomás, 10 fok előgyujtás minussz ) 2039 ccm-es motorral. Előző este amikor állítgattuk, ennél halvánnyal jobb is sikerült. Szóval még egy kis járatással, és állítással konstans 7-es időket célzunk.