Köszi-köszi...csak kicsit fáradt vagyok...a kerület kellett... kedden reggel keltem, azóta 3 órát sikerült egyszer vízszintesben eltöltenem...Reggel végre kb 72 óra móka és kacagás után alszok végre...(vagy 6 órát...aztán meló megint...)
Ha már az üzemanyagmizériánál tartunk, melyik naftában rejlik szívó moci esetében a legnagyobb lehetőség???
- Sima 100-as (gondolom nem) 300 HUF körül / liter
- Shell 100ll (108 oktános repcsibenya) 450 HUF körül / liter
- E85 (Ezt nagy vonalakban már kitárgyaltuk) 210 HUF körül / liter
- C16 ??? (Ezt nem tom így hívják e...) murvadrága de gondolom ez a legjobb...ráadásul nem tok hovatenni egy egész hordót...
Azt tudom, hogy Te foglalkozol ilyesmivel...
Ha publikus akár ide, ha nem akkor a gsi@opelklub.hu-ra tudnál írni egy kb árat, hogy milyen megoldással mi mennyibe kóstálna?
"Vagy komoly ECU, és azzal használod, amivel akarod, és a rendszer majd felismeri"
Gondolom itt már VEMS és társaira gondolsz...nem hiszem, hogy van értelme nekem ilyen komoly motyóban gondolkozni e miatt...
Mivel csak a versenypályán fogom használni, minimális, kisebb kicsapongásokkal itt ott...
A két tank verzióját nem erőltetném...a két ecu nem gond...
Alapjában arra gondoltam, hogy benne lenne egy ECU ami a versenyekre lenne felírva, ehhez való benyával...ha netalán olyan gond adódik, akkor visszarakom a gyárit, és és tankolok simát...(gondolom ebből gebasz nem lehet...bár erősítsetek meg...nyilván keveredni fog a kettő, így nem a sima nafta tulajdonságaival fog bírni) ha ismét verseny, akkor megint mehet bele a raccingnafta és ECU csere...
A "kicsapongások" mértéke közel áll az évi 1 alkalomhoz...lehet nem is kell ezzel variálni, csak mint lehetőséget szeretném megtartani, hogy bármikor tudjak ilyet illetve olyat tankolni...
De tudok szerezni 100LL benyát is...csak nem tudjuk pontosan, hogy hány oktános is valójában...van ahol azt írják 100 (gondolom a nevéből adódóan) van ahol 108, van ahol 110-et írnak..
Repülőgépekhez használják...
Ha jól tudom, akkor 170ccm-es a mostani (még gyári) injektor, de ha ez problem, akkor szerválok bele z20let injektorokat, amik 355ccm-esek, vagy c20letét ami 305 ccm-es...szóval ez a gond nem gond...
Persze, ez egyértelmű, hogy alacsonyabb a fűtőérték, de ez akár jó is lehet...(mondjuk inkább turbó esetében) mert a dugó illetve szelephűtés hatékonysága is nagyobb E85 esetében...
Igen, egy Saab-bal próbálkoztak, de vannak mások is, akik használják...a műanyag alkatrészekre vetített negatív hatások pedig egyenlőre csak elméleti síkon bizonyulnak jelentősnek, a gyakorlatban nem...
amúgy www.e85kft.hu
Ők forgalmaznak ehhez való kütyüt, ami a spricnik befecskendezési idejét megnövelik, (tovább tartják nyitva) így több E85-öt juttat a rendszerbe...Ez okés...csak én nem szeretnék ilyen kütyüvel foglalatoskodni, hanem a befecsi és gyújtás táblát egyből így kéne megírni a computerben...
Ez okés...tisztában vagyok vele, hogy turbós autónál sokkal hatékonyabban lehet emelgetni a pacikat, azzal is, hogy a 20%, erős marketingfogás...már amennyire ez ilyen esetben marketingnek nevezhető...
De a gyári 150 LE-t számolva ha csak 5%, akkor az is 7.5, ha 10% akkor 15 LE...amit szívó esetében igencsak meg kell becsülni...persze itt a programozáskor is lehet hasonlókat alkotni, de akkor ezt lehetne közel alapnak tekinteni mint lehetőség...
A két Ecu eshetősége merült fel bennem is...az E85 hurcolászása sem lenne problem...(Már annyi van, hogy ezen legalább is nem múlik...)
Igazából kellene nekem ehhez valaki aki vágja, és megírná a progit...Meg próbáltam utánaolvasni rendesen, hol jót, hol rosszat írnak az E85-ről...én látok benne fantáziát, ellenben nem értek hozzá...
Szóval azt sem tudom, hogy jó e vagy sem, érdemes e vele foglalkozni vagy sem...Mennyire lehet vajon metolni vele egy szívó mocit...Mert amiket írnak 15-20% nagyon marketingszagú...de ha így van én elfoganám...
"el akarok menni beszélni a Havassyval (ő csinálja), látni akarom hogy csinálja, milyen felszerelésen, stb....szeretném kérni, hogy adjatok tanácsot hogy mire figyeljek. van saját elképzelésem is, de azért nagyon érdekelne, hogy Ti mit mondtok!"
Oszibááá! Csak a kezét figyeld...csak a kezét...
Végül úgy döntöttél, hogy egyberaktok mindent, és úgy lesz a kiegyensúlyozás?
Árban kb ugyan ott vannak...az angol verzió az 5.85 kg a némrt meg 4.5...Te vagy a nagy számolós szaki, számolj, melyikre van szükséged...kiképzésében, felépítésében, szerintem mindkettő megfelelő...vagy marad a lehetőség, hogy itthon csináltatsz...már ha találsz megfelelő helyet...
A két hetet meg azért írtam, mert (és még kevés is, van az bőven 3 felett is...) mert 7 nap múlva jár le, aztán utalás, ő megkapja, és feladja...
Az angol az gyorsabb móka, mert "pay now"-s, és paypallal is tudsz fizetni...
Srácok...esküszöm jó olvasni, hogy értelmesen beszélgettek, és nem egymás fülét rágjátok mindenféle ki az ügyesebb, okossabb faszsággal...
Hát ha még azt is nézzük, hogy BMW meg Audi, akkor ez már nem semmi...
Csak annyit igazítanám ki a hozzászólásod, hogy Atti nem szerelőtársa a Csabinak...a műhelyeik között is van 20 km, csak nap mint nap beszélnek egymással...ennyi...
Én azt mondom, hogy vedd ki a balanszokat...
Ja, este meg ne felejtsd el, hogy le leszel verve Dart'sban...
hát mindent lehet, csak akarni kell...bár nálam előny, hogy alapból 805 kg az autó...ellenben mivel 1978-as fapad...így nincs is mit kiszedni belőle igazán...úgyhogy marad a klasszikus módszer..műanyag elemek, minden ki ami nem kell, aztán egy kis flex itt, egy kis flex ott...
Nem tudom, hogy kell e...valszeg nem...de rajta volt a felnin amit vettem......és mivel kellett a felni, így jött ez is...
hát még nem tom, hogy mi kell 180-190 pacihoz, meg 650-700 kilóhoz hátsó hajtás frontmoci esetén...
Biztos...a 256-os GSI fékre nem megy fel a 13 col...a sima F astrákon meg 236-os van, na arra felmegy...
Na meg kéne hozzá szerezned egy nem igazán keskeny felnit...nekem most 8 coloson van..
Ezen a gumi dolgon én is evődök...a hátsókerék kis súly miatt, ha megoldom a tapadást még bármi lehet......Na jó azért rettegni nem kell...
Most van 4 db 240-es 13-as Hankookom (játszani jó, másra nem..) viszont nem is hiszem, hogy kell nekem ilyen széles egyáltalán...