timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 544 bejegyzés
Előző   [...]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2008.03.07. 14:08:09 (9249
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Elötte kartonpapírsablon???? Szemforgató  
Re: ave (9248)
válasz erre előzmények 2008.02.08. 23:56:37 (8806
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Köszi-köszi...csak kicsit fáradt vagyok...a kerület kellett... kedden reggel keltem, azóta 3 órát sikerült egyszer vízszintesben eltöltenem...Reggel végre kb 72 óra móka és kacagás után alszok végre...(vagy 6 órát...aztán meló megint...) 
Re: ave (8803)
válasz erre előzmények 2008.02.08. 22:16:05 (8801
Felhasználói profil
13.16 @ 168
uhhh....nem jót kérdeztem...a kerék átmérője kéne...áttételszámítgatásokhoz... 
Re: ave (8800)
válasz erre 2008.02.08. 22:06:18 (8799
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Slick esetében a gumi magassága az hogy számolható? Mondjuk 24/57 R13 esetében? 
válasz erre előzmények 2008.02.04. 22:50:56 (8766
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nyilván úgy van értelme, hogy a computer is utána van írva a benyához...amúgy nem sok... 
Re: DrT (8765)
válasz erre előzmények 2008.02.03. 21:43:29 (8752
Felhasználói profil
13.16 @ 168
És valami olyan ami itthon is elérhető??? 
Re: ave (8750)
válasz erre 2008.02.03. 21:31:00 (8749
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Ha már az üzemanyagmizériánál tartunk, melyik naftában rejlik szívó moci esetében a legnagyobb lehetőség???
- Sima 100-as (gondolom nem) 300 HUF körül / liter
- Shell 100ll (108 oktános repcsibenya) 450 HUF körül / liter
- E85 (Ezt nagy vonalakban már kitárgyaltuk) 210 HUF körül / liter
- C16 ??? (Ezt nem tom így hívják e...) murvadrága de gondolom ez a legjobb...ráadásul nem tok hovatenni egy egész hordót...

 
válasz erre előzmények 2008.02.03. 19:06:24 (8738
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Azt tudom, hogy Te foglalkozol ilyesmivel...
Ha publikus akár ide, ha nem akkor a gsi@opelklub.hu-ra tudnál írni egy kb árat, hogy milyen megoldással mi mennyibe kóstálna?

Köszi előre is... 
Re: KulinPapa (8735)
válasz erre előzmények 2008.02.03. 15:00:56 (8733
Felhasználói profil
13.16 @ 168
És tudsz olyan valakit is ajánlani, aki meg is kreálná nekem ezt az ECU-t??? Nyilván ár kérdése, hogy milyen verziót választanék... 
Re: DrT (8732)
válasz erre előzmények 2008.02.03. 14:36:27 (8731
Felhasználói profil
13.16 @ 168
"Vagy komoly ECU, és azzal használod, amivel akarod, és a rendszer majd felismeri"
Gondolom itt már VEMS és társaira gondolsz...nem hiszem, hogy van értelme nekem ilyen komoly motyóban gondolkozni e miatt... 
Re: DrT (8728)
válasz erre előzmények 2008.02.03. 14:32:10 (8730
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Mivel csak a versenypályán fogom használni, minimális, kisebb kicsapongásokkal itt ott...
A két tank verzióját nem erőltetném...a két ecu nem gond...
Alapjában arra gondoltam, hogy benne lenne egy ECU ami a versenyekre lenne felírva, ehhez való benyával...ha netalán olyan gond adódik, akkor visszarakom a gyárit, és és tankolok simát...(gondolom ebből gebasz nem lehet...bár erősítsetek meg...nyilván keveredni fog a kettő, így nem a sima nafta tulajdonságaival fog bírni) ha ismét verseny, akkor megint mehet bele a raccingnafta és ECU csere...

A "kicsapongások" mértéke közel áll az évi 1 alkalomhoz...lehet nem is kell ezzel variálni, csak mint lehetőséget szeretném megtartani, hogy bármikor tudjak ilyet illetve olyat tankolni... 
Re: DrT (8728)
válasz erre előzmények 2008.02.03. 14:19:10 (8727
Felhasználói profil
13.16 @ 168
De tudok szerezni 100LL benyát is...csak nem tudjuk pontosan, hogy hány oktános is valójában...van ahol azt írják 100 (gondolom a nevéből adódóan) van ahol 108, van ahol 110-et írnak..
Repülőgépekhez használják... 
Re: DrT (8715)
válasz erre előzmények 2008.02.03. 13:49:46 (8726
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Pedig én a Tiedre pályáztam...látom ezt is a Nikivel kell lebeszélnem... 
Re: voszi (8724)
válasz erre előzmények 2008.02.03. 13:39:27 (8722
Felhasználói profil
13.16 @ 168
BOSCH Motronic 2.5

Ha jól tudom, akkor 170ccm-es a mostani (még gyári) injektor, de ha ez problem, akkor szerválok bele z20let injektorokat, amik 355ccm-esek, vagy c20letét ami 305 ccm-es...szóval ez a gond nem gond... 
Re: DrT (8721)
válasz erre előzmények 2008.02.03. 11:14:35 (8716
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Na valahogy én is így gondolom, csak kicsit más szemszögből nézem...sem a kémiához, sem a fizikához nem konyítok... a marketinghez már inkább...

H alesz aki nem vagyonokért felprogizza alkalom adtán a mocit, akkor belecsapok...aztán lesz ami lesz... 
Re: DrT (8715)
válasz erre előzmények 2008.02.03. 07:50:23 (8710
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Persze, ez egyértelmű, hogy alacsonyabb a fűtőérték, de ez akár jó is lehet...(mondjuk inkább turbó esetében) mert a dugó illetve szelephűtés hatékonysága is nagyobb E85 esetében...

Igen, egy Saab-bal próbálkoztak, de vannak mások is, akik használják...a műanyag alkatrészekre vetített negatív hatások pedig egyenlőre csak elméleti síkon bizonyulnak jelentősnek, a gyakorlatban nem...

amúgy www.e85kft.hu
Ők forgalmaznak ehhez való kütyüt, ami a spricnik befecskendezési idejét megnövelik, (tovább tartják nyitva) így több E85-öt juttat a rendszerbe...Ez okés...csak én nem szeretnék ilyen kütyüvel foglalatoskodni, hanem a befecsi és gyújtás táblát egyből így kéne megírni a computerben... 
Re: DrT (8707)
válasz erre előzmények 2008.02.02. 18:50:35 (8706
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Ez okés...tisztában vagyok vele, hogy turbós autónál sokkal hatékonyabban lehet emelgetni a pacikat, azzal is, hogy a 20%, erős marketingfogás...már amennyire ez ilyen esetben marketingnek nevezhető...
De a gyári 150 LE-t számolva ha csak 5%, akkor az is 7.5, ha 10% akkor 15 LE...amit szívó esetében igencsak meg kell becsülni...persze itt a programozáskor is lehet hasonlókat alkotni, de akkor ezt lehetne közel alapnak tekinteni mint lehetőség... 
Re: ave (8705)
válasz erre előzmények 2008.02.02. 18:07:06 (8704
Felhasználói profil
13.16 @ 168
A két Ecu eshetősége merült fel bennem is...az E85 hurcolászása sem lenne problem...(Már annyi van, hogy ezen legalább is nem múlik...)
Igazából kellene nekem ehhez valaki aki vágja, és megírná a progit...Meg próbáltam utánaolvasni rendesen, hol jót, hol rosszat írnak az E85-ről...én látok benne fantáziát, ellenben nem értek hozzá...
Szóval azt sem tudom, hogy jó e vagy sem, érdemes e vele foglalkozni vagy sem...Mennyire lehet vajon metolni vele egy szívó mocit...Mert amiket írnak 15-20% nagyon marketingszagú...de ha így van én elfoganám... 
Re: pnanassy (8703)
válasz erre előzmények 2008.02.02. 17:49:26 (8702
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Vagy hanyagoljam, és írassam sima 100 oktánosra a verdát??? Vagy mi a legkézenfekvöbb??? 
Re: Atommanó (8699)
válasz erre 2008.02.02. 16:36:08 (8699
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Olyanban tud nekem valaki segíteni, hogy egy opel 2000 16v-s mocit (c20xe) E85-re felprogizni???

Ha valaki úgy gondolja, hogy ez faszság akkor azért szóljon... 
válasz erre előzmények 2008.02.02. 09:58:29 (8693
Felhasználói profil
13.16 @ 168
"el akarok menni beszélni a Havassyval (ő csinálja), látni akarom hogy csinálja, milyen felszerelésen, stb....szeretném kérni, hogy adjatok tanácsot hogy mire figyeljek. van saját elképzelésem is, de azért nagyon érdekelne, hogy Ti mit mondtok!"

Oszibááá! Csak a kezét figyeld...csak a kezét...

Végül úgy döntöttél, hogy egyberaktok mindent, és úgy lesz a kiegyensúlyozás?
 
Re: voszi (8692)
válasz erre 2008.01.28. 13:01:14 (8622
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Slick ügyben mennyire célszerű, hogy a legpuhább verziót válassza az ember???  
válasz erre előzmények 2008.01.28. 08:59:03 (8602
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Látod-látod, a drága esküvő hogy elvitte a lóvét...

Egyszer úgy is elmegyek veletek egy ilyen felborulós mókára...

Amit a Lacitól kértél lendkerék azzal most mi van???? 
Re: voszi (8600)
válasz erre 2008.01.28. 08:37:40 (8599
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Árban kb ugyan ott vannak...az angol verzió az 5.85 kg a némrt meg 4.5...Te vagy a nagy számolós szaki, számolj, melyikre van szükséged...kiképzésében, felépítésében, szerintem mindkettő megfelelő...vagy marad a lehetőség, hogy itthon csináltatsz...már ha találsz megfelelő helyet...

A két hetet meg azért írtam, mert (és még kevés is, van az bőven 3 felett is...) mert 7 nap múlva jár le, aztán utalás, ő megkapja, és feladja...
Az angol az gyorsabb móka, mert "pay now"-s, és paypallal is tudsz fizetni... 
válasz erre előzmények 2008.01.28. 08:09:52 (8591
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Oszibá!
Arra a lendkerékre szerintem reppenj rá...mondjuk így is 2 hét mire meglesz... 
Re: voszi (8590)
válasz erre 2008.01.27. 22:16:55 (8574
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Srácok...esküszöm jó olvasni, hogy értelmesen beszélgettek, és nem egymás fülét rágjátok mindenféle ki az ügyesebb, okossabb faszsággal...
Hát ha még azt is nézzük, hogy BMW meg Audi, akkor ez már nem semmi... 
válasz erre előzmények 2008.01.24. 06:40:50 (8248
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Oszibááácsi...

Csak annyit igazítanám ki a hozzászólásod, hogy Atti nem szerelőtársa a Csabinak...a műhelyeik között is van 20 km, csak nap mint nap beszélnek egymással...ennyi...

Én azt mondom, hogy vedd ki a balanszokat...

Ja, este meg ne felejtsd el, hogy le leszel verve Dart'sban... 
Re: voszi (8247)
válasz erre 2008.01.20. 21:20:45 (8160
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Slick ügyben tudna valaki épkézláb tanácsokat adni?
13-as valami nagyon jó kéne...természetesen új...mit, hol, hogyan? 
válasz erre előzmények 2008.01.14. 23:27:42 (8095
Felhasználói profil
13.16 @ 168
És hogy néz ez ki hátsókerék esetén??? 
Re: ave (8094)
válasz erre előzmények 2008.01.02. 18:29:44 (7929
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Bejött a gokartfeeling???  
Re: civiccoupe (7928)
válasz erre előzmények 2008.01.02. 18:08:10 (7927
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Szép ez egy "holmi" utcai verziótól...
Részingverzsönnel hogy állsz?  
Re: civiccoupe (7919)
válasz erre előzmények 2007.12.07. 08:54:06 (7780
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Csittcsattdirrdurr... 
Re: civiccoupe (7779)
válasz erre előzmények 2007.11.29. 19:41:05 (7645
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Húúúúhaaaa...bocsi...elfelejtettem...
...mondjuk segíteni nem tudtál volna, csak nézni ahogy fújom...

Manta nem az enyim...nekem olyan nem kell...nagy és nehéz... 
Re: B_Csaba (7642)
válasz erre 2007.11.29. 17:44:07 (7637
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Itt tartunk...jöhő héten megy bele a moci...



 
válasz erre előzmények 2007.11.26. 08:12:41 (7514
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Az ajtó azért nyitható marad... 
Re: B_Csaba (7513)
válasz erre előzmények 2007.11.26. 07:38:19 (7512
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Igen, ezt a Lexan nevű motyót is ajánlották...sok versenyautóban ilyen van... 
Re: carlosracing (7507)
válasz erre előzmények 2007.11.26. 07:37:37 (7511
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Hát ha minden jól megy, akkor nem kell 20 perc a 402m-hez... 
Re: firewall (7504)
válasz erre előzmények 2007.11.25. 23:11:29 (7503
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Meg lehet oldani, de nálam fix lesz...az emelő szerkezet is csak súly... 
Re: ESI (7496)
válasz erre előzmények 2007.11.25. 21:29:35 (7495
Felhasználói profil
13.16 @ 168
hát mindent lehet, csak akarni kell...bár nálam előny, hogy alapból 805 kg az autó...ellenben mivel 1978-as fapad...így nincs is mit kiszedni belőle igazán...úgyhogy marad a klasszikus módszer..műanyag elemek, minden ki ami nem kell, aztán egy kis flex itt, egy kis flex ott... 
Re: ESI (7494)
válasz erre előzmények 2007.11.25. 21:00:20 (7492
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Megfog... 
Re: B_Csaba (7491)
válasz erre előzmények 2007.11.25. 20:51:46 (7489
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nem tudom, hogy kell e...valszeg nem...de rajta volt a felnin amit vettem......és mivel kellett a felni, így jött ez is...
hát még nem tom, hogy mi kell 180-190 pacihoz, meg 650-700 kilóhoz hátsó hajtás frontmoci esetén... 
Re: firewall (7486)
válasz erre 2007.11.25. 20:40:46 (7485
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Biztos...a 256-os GSI fékre nem megy fel a 13 col...a sima F astrákon meg 236-os van, na arra felmegy...
Na meg kéne hozzá szerezned egy nem igazán keskeny felnit...nekem most 8 coloson van..

Click to see full size!

Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2007.11.25. 20:30:44 (7483
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Neked a 13 col fel sem megy a 256-os fékekre, ráadásul olyan széles, hogy még nekem is széles lesz... 
Re: B_Csaba (7482)
válasz erre előzmények 2007.11.25. 20:14:31 (7481
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Ezen a gumi dolgon én is evődök...a hátsókerék kis súly miatt, ha megoldom a tapadást még bármi lehet......Na jó azért rettegni nem kell...
Most van 4 db 240-es 13-as Hankookom (játszani jó, másra nem..) viszont nem is hiszem, hogy kell nekem ilyen széles egyáltalán... 
Re: hori (7478)
válasz erre előzmények 2007.11.25. 20:11:21 (7480
Felhasználói profil
13.16 @ 168
2-3mm vastag nem elég??? Szélvédőt nem bántom...csak a többit... 
Re: NISSAN (7477)
válasz erre előzmények 2007.11.25. 13:11:22 (7464
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Na majd körülnézek...köszi srácok! 
Re: ave (7461)
válasz erre előzmények 2007.11.25. 09:58:02 (7451
Felhasználói profil
13.16 @ 168
És Paralon vagy Makrolon ajánlott???  
Re: NISSAN (7445)
válasz erre előzmények 2007.11.25. 09:21:03 (7447
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Köszi... 
Re: NISSAN (7445)

összesen 544 bejegyzés
Előző   [...]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!