Egy eszrevetel ha megengeded. Tank versus pumpa. Ez egy Aeromotive A1000 ha jol latom. Azt a pumpat minden fele keppen ugy kellene elhelyezni, hogy a gravitacio is segitsen etetni ot (meg kell emelni a tankot). Masik oldalrol ahogy nezem ezen a tankon nincs sump. Ha ez tenyleg igy van, akkor vagy csinaltatni kell ra, vagy vmi mas modszert alkalmazni az ellogykolodes ellen (baffle es foam mondjuk, de a legjobb a sump lenne).
Nem, nem volt meg ilyen pillangom. Mar regota nem gyarival megyek, de a mostani az 2x58-as.
Most akkor mi van? Ha jol ertelek, akkor megis 1.8-as lesz a jarmu? Egyutt fogsz menni az 1.6 turbokkal? Es melyik ez a VVC-s moci? A Toyota-e, ami nekem is van a TS-ben?
Koszonom! A hengerfejek es a pillango szelep haz elso rangu cucc. A szivosorrol majd kiderul... Jovo heten feladodik a valve train hianyzo resze (himbak, tolorudak, tokek), ra kovetkezo heten meg remenyeim szerint a short block... Izgi. Akkor mar csak a turbicsek hibadzik majd.
Szia. A masodik szam szerintem a szerelt kerek atmeroje mm-ben. A gumibolt.hu-n van valto tablazat, ott megnezheted, hogy a hagyomanyosan jelolt gumik milyen atmerovel rendelkeznek ehhez kepest.
Egy kerdes. Abszolute nem ertek a zsigulihoz, de nincs vmi EFI megoldas platformhoz? Vagy ha nincs nem lehet csinalni ahelyett, hogy karbikkal szorakoztok? Szivosort leht faragni, a tobbi meg csak vezerles kerdese... Eskuszom kivancsi lennek egy ilyen projektre...
Feltetelezem azt akartad irni, hogy a jarmu idejere elso sorban a celvonalibol tudunk kovetkeztetni. Az ET az eron tul tapadasrol is arulkodik... Mondjuk hasonlitsd ossze Atommano es Ave eredmenyet. Kozel ugyan az a celvonali es kozel egy masodperc kulonbseg. Lattatlanban lefogadom, hogy 60 labbon van koztuk vagy ot tized...
A gond az, hogy vannak olyan jarmuvek ahol nincs mas megoldas. Kori egy jo pelda, de nem is kell ennyire egyedi jarmu, hogy szembe jojjon ez a problema. Pl. elkepzelheto, hogy az en AE86-os Corollamban is PC szelvedo lesz, mert egesz egyszeruen nem lehet hozza kapni uveget. Sem eredetit, sem utangyartottat.
Egyebkent elvileg tudjak vagni a ragasztott uveg szelvedot, de gyakorlati tapasztalatom nics ezzel, arrol nem beszelve, hogy vmibol azert azt is vagni kell, azaz kell egy szelvedo forma, ami azert hajaz az elvart vegproduktumra...
Toljad a linket! Egyebkent reszemrol azert MS, mert van hozza tapasztalat azon a platformon, ahol hasznalni szeretnem, progi amibol ki lehet indulni...
Na kimuveltem magam. Van egy fast pump es egy normal pump verzio. Mindkettonek ua az ara, $99, a fast pump min 3" emelesi magassag es 32lbs onsuly, mig a masik 2 7/8" emelesi magassag es 23lbs suly.
Elkepedek, hogy vannak emberek akik ilyet le mernek irni... Egyebkent az oktanszam novelo hatasa egy cuccnak egyszeru aranyparral szamolhato. Nem tudom mekkora egy ilyen flakon, de feltelezem max 2 liter. A lenti szamokkal ez azt jelenti, hogy a cuccnak 410-es oktanszama van, ami tudtommal nem lehetseges.
7749. Az enyim. Viktore mas, bar az mar OBD2, de az enyem jobb (bebe! :stickout , mert tobb hozza az elerheto hack ill. tudja milyen az elet vakumon tul. Egyebkent 35-50 dollar korul szerezheto be ha ugyes az ember. De ehhez meg kell ez meg az, tipikusan kompatibilis szenzorok, meg kabelezes. En sokaig gondolkoztam, hogy ez lesz e a Totyiban, de a japan szenzorok egesz masok, igy jo esellyel megasquirt lesz. De pl a V8 turbot tovabbra is a Sy gyari elektronikaja fogja hajtani, ami azert azt jelenti, hogy direktszuronel egy kicsit bonyibb valtoztatashoz is adaptalhato. Nyilvan nem egy igazi 3rd party, pl nem tudok target AFR-hez programozni, de pl wideband jelet tud loggolni...
Es igen ha csomagtartoban vannak ezek a dolgok, akkor egyszerubb a tankot emelni mint a pumpat sulyeszteni...