Kívűlről látszott, hogy annyira szét volt rohadva a középrész felújítás előtt, hogy a tisztítással (gondolom homokfúvattad) egy jelentős felület eltünt róla, csak úgy, mint belűl, ezáltal nem zártak a tömítő gyűrűk(labirint?). Gyula turbó állítása szerint, de hiszek neki, mert végre jó a turbo!
A vicc az, hogy Gyula turbó előtt elvittem a Felcsíki-ékhez, ők csak annyit mondtak, hogy felújítják, cserélik a belét, de garit nem adnak, mert hybrid turbo, ekkor hoztam el tőlük egyből. (középrészről nem szóltak)
A konklúzió minden esetre megvan számomra...
Engem is érdekelne (angolból vagy bárhonnan) 1 vagy 2 S4/S6, ha ez-az hiányzik az sem gond, papír nem kell, csak az autó/autók, tud vki ebben segíteni nekem?
Tibi te honnan és mennyiért hoznád?
Nekem viszont regisztrációs adó problémáim vannak....próbálom kiszámítani, de nem tudom melyik oldal hiteles. Számoltam már 100ezret is, meg egymilliót is....ha valaki tud olyan oldalt ami igazat mond, légyszi linkelje már be köszi
nincs forgalmi. csak kapsz egy a4es átmérőjű papírt és azzal tudod igazolni teljesen hivatalosan, ugyebár a biztosítási csekkel egyben. De ezt nem kell hosszabbítgatni. Ugyanugy 2 évente kell műszakira is menned
Ha előre tudom, hogy ennyibe fog kerűlni a turbo, akkor 1000x inkább egy gt2876rs-t veszek.
Hívlak még, sajna nem javúlt semmit, de egy másik műszaki probléma miatt nem tudom most használni az autót, holnap megcsinálom, és utána elgurulok végre feléd remélem!
P rendszám csak cégeknek játszik és nem is olcsó, akinek van attól lehet bérelni lehet de az csak a versenyre oda-vissza lehet megoldás (kb: 5.000HUF/nap)
E-rendszám (ezt látom én -magamnak is- egyenlőre csak megoldásnak)
Ami fontos:
- nem mehetsz vele külföldre
- csak fél évig érvényes de max dec 31.ig (ha ez hétvégi verseny autó akkor mondjuk áprilistól -szeptemberig jó lehet a rendszám a "szezonra"
Kell rá ugyanúgy műszaki vizsga, be kell menni a műszakival és az adásvételivel (ha angol le kell fordítani szerintem, az is pénz...) az okmányirodába, ott kapod a rendszámot meg a forgalmit kb. 15-20.000.
Ami egy kicsit magasabb költség az a kötelező biztosítás mert "Határozott időszakra szóló kötelező biztosítást"-kell kötni, ennek a pontos összegét nem tudom egyes helyeken 50.000HUF-ot mondanak, de ennek utána kell nézni...
Elvileg addig váltod ki ameddig akarod, nincs korlátozás hány évig lehet..amit én sem tudok hogy lehet-e 1 évben 2x hogy lefedd az évet...
Jo estét
Az E rendszám fél éves díja 17500ft körül van, de ugye ezt félévente meg kell hosszabbítani, ha évekig akarod használni, tehát évente 35ezer. Plusz az egyéb költségek a kiváltásához.
Nem akarlak semmi jogellenesre buzdítani,de szerinted az a rengeteg új Porsche Cayenne és egyéb 30millás vas amik mindenféle nem magyar rendszámmal szaladgálnak Mo-n ők befizetik az őket illető adóterheket? Sztem egy S2/S4/S6 már nem daily driver kategória, ha engem kérdezel pont leszarnám a regadót és az egyéb adóterheket még angol oldalról is.
Magyar rendszámmal használnám itthon, mert a külföldi papírokkal nagyon sokba lenne. Ha jól láttam kb: 350.000 forintba kerülne itthon hivatalosan, vagy szerinted többe lenne? 1993-as 2226ccm 230 lovas autóról van szó
Ha nem akarod magyar rendszámmal ellátni, csak az "útadó"(200font/év) és a "műszaki vizsga"(60font/év) kell no meg egy érvényes biztosítás(évi 300-1000font). Ez persze minden angol oldalról és a magyar rendőr nem igazán van felkészülve minek is kell lennie egy angol rendszámos autón.
Elvittem a Gyula turbohoz és már egyből, első ránézésre, szétszedés nélkül mondta, hogy a középrész cserés. Kicserélte egy jobb állapotúra és lám, azóta megszünt a füstgép effektus!
Bulijoe, ide írok neked/nektek a minirallyval kapcsolatban, mert ott még nem regeltem, bocsesz mindenkitől!
A nov. 27-ei verseny volt nekünk az első minirallynk az előtt FRT-n mentünk, csak gratulálni tudok nagyon profi volt minden és finom volt a kaja is elérhető normál árakon!!!
A kihangosítást szerintem még 2 hangfal beiktatásával sikerülne is megoldani, mi figyeltük az előttünk lévőket, közelebb is gurultunk a hangfalak környékére és ott még a kocsiban ülve járó motornál, bukósisakban is halható volt minden! (Még jó hogy nem mentek oda mindenkihez 1enként szólni).
A pálya nyomvonala szerintem nagyon jó volt, nekem nagyon tetszett, ha jobbak a váltásaim simán még 2 hellyel előbb végzek
(u.i. de ha mindez nem így van nekem már akkor is megérte volna hisz a 3. körére elvitt magával a Karkus Tomi )
jogos...ne is szídtam a természetanyát miatta, max a magam hülyeségét .. látod mosolygok a hsz-ben ... bár ha tegnap este kérdeznek meg biztos nem ezt mondom...
Na de kérem...és megne haragudj autós társam... de ennyi eszed legyen.. má egalább 23 hete át kellett volna tenni a téli pacskert.. én BP en tartózkodtam és tök jól boldogultam a hóban kban... semmi baj nem volt! Mskor tessék figyelmesebbnek lenni!
tegnap este 00:30 Aréna plázából ki..... 215/45 ZR17 nyárigumi...érkezés Tatabánya mellé Oroszlányi kerülővel 04:30....nem kívánom senkinek amit tegnap este átéltem nálunk hajnalban 34 cm hót mértem a ház elött a szűz utcán :O)
A vicc az, hogy Gyula turbó előtt elvittem a Felcsíki-ékhez, ők csak annyit mondtak, hogy felújítják, cserélik a belét, de garit nem adnak, mert hybrid turbo, ekkor hoztam el tőlük egyből. (középrészről nem szóltak)
A konklúzió minden esetre megvan számomra...