mennyi idő alatt értetek haza?
mintha 9után még láttam volna Sanyit,aztán mikor mentem volna a cumomért,már nem volt ott.
amugy díjátadó tényleg jó volt.thx
a csövezés dolog sztem se teljesen 100-as.
ha már csövezés ,akkor kötelező homolog ülés 4pontos öv....
mert mit ér a cső ha 200nál van egy deffekt borulás... mit ér a cső öv és ülés nélkül?
ha volt ilyenről szó/ülés,öv akor sorry/.mondjuk az is alap,ha vki csövezett autóval jön csak nem trabi ülés van benne.... de sztem is a "néző biztonság" fontosabb ...
ja 1 kérdés:h.ring kunmadár dragracing utcai kat.:itt nem él majd típus azonos motor....?
csak a forgalmiban szereplő motor-kaszni indulhat abban a kat.-ban?
háát ja.és tényleg minden nélkül kiadja az önkorményzat az engedélyt,csak iratok kellenek.ha kérdeznek is vmit annyit mond,hogy szerelőkhöz viszi műszaki felkészítésre.../de nem érdekli őket/
4-5x legalább eljátszotta ezt haverom,mikor a 1.5 éve lejárt műszakis/de biztivel rendelkező/ kocsival mászkált mindenfelé.
nem.ismerősömnek volt már 1-2 éves lejárt műszakija,de a biztosítást fizette rá,és itt van még egy jó dolog,hogy lehet kérni útvonal engedélyt.3napra szól 2-3ezer ft és addig lehet használni a kocsit műszaki nélkül tök legálisan.
én úgy tudom műszaknak nem kell lennie,csak érvényes bizti és forgalmi.
akartam venni én is kutyát,de mikor megtudtam,hogy kell forgalmi....akkor húzhatnám akár rúddal is/ha lenne forgalmi/
kis vékony srác.te mondod
nem is az.
sztem azért anyagilag nem voltak elengedve még pár éve.4-5 éve még 1.3 sport suzival járt.és a motor az előszobájukban állt....
örülök,hogy versenyezhettem vele,főleg,hogy az ő ruhájában/a 2001 v. 02-es motogp-s spyke-ban/tényleg nagy grat.neki!!!megérdemli.
nem felétek értem a kibúvót.a rendezőség felöl.mert ugye ők megtámadtak jó pár dolgot ezelött....
sajnáltam a kocsit.aznap gondolom amiatt nem állt a döntőhöz?
meg amugy is hülye magyarázat lenne,hogy gumit melegített mert a döntő elött volt,és még az 1es kategóriát se hívták be....
igen a verseny után is volt egy-két teszt pilóta a depo teljes szakaszán....
ez jó kibúvó.mi az hogy elmentek gumit melegíteni?a rajttól 200méterre volt a kapu amivel a csatt történ.1-es 2-es ellett rúgva és satu.....
a wc közvetlen mellette volt/2is/ és ha jól láttam mind2-en kijöttek belőle.kikéne jelölni vmi progizós tesztelős szakaszt vhol máshol a reptér területén sztem,ahol mindig 1 autó tartózkodhatés van bizti őr......
mi lenne ha esőben 1/4edes versenyen csak 1/8ad lenne a táv.?csak egy ötlet/lehet rossz/,de ha már valaki 2-300km-ert elmegy a versenyre és pont a döntő elött lesz eső,és mehet haza.és benne van,hogy egymás után 3-4 versenyen igy alakul....
nem félek én senkitől.kijártam akkor is amikor még 8közé se volt esélyem.aztán mikor jött a fejlesztgetés azért,hogy 8közé kerüljek,aztán 4közé....
de ha már ob,akkor ne 2x akkor cc-s külföldi autókkal kelljen menni.versenyzőként is az tetszene/tetszik/,ha verseny van.2005-ben volt olyan a kategóriában,hogy az 1 és 8. között fél mp volt az eltérés.igy meg az lesz hogy a döntő lehet akár szoros de már semi-final is egyértelmű.
nézőként is ezt mondanám.
igen benne van,nekem is lenne ötlet,terv....,de nekik rendesen ott van a háttér.és abból a költségvetésből már lehet itthoni fejjel sokan másba kezdenének/sztm/.
na ja,de sajna ugyanez lesz a szitu sőt még rosszabb.mert a bajnokságban külföldiek is indulnak /nagy számmal/,amivel nem lenne bajom,de akkor ne nevezzük ob-nek,és akik indulnak nem kevés költségvetéssel indulnak/szponzor minden ott van a háttérben/,és itt már nem 13alja meg 12 vége időkről van szó.alacsony 11-ek 200fölötti céllal.
persze fejleszteni kell,de sztem nem fog tenni jót senkinek,hogy a magyar bajnokságban az első 3 helyen külföldi áll.ez nem kihívás lesz.legyenek külföldiek,de azért 1-1 kategóriában sztem 2x -es köbcenti eltérés sok....
nekem az érdekes, mikor azt mondták,hogy pedig a 3rendező van kisebbségben velük szemben,és "mi" versenyzők döntünk így/meg mi miattunk..../.vki meglett kérdezve a versenyzők közül/a többséggel/?kész tények elé van állítva mindenki/lenne/ és ez nem jó sztem
nem biztos,hogy az is jó irány,ha az összes "sorozat"/rendezvény/ ugyanabból a kategóriákból áll.pl akik fertőn indultak eddig,lehet nem nagyon fognak örülni ennek.
a profi 1500alatti és feletti fwd kat.-oknál a szövegrésznél az van,hogy 2 vagy 4 kerék meghajtás,de fwd kategória.
amugy sztem jó kiírás amatőr és profi szempontból is.
na a döntős futamod megvan.10.9@202.
pont elötted mentem én és sajna zoom-on maradt a kam.és a rajtod nem sikerült lekövetni,de annyira talán nem gáz
van egy lacházi ami "csak" 11.2@200 az nem rossz talán
a berci jöhet.de soxor akartam anno venni egy ilyet.lehet majd 1x
hova küldjem a vidit/ket/?
ha lesz jövőre is verseny,írtad,hogy az utolsó futam után leírod a többi/amatőr/ kategóriát is,hogy mi lesz pontosan
kaphatnék egy mail címet is lenne még egy kérdés.
thx
jó hír,a sok rossz mellett.délelött 10-től mostanáig a mocitető alatt voltam.
tegnap lett jó pár probleminduláskor már féltem,döntők elött meg már nagyon kezdte a csúnya alapjáratot.
nekem is lehet gyujtás.elosztófedelemben minden siralom volt.rábáról hazafelé benyanyomás szabályzó csere gyárira.megállt a mérő óra.vezérléstől kezdve mindent szétbontottam ma.4-es henger gyertyám megvolt lazulva,csoda hogy nem lőtte ki,minden tiszta korom lett a környékén.kicseréltem de ugyanúgy csúnyán járremeg az egész és puffog a kipuff.ha nagyobb fordulaton tartom ott jónak tűnik,de tegnap már futamok közben gumimelegítéskor is jöttek fura hangok...
remélem nem vmi szelep és bonthatom szét az egészet.holnap mérek egy kompressziót.
lehet a sperr jó lesz mégis csak az a sok más hülyeség miatt nem volt az mint aminek kellett volna...