timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 1199 bejegyzés
Előző   [...]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.11.30. 15:47:47 (58561
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Köszönöm

Ragacsról lehet tudni valamit, hogy hol lesz majd? (kunmadár és "néhány"??? Kiskunlacházán kívül? ) 
Re: oioio-1 (58559)
válasz erre előzmények 2009.11.30. 10:05:09 (58557
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Azt lehet tudni hogy ez a 3 bajnokság (országos MNASZ, Dragracing, és a nemzetközi )
hány fordulóból fog állni???
MNASZ: ?
Dragracing: tudtommal 6 -ból
Nemzetközi: mind az 5 helyszínen 1 verseny?

Ezek szerint, akkor a Fertőszentmiklósin is a Dragracing szabályrendszer lesz ugye? 
Re: oioio-1 (58552)
válasz erre 2009.11.19. 21:52:26 (58060
Felhasználói profil
10.72 @ 207
RSM Supra is volt méretni.
10. helyre csak befért a maga 507LE és 730NM-ével Kacsint
Neki is grat.
 
válasz erre 2009.11.18. 11:28:52 (57993
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Kulinpapa:

nem is mondtad hogy Janinál  VEMS Nemzetközi Fejlesztői és Programozói Jamboree lesz  illetve volt Kacsint tegnap 
válasz erre előzmények 2009.11.10. 16:05:37 (57614
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Grat! 
Re: Fapuma8 (57607)
válasz erre előzmények 2009.11.10. 14:44:48 (57600
Felhasználói profil
10.72 @ 207
kérdés, hogy 150-es shot hozhat-e 30km/h-t azon az R5-ön?
a Polo-s példád végülis ezt mondja 
Re: Crybaby (57599)
válasz erre előzmények 2009.11.10. 14:41:09 (57599
Felhasználói profil
10.72 @ 207
ez nem gyári csiga az is biztos
Én a GT25R@1,7bar-on mentem ponosan ilyen célvonalit 3. ban! Kacsint

ezek szerint akkor csak max 250LE nitró nélkül? - lehetséges
végülis erre a 150-es shot is elég lehet 215km/h-s célvonalira, akár (860kg-nak mondja a tömeget nem?) 
Re: ave (57597)
válasz erre előzmények 2009.11.10. 12:57:06 (57585
Felhasználói profil
10.72 @ 207
450LE-nek mondják, írják idén már az R5-öt és 150-es shotról beszélnek.
Vond ki a kettőt egymásból és 300LE-t kapsz, amivel szerintem lehet menni 200-as célvonalit.

11,1s idővel nyerték a WEST KOE-t idén (nem 2007-ben!!!)

Igen, idén nem néztem meg a turbót, ahogyan ezek a leírt dolgok sem tekinthetőek biztosra, ebben igazad van. De akkor szerinted mekkora shottal megy? És milyen erős nitró nélkül? 
Re: ave (57582)
válasz erre előzmények 2009.11.10. 12:49:30 (57584
Felhasználói profil
10.72 @ 207
"A Polo 100-as nitróval (mégha csak 75 is ment) is "csak" 10-15km/h célvonali többletet tudott felmutatni a nitró nélkülihez mérten."

hol itt a gond? 
Re: ave (57582)
válasz erre előzmények 2009.11.10. 11:08:21 (57581
Felhasználói profil
10.72 @ 207
"Úgy mondanám, 100as volt benzinesben a fúvóka. De sajnos a deisel nem úgy reagált mint gondoltam. Jó sok levegőt kér, és nem lett belőle 100 LE. Majd belement a 150 fúvóka. Akkor ment 10.375-öt. Szerintem ennyi súlyhoz elég 50 LE is. "

Tehát 150-es fúvókával mentél, és szerinted ekkora célvonali növekedéshez elég nálad 50LE-is.

Csak te tudod pontosan mikor milyen beállítással menél ahogy te írod 18km/h-val gyorsabban. Szerinted ehhez elég 50LE, SZERINTEM NEM.

(Én a korábbi 200km/h-s körüli célvonalihoz mondtam azt a + 10-15km/h-t
Többségi futamban akkoriban is ilyen 196-197 körüli volt a nagy átlagod.)

Gianninál is megfigyelhető, hogy nitró nélkül 200 körüli célvonalija nitróval egyből 215-re nőtt, és ott tudtommal 150-es shottal operálnak.
Mindenki döntse el maga mit gondol erről. Ha valakit zavar akkor tekintse csak gondolatindítónak a mondanómat. 
Re: bulijoe (57495)
válasz erre előzmények 2009.11.10. 10:49:29 (57580
Felhasználói profil
10.72 @ 207
az idő itt most felesleges (RT ugye R888-al mente, mégha elgurított rajttal is)
tömeg és célvonali és abban volt  mindekettőjük legjobb futamában ~20km/h különbség

SZERINTEM ekkora sebességkülönbség azonos súlynál 130-150LE többletet BIZTOSAN jelent (akár többet is) a gyorsabb javára. (a kevesebbbet írtam óvatosságból)
 
Re: NISSAN (57489)
válasz erre előzmények 2009.11.09. 20:35:01 (57486
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Fapumának a korábban belinkelt képen, DCS csak annyit irt a papirra hogy Garrett Hybrid golyóscsapágyas turbó. Fapuma 3076-ról beszél de mintha ő is emlitette volna hogy nem feltétlenül a standard turbó.

RT 20km/h célvonali többlete mindenképp legalább 130LE többletet mutat SZERINTEM az evohoz képest, ha nem többet. (már a 2876-al sem volt semmi a teljesitménye)

A Polo 100-as nitróval (mégha csak 75 is ment) is "csak" 10-15km/h célvonali többletet tudott felmutatni a nitró nélkülihez mérten. Súlyban pedig szerintem az Audi a nehezebb, papiron mindenképpen.
 
Re: Turboá (57474)
válasz erre előzmények 2009.11.09. 14:45:55 (57422
Felhasználói profil
10.72 @ 207
"úgy döntöttem hogy mérjük meg ha már ennyi szenvedés volt vele és munka."

ezért respect,
és az 508LE se rossz természetesen

Tschokkel babrálta meg tutter Széles vigyor  
Re: Fapuma8 (57419)
válasz erre előzmények 2009.11.09. 14:28:30 (57418
Felhasználói profil
10.72 @ 207
várod már hogy hogy bizonyítsa hogy a tied 700LE mi? Széles vigyor  
Re: RT_ (57414)
válasz erre előzmények 2009.11.09. 14:27:29 (57417
Felhasználói profil
10.72 @ 207
mellesleg nem kellene ide pados mérés, elég lenne a kocsidnak a tényleges MÉRT súly adatát ismerni, az, meg a célvonalid mindent elárul ... 
Re: Fapuma8 (57413)
válasz erre előzmények 2009.11.09. 14:22:35 (57415
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Hidd el nekem ez is sok Széles vigyor  
Re: Fapuma8 (57413)
válasz erre előzmények 2009.11.09. 13:55:47 (57412
Felhasználói profil
10.72 @ 207
DCS-t "ismerve" 550LE alatti eredményt nem fog beírni, 550-600 közöttit pedig csak egy rakat technikai hibalistával esetleg a pad megkérdőjelezésével Kacsint  
Re: Fapuma8 (57406)
válasz erre előzmények 2009.11.04. 16:58:51 (57120
Felhasználói profil
10.72 @ 207
akarom mondani egy összetettebb kereső, mert nem tudtam mit keressek Széles vigyor  
Re: Crybaby (57119)
válasz erre 2009.11.04. 16:55:00 (57119
Felhasználói profil
10.72 @ 207
előkerestem na
Ave jó lenne egy kereső Kacsint

Click to see full size!

 
válasz erre előzmények 2009.11.04. 16:37:53 (57115
Felhasználói profil
10.72 @ 207
nem erre gondoltam tudod, hanem mikor a tudtod nélkül írt rá talán 680Le-t(nem emlékszem pontosan, ezért kérdeztem hátha valaki emlékszik rá), amikor volt a bajnokok tornája volt vagy mi 
Re: Fapuma8 (57113)
válasz erre előzmények 2009.11.04. 15:53:10 (57108
Felhasználói profil
10.72 @ 207
ő már akkor leírta a tippjét, amikor kiállította az evót a Hringen
mennyi is volt, ki emlékszik? 
Re: Kutasi Richárd (57099)
válasz erre előzmények 2009.11.04. 13:46:42 (57081
Felhasználói profil
10.72 @ 207
<500LE 
Re: Fapuma8 (57076)
válasz erre előzmények 2009.10.31. 16:21:31 (56924
Felhasználói profil
10.72 @ 207
11 aljához még a mostani általad irt pacikhoz is kell legalább +50LE ha a súlya marad szerintem
ettől függetlenül betyáros az az 1,7s 60láb az uccsó versenyen 
Re: Themiamivice (56922)
válasz erre előzmények 2009.10.24. 21:44:46 (56788
Felhasználói profil
10.72 @ 207
meg RWD is ..
ROFTL :-)
 
Re: quadrifoglio verde (56786)
válasz erre előzmények 2009.10.24. 20:49:57 (56785
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Köszi.

Had ragadjam meg itt az alkalmat, hogy megköszönjem itt is Janinak a szerelőmnek, Kulinpapának és Krisztiánnak az ezévi sok segitséget, szerelést, progizást. Köszönöm srácok.

hori:
limitet lejebb vittük az EESLC után 8500-ról 8200-ra, de mivel nagyjából fülre és érzésre váltok, igy ritkán huzattam tiltásba (akkoris 1-2 inkább)
Mivel a gyári váltó nagyot ejt, meg "lassan" is váltok mindenképp érdemes közel a végéig kihuzatni és még ekkoris szükség van az ALS-re. Szerintem 3-ban is be tudnék érni a célba, de idén ezt nem forsziroztam. 
Re: Turboá (56782)
válasz erre előzmények 2009.10.24. 14:45:14 (56769
Felhasználói profil
10.72 @ 207
mert az nem fért volna el a gyári 14"-os felni alatt?

Nekem nagyon bevált ez a fék, utcaimon főleg. 
Re: hobizoli (56767)
válasz erre előzmények 2009.10.24. 13:59:33 (56766
Felhasználói profil
10.72 @ 207
ave:
Versenyben csak VEMS van, gyári köteg kiirtva.
Utcaim, felnik és féktől eltekintve full gyári.

Turboá:
~1440ccm 8v (82,5x67,4)

uno1,5turbo:
gyári 1.3Tie 
Re: ave (56751)
válasz erre előzmények 2009.10.24. 13:42:23 (56764
Felhasználói profil
10.72 @ 207
257mm-es tárcsa van alatta (240 helyett) és Alfa 2.0 "bazi nagy" nyereg.
ET5 és maga a felni miatt ez elfér még épphogy. Utcaimon is dettó, ez már elég jól fog.

Nincs lebutitva, csak amennyit majd a 60-s kipuff fog, ésszel kell használni, ennyi. 
Re: hobizoli (56749)
válasz erre előzmények 2009.10.23. 21:00:27 (56745
Felhasználói profil
10.72 @ 207
most hogy mondod a versenyben müxik a fűtés az utcain nem, és abban is van rádió
hmmmmmmmm meggondolandó Széles vigyor  
Re: ave (56743)
válasz erre előzmények 2009.10.23. 20:41:48 (56741
Felhasználói profil
10.72 @ 207
múlt évig mindennapos verda volt, tél kivételével minden héten volt mikor azzal mentem dolgozni
de többnyire a gyárival, hisz az csak konfortosabb

ha el nem is dobná magát, mert azért futóművön is lett erősitve, de figyelni kell rá az tuti
inkább az a gond vele, hogy az utcai 13-as hiába A048, csak forog alatta, egyből tiltás és nemigen halad közben, és még gépészkedni is kell

esőben a gyárim is érdekes Kacsint



 
Re: uno1,5turbo (56734)
válasz erre előzmények 2009.10.23. 16:46:19 (56732
Felhasználói profil
10.72 @ 207
eddigis használtam hébe-hóba
gondolom nagy titok nem árulok el, hogy padlógázt nemigen lehet nyomni neki utcán 
Re: uno1,5turbo (56721)
válasz erre előzmények 2009.10.23. 15:33:48 (56722
Felhasználói profil
10.72 @ 207
versenybenzin, 2,5bar nyomás aztán majd kiderül mire elég 
Re: --Atesz-- (56710)
válasz erre előzmények 2009.10.23. 15:22:16 (56715
Felhasználói profil
10.72 @ 207
fedd fel a versenyeidet ahogy a régieket 
Re: TDIVento (56711)
válasz erre előzmények 2009.10.23. 14:25:20 (56709
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Gt28 
Re: --Atesz-- (56707)
válasz erre előzmények 2009.10.23. 14:25:10 (56708
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Üllői közepe-vége, szerelőm műhelye. 
Re: Dj Gaga (56706)
válasz erre előzmények 2009.10.23. 13:02:21 (56705
Felhasználói profil
10.72 @ 207
első versenyre be lett lőve a nyomásszabályzó 2 bar-ra, amit végig ki is tart, azóta nem lett hozzányúlva

a mérés logját csak jövőhéten fogom letöleni a compról, igy a teljesen pontos adatot csak akkor fogom tudni
 
Re: Turboá (56704)
válasz erre előzmények 2009.10.23. 11:01:51 (56701
Felhasználói profil
10.72 @ 207
akkor már megvolt a mérés, vittem a műhelybe vissza
lábon mentem, lábon jöttem Mosolyog
megy vissza rá a teljes kipuff azt streetlegal Széles vigyor  
Re: Dj Gaga (56700)
válasz erre előzmények 2009.10.23. 10:30:00 (56699
Felhasználói profil
10.72 @ 207
jaja az "új varázspadon"

Kérdezték is meddig legyen elforgatva, én 8000-et mondtam nekik, de csak a végén láttam, hogy csak 7200-ig lett, amikor már lekötötték.(kameráztam, fotóztam) Azt mondta azért mert onnantól már esik a teljesítmény, ami igaz is,de Jó lett volna legalább 7500-ig látni, hogy mégis mennyit is esik.
Mindegy majd legközlebb.

WHP-nek utánakérdezek, mivel a gépben el van mentve, igy remélhetőleg tudnak olyan dagrammot is adni.
De elég pontos lett a te mérésed is.

Ahogy nézem a galériát CCH is volt a Low-011-el valamikor.
Sanyi tudni lehet az adatokat amennyiben publikus?

 
Re: ave (56686)
válasz erre előzmények 2009.10.22. 23:14:31 (56683
Felhasználói profil
10.72 @ 207
vagy 402,66 a cél? Széles vigyor DDDDDDD 
Re: Atommanó (56682)
válasz erre előzmények 2009.10.22. 23:02:27 (56680
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Tits szelet? Széles vigyor
Köszönöm, jövőre még erősitünk picit hisz 400 a cél ROFTL:-) 
Re: recska (56678)
válasz erre 2009.10.22. 22:22:16 (56677
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Click to see full size!

fokolással majd többet kell foglalkozni jövőre mint idén Mosolyog  
válasz erre előzmények 2009.10.22. 11:19:42 (56666
Felhasználói profil
10.72 @ 207
2.0-t így is húztál és ha rajtban annyit nem is segített, de 2-3-ban még éreztette a jótékony hatását a ragacs ebben biztos vagyok.
Tökölön nekem a Drag Slickek is csak forogtak (sebesség ennek ellenére közel megvolt) tehát a vágott pálya slick sem érhetett sokat.

Nekem tényleg a sebessége volt feltűnő, mert ha 5km/t növekedett az első  Golfos versenyén akkor sokat mondtam, ők meg 200 fölöttiről beszéltek a tippelésnél. A végére azért csak sikerült a sebességet 12-13km/h-val feljebb tornászni. (177->189)
Várjuk meg ő mit mond. 
Re: Kutasi Richárd (56664)
válasz erre előzmények 2009.10.22. 10:41:56 (56663
Felhasználói profil
10.72 @ 207
kafa ez az azonnali és egyenes teljesítménygörbe 
Re: ave (56662)
válasz erre előzmények 2009.10.22. 10:12:06 (56661
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Csak hogy benzines is szóljon hozzátok Kacsint

te ragacson mentél azt ne feledd!

TDIVento -nak volt a Ventoja ha jól tudom és akkoriban 13,2s körüli ideje volt. (neked nem volt Vento-d?)
Majd az a moci szétment, talán még ő linkelt be képet róla és mekkora fogadalmak voltak, hogy még erősebb moci megy bele a 400!kg-mal könnyebb Golfba és majd szórni fogja a talán közepes 11 -es időket. Aztán ez elmaradt.
Kiderült mi volt a gond? (a téligumin kívül, mert az a sebességet nem magyarázza)

Hú mit fogok kapni ezért Kacsint

 
Re: Kutasi Richárd (56648)
válasz erre előzmények 2009.10.21. 11:18:26 (56601
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Nem tisztem beleszólni, ugyanakkor több Trófea étterem is 200+ férőhellyel rendelkezik. (13,14 kerületi biztosan)
Továbbá az esti időkorlátot persze + költségért de kitolható, egyéni megbeszélés alapján.
(szombatonként 24-ig biztosan!!!!) 
Re: laro (56593)
válasz erre előzmények 2009.10.19. 11:24:32 (56470
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Köszönjük, akkor 2010-ben még nem lesz ebből "gond" Kacsint  
Re: oioio-1 (56469)
válasz erre előzmények 2009.10.19. 09:51:46 (56462
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Mégegyszer mondom, hogy attól, hogy regisztrálni kell Tökölön és valaki hazamegy az első 8-ból, nem kerül be senki a döntőbe a 8 utáni versenyzők közül, sőt sehonnan Kacsint
Zoli gittegylezetése meg nem újdonság, sajnos.

MNASZ meg ugyanúgy fogja előbb utóbb védeni az érdekeit mint tette annó az MGYSZ ezen semmi különös nincs, csak akkor az MGYSZ volta a mindennek elhordott szövetség.

AZért ezzel kapcsolatban érdekelne egy dolog:
Az addig érthető hogy akinek éves licensze lesz MNASZ-nél annak jeleznie kell feléjük ha mondjuk Tökölön indulni akar. Tiszta sor.
DE EZ CSAK EGY AMOLYAN FORMÁLIS KÖZLÉS, VAGY ENGEDÉLYT IS KELL KAPNI A SZÖVETSÉGTŐL RÁ??????
Nagyon nem mindegy, főleg, ha esetleg nem engedélyeznék. 
Re: Lizard21 (56440)
válasz erre előzmények 2009.10.18. 20:49:42 (56403
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Félreérthetően fogalmaztam!
Természetesen 8-as tábla van 8, 7, 6 és 5 versenyző esetén is.
Te példáddal élve:
1- bye
2-6
3-4
majd papirformát feltételezve a második kör:
1.bye
2-3

A lényeg, hogy 4,3 vagy 2 versenyző esetén ne kelljen feleslegesen 8-as táblázni, megannyi bye futammal.
Remélem érthető, ugyanakkor mégegy előnye van a döntőre való regisztrációnak, nem kell fél vagy 1 percet sem várni arra aki nincs ott Kacsint
Ez nem azt jelenti, hogy neked is igy kellene csinálni.
 
Re: oioio-1 (56389)
válasz erre előzmények 2009.10.18. 18:23:36 (56383
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Itt szerintem pici félreértés van.
Futam sorozatban is csak azért van/volt regisztráció, hogy tudják mennyien maradnak ott és ehhez mérten pl ha csak 6-an maradtak akkor ne kelljen 8-as fával döntőzni, mikor elég a 6-os is.
Tehát szó sincs arról, hogy a 8-as táblát feltöltik az ottmaradtakkal!!!!!!!!!!!
Döntőzni az első 8 legjobb fog, illetve akik ottmaradtak, beregisztráltak. 
Re: Lizard21 (56373)

összesen 1199 bejegyzés
Előző   [...]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!