Azt lehet tudni hogy ez a 3 bajnokság (országos MNASZ, Dragracing, és a nemzetközi )
hány fordulóból fog állni???
MNASZ: ?
Dragracing: tudtommal 6 -ból
Nemzetközi: mind az 5 helyszínen 1 verseny?
Ezek szerint, akkor a Fertőszentmiklósin is a Dragracing szabályrendszer lesz ugye?
ez nem gyári csiga az is biztos
Én a GT25R@1,7bar-on mentem ponosan ilyen célvonalit 3. ban!
ezek szerint akkor csak max 250LE nitró nélkül? - lehetséges
végülis erre a 150-es shot is elég lehet 215km/h-s célvonalira, akár (860kg-nak mondja a tömeget nem?)
450LE-nek mondják, írják idén már az R5-öt és 150-es shotról beszélnek.
Vond ki a kettőt egymásból és 300LE-t kapsz, amivel szerintem lehet menni 200-as célvonalit.
11,1s idővel nyerték a WEST KOE-t idén (nem 2007-ben!!!)
Igen, idén nem néztem meg a turbót, ahogyan ezek a leírt dolgok sem tekinthetőek biztosra, ebben igazad van. De akkor szerinted mekkora shottal megy? És milyen erős nitró nélkül?
"Úgy mondanám, 100as volt benzinesben a fúvóka. De sajnos a deisel nem úgy reagált mint gondoltam. Jó sok levegőt kér, és nem lett belőle 100 LE. Majd belement a 150 fúvóka. Akkor ment 10.375-öt. Szerintem ennyi súlyhoz elég 50 LE is. "
Tehát 150-es fúvókával mentél, és szerinted ekkora célvonali növekedéshez elég nálad 50LE-is.
Csak te tudod pontosan mikor milyen beállítással menél ahogy te írod 18km/h-val gyorsabban. Szerinted ehhez elég 50LE, SZERINTEM NEM.
(Én a korábbi 200km/h-s körüli célvonalihoz mondtam azt a + 10-15km/h-t
Többségi futamban akkoriban is ilyen 196-197 körüli volt a nagy átlagod.)
Gianninál is megfigyelhető, hogy nitró nélkül 200 körüli célvonalija nitróval egyből 215-re nőtt, és ott tudtommal 150-es shottal operálnak.
Mindenki döntse el maga mit gondol erről. Ha valakit zavar akkor tekintse csak gondolatindítónak a mondanómat.
az idő itt most felesleges (RT ugye R888-al mente, mégha elgurított rajttal is)
tömeg és célvonali és abban volt mindekettőjük legjobb futamában ~20km/h különbség
SZERINTEM ekkora sebességkülönbség azonos súlynál 130-150LE többletet BIZTOSAN jelent (akár többet is) a gyorsabb javára. (a kevesebbbet írtam óvatosságból)
Fapumának a korábban belinkelt képen, DCS csak annyit irt a papirra hogy Garrett Hybrid golyóscsapágyas turbó. Fapuma 3076-ról beszél de mintha ő is emlitette volna hogy nem feltétlenül a standard turbó.
RT 20km/h célvonali többlete mindenképp legalább 130LE többletet mutat SZERINTEM az evohoz képest, ha nem többet. (már a 2876-al sem volt semmi a teljesitménye)
A Polo 100-as nitróval (mégha csak 75 is ment) is "csak" 10-15km/h célvonali többletet tudott felmutatni a nitró nélkülihez mérten. Súlyban pedig szerintem az Audi a nehezebb, papiron mindenképpen.
nem erre gondoltam tudod, hanem mikor a tudtod nélkül írt rá talán 680Le-t(nem emlékszem pontosan, ezért kérdeztem hátha valaki emlékszik rá), amikor volt a bajnokok tornája volt vagy mi
11 aljához még a mostani általad irt pacikhoz is kell legalább +50LE ha a súlya marad szerintem
ettől függetlenül betyáros az az 1,7s 60láb az uccsó versenyen
Had ragadjam meg itt az alkalmat, hogy megköszönjem itt is Janinak a szerelőmnek, Kulinpapának és Krisztiánnak az ezévi sok segitséget, szerelést, progizást. Köszönöm srácok.
hori:
limitet lejebb vittük az EESLC után 8500-ról 8200-ra, de mivel nagyjából fülre és érzésre váltok, igy ritkán huzattam tiltásba (akkoris 1-2 inkább)
Mivel a gyári váltó nagyot ejt, meg "lassan" is váltok mindenképp érdemes közel a végéig kihuzatni és még ekkoris szükség van az ALS-re. Szerintem 3-ban is be tudnék érni a célba, de idén ezt nem forsziroztam.
257mm-es tárcsa van alatta (240 helyett) és Alfa 2.0 "bazi nagy" nyereg.
ET5 és maga a felni miatt ez elfér még épphogy. Utcaimon is dettó, ez már elég jól fog.
Nincs lebutitva, csak amennyit majd a 60-s kipuff fog, ésszel kell használni, ennyi.
múlt évig mindennapos verda volt, tél kivételével minden héten volt mikor azzal mentem dolgozni
de többnyire a gyárival, hisz az csak konfortosabb
ha el nem is dobná magát, mert azért futóművön is lett erősitve, de figyelni kell rá az tuti
inkább az a gond vele, hogy az utcai 13-as hiába A048, csak forog alatta, egyből tiltás és nemigen halad közben, és még gépészkedni is kell
Kérdezték is meddig legyen elforgatva, én 8000-et mondtam nekik, de csak a végén láttam, hogy csak 7200-ig lett, amikor már lekötötték.(kameráztam, fotóztam) Azt mondta azért mert onnantól már esik a teljesítmény, ami igaz is,de Jó lett volna legalább 7500-ig látni, hogy mégis mennyit is esik.
Mindegy majd legközlebb.
WHP-nek utánakérdezek, mivel a gépben el van mentve, igy remélhetőleg tudnak olyan dagrammot is adni.
De elég pontos lett a te mérésed is.
Ahogy nézem a galériát CCH is volt a Low-011-el valamikor.
Sanyi tudni lehet az adatokat amennyiben publikus?
2.0-t így is húztál és ha rajtban annyit nem is segített, de 2-3-ban még éreztette a jótékony hatását a ragacs ebben biztos vagyok.
Tökölön nekem a Drag Slickek is csak forogtak (sebesség ennek ellenére közel megvolt) tehát a vágott pálya slick sem érhetett sokat.
Nekem tényleg a sebessége volt feltűnő, mert ha 5km/t növekedett az első Golfos versenyén akkor sokat mondtam, ők meg 200 fölöttiről beszéltek a tippelésnél. A végére azért csak sikerült a sebességet 12-13km/h-val feljebb tornászni. (177->189)
Várjuk meg ő mit mond.
TDIVento -nak volt a Ventoja ha jól tudom és akkoriban 13,2s körüli ideje volt. (neked nem volt Vento-d?)
Majd az a moci szétment, talán még ő linkelt be képet róla és mekkora fogadalmak voltak, hogy még erősebb moci megy bele a 400!kg-mal könnyebb Golfba és majd szórni fogja a talán közepes 11 -es időket. Aztán ez elmaradt.
Kiderült mi volt a gond? (a téligumin kívül, mert az a sebességet nem magyarázza)
Nem tisztem beleszólni, ugyanakkor több Trófea étterem is 200+ férőhellyel rendelkezik. (13,14 kerületi biztosan)
Továbbá az esti időkorlátot persze + költségért de kitolható, egyéni megbeszélés alapján.
(szombatonként 24-ig biztosan!!!!)
Mégegyszer mondom, hogy attól, hogy regisztrálni kell Tökölön és valaki hazamegy az első 8-ból, nem kerül be senki a döntőbe a 8 utáni versenyzők közül, sőt sehonnan
Zoli gittegylezetése meg nem újdonság, sajnos.
MNASZ meg ugyanúgy fogja előbb utóbb védeni az érdekeit mint tette annó az MGYSZ ezen semmi különös nincs, csak akkor az MGYSZ volta a mindennek elhordott szövetség.
AZért ezzel kapcsolatban érdekelne egy dolog:
Az addig érthető hogy akinek éves licensze lesz MNASZ-nél annak jeleznie kell feléjük ha mondjuk Tökölön indulni akar. Tiszta sor.
DE EZ CSAK EGY AMOLYAN FORMÁLIS KÖZLÉS, VAGY ENGEDÉLYT IS KELL KAPNI A SZÖVETSÉGTŐL RÁ??????
Nagyon nem mindegy, főleg, ha esetleg nem engedélyeznék.
Félreérthetően fogalmaztam!
Természetesen 8-as tábla van 8, 7, 6 és 5 versenyző esetén is.
Te példáddal élve:
1- bye
2-6
3-4
majd papirformát feltételezve a második kör:
1.bye
2-3
A lényeg, hogy 4,3 vagy 2 versenyző esetén ne kelljen feleslegesen 8-as táblázni, megannyi bye futammal.
Remélem érthető, ugyanakkor mégegy előnye van a döntőre való regisztrációnak, nem kell fél vagy 1 percet sem várni arra aki nincs ott
Ez nem azt jelenti, hogy neked is igy kellene csinálni.
Itt szerintem pici félreértés van.
Futam sorozatban is csak azért van/volt regisztráció, hogy tudják mennyien maradnak ott és ehhez mérten pl ha csak 6-an maradtak akkor ne kelljen 8-as fával döntőzni, mikor elég a 6-os is.
Tehát szó sincs arról, hogy a 8-as táblát feltöltik az ottmaradtakkal!!!!!!!!!!!
Döntőzni az első 8 legjobb fog, illetve akik ottmaradtak, beregisztráltak.
Ragacsról lehet tudni valamit, hogy hol lesz majd? (kunmadár és "néhány"??? Kiskunlacházán kívül? )