Ha te magyarázkodásnak veszed a száraz tényt, hogy valaki más utál, és írogat fikanickel, akkor legyen. Vigasztald magad hogy nem vágyom a társaságodra, de ha nyűgöm lesz veled, szívesen leírom a saját nevem alatt, vagy személyesen bele az arcba. Amúgy gondolj amit akarsz.
Te komolyan azt gondolod, hogy szükségem lenne ilyesmire? Rövid ismeretségünk alatt nem jöttél rá, hogy bármi is a véleményem, simán a képébe mondom bárkinek! És a saját nickemet is, ha a hsz érdemben megkívánja, legtöbbször aláírom.
Ez az IP dolog nem értem mit jelent. Szerintem üldözési mániád van...Akarsz beszélni róla?
Szombaton Pesten vagyok. Meg Fehérváron, és Debrecenben. Bármikor szívesen, és személyesen. üdv: Kovács Ákos
06 20 526 81 97
Az konkrétan probléma lenne...
Szerintem az MNASZ rally licencemmel, és gépkönyvel jó vagyok nem???
Amúgy az ígért ajándék licencel mi a helyzet? ( Futamannak )
Szevasz! Néha-néha idenézek, ha nem is írogatok...a vadőr project pihen több okból, van köztük anyagi is...március körül tudnék érdemben foglalkozni vele, de mivel az késő, és kapkodni nem szeretnék, így marad a narancs egyenlőre. Erre is nehezen szakítok ídőt sajnos-hálistennek. Több észérv is ez mellett szól, többek között a MNASZ gépkönyv, és a homolog bukócső, illetve hogy a meglátásom szerint a benne lévő potenciál 60%-ánál tarthat. Tegnap vettem rá egy új turbót, én is agyalok egy másik kipucsonkon, és szeretném végre a nitrót is üzembe helyezni. Nagyjából erre futja idén. Nézegettem a csonkod! Nem egyszerűen fog kinézni. Hajrá!!!
Nekem is "sántit" Kurtyán, bár életemben először látom, de jó emberismerő révén tutira állítom hogy nem százas. Gili legalább az alkalomhoz illően fel tudott öltözni.
"Persze nem muszály, sőt... "
Ezzel lehetett Attinak baja...
Csallényi Balázs az illetékes? Mert akkor tudom kit zaklassak az ügyben. Amennyire emlékszem, egy új építésű R2-es versenyautóra, ugyanaz az FIA szabály vonatkozik mint R1-re.
korábbi építésekben lehetett némi engedmény, mert az akkori szabályok kevésbé szigorúak. Az én csövemben is 2003-as építés van ütve...
Először a válaszom: mindenkitől mindenhol elvárjuk, és megadjuk! És fordítva is igaz: amint vetsz, úgy aratsz...A megmérkőzésnek semmi akadálya, hiszen ezért készítjük. Én speciál már most sejtem hogy nem a motorteljesítmény lesz a szűk keresztmetszet a BMW-nek.A vems reményeim szerint elvergődik az 1200-as injektorokkal, és 7000 körüli motorfordulattal.
Pedig komolyan azt hittem hogy ez már nem egy őskövület. 2003-tól gyártják ( legalábbis ezt találtam róla ) anti surge, osztott turbinaház, most meg dobjam el...
Őszintén, és minden élcelődés nélkül. Nagyobb turbinaház, és nagyobb hengerürtartalom melett irreálisnak tartod a célzott teljesítményt? Tényleg adok a véleményedre, és komolyan szemezgetek egy turbonetics golyóscsapágyassal.
Szevasz Peti! Az én BMW-m tehát én vezetem. Mivel még atomjaira van szedve, őszintén szólva fingom sincs hol versenyez majd és mikor. Tart még a karácsonyi akció? Kéne hozzá egy vems.
Na megpróbálom szép sorjában: Schuszikám, én nem igértem soha semmit. Azt le merészelem írni hogy mit szeretnék, mi a tervem. Hogy minden leírt szóba bele tudtok kötni...Magtokban keressétek a hibát. Hogy a legjobb időt produkáltam a legkissebb motorral, hát mit mondjak tényleg szégyellem magam miatta. Hogy abból a turbóból mi jön ki? Honnan a faszból tudnád te vagy én. Egyikünk sem rakta még S38-as motorra, így ez egyenlőre fikcio. Ha 650 akkor sem kapok szívrohamot, ha 750 méginkább nem. De bármennyi is, remélhetőleg ez a konfig alklmasabb dragra mint a sárga. 10.4-el amit nálad már produkált, én már most tudom hogy boldog leszek. És már át is léptük a 12-11-et. Mi is volt még? Ja megvan kispók! Eladtam a régi motoromat 300hp teljesítménnyel, Gyetvai Mikinek. Mi ezzel a bajod? Nem értem...
Mi így csináltuk.