Viszlek egyszer egy kört és rájössz, hogy az csak parasztvakítás. Húz 1500-tól 2800-ig és onnan elhal. Persze forog, de nem húz. Csak kuplungot ölni alkalmas. Amúgy nekem 275-nél forogna le az ötödik 5500-as fordulat mellett, de felesleges odáig forgatni.
Gondolom minden el van könnyítve neki a szívó motorban, így csak a blokk maradna és azt sem ildomos hüvelyezés nélkül megtölteni B16-nál (Ahogy hallottam.). Szóval kb. 2millával bele is kezdhet.
Nem irigyellek benneteket, kell ám költeni rendesen.
Csak az autókat nem ésszel tervezik.
Az a motor, amely tuning nélkül önmagában képes rendszeresen tönkremenni garanciális időn belül, az nem alkalmas tuning alapnak, csak maximum eszméletlen ráfordítások árán.
Tudom hülye kérdés, - ismerve a motor-váltó elhelyezést - de hangja nem volt? Mert szokott lenni, ha meglógósodik a csapágy. Bár lehet ilyen terhelésnél (kuplung+slick) már egy hangyafasznyi lógás is eredményezheti.
És akkor, ha jól értem a végén wg nélkül mentél, mert ledugóztátok?
Tudakolóznék. Olvastam a versenykiírást profiban. Ha így indulnék (csak turbóval), akkor AP6. De mi van, ha nitrózok? Marad AP6? És, ha esetleg methanolozok is, akkor hova kerülök? Vagy PB gázt is használok. (Vagy, ha swappolok egy Sojuz tm2 hordozó rakétát. )
Ja, és nincs véletlen vkinek egy eladó nitro palackja occóér?
Te nem érted mi a gond. A szinter nem mindenható, ha hülye vagy és elcsúsztatod nagy gázzal, akkor fogy. Te magad mondtad, hogy 4000-ről rúgod el csúsztatással. Mit vársz? Ha a gumi tapad, a kuplung enged. Nekem előtted egy hónappal lett felújítva. 65-öt ment az enyém is előtte, de most acél lett a nyomólap is nem csak a lendkerék. Szinte zéró a kopásom, pedig nem sokkal a reccs előtt egy A6-ot vontatgattam kicsit állat módon 80-120-al Bp-ről Fótra. Szerinted ott mit kapott amikor bepadlóztam? És semmi baja.
SOFŐR HIBA!
A nyomóerőd megvan?
Van egy motor ár és jön még hozzá pár apróság... Veztengely 50-90eft, hengerfej átalakítása és felújítása 70eft, race porlasztó 100-160eft, cooler+csövezés+kipufogó 150eft, turbó 70-250eft, szoftver 100eft. Na, és ekkor még csak az erőd van megy, kell egy kuplung 200eft-ért, egy torsen diffi beszerelve 170eft, egy futómű 160-280eft és négy kovi hajtókar 130-180eft-ért. Meg egy rakás szarság amire még elmegy egy kalap zseton.
Ezek szerint neked (hogy klasszikust idézzek) melled nő a volán mögött, mert nem veszed észre, hogy a kuplungot csúsztatva padlózol és nem gumit, hanem kuplungot melegítesz.
Ja. Kapok egy csapágyat kilenc golyóval és nap végére csak négy marad. De a bubura megpróbálnék vigyázni, tehát ha netán elutaznál és nem lenne kire rábízni, akkor itt egy kecske...
Hát nem. És mindez egy nyomorult vezető görgő miatt amibe zsír helyett szilvalekvárt rakott a török vendégmunkás, hogy a fasz üsse ki a fogát! 1 hónapja került 1m-be a motor+turbó.
Veszek egy ezres swiftet és intézek egy törzsvásárlói kártyát a homacsitába.
Kevés olyan okos, tehetséges és szerény kollégám van mint én. Ha megmondod ki mondta, hogy nem létezik, akkor azt megbüntetjük. ZH16 kódon van csak ebből, a többihez a nagyobbat hozza.
Két verzió fut belőle:
46,89-es csapra 20,1mm széles 1,475 vastag és 44,00 csapra 15,37mm széles 1,516 vastag
GLYCO 16.971Ft Bruttó kisker.
Sajna elfogyott nálunk és csak két hét múlva jön meg a rendelésünk. Csütörtökre tudok hozatni plusz 2500-3000Ft felárral, ha külön küldik.