timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 1706 bejegyzés
Előző   [...]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.20. 13:26:51 (12315
Felhasználói profil
12.88 @ 175
No igen, de neki ha lehult inditaskor mindig vizet pufogott, szoval szepen beszivargott a viz a hengerbe. 
Re: Atommanó (12312)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.18. 20:00:32 (12288
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szentpeteri Zsolt a roviditett quattrohoz gyartatott meretre uveget, probald meg, hatha tud segiteni.

Itt keress valahol kontaktot: http://www.sportquattro.hu/ 
Re: Roberto (12287)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.18. 13:12:10 (12284
Felhasználói profil
12.88 @ 175
En ugy tudom, hogy Hondabol a gyari a legtutibb, ha nem sokkal dragabb, akkor nem kell gondolkodni.
Persze 600 loeros turbos vasakhoz gyari cucc nincs. 
Re: Jugo (12282)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.17. 11:49:45 (12270
Felhasználói profil
12.88 @ 175
250 WHP kell, hogy legyen, szerintem. 
Re: Pelyvi (12269)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.17. 10:09:15 (12268
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem rossz eredmeny, de milyen nehez? 
Re: Pelyvi (12260)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.13. 21:12:53 (12235
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A motorteljesitmeny nem valtozik, de ami kerekre jut, az no, tehat a veszteseg csokken. Mosolyog
De hat gondolhatod, ha egy legszuro levetet is alig lehet kimerni, a konnyebb lendkereket se nagyon lehet kimutatni. 
Re: NISSAN (12209)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.11. 17:49:06 (12208
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat teljesitmenyt hogyan hozna mar?
De termeszetesen van ertelme konnyiteni, foleg a gyorsan leforgo fokozatokban javulhat a gyorsulas.

Ha gyari es konnyebb, az biztos nem arthat, kizart, hogy tul konnyu lenne egy gyari lendkerek. 
Re: NISSAN (12207)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.10. 13:13:47 (12194
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez igen erdekes, a 720 fokot szetosztani 4 fele mashogy, mint a szokasos 180-ankent.
Latszik is a gorben szepen el vannak tolodva a combustion torque csucsok. 
Re: szabyk RST (12192)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.08. 21:40:58 (12134
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Olvastam, en, de a poent muszaj volt. Mosolyog
Ha nem kenyelmes neked, nos ez eleg fontos szempont.  
Re: carlosracing (12133)
 ave
válasz erre előzmények 2008.11.08. 20:41:01 (12131
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat ize, pl. nincs kardanalagut sem, melyebb a csomagtarto, csuszos utan konnyebb biztonsagosan kozlekedni vele.   Nagyobb a valasztek.  Ez lehet ami zavar teged, fogadok. Széles vigyor Kacsint
De hirtelen nem jut mas eszembe, hisz tok termeszetesnek veszem, hogy FWD-t alkalmazzak napi hasznalatra.

Sportauto mas kerdes, ott elhiszem, hogy valakinek csak RWD lehet sportos. 
Re: carlosracing (12125)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.30. 00:27:28 (12117
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Gyari valtohoz szerintem maradj egytarcsasnal, ha jot akarsz. Mosolyog
Persze egy slider az szoba johet. 
Re: Crybaby (12114)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.27. 21:28:25 (12103
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szep.  De mint latszott, ez nagyon nem hatraltat. Max. alapjaraton kicsit tulfolyik, nem? 
Re: normanrls (12102)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.24. 20:44:09 (12094
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat ez nem hiba, ennek igy kell mukodnie.
Ha egy uj postot kezdessz, logikus, hogy uj kepfeltoltes/linkeles van. 
Re: voszi (12092)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.21. 16:18:54 (12081
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ontveny...  Olyan rossz nem nagyon lehet. 
Re: gt28rs (12078)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.18. 22:20:50 (12069
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Megvetted vegre azokat a csodafelniket?   Hogy is hijjak? 
Re: carlosracing (12068)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.16. 14:22:32 (12063
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Mondjuk a hirdetett gumik kapcsan annyi tanacsom volna -afele akit erdekel-, hogy a hirdetesbol nem derul ki, hol es mikor ment ilyet vele. 
Re: ave (12062)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.16. 14:07:32 (12062
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha a 16-as idot tudo autora keresel, akkor valoszinuleg felesleges a legdurvabb keverekek kozott keresgelni, mert azok tul jol tapadnak.
Kerdes, hogy 13-as felni felmegy-e a fektol, mert ebben a meretben talalni a legtobb olcson elerheto, de jo gumit.  14-ben eleve alig van kinalat, persze 15-ben talalni megfelelot.

Ha 13-as jo neked, ez jo boltnak tunik:
http://timeslip.hu/hirdetesek.php?id=259

Ami meg biztos jo, es elerheto az a Matador W14-es keverekkel.

Vegul erdemes megfontolni a semi slick gumikat, Toyo R888,  Yokohama Advan (032, 048) 
Re: Lizard21 (12060)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.15. 11:27:09 (12055
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Vegulis a kerekre juto nyomatekot csokkented ezaltal.

Egy adott (magasabb) fokozatban a gyorsulas elvileg tehat romlik, de ha allo helyzetbol nezzuk a dolgot, ezt egyaltalan nem lehet kijelenteni.
Minel kesobb, minel kevesebbet valt az ember, annal jobb, no persze esszeru hatarok kozott.
 
Re: pnanassy (12051)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.10. 09:49:09 (12028
Felhasználói profil
12.88 @ 175
5mm plusz a keresztmetszet feluleten plussz 19%. 
Re: gt28rs (12026)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.08. 00:22:24 (12024
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Turbo utan kell bovulni, lathatoan a csigahaz is ezt teszti.  Ahol a levego elhagyja a lapatokat ott meg igen kicsi az atmero. Mosolyog
Persze pillango szelep is kerdeses, illetve a szivosor.  De ha van 60-as csonkod valahol, akkor ha a csovezest is 60-ra csinalod, azzal mar nem lesz gondod kesobb se, esetleg joval kesobb.  (450-500 le korul) 
Re: Atommanó (12022)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.07. 17:44:12 (12013
Felhasználói profil
12.88 @ 175
kb. 149 korul idealis esetben. 
Re: B_Csaba (12011)
 ave
válasz erre 2008.10.07. 15:19:24 (12008
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Duplazas megszuntetve, mar kezzel sem lehet elkuldeni ketszer ugyanazt a postot, csak akkor, ha a masodik es az elso kuldes kozott van mas is. 
 ave
válasz erre 2008.10.07. 15:01:51 (11997
Felhasználói profil
12.88 @ 175
teszt 
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.07. 12:14:02 (11976
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ezt megis milyen geppel, bongeszovel, oprendszerrel sikerult? 
Re: voszi (11973)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.07. 11:43:49 (11970
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Jaja, 5 km/h az tul sok.   Elmozdulo muszerem nekem is elofordul neha, vagy legalabbis erre utalo meresi eredmeny. 
Re: voszi (11967)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.07. 11:21:09 (11965
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A sebessegeket kell nezni inkabb, a fals meresek ott csapodnak le legjobban lathatoan. 
Re: voszi (11955)
 ave
válasz erre 2008.10.07. 11:19:37 (11964
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Azta.......... jat.  Ez elkepeszto!!
Sok igenytelen dolgot lattam mar, de ez vazze!!!   Hö?
Leflexelte egy rendes tarcsa kozepet, es rafabrikalta egy masikbol kiszedett kozepet.  Es jol oda is hegesztette!!
Click to see full size! 
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.06. 12:54:01 (11951
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szerintem semmire.   Egyszeruen netrol tajekozodtak es rosszul. 
Re: Zolti (11949)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.04. 21:57:29 (11945
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Erosebb a nyomo karbis volt, 110 vs. 120 loero.  Intercooler csak akkor lehet, ha nyomokarbit hasznal a rendszer.
Szivokarbi eseten a finomra porlasztott benzincseppek lecsapodnanak.

Majd az osszes karbis turbos bogar szivokarbival megy, ezt egyszerubb beallitani. 
Re: NISSAN (11944)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.04. 18:43:20 (11943
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Meg mindig nem vilagos, lehet nehez felfogasu vagyok! Mosolyog
A GTT-n tomitett nyomott karbi van, vagyis a toltonyomas az uszohazba is bejut, igy kvazi tokugyanugy mukodik, mint egy sima karbi.
2bar toltonyomast is kibir, de nehez jol befuvokazni.

Az Alpine-on szivo karbi van, a turbo nem csak levegot, hanem benzin/levego kerevereket sziv es surit ossze.
 
Re: NISSAN (11942)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.01. 19:18:37 (11917
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Jah 
Re: Crybaby (11916)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.01. 18:12:50 (11914
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem tudom.
De mindketto jo arra, hogy az ember kivagja a teljes T25 formát egy kis farigcsálással. 
Re: Crybaby (11912)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.01. 17:09:47 (11911
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat ez igy nem szerencses, az biztos.
De ki tudja, lehet nem vesztessz vele sokat. 
Re: Crybaby (11909)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.01. 16:59:31 (11908
Felhasználói profil
12.88 @ 175
En biztom benne, hogy nem, annyira nem bonyolult.  Egy cso kettefureszelve, kalapalva, plusz ket meretre vagott lemez.    Egy lomlohoz kepest egyszeru munka. 
Re: Crybaby (11907)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.01. 16:34:47 (11906
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Click to see full size! 
Re: ave (11905)
 ave
válasz erre előzmények 2008.10.01. 16:33:01 (11905
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha nem teszed ra, akkor baromsag a kulonvalasztas, olyan orvenyek lennenek ott, hogy ihaj.
Bar van olyan turbinahaz, ahol ez a gat a ket port kozott mar megvan az ontvenybol, gondolom pont ezert csavarozhato le/fel igenyek szerint.

Amugy szerintem tul sokat nem hozhat egy jo snakeheadhez kepest. 
Re: Crybaby (11904)
 ave
válasz erre előzmények 2008.09.29. 23:55:47 (11880
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Tipikusan az ET-t hasznalo kepleteket hanyagolni kell.  Brutal 60 labakat feltetelez. Kacsint
A celvonalis az megbizhato.  Persze a csucsteljesitmeny lehet extrem eltero a kapott ertektol, de csak akkor, ha nagyon "hegyes" a motorkarakterisztika. 
Re: glo (11873)
 ave
válasz erre előzmények 2008.09.29. 21:18:07 (11872
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Tenyleg! Mosolyog

Van benne jo, kozepes es rossz pelda is. Mosolyog
http://timeslip.hu/videok.php?jarmu=m0387 
Re: Bandi (11871)
 ave
válasz erre előzmények 2008.09.26. 14:42:25 (11807
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha jut ido, igen.  Nem igerem, de megprobaljuk. 
Re: grafo (11806)
 ave
válasz erre előzmények 2008.09.25. 13:38:33 (11783
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szombaton vendegem vagy egy meresre.

Jopenzert meg itt mernek padon osszkerekest.  Tudtommal az orszagban csak itt, de erre nem vennek merget.  http://teljesitmenymeres.hu 
Re: Fapuma8 (11782)
 ave
válasz erre előzmények 2008.09.25. 13:17:08 (11781
Felhasználói profil
12.88 @ 175
20k-ert vagy ingyen erdekel? 
Re: Fapuma8 (11778)
 ave
válasz erre előzmények 2008.09.24. 10:30:45 (11742
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ritka?  Mihez kepest.
Egy rendes EVO-t nehezebben talalsz, szerintem. 
Re: VZalan (11741)
 ave
válasz erre előzmények 2008.09.23. 21:55:30 (11730
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Eloszor nem ertettem hogy csinalja, de eszembe jutott, transbrake bekapcs, es igy rendesen terhelve van a motor.  Brutal. 
Re: ave (11728)
 ave
válasz erre előzmények 2008.09.23. 21:49:36 (11729
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Mit akarsz csinalni vele? 
Re: VZalan (11724)
 ave
válasz erre előzmények 2008.09.23. 21:48:24 (11728
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Wow, a tobbi videoja is jo ennek a tunernek. Mosolyog

 
Re: ave (11727)
 ave
válasz erre előzmények 2008.09.23. 21:44:42 (11727
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hohohoho.    A V8 NEM HAZUDIK! (tm)   Széles vigyor  
Re: pnanassy (11725)
 ave
válasz erre előzmények 2008.09.23. 12:41:15 (11718
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Tevedes!!

A dragracing szabalyzatbol idezve:
Street kategóriákban csak E-jelű, normál gumiabroncs engedélyezett.


Az amerikai vicces DOT jelu gumiknak kozuk nincs az E-s gumikhoz.
M/T ET street gumikon pl. siman produkalnak wheelie rajtokat. 
Re: recska (11717)
 ave
válasz erre előzmények 2008.09.23. 10:34:25 (11713
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Minel kisebb felnin, minel balonosabb, de a gumikeverek joval fontosabb a meretnel.
A UHP gumik biztos jol tapadnak kanyarokban, vagy nem tudom hol, de gyorsulasra nem tul jok. 
Re: MarcoR5 (11711)
 ave
válasz erre előzmények 2008.09.03. 21:42:14 (11561
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Uhh, de komoly. Mosolyog    Gondolom ez egy V8 egyik fele lehet, legalabbis 4 hengeres 3500 lovas az eleg meredek lenne metanollal is. 
Re: pnanassy (11560)
 ave
válasz erre előzmények 2008.08.31. 23:20:49 (11552
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha ez a mania, talan nezd meg a K&N katalogusban mekkora szurot irnak arra a 2literes motorra, amire ez erdekel. 
Re: NISSAN (11551)

összesen 1706 bejegyzés
Előző   [...]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!