En ugy tudom, hogy Hondabol a gyari a legtutibb, ha nem sokkal dragabb, akkor nem kell gondolkodni.
Persze 600 loeros turbos vasakhoz gyari cucc nincs.
A motorteljesitmeny nem valtozik, de ami kerekre jut, az no, tehat a veszteseg csokken.
De hat gondolhatod, ha egy legszuro levetet is alig lehet kimerni, a konnyebb lendkereket se nagyon lehet kimutatni.
Ez igen erdekes, a 720 fokot szetosztani 4 fele mashogy, mint a szokasos 180-ankent.
Latszik is a gorben szepen el vannak tolodva a combustion torque csucsok.
Hat ize, pl. nincs kardanalagut sem, melyebb a csomagtarto, csuszos utan konnyebb biztonsagosan kozlekedni vele. Nagyobb a valasztek. Ez lehet ami zavar teged, fogadok.
De hirtelen nem jut mas eszembe, hisz tok termeszetesnek veszem, hogy FWD-t alkalmazzak napi hasznalatra.
Sportauto mas kerdes, ott elhiszem, hogy valakinek csak RWD lehet sportos.
Ha a 16-as idot tudo autora keresel, akkor valoszinuleg felesleges a legdurvabb keverekek kozott keresgelni, mert azok tul jol tapadnak.
Kerdes, hogy 13-as felni felmegy-e a fektol, mert ebben a meretben talalni a legtobb olcson elerheto, de jo gumit. 14-ben eleve alig van kinalat, persze 15-ben talalni megfelelot.
Vegulis a kerekre juto nyomatekot csokkented ezaltal.
Egy adott (magasabb) fokozatban a gyorsulas elvileg tehat romlik, de ha allo helyzetbol nezzuk a dolgot, ezt egyaltalan nem lehet kijelenteni.
Minel kesobb, minel kevesebbet valt az ember, annal jobb, no persze esszeru hatarok kozott.
Turbo utan kell bovulni, lathatoan a csigahaz is ezt teszti. Ahol a levego elhagyja a lapatokat ott meg igen kicsi az atmero.
Persze pillango szelep is kerdeses, illetve a szivosor. De ha van 60-as csonkod valahol, akkor ha a csovezest is 60-ra csinalod, azzal mar nem lesz gondod kesobb se, esetleg joval kesobb. (450-500 le korul)
Azta.......... jat. Ez elkepeszto!!
Sok igenytelen dolgot lattam mar, de ez vazze!!!
Leflexelte egy rendes tarcsa kozepet, es rafabrikalta egy masikbol kiszedett kozepet. Es jol oda is hegesztette!!
Erosebb a nyomo karbis volt, 110 vs. 120 loero. Intercooler csak akkor lehet, ha nyomokarbit hasznal a rendszer.
Szivokarbi eseten a finomra porlasztott benzincseppek lecsapodnanak.
Majd az osszes karbis turbos bogar szivokarbival megy, ezt egyszerubb beallitani.
Meg mindig nem vilagos, lehet nehez felfogasu vagyok!
A GTT-n tomitett nyomott karbi van, vagyis a toltonyomas az uszohazba is bejut, igy kvazi tokugyanugy mukodik, mint egy sima karbi.
2bar toltonyomast is kibir, de nehez jol befuvokazni.
Az Alpine-on szivo karbi van, a turbo nem csak levegot, hanem benzin/levego kerevereket sziv es surit ossze.
En biztom benne, hogy nem, annyira nem bonyolult. Egy cso kettefureszelve, kalapalva, plusz ket meretre vagott lemez. Egy lomlohoz kepest egyszeru munka.
Ha nem teszed ra, akkor baromsag a kulonvalasztas, olyan orvenyek lennenek ott, hogy ihaj.
Bar van olyan turbinahaz, ahol ez a gat a ket port kozott mar megvan az ontvenybol, gondolom pont ezert csavarozhato le/fel igenyek szerint.
Amugy szerintem tul sokat nem hozhat egy jo snakeheadhez kepest.
Tipikusan az ET-t hasznalo kepleteket hanyagolni kell. Brutal 60 labakat feltetelez.
A celvonalis az megbizhato. Persze a csucsteljesitmeny lehet extrem eltero a kapott ertektol, de csak akkor, ha nagyon "hegyes" a motorkarakterisztika.
Minel kisebb felnin, minel balonosabb, de a gumikeverek joval fontosabb a meretnel.
A UHP gumik biztos jol tapadnak kanyarokban, vagy nem tudom hol, de gyorsulasra nem tul jok.