Azért a szlick dolognál az állapot, és a keverék sem mindegy...
Ha nem új, vagy nem ideális a keverék, akkor lehet akár rosszabb is mint az utcai gumival...
bár nem ez az általános...
Csak egy kérdés, ami régóta izgat:
Ave méri az ótókat, meg mi is szoktunk Dynozni...
Namármost...ha ugyanazt az autót utcai gumival mérjük, akkor nyilván gyengébb időt mér...ha slick-kel, akkor nyilván jobbat...így jobb adatok is jönnek ki...de ettől még nem lesz többlóerős egy autó...szerintem...
De általánosíthatok itt az útra vitt erő bármi féle növelésére...sperr, slick, akár szélesebb gumi, alacsonyabb guminyomás, jobban tapadó útfelület...stb...
Köszi szépen...
Lassan felfogom, megértem, és keresek egy utánfutót...
Bár gondolom kereshetek bármilyet aminek az önsúlya 459 kiló alatt van, és utána úgy vizsgáztatom, hogy 1359 legyen a max megengedett össztömege...
Ja meg kell szerválnom az Ódira egy vonóhorgot is...Kircsi...azt is vizsgáztathatom vonóhorgosra...de szép az élet...
A másik nagy problémám a gépkönyvezés...de abba már bele sem futok most így hírtelen, mert ott aztán vannak erősen buktatók...pedig én csak be szeretném csövezni a vasat úgy, hogy rendszámos maradhasson...bár a moci így sem úgy sem stimmelne benne...áááááá..
Miért nem Németországban (pl) élek én...
Hát én úgy választanék futót, hogy mi az amit még vontathatok...
A kocsi ami fityegne a futón az 700 és 900 kg között lesz...
Én ezekhez a szabályértelmezésekhez hülye vagyok...már azt sem tom merre van előre...
Látom keresel müa. elemeket...én is ilyesmit keresek...ha tok valamit szólok...de ha esetleg te találsz olyan emberkét aki megcsinálja, akkor kéne az elérhetősége...
Na ez érdekes, mert pont ugyan ezt kérdeztem a csávesztől amikor pár napja felhívtam, hogy hanyas sebességi fokozatban mérnek, illetve nézik e az áttételt...
Azt monda, 3-ban, és nem néznek semmit...
Én fírtattam a dolgot, és mondtam neki, hogy szerintem 4-ben kéne, minél közelebb az 1:1 hajtáshoz...de azt mondta hülyeség...
- Egy: Ez a cég nem teljesítményméréssel foglalkozik, hanem veszteséget kalkulálnak...
- Kettő: Csipkebokor vessző...
- Három: Sülycsökkentés nem történt közben? Mert az is lehet magyarázat a jobb idő elérésére...
Egyértelmű, hogy csak két egyfoma "származású" adatot lehet összehasonlítani...különben nincs értelme...
De egyértelműen mondta, hogy főtengelyen 141 LE...
Ezt Te is megkérdezhetted volna...
Igen, az a GSI-m mérése volt még anno vagy 3 éve...
Én még mindig nem vagyok biztos abban, hogy az főtengelyre volt kalkulálva egyből...mármin B.Csabánál...
Hát nem tudom...Gyári GSI-t még nem láttam 15.8-15.9 alatt menni...
De én drukkolok, kíváncsi leszek milyen időt mész...
bár szar lesz tudatosulni azzal, hogy én a 15.00-hoz kidobtam az ablakon párszázezer forintot anno, amikor a szívóra ráraktam a dbilas hengerenkénti pillangósort...
Akkor mi ezt mértük:
Az érdekes az egészben, hogy amikor ezt mértük, akkor nem a hozzávaló progival futott...hanem a mendemondák szerint jó hozzá eprom volt a compiban...
Jól látszik, hogy 150 helyett 170 paci lett, viszont nyomaték az csúnyán visszaesett...a gyári 196-ról 188 Nmr-re...
Ja, én Budakalászon mértem anno, az Istvánkóéknál...
Nem lehet hogy az a mérés az már kalklulált főtengelyre van???
Mert egy gyárilag 150 pacis GSI-ről van szó, ami nem ma gurult le a szalagról...és nem igazán tudok semmi olyan tuningról benne, amitől beszélhetnénk 170 LE-ről...
Arról van esetleg valakinek infója, hogy hol lehet ma legolcsóbban, legegyszerübben megoldani, hogy a yard ne piszkáljon adott esetben egy csövezés, vagy ülés, vagy öv, vagy kormány miatt???
Vannak olyan infók, hogy lehet intézni gépkönyvet "okosban"...bár ehhez meg állítólag kell versenyzői licensz...
Valakinek ötlete javaslata...
Az autó rendszámos, és utcán is szeretném használni...ezért keresek ilyesmi megoldást...
Vagy akár mik a lehetőségek a KPM-nél történő engedélyeztetésekre?
Most konkrétan az enyimre gondolsz, vagy áltaában...
Mert alapból 2 félével szerelték őket, F18 meg F20, és többféle végáttétellel...volt f18+-os is szorított difivel...
de pontos képet itt kapsz a dologról: http://www.opel-infos.de/getriebe/gf5.html c20xe-t nézd, az a 16 szelepes GSI mocikódja...
Nekem F18wr van, 3.94-es végáttétellel módosítva
Ha valami nem tiszta, megpróbálom jobban leírni...
Megnéztem itt a Timeslipen is van pl két Passat, az egyik 15.7 a másik 16.01-et ment...megelégedek ennyivel is...és ha jól néztem, ehhez kb a 160-170 paci elég is nekik...
Ja amúgy vegyünk alapul egy lemért 150 le-s Astra GSI-t...gyárilag 150 paci, és az megy 15.6-os időket...és hopp...pont 1240 kilót mértek a szeméttelepen...
Na igen, de ez így 1350 kg (forgalmi szerint) 150 LE, és 300NM körül lenne...
Ezt számoltam én kb 16 alacsony időnek...de még az is lehet, hogy kevés...
Vettem egy 97-es A4 avant S-line-t 1.9 TDI 110 pacákos kályhát....
Na ezt szeretném megőrjíteni egy picit...végül is a célom nem a versenyzés, csak 15 alacsony időre alkalmas ótót szeretnék belőle faragni...
Elég ehhez egy befecsisor csere, meg egy chip? Gondolom nem...ahogy számolgattam azt 16 alacsonyhoz elég...
Na akkor hogyan tovább, hogy üzembiztos maradjon a gépezet???? De ne legyen széttúrva a moci, és a keret az kb 300e...