timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 544 bejegyzés
Előző   [...]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2007.11.25. 08:36:15 (7444
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Polikarbonát (PC) lapot hol tudok venni az üvegek helyére?? Van amire ezeknél figyelni kell? Gondolom van némi tapasztalatotok már... 
válasz erre 2007.10.28. 20:39:45 (6401
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Azért a szlick dolognál az állapot, és a keverék sem mindegy...
Ha nem új, vagy nem ideális a keverék, akkor lehet akár rosszabb is mint az utcai gumival...
bár nem ez az általános... 
válasz erre előzmények 2007.10.24. 10:10:40 (6211
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Egy kézifék nem lehet akadály... 
Re: B_Csaba (6209)
válasz erre előzmények 2007.10.24. 08:55:14 (6208
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Csak majd nehogy sebességben hagyd mikor nyomkodod a gombot, mert nehéz lesz utólérni a vipert... 
Re: oioio-1 (6207)
válasz erre 2007.10.20. 12:34:20 (6024
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Csak egy kérdés, ami régóta izgat:
Ave méri az ótókat, meg mi is szoktunk Dynozni...
Namármost...ha ugyanazt az autót utcai gumival mérjük, akkor nyilván gyengébb időt mér...ha slick-kel, akkor nyilván jobbat...így jobb adatok is jönnek ki...de ettől még nem lesz többlóerős egy autó...szerintem...
De általánosíthatok itt az útra vitt erő bármi féle növelésére...sperr, slick, akár szélesebb gumi, alacsonyabb guminyomás, jobban tapadó útfelület...stb...
 
válasz erre előzmények 2007.10.20. 03:18:58 (6022
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Hm....azért köszi még1X... 
Re: Saybor (6020)
válasz erre előzmények 2007.10.20. 00:50:23 (6017
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Köszi szépen...
Lassan felfogom, megértem, és keresek egy utánfutót...
Bár gondolom kereshetek bármilyet aminek az önsúlya 459 kiló alatt van, és utána úgy vizsgáztatom, hogy 1359 legyen a max megengedett össztömege...
Ja meg kell szerválnom az Ódira egy vonóhorgot is...Kircsi...azt is vizsgáztathatom vonóhorgosra...de szép az élet...
A másik nagy problémám a gépkönyvezés...de abba már bele sem futok most így hírtelen, mert ott aztán vannak erősen buktatók...pedig én csak be szeretném csövezni a vasat úgy, hogy rendszámos maradhasson...bár a moci így sem úgy sem stimmelne benne...áááááá..
Miért nem Németországban (pl) élek én... 
Re: Saybor (6016)
válasz erre előzmények 2007.10.20. 00:28:06 (6015
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Hát én úgy választanék futót, hogy mi az amit még vontathatok...
A kocsi ami fityegne a futón az 700 és 900 kg között lesz...
Én ezekhez a szabályértelmezésekhez hülye vagyok...már azt sem tom merre van előre... 
Re: Saybor (6012)
válasz erre előzmények 2007.10.19. 23:49:35 (6011
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Jelen esetemben:
- Önsúly: 1360 kg
- Együttes tömeg: 1835 kg

Én ugyan ezt a vontatós kérdést tettem fel nemrég, de most újra előkerült, és érdekes lehet számomra... 
Re: Saybor (6009)
válasz erre 2007.10.19. 20:07:28 (5985
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Szabyk!

Látom keresel müa. elemeket...én is ilyesmit keresek...ha tok valamit szólok...de ha esetleg te találsz olyan emberkét aki megcsinálja, akkor kéne az elérhetősége... 
válasz erre előzmények 2007.10.19. 15:38:15 (5976
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Beírta...gondolom ez most csak egy bakfitty volt a 142 pacira... 
Re: ave (5974)
válasz erre előzmények 2007.10.19. 15:37:04 (5975
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Na ez érdekes, mert pont ugyan ezt kérdeztem a csávesztől amikor pár napja felhívtam, hogy hanyas sebességi fokozatban mérnek, illetve nézik e az áttételt...
Azt monda, 3-ban, és nem néznek semmit...
Én fírtattam a dolgot, és mondtam neki, hogy szerintem 4-ben kéne, minél közelebb az 1:1 hajtáshoz...de azt mondta hülyeség...
 
Re: FM2000 (5973)
válasz erre előzmények 2007.10.19. 13:22:46 (5961
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Csak három észrevétel...

- Egy: Ez a cég nem teljesítményméréssel foglalkozik, hanem veszteséget kalkulálnak...
- Kettő: Csipkebokor vessző...
- Három: Sülycsökkentés nem történt közben? Mert az is lehet magyarázat a jobb idő elérésére... 
Re: FM2000 (5956)
válasz erre előzmények 2007.10.17. 17:00:46 (5929
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Köszi!  
Re: ave (5928)
válasz erre 2007.10.17. 16:36:59 (5927
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Ha nem titkos, akkor lehet tudni, hogy a bitang könnyített szívó hondák hány kg-t nyomnak? 
válasz erre 2007.10.17. 07:39:10 (5907
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Tippverseny B_Csaba 1/4 mérföldes eredményére:
tschokker          15,3@142
Ivóke                16,18@138
NISSAN            15,2@147
bodoba              15,72@137,7
2105t                 15,89@145  
Tsoi                   15.8@143
Leon                  16.02@144  
Atommanó         15.69@140 
válasz erre előzmények 2007.10.16. 16:17:08 (5885
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Szlick nélkül 15.8-15.9 körül szerintem...A 8 szelepesek mennek 16 feleket ha jól emléxem...
 
Re: B_Csaba (5884)
válasz erre előzmények 2007.10.16. 15:28:50 (5883
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Bár ez még meglehet egy "jól alakított" időméréssel is... 
Re: Leon (5880)
válasz erre előzmények 2007.10.16. 14:36:49 (5877
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Bár gondolom azért 6.000-ig tolta neki a figura, mert gyárilag ott adja le a max Le-t... 
Re: Atommanó (5875)
válasz erre előzmények 2007.10.16. 14:35:22 (5875
Felhasználói profil
13.16 @ 168
6750-ig kellett volna forgatni...ott tilt a gyári comp-pal... 
Re: ave (5874)
válasz erre előzmények 2007.10.16. 14:00:34 (5872
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Let seeeeee... 
Re: B_Csaba (5870)
válasz erre előzmények 2007.10.16. 13:54:13 (5869
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Egyértelmű, hogy csak két egyfoma "származású" adatot lehet összehasonlítani...különben nincs értelme...
De egyértelműen mondta, hogy főtengelyen 141 LE...
Ezt Te is megkérdezhetted volna... 
Re: B_Csaba (5868)
válasz erre előzmények 2007.10.16. 13:35:00 (5865
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Na felhívtam őket...
Valóban keréken mérnek...hát hol máshol...
Viszont a 142 LE azaz BHP az már főtengelyre van kalklulálva... 
Re: B_Csaba (5863)
válasz erre előzmények 2007.10.16. 07:36:23 (5860
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Köszi, de sajna innentől egész héten meló van... 
Re: B_Csaba (5859)
válasz erre előzmények 2007.10.16. 07:29:21 (5858
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Hát olyan 350-400e-ből össze lehet dobni...
Csaba!
Mérésről mikor lesz papíííííír??? Kiváncsi vagyok... 
Re: B_Csaba (5846)
válasz erre előzmények 2007.10.16. 07:27:56 (5857
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nem!
Mondom, hogy igazán ezt sem teszteltük sokáig, mert jött a turbó... 
Re: NISSAN (5844)
válasz erre előzmények 2007.10.15. 21:16:47 (5843
Felhasználói profil
13.16 @ 168
De, sikerült! ez volt az első indítás amit linkeltem...
Alapjárat is jó lett, meg került rá még egy gyűjtődoboz, ami a 4 pillangóra került rá... 
Re: NISSAN (5842)
válasz erre előzmények 2007.10.15. 21:06:07 (5841
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Re: Atommanó (5840)
válasz erre előzmények 2007.10.15. 21:03:42 (5840
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nem is volt rossz, csak softwaresen nem volt már időm összehozni...mert jött a turbó projekt...
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.videoplayer.hu/videos/embed/66253"></param><embed src="http://www.videoplayer.hu/videos/embed/66253" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed></object> 
Re: NISSAN (5838)
válasz erre 2007.10.15. 20:44:29 (5837
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Igen, az a GSI-m mérése volt még anno vagy 3 éve...

Én még mindig nem vagyok biztos abban, hogy az főtengelyre volt kalkulálva egyből...mármin B.Csabánál... 
válasz erre előzmények 2007.10.15. 16:17:14 (5823
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nem tom...nálunk központi fűtés van... 
Re: firewall (5822)
válasz erre előzmények 2007.10.15. 13:11:37 (5806
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Okés majd szólok nekik...
 
Re: B_Csaba (5805)
válasz erre előzmények 2007.10.15. 13:06:54 (5804
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Az a dínó amiket mi mértünk, az nem Tököl...
De tényleg nem vitázni akarok, inkább kiváncsi vagyok, hogy miket mész majd... 
Re: B_Csaba (5803)
válasz erre előzmények 2007.10.15. 12:56:27 (5801
Felhasználói profil
13.16 @ 168
A papíron pl 130 paci van keréken a 170-hez... 
Re: B_Csaba (5799)
válasz erre 2007.10.15. 12:55:17 (5800
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Hát nem tudom...Gyári GSI-t még nem láttam 15.8-15.9 alatt menni...
De én drukkolok, kíváncsi leszek milyen időt mész...

bár szar lesz tudatosulni azzal, hogy én a 15.00-hoz kidobtam az ablakon párszázezer forintot anno, amikor a szívóra ráraktam a dbilas hengerenkénti pillangósort...
Akkor mi ezt mértük:

Az érdekes az egészben, hogy amikor ezt mértük, akkor nem a hozzávaló progival futott...hanem a mendemondák szerint jó hozzá eprom volt a compiban...
Jól látszik, hogy 150 helyett 170 paci lett, viszont nyomaték az csúnyán visszaesett...a gyári 196-ról 188 Nmr-re...

Ja, én Budakalászon mértem anno, az Istvánkóéknál...
 
válasz erre 2007.10.15. 12:30:12 (5795
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nem lehet hogy az a mérés az már kalklulált főtengelyre van???
Mert egy gyárilag 150 pacis GSI-ről van szó, ami nem ma gurult le a szalagról...és nem igazán tudok semmi olyan tuningról benne, amitől beszélhetnénk 170 LE-ről... 
válasz erre 2007.10.12. 12:40:01 (5709
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Ugyan csak kicsit technikai..de miből készülnek ezeknek a gumiknak az oldalfalai???

http://www.youtube.com/watch?v=9O0b90G8Yhg&eurl=http%3A%2F%2Fatom%2Eblog%2Ehu%2F2007%2F10%2F12%2Flassitott
 
válasz erre 2007.10.10. 14:08:32 (5706
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Arról van esetleg valakinek infója, hogy hol lehet ma legolcsóbban, legegyszerübben megoldani, hogy a yard ne piszkáljon adott esetben egy csövezés, vagy ülés, vagy öv, vagy kormány miatt???

Vannak olyan infók, hogy lehet intézni gépkönyvet "okosban"...bár ehhez meg állítólag kell versenyzői licensz...
Valakinek ötlete javaslata...
Az autó rendszámos, és utcán is szeretném használni...ezért keresek ilyesmi megoldást...
Vagy akár mik a lehetőségek a KPM-nél történő engedélyeztetésekre? 
válasz erre előzmények 2007.04.23. 17:07:25 (3209
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Vegyük úgy, hogy én melléváltottam, de még így is jó lett a célsebességem...
20-as... 
Re: Lacee (3208)
válasz erre előzmények 2007.04.23. 16:15:38 (3206
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Hopppá...én voltam a gyorsabb...kiváncsi lennék hány századdal...

Ha már a pályán nem megy... 
Re: SRobi (3201)
válasz erre előzmények 2007.04.23. 15:18:14 (3200
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Mogyoródon van egy "bácsi" ő csinál ilyeneket...sokan dícsérik, nekem sajnos pikk pakk átégett, de azért megadom az elérhetőségét, hátha...

06-30-934-6659 
Re: DeltaHF (3199)
válasz erre előzmények 2007.04.23. 10:42:59 (3191
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Most konkrétan az enyimre gondolsz, vagy áltaában...
Mert alapból 2 félével szerelték őket, F18 meg F20, és többféle végáttétellel...volt f18+-os is szorított difivel...

de pontos képet itt kapsz a dologról:
http://www.opel-infos.de/getriebe/gf5.html c20xe-t nézd, az a 16 szelepes GSI mocikódja...
Nekem F18wr van, 3.94-es végáttétellel módosítva

Ha valami nem tiszta, megpróbálom jobban leírni... 
Re: Leon (3184)
válasz erre előzmények 2007.04.20. 22:28:17 (3120
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Megnéztem itt a Timeslipen is van pl két Passat, az egyik 15.7 a másik 16.01-et ment...megelégedek ennyivel is...és ha jól néztem, ehhez kb a 160-170 paci elég is nekik... 
Re: Atommanó (3119)
válasz erre előzmények 2007.04.20. 22:09:23 (3119
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Hát azért nem hiszem, hogy ez olyan komoly idő lenne...
15.3-15.5 megi ilyesmi... 
Re: Spoon (3115)
válasz erre előzmények 2007.04.20. 18:25:54 (3114
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Ja amúgy vegyünk alapul egy lemért 150 le-s Astra GSI-t...gyárilag 150 paci, és az megy 15.6-os időket...és hopp...pont 1240 kilót mértek a szeméttelepen... 
Re: Leon (3111)
válasz erre előzmények 2007.04.20. 16:00:17 (3112
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Csak mert akkor messze összehasonlíthatatlan egy td-val... 
Re: Atommanó (3110)
válasz erre előzmények 2007.04.20. 14:40:11 (3110
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Dízel volt?
 
Re: Leon (3109)
válasz erre előzmények 2007.04.20. 12:44:35 (3108
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Na igen, de ez így 1350 kg (forgalmi szerint) 150 LE, és 300NM körül lenne...
Ezt számoltam én kb 16 alacsony időnek...de még az is lehet, hogy kevés... 
Re: Spoon (3107)
válasz erre 2007.04.20. 12:28:57 (3106
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Első sorban a dízelesek tanácsát várom...

Vettem egy 97-es A4 avant S-line-t 1.9 TDI 110 pacákos kályhát....
Na ezt szeretném megőrjíteni egy picit...végül is a célom nem a versenyzés, csak 15 alacsony időre alkalmas ótót szeretnék belőle faragni...
Elég ehhez egy befecsisor csere, meg egy chip? Gondolom nem...ahogy számolgattam azt 16 alacsonyhoz elég...
Na akkor hogyan tovább, hogy üzembiztos maradjon a gépezet???? De ne legyen széttúrva a moci, és a keret az kb 300e...
 
válasz erre előzmények 2007.04.06. 13:58:39 (2970
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Nekem mind a kétszer 1 éven belüli DOT-tal hozták... 
Re: Leon (2969)

összesen 544 bejegyzés
Előző   [...]  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!