Vagyis az Yarisom ideje volt az ellenfél... de már 3századdal sikerült túlszárnyalni!
MA vezettem TSport Yarist....nagyon kellemes street járgány...nagyon jól pörög..és városban 40 50 nén tök mindegy..hoyg 3 4 5...bárhonnan kellően nyomatékos!
Lehet szeretni a TSt!
AWD nem egyenlő 4Motion..... ami rajtban összkerék... amúgy mikor nincs szükség rá lekapcsol... ergpo elsőkerekesként viselkedik!
Az autója 900Kg~ + - 10 20 kg..
és igen jól tudod...anno 13.0 kat tudott. év közben rendszeresen....majd egyik versenyről másikra jabul 4 tized...majd utolsó versenyen további 4 tizedet!
Ezek tények..nézz utánna az időeredményeknek... tavalyi legjobbja 12.28... vagy mi.. 182 vel talán.....1240kg al.!!!!
Idén....2010... 11.84...182vel... tehát semmivel nem erősebb a kocsija... és mitől menne jobban? Őszintén CRY... vagy szerinted a szentlélek tologatja hátulról? Most olyan vizekre eveztél..ahol nem vagy tisztában a tényekkel! Amúgy hatalmas Respect feléd!
Másik sorozat... ha olyan profi autót szeretnénk...akkor kell egy benzin turbó.... hátsó vagy összkerék.. ennyi a megoldás...
Mi szegény emberek vagyunk ...mindennapokra kell a dízel..és sokat is járunk... én egy évben 50-60ezer km ert letolok, ezért kell a dezső... Ricsi szintén! HAsonló teljesítményű és hasonlóan gyors benzineshez legalább 4szer ennyi fizetés kellene, mint a mostani!
Ide nem fejleszteni kell, nekünk max. 10-20 ló maradt a motorban, tartva a street szabályzathoz magunkat. Nekünk flexelni kéne, de ez ugyebár street. Bár ez nem mindenkit köt.
Bocs, de jövő héten nem kocka audi meg G2 lesz kiállítva, hanem egy autó, egy Ibiza. Ezen is elgondolkozhatsz.
Atesz!
Itt csak Te pattogsz. Feleslegesen. És nem ma kezdted. Itt mondod, hogy Te street vagy. Én szerinted mi vagyok? Meg a Ricsi? A mi két autónk lenne az élvonal, ha valóban street lenne a street. Megfelelő súly/lóerő arányú autók. A tiédről egyik sem mondható el. Bálnákkal akartok repülni! Másrészt mi volt a hozzászólásomban pattogás? Próbálj meg látni is és nem csak nézni!
Ha pedig cinikus lennék, akkor a Paszujoddal foglalkoznék.
Amúgy lehet Józsi is kevés lesz oda..... nyúl módjára szaporodnak a papíros kis súllyú VW konszerna autók! + Szerintem Maki is fog rendszámot intézni addigra! Erős mezőny lesz sztem!
Persze, hogy benevezhetsz! Tavaly valami 25ezer Ft volt a nevezés... Jó kis móka... de sztem egyedül a PD Gabi autója illik oda... időügyileg... a többi az... hagyjuk... Max a Spindler Józsié...vagy a Kutasi Ricsié... Európa bajnokságra illik már 12es idővel menni...vagy max a 13.4
Amúgy is nem tudom miről beszélsz.....hogy így lóvém meg úgy... szabolcsi parasztgyerek vagyok aki dolgozik...nem tudom kettőnk közül ki a nagyvállalkozó... Passattal...amire egy valag lóvé el lett költve...talán több is mint az enyémre! Neked optikázva is van az autód... számold csak ki..csak felnire gumira mennyit áldoztál...spoilreke, belső optika, nekem kívül belül gyárii az autóm!
Hát akkor nagyon le kell csússzak anyagilag! Ami nem nagyon szerepel a terveim közt!
Nem mondom...sokba van egy olyan rozsdaboglya is...mert abba is van uge a motor...de ott a bódé az már van hulladékvas áron... és csak "tunningra" kell költeni, meg persze a legalizálásra.... de inkább veszek egy B8 S4et..ami stock 12.9 et fut... mtm csippel meg 12.2 őt és egy kényelmes fullextrás családi limuzinról beszélünk....
Jah jah,,, teljesen igazad van, én elég maradi típus vagyok tudod...és szeretem ha az autómban a saját motorja van, ez ugyanolyan alap...hogy csak sötétben és csak misszonáriusban viszont nekem fontos a külsője is az autónak...hogy szép és jó állapotú, soortos, fiatalos és vagány legyen...többgyerekes családapáknak nem számít ez már...és az igénytelen feltörekvő fiatalságnak...hogy ledurrant kasztnijú autóval járnak!
NA elolvastam, amit írt az atesz , szabályokat....az audi 90ben az 1.6 td... ami eredetileg volt a Józsié...abban hosszmotor votl??? mármint az 1.6TD az hosszmotor volt???? Nem kereszt??? Mert akkor ő nem felel meg a street szabályoknak!!! Ha az eredetileg keresztmotor volt!!!
200kiló 2 tized? Marco...el vagy tévedve!!! Tanulj egy kis matematikát... + 200 kilóval kb 5 tizeddel menne rosszabat! Ez tény...tehát 13.1 13.0ás idő....visítva 12.9... és pont. Ezen nincs mit túlragozni!
Amíg ilyen létezik, és szabály is engedi, nem érdemes valódi street autónak bejönni a versenyre a kategóriába, nincs semmi izgalom, seemi szorítás, szinte az összes futam végeredmény előre tuva lévő... szóval addig nem érdemes versenyre kijárni! Legalábbis nekem, mint versenyző, nézőként elmentem Fertőszentmiklósra is!
Te most a Spinder Józsiéról beszélsz? ....Maradjunk annyiban...hogy abba a kasztniba sose létezett az a motor...az is motorcserés...egy dolog...hogy le van papírozva drága pénzért!!! Az sem kimondottan street autó! Vagy csak a cartfolio buta..és nem ismeri a típust!
Peti...."13.7-tet a széria tdi golf4-esem is tudja full extrával csak egy turbócserével + csippel. " a mondatod második fele.....és mit is mondtál? Szzéria? Az már nem széria!!!!!!!!!!!!!!! NAgyobb turbó+csipp már nem széria.. street tunning...de tunning.... a széria vas az ami kijött a gyárból ...kigurult és szűzen úgy hogy nem nyúltak SEMMIHEZ!!!
Nem kapom fel! Viszont, motorcserés, utólagos haldex összkerekes autót, mely dragcélra építetett NE hasonlítsunk már egy full gyári UTCAI autóhoz! Kezeljük helyén a dolgokat és ne rugaszkodjunk el a "street" kategóriától!
Itt hozzá kell, hogy szóljak úgy érzem! Peti...ne a kibelezett, motorcserés, utólagos összkerekes, kimonodttan dragcélra ÉPÍTETT autódat vegyük alapul.. amikor azt mondod, egy 13.7es GYÁRI FULL LUXUS autóra, hogy kevés a 13.7... rakja tiédbe bőrüléseket, legyen bent mind, annyi zajcsillapítást... annyi merevítést...annyi luxust..és a téd sem menne 13.7 alá...és akkor már inkább ülök egy Passat R36 ban...mint egy 1985ös golf2 ben.. ;-) Ha érted mire gondolok!
Pedig a VW dízeleknél így működik... szinte mindenki ugyanazzal a technikáal megy...kisebb eltérésekkel...csak a bodegát cserélgetik ... hogy éppen G1 vagy G2 be tuszkolják a mocit bár Fertőszentmiklóson mikor voltam... a dízel kategóriában ami 1900ccm ig volt...abban csak Golf2 volt nevettem is rajta...mondom idén ez a slágertermék! Egyik P rendszámmal egyik E rendszámmal, meg volt rendszámn nélküli is!
Van ott debrecenben egy donor...ha jól rémlik....csak át kell pattintani a mocit... bár a LAcié sem sokkal erősebb turbóval...mint neked szívóban nem? De mondjuk jóval nyomatékosabb!!!
Neked elég lenne abba kasztniba 400Le is a 10alja időhöz! sztem!
Alakul a vas....de én nem tolom már komolyan...mint tavaly... idén úgy érzem nincs értelme... majd ha alakula molekula...viszont a gép készen van...stabil üzembiztos! Most ez a lényeg!
Ez nagy dúúúrva bazz!!! Zőccséges ifa!! Ebbe milyen blokk volt? Olvasgattam...hogy régi amcsi FORDOK... kisteherautó... volt belőle 9600ccm is!!! Az teljesen utcai volt...és azokat a blokkokat szokták piszkálni! De jézus..ez nagyon dúrva az a vas!!!
MA vezettem TSport Yarist....nagyon kellemes street járgány...nagyon jól pörög..és városban 40 50 nén tök mindegy..hoyg 3 4 5...bárhonnan kellően nyomatékos!
Lehet szeretni a TSt!