Persze igazad van, nem vitás, én csak azért hoztam fel ezt az utcai 2literes témát mert azt hittem az utcaiban nincs sem tuning sem slick meg hasonlók, tévedtem Én nem fogom tuningolni, én ezzel járok dolgozni, megyek havonta 1-2 ezer Km-t eszik városban 8-9litert ha rúgom neki akkor sem eszik 10-től többet és van benne 200 000Km és még ennyit el is fog menni, egy szikra olajat nem eszik,(15.1baros kompresszió mind a négyben egyformán, 35-40-nél teszem az ötödiket ja és 5.-ben letilt, és nem kell sokat várni rá azt hiszem ezt mondanom sem kell mit jelent ) 2001-ig vezetett szervízkönyve van, Magyarországon forgalomba helyezett A rendszámos a 3. kerületben vették 1992.9 hóban nem kicsit volt anno jaszkari a csávó de az azutáni gazdája is jó volt, ugyan nem vezette a könyvet de garázsos kocsi volt, és vigyázott rá, meg is látszik rajta, én csak az én kategóriámban gondoltam hogy versengek de nem 100Le nagyobbak ellen, úgyhogy magamtól leülök
Nem is a jövő hétre gondoltam, szeretnék új gumikat úgyhogy nekem is jobb később, szóval engem biztosra vehetsz és még viszek 3-4 autót ami szintén 99%. Köszi!
Mindegy végül s a beszélgetés elment teljesen más irányban, nekem nincs bajom avti-vel a kategóriában, azokkal megküzdöm, és felveszem a harcot, ezért is írtam hogy 200Le-i kéne szeritnem valami határ, és még a Civic Type-r is beleférhet a 201 lovával, de az s2000 a 240-el már nagyon sok. De úgy is oioi dönti el mit és hogyan csinálja fölös tovább ragozi, én megemlítetem, ha történik valami akkor jó ha nem akkor is )
15.0 az 1.6vti?? nekem van 1.6 vti-s barátom 3 is, egyik sem tud 15.7 alá menni, és azok gyáriak
enyém 151Le az 1.6vti meg 162, nem?
Integra 192, s2000 240le?
Mennyit is megy egy gyári 1.6vti? 15.7? 15.9? valahogy így nem? Akkor miért is jobb szériában? Hogy tuningolni jobban lehet arra gondolsz hogy jobb szériában?
Számomra az utcai azt jelenti hogy ahogy legurult a szalagról anno a gyárban, a 14-es hondák azért kivannak pakolva és slick meg hasonlók, mondjuk ha jól tudom nem lehet menni utcaiban már slickkel sem.
Igazad van teljesen, de ez sem jó ahogy most van, tegnap nagyon sokáig 3. voltam a kategóriámban, addig, amíg meg nem jöttek az s2000-ek a plusz 100le+ feletti autókkal persze hozzám képest, Szerintem nagyon kéne törekedni arra hogy minél több versenyzőt lehessen "versenylázba" hozni hiszen ez lenne a lényeg, mi részünkről és akár az üzleti oldalról is, és ezt csak akkor lehet ha szorosak a versenyek, nem pedig 1-2 másodperc különbségekkel kén eleve indulni a döntőben. Mikor már lecsúsztam az 5. helyre elis jöttem haza, és még sokan mások.
Nem akarok én ebbe annyira belefolyni, ti jobban értettek hozzá, csak azt látom hogy olyan autók vannak a kategóriában ami az egyel föntebbi turbósba is sok lenne,(s2000) hiszen ha megnézzük a seat leon 1.8 turbósokat azok 180/210le és az ABT tuningos 250Le. Szerintem súly és lóerő arányt is lehetne nézni, vagy különszedni mondjuk max 200Le-ig. Egy s2000 gondolom nem megy gyárilag 14.0, és tegnap olyanokat láttam, ami arra enged következtetni hogy húzva van elég szépen, na most akkor beszélhetünk akár 300Le-ről is? és az én 150le kategóriámban van, de amit ave említett a laguna, az nem tudom hány lovas de valószínű hogy 100 fölött van, na az elenyésző különbség, na de azért 150le viszont nem. De ahogy gondoljátok, csak gondoltam megemlítem, ettől még tudok majd aludni csak max nézőként veszek részt legközelebb
Szerintem nem valami feer hogy egy kategóriában mentem a Honda S2000-el ami ugye gyárilag 240Le és még húzva is van, szerintem a vetec vezérlésűeket külön kéne szedni, ha már utcai és gyári, 100-150le különbségekkel egy kategóriába ha nem jönnek ezek az s2000-ek simán dobogós vagyok
Mehet egyébként ha benne van még néhány ember, aki megnyeri annak fizetek ott kint amit iszik
Nem tudom számít e a tippben hogy mostanában ami említésre méltó komolynak számít az Seat leon 1.8T (182 lovasok állítólag) eddig hárommal küzdöttem meg, de "csúnyán" kikaptak. Persze függ embertől is, meg sok más tényezőtől, de szeretnék 15 alját menni majd meglátjuk. Igaz sajna mind a két első gátlóm szét van durranva, és mikor kettőbe teszem kapircolás közben csapkodja a földhöz de haladni meg nem akar, de csak a jövő héten hozzák meg a gátlóimat. Szóval én is kivi vagyok
Ezért is akartam kideríteni, hogy milyen véáltóm van, vagy f18 vagy f20 szerintem, ez a vátó szerel ablakos, vagyis lehet kuplungot cserélni szétszedés nélkül, nem tudod melyik váltónak van ilyen? A kék GSI-mben f20 volt de annak nem volt szerelő ablak..
Szerintem nagyon nagyon brutális alap a c20xe, pesze nem azokra a példánykra gondolok amiben még az olaj is túrós enyém például néhány napja 2 személlyel mentem az M3-son 5.-ben letilt, annyia szar és nem ám 30 Km után éri ezt el
Azért annyira nem értek ezzel egyet, A hondánál csak egy motorról beszélünk, nemde? 1.6VTI, ami ugye váltakozó vezérlésű és alapból 10-20 lóval több, hasonlítani korrektebb lenne egy 2.0 Prelude-val, vagy mondjuk egy 2.0 accord-al.Az tény hogy az 1.6 vti az nagyon jó motor, de nem az egész familia
Honda Civic Type-r 201ló 5 éves, 4 millióért vette, kiugrot a hajtókar a blokk oldalán (hajógyári sziget)
Honda Integra Type-R 4.2 milláért vette ha jól emlékszem, leszakadt a szeleptányér, tett bele 1.6vti mocit, de őt gondolom sokan ismeritek, egy fehér..
Ismerősöm civic-je 1.4 eltört a vezérműtengely, 4.6 millióért vette..
Haverom 16 civic esi megszorult a főtengely néhány hétre amikor megvette (Morpheus a honda fórumon)