Mid ment tönkre? Csapágyat hallottam valakitől még kint. Átérzem a dolgot, nekem most reggel szakadt el a vezérműszíjam. Ha a dugóim nem kaptak sokat, akkor úgy hajnali 3-ra kész leszek. Teljesen... Nézd a jó oldalát! Nekem szét kellett volna szednem, hogy betoljam a kovácsolt hajtókarokat, neked pedig azért, hogy meghegesztesd a bal felső bak menetét.
Valószínűleg nem engedtelek be, mivel nem szokásom. Mindenki tudja melyik sáv fogy el és, hogy az elfogyó sáv gyorsabb, így nem hinném, hogy annyira be kéne engedni onnan a furakodókat.
Igen. Rövid látogatást tettem a nyaralóban, hogy előkészüljek az augusztusi két hetes napozós-bőrözős időtöltésre.
Bár nem volt egyszerű feladat szombat délelőtt lejutni. M7 Tárnoktól stau. Le a 7-esre... stau. Gyógyszer elgurul, irány az M0, majd M1, 82, 8 és végül 71.
Javaslom a BOSCH tandem szivattyút a LUK helyett. Sokkal megbízhatóbb.
Lacházán megnézem majd élőben! Remélem sikerül kijavítani a hibát. Tankszivattyút használtok?
Ja, és KKL-en nem lesz gond a túlzott tapadással? (Sikerült megoldani a féltengely problémát?)
De Te voltál ott, amikor kimerték vinni a háztájit vazze! Ha én megyek, akkor egy se lett volna. Ebből is látszik, hogy ez a fenyegetettség részemről és részedről mást-mást érint. :-D Lehet neked kellett volna a klippben szerepelned... :-*
Nem. Nem gondoltam, hogy elől lenne a motor, de a skodriban van elég hely egy F20-F22-nek? Szóval, ha klasszikus skodás elhelyezés, akkor hátul a motor és előtte a váltó. De akkor milyen váltó? Ha honda, akkor motor utastér felé, váltó hátrafelé. Ezért kérdeztem. A skoda váltó meg elbírja azt a motort?
Előbb 10,65@217 tisztán, aztán víz+methanol és 10,5@200? Az első 201m-ek ilyenkor hogyan alakultak? Nehezen találom benne a logikát, mert pont fordítva kéne lennie, kivéve, ha valami történik.
Vagy a második esetben az üzemanyag elfogyás ezt eredményezte? Szóval, ha nem fogy el, akkor tíz alja és 220 felett?