timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 1706 bejegyzés
Előző   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 ave
válasz erre előzmények 2008.08.27. 22:46:29 (11531
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Max. akkor lehet ilyen rovid eletu, ha tulhuzzak, de meg akkor is.
Persze sok ALS az siman tonkretesz barmit, foleg ha nem tul szofisztikalt a program. 
Re: tyutyesz (11527)
 ave
válasz erre 2008.08.27. 01:24:02 (11518
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Aze' tok jo, hogy nemi szurkalodas kozben tanulni is lehet. Mosolyog

Vegulis toklogikus ez a menetes szarbol keszites, de kellett egy kis ido mig megertsem, hogyan kell leszurni egy tocsavart. Széles vigyor  
 ave
válasz erre előzmények 2008.08.24. 20:29:21 (11494
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Es vegulis mikor jo kezdeni nyitni mondjuk alapjaraton a szelepekhez kepest? 
Re: pnanassy (11492)
 ave
válasz erre előzmények 2008.08.24. 19:59:47 (11491
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Logikusnak hangzik.
Mondjuk ha tud is szekit egy ECU, az idozitest tologatni csak a komolyabb cuccokon lehet allitani, nem? 
Re: pnanassy (11490)
 ave
válasz erre előzmények 2008.08.24. 19:42:59 (11488
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szeki befecsi elonyeit miben latod leginkabb?    Finomabb programozhatosag?  Nagyobb power?  Kisebb fogyasztas? 
Re: pnanassy (11487)
 ave
válasz erre előzmények 2008.08.21. 23:00:44 (11461
Felhasználói profil
12.88 @ 175
az nincs 
Re: voszi (11460)
 ave
válasz erre előzmények 2008.08.21. 17:44:32 (11457
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Az tiszta fizika, hogy mekkora ero kell ahhoz, hogy ugy gyorsuljon, ahogy.
A gyorsulas merese az nagyon pontos, szoval az alap jo.
Az autok legellenallasa (plusz gordulesi ellenallas) az nalam saccolt kategoriaba esik, ha 10 loero kulonbeg jon ki ebbol egyes jarmuveknel, az szerintem meg boven jo.

Elmeletben volna lehetoseg pontosabban saccolni ezeket a fekezoeroket is, de egyreszt sokaig tart, bonyolult kivitelezni, masreszt tokeletesen sik es szelmentes palya kellene a mereshez.


Azt pedig nem is feszegetnem, hogy a gorgospad pontosan mer-e.
Ha valaki csinal egy rendes tesztet, es motorfekpad utan autoba szerelve a gorgospadon tokugyanazt adja, na az lenne meggyozo. 
Re: voszi (11455)
 ave
válasz erre előzmények 2008.08.21. 14:55:50 (11449
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nincs. 
Re: kappa (11446)
 ave
válasz erre előzmények 2008.08.19. 00:18:59 (11439
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Forgo jarmutomeg, kerekek, feltengelyek, difi, valto.
A kifutasnal ez befolyasolhatja a vesztesegszamitast, valoban.
Persze ahhoz tudni kellene, hogyan szamitja pontosan a veszteseget.
Lefutaskor vegulis alapvetoen azt meri, hogy a x-el forgo kerekek mennyi ido alatt lassulnak egy egyseggel. 
Re: voszi (11437)
 ave
válasz erre előzmények 2008.08.19. 00:11:57 (11438
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A megjovetel az vilagos, minden huzott benzinmotoros (amator) auton ilyen.
De nem igy torik le, hanem szepen lekerekitve.
De ha itt meropontok kozott van gorbe rajzolva, akkor ertheto, marpedig a 40mp-s meresi idobol is ez kovetkezik.  (Egy sima leforgatos futam egy classic Bosch padon nincs 10mp.)

Evileg ez a lassabb menetu meres pontosabb egyebkent, csak a gorbe kevesbe eletszeruen hajlik. 
Re: GMalma (11435)
 ave
válasz erre előzmények 2008.08.18. 23:04:47 (11431
Felhasználói profil
12.88 @ 175
280-300 WHP korul volt a muszeres meresen szombaton, de ez meg csak elso sacc. 
Re: Spoon (11412)
 ave
válasz erre előzmények 2008.08.18. 23:00:43 (11429
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez teny, hogy ez tul keves.  Talan az ECU butitja magat, ha a hatso kerekek nem forognak, allitolag van ilyen.  Nem tudom, ECU zsonglorok tudjak, hogy 13fok mennyire sok vagy keves elogyujtas, szerintem nem tul sok, de nem is keves.

Ami kicsit furcsa igy elsore, az a brutal nyomatekgorbe tores 4000 elott egy picivel, ebbol arra gondolnek, hogy ez nem egy folyamatosan gyorsitas gorbeje, hanem meresi pontokon megfekezi az autot, es utana megy a kovetkezo meresi pontra.   Mennyi ideig tartott a meres maga?


 
Re: ave (11427)
 ave
válasz erre előzmények 2008.08.18. 22:51:01 (11427
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Most mar kattinthato, es teljes meretben latszik.
Click to see full size! 
Re: GMalma (11426)
 ave
válasz erre előzmények 2008.08.18. 22:37:47 (11420
Felhasználói profil
12.88 @ 175
antiaspam1 bocs, most latom, hogy elgepeltem! 
Re: GMalma (11417)
 ave
válasz erre előzmények 2008.08.18. 22:37:00 (11419
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Jugonak magas fordulaton nem az igazi.  Szoval nem a nyomatek tul sok, hanem a peak power tul kicsi.
 
Re: Spoon (11403)
 ave
válasz erre előzmények 2008.08.18. 22:07:10 (11408
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha nincs webhelyed, akkor kuldd el mailban (antispam kukac timeslip pont hu) es kiteszem en nagyban. 
Re: ave (11406)
 ave
válasz erre előzmények 2008.08.18. 22:01:10 (11406
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha valahova mashova toltod fel a webre, es ugy linkeled, akkor elohivhato a teljes meret. 
Re: GMalma (11393)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.28. 21:19:31 (11296
Felhasználói profil
12.88 @ 175
~500 le. 
Re: voszi (11290)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.28. 13:34:10 (11284
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A 10.9 sokkal jobb mint a 12.9, ne vicceljunk ma'.    Igaz nem csavarban, hanem idoeredmenyben. Széles vigyor  
Re: hobizoli (11281)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.27. 15:19:07 (11262
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Valami nagyon nem koser akkor nalad, mert mondom ez evekig birja.
A blokkhoz kitamasztas merev, vagy engedi mozogni azert a turbot?   Fotod nincs esetleg?

 
Re: gt28rs (11261)
 ave
válasz erre 2008.07.27. 15:05:20 (11260
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nekem meg az eletben nem volt gond a T25 meretu roppantos acellemez talptomitessel.
Tobb mint 5 eve van fent, es bar persze szerenyebb teljesitmenyszinten, de tuti magasabb EGT-vel es EMAP-pal, mint nalad.
Raadasul a turbot is az ontveny tartja a helyen, nincs kulon megtamasztva.

Ilyened volt?
 
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.27. 14:48:24 (11255
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szoval felpuhul es ellapul. Amikor lehul, akkor visszatagul?   Összezavarodott  
Re: gt28rs (11254)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.27. 14:19:20 (11252
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szerintem nem a tomites a hibas.
Tul nagy lehet esetleg a kipufogoban a nyomas, es/vagy tul meleg.

Rezbol szerintem nem lehet idevalo tomitest csinalni, kiveve talan, ha tuzkarikat varsz az talpakba.
De lehet tevedek. 
Re: gt28rs (11250)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.26. 22:56:11 (11249
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Milyen csonk?  Eredeti ontveny, hazi csokigyo?     Gondolom GT28RS turbo? 
Re: gt28rs (11248)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.22. 13:32:44 (11213
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat ha T bilincset keresel, azon nem 7-es lesz az anya.
Asszem kamionos vonalon lehet keszletrol ilyen T bilincseket szerezni, konkret helyet en nem tudok. 
Re: GMalma (11211)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.21. 20:59:30 (11205
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Most gondold el, mas markaknal joval kisebb motorterbe belepakolnak nagyobb motorokat.
Valogatos szerszamboltot en se tudok, de a Faboryban ill. a Noniuszban biztos meg lehet mindent kapni.
 
Re: GMalma (11202)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.21. 20:55:31 (11204
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Feltunot akarsz, vagy szolidat? 
Re: pnanassy (11198)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.21. 14:58:56 (11195
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Btw. tok jol nez ki az autod igy szelesitve. 
Re: pnanassy (11194)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.21. 14:42:26 (11193
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Wow, ez kie?    Es hogy sikerult? 
Re: pnanassy (11192)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.21. 00:02:25 (11190
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Pl. egy ilyen allitas:   "All Maxspeeding rods can stand over 1000BHP(HP)"
Egy hajtokar 1000 loerot? 
Re: Robi-ka (11188)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.21. 00:00:46 (11189
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez egy reseller, nem gyarto.  Ugyanaz a kinai(?) hajtokar, mint mashol.
A kerdes, hogy a reseller megbizhato-e.  A website alapjan en nem vennek toluk semmit. 
Re: Robi-ka (11188)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.16. 16:55:06 (11181
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Pneumatikaban csak nagyon kicsi metrikusak vannak, M3, M5, a nagyobbak mind colos menetek. (3/8, 1/2, stb.)  Legalabbis egy pneus helyen mar neztem. 
Re: Laci_GTR (11179)
 ave
válasz erre 2008.07.16. 14:21:24 (11178
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ilyesmi fittinget hol lehet szervalni?  (konkretan: M10x1.0 menet, 8-as csonk.)
 
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.11. 16:53:16 (11161
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat az en lapomon nincs, illetve a sajatodon is csak bejelentkezes utan, bar azt gondoltam ez evidens.
De mar mindegy, toroltem en. 
Re: Ricsimae (11160)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.11. 13:31:45 (11150
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Pedig nagyon sok teszik utana, de valoban elotte kellene.
Ontveny leomlokon ennek megoldasa okozhat problemat, talan innen ered ez a szokas.
Persze aki mindig turbina moge rakja annak meg az mond valamit.
 
Re: tommyt (11146)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.10. 23:11:38 (11121
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ez mondjuk erdekes szempont valoban.   Egyebkent tokugyanolyan lambdara gyursz mindket tuzeloanyaggal? 
Re: pnanassy (11117)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.10. 21:54:05 (11116
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Egy gyari ECU azert szofisztikaltabb. Ha az ember nem akarja sajat sajat maga buzergalni folyamatosan a programot, szerintem egy rendesen megcsipelt ECU tokeletesen ellatja a feladatat.
Nincs semmi olyan dolog, amit nem tud megcsinalni a gyari cucc.   Nem kell ALS, pl.
Azt persze nem tudom pl. milyen ALS, kiporgesgatlo, dinamikus menetstabilizator, stb.-t vezerel a gyari cucc, ezek ugrananak.

Egy mar megepitett utcai motorhoz szerintem nem kell flexibilis ECU, a motor nem valtozik. 
Re: Robi-ka (11111)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.10. 21:44:47 (11115
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ezt hozta magaval ennek a kerek VEMS muszernek a terjedese, szvsz.
Ok, a Motec is lambdat mutogat, de asszem a Motec eleg keves embert erint.

Marad a szorozgatas 14.7-tel. Kacsint  
Re: Falco (11113)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.10. 19:15:27 (11108
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat ez a vegyel VEMS-et (ill. hasonlokat) vonalra szerintem se allj ra. 
Re: GMalma (11107)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.10. 16:19:01 (11093
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem tunik ez olyan nagyon rossznak, vegulis nincs is semmi baja a motorodnak. Mosolyog
De reszterhelesen (0-1 bar) lehetne dusitani.

Nem tudom a gyarilag EFI-s turbos autok mit csinalnak vajon hasonlo tartomanyban, tudja valaki?
Ha nincs szelessavu szondajuk padlogazt leszamitva lambda 1-re gyurnak, nem?
Gondolom nem veletlen, hogy pl. a VAG 1.8T-knek van WBO-ja. 
Re: GMalma (11090)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.10. 10:29:11 (11082
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Pont van hirdetve 3 meret is.

Egyebkent KoE-n is amint lattam ranezesre tul kicsi meretu vizes coolerek vannak nagyon eros autokon, vegulis nem csoda, a viz nagyon jo hutokozeg.
Szoval nem kell nagy, igy tok praktikusan el lehet oket helyezni a motorterben.

A trukk az, hogy a vizet is hatekonyan kell lehuteni, kulonben az egesz nem er semmit csak rovid ideig.   Szoval egy eleg nagy vizhutot kell befaragni ugy, hogy a motorhutoviz radiatora ne futse, lehetoleg. 
Re: kappa (11081)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.10. 00:25:52 (11078
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem ismerem a konkret kutyut. Ha a kutyun log RS232-es csati, akkor egy alap Windowsban levo Hyperterminal eleg kellene legyen, nem kell speci sw. 
Re: GMalma (11077)
 ave
válasz erre 2008.07.10. 00:02:02 (11076
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szaby eztet irta a temaban: http://timeslip.hu/forum.php?thread=6&userfilter=83

Ha tul dus lenne, sokkal alacsonyabb lenne.  Ha szegeny, attol melegszik. De a tied nem tunik tul szegenynek, annyira nem extremen eros a motor, hogy bele kellene folytani a benzinbe.
Szoval szerintem a keverek nagyjabol jonak tunik, inkabb elogyujtas lehet tul keves, attol is melegszik allitolag.
Az se jo, persze ha tul sok. Kacsint   De hat aki csinalta a chipet biztos tudja mit csinalt.
Bar ha o mondjuk gondolom sose latta a leomlot pl, az nem jo, vakon nehez chipet irni. 
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.09. 23:43:54 (11072
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Gondolom Kulinpapa latta is az autot, ha azt mondja ne legyen 800 felett, akkor a hosszu elettartam biztos csak akkor lesz meg, ha tenyleg nincs tartosan efelett.
 
Re: GMalma (11068)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.09. 23:08:19 (11067
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Abszolut ertekben szerintem nem mond tul sokat az, hogy 800 fok.
Milyen leomlo, van-e bandazsolva, hol a szenzor, stb.

A melegedes egyebkent megall egy ponton. Ha eddig ugyis tapostad neki, nem tudom mitol felsz, ki kell probalni meddig megy fel maximum.

Lambda egyebkent kb. jo, bar nagyon tag amit irtal.
 
Re: GMalma (11066)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.09. 00:33:17 (11060
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Koszi az infot.
Ha holnapig nincs erdemi valasz, akkor majd leszedem en az eredmenyt a neve mellol.
 
Re: Merlin (11059)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.08. 22:52:37 (11058
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Igy esetleg?
 
Re: Ricsimae (11056)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.08. 19:31:46 (11053
Felhasználói profil
12.88 @ 175
No, utanajartam egy kicsit, senki nem tud Taszaron versenyrol 2006 szeptembere elott.
Semmifele rendezveny nem volt ott 2001/2002 ota. Akkor, amikor az amcsik elmentek, volt valami repulosnap, de gyorsulast GaG (futam.hu) csinalt ott eloszor.

Szoval szeretnek kerni valami hitelesitesi pontot a 11.23-hoz, megis ki rendezte, vagy valami, kulonben nem tudom elfogadni az eredmenyt a neved melle. 
Re: Maxicar (11033)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.08. 12:15:18 (11047
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Megvolt?

12.2-t irnak a gyari M6-nak 1/4-re.
Slickkel 11 is lehet ebbol siman.
Ugyanakkor a 194 km/h egy gyari tomegu M6 eseten kicsit tobbet igenyel mint 500 le.

Szoval vagy konnyebb volt, vagy egy pici nitro volt hozza.
Ja nemis, juteszembe az valami Hamann(?) tuningos volt...   Szoval akkor siman csak erosebb volt a tuning miatt. 
Re: 345i (11045)
 ave
válasz erre előzmények 2008.07.08. 09:41:14 (11043
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Gondolom elsoztak a selejtes darabot olcsoer'. 
Re: voszi (11039)

összesen 1706 bejegyzés
Előző   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!