timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 606 bejegyzés
Előző   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.01.08. 14:20:52 (15155
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Na-ná! Mosolyog almaz@enternet.hu vagy mobil 06/309430928. De fel is hívhatlak,ha úgy jobb neked?!..

Üdv 
Re: szabyk RST (15154)
válasz erre előzmények 2010.01.08. 14:10:01 (15153
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Igen,Szeptember végén Október elején lehetséges Mosolyog  
Re: sh adam (15151)
válasz erre 2010.01.08. 14:08:23 (15152
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Na,viszont végre sikerült összehozni ezt a hőmérséklet szenzort és be is raktuk Mosolyog Most már tudom mérni a bemenő IC hőmérsékletet.
Ahogy autózgattam ki is próbáltam és azt hiszem turbócsere lesz belőle Szomorú Ha nem,akkor cáfoljatok meg! Szóval terheletlen állapotban,olyan 9-10celsius különbség van a bemenő és kimenő között,tudom ennek nincs sok jelentősége,de ha elkezdtem neki tolni,a bemenő már volt 130-140fok is, (4.ben 14-150nél) amikor a kimenő csak 33volt! Még a közelébe sem értem annak,mint amit mérni szoktam kimenőként 85-90fok,mert az időjárás nem engedi meg a komolyabb tesztet,de gondolom hogy ott milyen bemeneti hőmérséklet lenne..
De hát már itt is 100 fok különbség volt és gondolom ez nem normális bemeneti hőmérséklet.
Szóval akkor turbócsere?? 
válasz erre előzmények 2010.01.08. 13:58:41 (15147
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Hello!

Pont tegnap jöttem haza,úgyhogy jókor írtál Mosolyog Mindjárt utána nézek neked.. 
Re: voszi (15142)
válasz erre előzmények 2009.12.05. 19:54:00 (15082
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Kiderült már hogy mi az. Állítólag milligramm (ez tiszta volt)/égésciklusonként. Azt mondják,hogy nem nagyon lehet ezt átváltani gramm/sec-re..Ennyi 
Re: GMalma (15081)
válasz erre előzmények 2009.12.05. 18:57:42 (15081
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Hát hogy a információs kijelzőn az mg/c mutatja a légtömeget a log fileban pedig g/s van. A svéd is mondta multkor,hogy számoljam át az mg/c-t  g/s-re..Csak a váltószámot nem tudom 
Re: ave (15079)
válasz erre 2009.12.05. 14:38:42 (15078
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Valaki meg tudja mondani hogy mi a váltószám az mg/c és g/s között? Neten már kerestem rá,de még az mg/c sem találtam meg,hogy pontosan micsoda.. Szomorú  
válasz erre 2009.11.07. 20:43:47 (14862
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Látom sok ötlet nem érkezett.. Szomorú Viszont így a legegyszerűbb megoldás,ha magát a turbót cserélem ki,viszont rájöttem,hogy elég lenne a középső (CHRA) részt kicserélni.
Erre gondoltam: http://www.staticxmotorsports.com/garrettgt2860rschra-0066s.aspx

Esetleg van valakinek ilyen? Vagy tudtok komplett eladó GT2860RS turbót jó áron?? 
válasz erre 2009.11.05. 21:10:19 (14857
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Hogy tudnám kideríteni,hogy mennyi a bemeneti levegő hőmérsékletem? Multiméter az nem jó,mert nincs olyan hosszú érzékelője,hogy bent az autóban is lássam. Vmi más és olcsó megoldás? Mert csak a turbóm lehet bűnös ebben a magas IAT.ben. Ahogy nő a nyomás,úgy emelkedik az iAT-m is..Egyszer már csinálták a lapátok,mert bekapott vmit és kicsit rongyos lett a lapátok széle,de a turbós szerint nem vesztett sokat  a teljesítményéből..Aztán ki tudja?! 
válasz erre 2009.11.02. 16:18:26 (14803
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ha esetleg van valakinek eladó ilyen turbója,ne kíméljen Mosolyog címem:almaz@enternet.hu 
válasz erre előzmények 2009.11.02. 16:04:08 (14802
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Igen,erre rá is kérdeztem,mert hirdetve RS-ként van,viszont az oldalon meg R-ként van feltüntetve.
Most várom a választ.
Pont ezért érdekelne,mert az ár elég alacsony.. 
Re: ave (14801)
válasz erre 2009.11.02. 12:52:38 (14800
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ismeri valaki ezt a boltot? http://www.fullshop-tuning.eu/  Mennyire megbízható? Csak mert lehet megvenném tőlük a hirdetett GT2860RS turbót,csak azért tudni szeretném,hogy tényleg jót veszek és nem vmi felújított vagy kínai szart.. 
válasz erre 2009.10.20. 15:37:44 (14742
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ha jó állapotú,akkor 80-100 között el lehet adni. Ez volt a gyári felnim :
ez meg a második: 
válasz erre 2009.10.20. 10:53:55 (14740
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Igen,ez volt a kérdés Mosolyog Akkor úgy látom nem lesz gond,mert az enyém meg ilyen.


Köszi! 
válasz erre előzmények 2009.10.19. 22:42:58 (14738
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Engem biztos nem,mert én már eladtam a Saab felnijeimet. De ha mondasz méretet,meg linkelsz képet,akkor szívesen benyomom a Saab fórumba. 
Re: Sanyi00 (14737)
válasz erre 2009.10.18. 20:10:34 (14734
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Köszi a linket,még akkor is ha nem vagy sem EVO-s,sem Subarus Kacsint
Egyébként ismered ezt a terméket,megbízható? 
válasz erre 2009.10.18. 16:25:03 (14732
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Subarusok,EVO-sok hová tűntetek?? Kérnék egy kis segítséget! Mosolyog Kellene nekem 3 portos boost solenoid! Prodrive,Perrin,Grimmspeed vagy vmi hasonló jó márka,ha van eladó vkinek?!
Ha nincs az is nagy segítség lenne,ha tudnátok mondani európai kereskedőt,ahol foglalkoznak ezek márkák valamelyikével..

Köszönettel.. 
válasz erre 2009.10.17. 21:50:14 (14725
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Subarus,EVO-s kollégák! Mosolyog Akinek van 3portos tuning(Prodrvie,Tactrix,Perrin..stb) boost solenoid szelepe,meg tudná mondani vagy esetleg mellékelni egy képet,hogy milyen csatlakozója van?
Itt van egy ilyen,de hát nem látok bele..Hálás köszönet!
 
válasz erre előzmények 2009.09.18. 10:46:55 (14616
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ez a jelenség a boost creep ugye? Olvasgattam külföldi oldalakat,ahol írtak erről. Ahogyan Te is írtad,amikor már nem tudja elvezetni a drucklabda a kipufgátz,akkor a fordulatszám emelkedésével a nyomás is arányosan emelkedik,viszont az már csak fűti a rendszert és emelkedik vele az IAT is..
Jó a gondolat menetem? Lehet hogy az én egész rendszeremnek ez a gondja? Most tekertem egy teljes fordulatot kifelé a wastegate rúdján,elvileg ezzel 0,1barral kellene csökkenjen a nyomás.
Most majd megnézem,hogy baseboostban és max nyomásban történt-e valami jelentős. 
Re: szabyk RST (14615)
válasz erre 2009.09.18. 08:44:19 (14614
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Tegnap kicsit olvasgattam és új dolgokra leltem. Azt írták,hogy az én turbóm (2860RS) belső wastegateje,nem tud többet 1,6 bar nyomásnál. Ez létezik??
A kérdésem: és mi van akkor,ha a turbó nagyobbat tölt,mondjuk 1,8-1,9bar? Mi történik? 
válasz erre 2009.09.17. 13:02:57 (14606
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Gyerekek! Nincs valakinek polcon/elfekvőben egy új GT2871R  0.64A/R? Kéne az egyik ismerősömnek. 
válasz erre 2009.09.12. 15:42:08 (14597
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A Maptun szerint ( saab tuner) 10.000rpm és olyan 1.000lóerőt bír egy ilyen erősített hajtókar!
http://maptun.com/shopCategory.php?hl=114&cg=390#114 
válasz erre előzmények 2009.09.12. 15:34:50 (14596
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A hajtókarom az Auto Verdi (svéd). Azt viszont csináltattam,mert ehhez a típushoz nem volt nekik.
A 4db ára 800 euro volt. Att mondta,ha kell valakinek Magyarországról. hajtókar,küldjem hozzá Mosolyog
Nagyon jó minőséget gyárt és kérheted,hogy mennyit bírjon.
http://autoverdi.se/rods.html

Üdv 
Re: bulijoe (14592)
válasz erre előzmények 2009.09.12. 15:19:43 (14595
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Igen,ez polcon volt hozzá,nem kellett gyártatni. Igen elárulom Mosolyog 120e volt a 4db! A pinkmotors-nál lehet rendelni. http://pinkmotors.hu/ 
Re: bulijoe (14587)
válasz erre előzmények 2009.09.12. 10:24:04 (14585
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nekem Wössner van a gépben,eddig okés,bár motor nem volt szétszedve azóta (2éve)..
A svédek ezt ajánlják/rakják a tuningolt Saabokba! 
Re: bulijoe (14584)
válasz erre előzmények 2009.09.10. 22:34:22 (14548
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Most szórakozol? A benya többe kerül kimenni Mosolyog Ha van még szóljál,mert akkor jelentkezek érte Mosolyog )
De ezt most komoly..
Csak mert felraktam előre a hajtott kerekre és mondom kell oda a tapadás és volt is,örültem mint majom a farkának csak 2x úgy megpördültem,hogy csak lestem!AZ okosok már mondták előre hogy ez lesz.

Szerszám ügyben Te milyen márkákat javasolsz,amit azért meg lehet fizetni és jó a minősége.
Nekem nem kell napi használatra,de ha szükség lesz,akkor ne keljen szívni miatta.. 
Re: carlosracing (14547)
válasz erre előzmények 2009.09.10. 22:16:15 (14546
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Okés, vettem az adást! Én egyébként minőség párti vagyok!! Ezért is tettem fel a kérdést,különben már megvettem volna.. 
Re: carlosracing (14544)
válasz erre előzmények 2009.09.10. 22:13:17 (14545
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Aha. Azóta amióta találkoztunk vmikor tavasszal 1x használtam a ringen 2kör erejéig. Nem bírt többet a szekér Szomorú de jól tapadt!  
Re: carlosracing (14543)
válasz erre 2009.09.10. 21:03:06 (14542
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Köszönöm mindenkinek a segítséget! Most már tudok mindent.. Mosolyog  
válasz erre 2009.09.10. 18:13:39 (14536
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Itt van egy ilyen pl: http://www.szerszamwebaruhaz.hu/03145.html
Szerintetek?? 
válasz erre előzmények 2009.09.10. 16:36:34 (14535
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ha már szerszámoknál tartunk én tervezek venni egy dugókulcs (crova) készletet,de nem tudom hogy van-e értelme megvenni ezeket (20részestől-114ig van minden),mert nem tudom milyen minőségűek!
Tudna vki ajánlani ez ügyben olyat,ami jó minőségű és árban azért elfogadható?
Amiket én néztem azok olyan 13.000től mennek 25-30ig..
A lényeg,hogy legyen benne sok fajta fej,meg 1/2 '1/4 vagy 3/8 os kulcs. 
Re: Bandi (14529)
válasz erre 2009.07.26. 11:54:50 (14372
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Urak! Lenne egy fontos technikai kérdésem!! Ha gázadásra elkezd erősen rázni az futómű,akkor az féltengely vagy más??
Ha gurulok vele,akkor nem csinálja. Szerdán megyek Mainzba.. 
válasz erre előzmények 2009.07.21. 17:50:29 (14341
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Csak nem Spal venti van az autóban? Csak azért kérdem,mert én is próbálkoztam ilyennel helyhiány miatt,de nagyon nem jött be!
Elég szarul hűtött,így inkább kibasztam a gyári hűtőventillátor kerettel együtt és faragtunk bele egyet egy másik márkából,na az teszi a dolgát 
Re: Jamal (14337)
válasz erre 2009.07.16. 10:39:04 (14315
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Tudja valaki a Sanya elérhetőségét? Gyorsabb lenne ha fel tudnám hívni..Köszi! 
válasz erre előzmények 2009.07.16. 10:01:32 (14314
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Megnéztem ezt az olajvisszafolyó ágat,meg a csövet amit vettem,hát...Ez nem fog annyira meghajolni szerintem amennyire nekem kéne,mert nem fogja tartani a formáját vagy betörik.
Neked milyen csöved van? 18mm átmérő kellene minimum és vagy egyenes ami hajlik vagy 90fokos és 20cm már elég is lenne nekem. 
Re: civiccoupe (14311)
válasz erre előzmények 2009.07.15. 22:50:36 (14312
Felhasználói profil
14.25 @ 173
NP Mosolyog Már szereztem egyet,de ha nem lesz jó,akkor keresni foglak! Köszi! 
Re: civiccoupe (14311)
válasz erre előzmények 2009.07.15. 21:45:54 (14310
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Kompresszor kerék nekem?? Összezavarodott  
Re: civiccoupe (14308)
válasz erre előzmények 2009.07.15. 08:26:35 (14301
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ja,akkor 42fok volt az ECU szerint 200km/h körül. az meg megint nem valami reális! Túl kevésnek tűnik,ráadásul több,mint 30fok volt a külső hőmérséklet..
Nem tudom mit és hogy lehetne még javítani ezen.

Tudsz valami helyet,ahol olajvisszafolyó csövet lehet kapni? Mert ha a PROEXesek nem találnak,akkor nekem kell majd utána járni.. 
Re: Jugo (14300)
válasz erre előzmények 2009.07.14. 23:28:06 (14299
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Arrébb költöztettük pár centivel a turbót,kapott másik szilikoncsöveket így jobb lett a levegő áramlása is (befelé és kifelé is) és a beszívócsövet is kicsit odébb tettük,mert hozzáért a leömlőhöz.. 
Re: Jugo (14298)
válasz erre előzmények 2009.07.14. 22:32:37 (14297
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Jelentősen csökkent! Mosolyog hétvégén mentem vele elég keményen tesztelés céljából 250km/h-val is,90fok volt a max amit elért az IAT
Ez már azért sokkal barátibb,mint a 121fok,bár gondolom lehetne még kevesebb.
Állítólag olyan 70fok körül lenne az ideális,nem tudom ki-mit gondol erről?!
Ja és az EGT is 1000fok alatt maradt mindvégig. 
Re: Jugo (14296)
válasz erre 2009.07.14. 17:15:01 (14295
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Hello! Meg tudná valaki mondani,hogy olaj visszafolyó csövet hol tudnék szerezni?? Kicsit odébb helyeztük a turbót és ami volt cső az már nem ér el,most meg egy ideiglenes megoldás van benne.. 
válasz erre előzmények 2009.06.10. 19:11:43 (14180
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Az is lehet simán...Attól függően,hogy mennyire húzom le az ablakot,teljesen más hangja van.
Ha csak pár centire,akkor ciripelés hallik,ha teljesen,akkor meg csörgés..

köszi! 
Re: radics1 (14178)
válasz erre előzmények 2009.06.09. 20:36:03 (14171
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ja-ja jól emléxel,sajna már nem az az első Szomorú Ma voltam és én is említettem hogy kell-e oda ez a tömítés,de csak berakták..Gyárilag sincs benne.
Ha még1x megszopat,akkor tuti kidobatom onnan!
Köszi! 
Re: endy (14168)
válasz erre előzmények 2009.06.09. 20:33:55 (14170
Felhasználói profil
14.25 @ 173
ja-ja,úgy ahogy mondod. Csak alacsony tartományban,nagy terhelésnél jelentkezik. Én már sok mindent leteszteltem és megnéztem,de ez ideáig semmi!
szerelőhöz nem karom vinni,mert csak ugyan azokat végignéznék és az nagyon sokba kerülne nekem..
Nem tudom még hogy,de csak kiderítem valahogy. Nekem tök mind1,hogy hideg vagy meleg a motor,ugyan ugy csinálja.. 
Re: Ollah (14167)
válasz erre előzmények 2009.06.09. 12:17:07 (14166
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Megcsináltuk a tömítést,persze a hangnak semmi köze nem volt hozzá Mosolyog de azért legalább ez kiderült..
Az IAT és a turbónyomás sem változott Mérges megy a móka tovább.. 
Re: Gtaati (14160)
válasz erre előzmények 2009.06.06. 14:49:03 (14159
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Úgy néz ki,igazad lett! Persze nem elől vagy oldalt,hanem a motor felőli oldalon fuj ki a turbótömítésnél,hogy nehogy látni is lehessen vagy könnyen hozzáférni..
Minden esetre,köszi a tippet! Mosolyog Már csak azt nem tudom,hogy lehet-e ez az oka a magasabb turbónyomásnak,meg a magas IAT-nek..
Mondjuk elég szépen kifuj,már alapjáraton is! 
Re: Gtaati (14154)
válasz erre előzmények 2009.06.04. 19:11:27 (14153
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Egyenlőre kényszerből kell cseréljem a betéteket,meg tárcsát,mert megégett és elrepedezett.: Szomorú
Így kapok kedvezményt az újra,de nem tudom,hogy az mennyire jó ár?!
No meg ez valószínű egyszeri ajánlat lesz.. 
Re: GodRat (14147)
válasz erre előzmények 2009.06.04. 19:09:23 (14152
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Amit hallok az utóbbi időben,az valami kerepelő-zizegő hang,ha rálépek a gázra,de csak alacsony tartományban hallom..Holnap megpróbálom kideríteni,hogy mi a fene lehet az!
A turbót nincs kedvem leszedetni,mert az megint húzós tétel lenne,csak ha már végképp nincs más ötlet.
Azért köszi! Mosolyog  
Re: KulinPapa (14146)
válasz erre előzmények 2009.06.04. 11:13:28 (14145
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Köszi a tippet,de ezt a wastegate problémát már nagyon körüljártam és persze semmi.
Manuálisan belefujkáltam a csövekbe (átment a szolenoid szelep is) és szépen nyit-zár a wastegate. Nálam a nyomás felépülésével sincs gond,sőt az a bajom,hogy tul sokat nyom..
Tehát ha manuálisan működtetem a rendszert gyönyörűen műxik minden,azt viszont nem tudom hogy menet közben nincs-e valami bibi,amikor a szolenoid vezérli a dolgokat,mert nem látok bele..
A vákumcsöveket is levettem,beleraktam vízbe,de nem ereszt sehol egyik sem! Összezavarodott  
Re: GodRat (14144)
válasz erre előzmények 2009.06.04. 08:47:51 (14143
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ugyan ott van ahol a gyári volt!,csak mivel ezt kifejezetten a nagy teljesítményre tervezték,sokkal nagyobb az áteresztőképessége,meg más anyagból is van,mint a gyári. Én azt olvastam,hogy 1 ilyen tuning intercooler kb 30-40fokkal hűvösebbre tud hűteni,nagy terhelésnél. Gondolom nem véletlen,hogy minden tuning autónál cserélik a coolert.. 
Re: ave (14138)

összesen 606 bejegyzés
Előző   [...]  4  5  6  7  8  9  10  11  12  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!