Falco, milyen az új motorod? Tavaly mikor ave mérésen voltunk akkor ha jól emlékszem lett összerakva, azóta mondjuk nekem kiestek a történések, szóval ha már kilett vesézve itt ez akkor sorry, de ha nem akkor mesélj légyszi!
Nekem mondjuk lenne egy észrevételem, hogy speciel én szerettem volna ha ketten megyünk, mert jobban tapad a vas, persze ez nem vol lehetséges, de a lambos ember viszont mehetett másodmagával, most akkor vagy mindenki vagy senki! Remélem nem gnd hogy ezt szóvá tettem!!
Én még most voltam először Lacházán, de nem kérdéses hogy ezek után is csak ide fogok járni, nagyon jó volt a szervezettség és úgy az egész, szóval gratulálni tudok a Zoliak és a csapatának!
És az új gyári állapotú GSI-m 15.4-et ment, szerintem nagyon jó idő!
Egyébként legalább 1 éve regiztem az oldalatokra, Dr.Genya névvel, árultam is a Fordom ott, hogy bömöst szeretnék venni, de nem jött össze.... Íg lett a GSI
Azért neeem, van egy alap amit megszoktam a gsi-ben azt nem adom lentebb, vannak amitől eltekintenék de nem feltétlenül..
1: 2 ajtós filling nekem nagyon bejött, nincs benne a pofádba az oszlop..
2: Sport ülések, nagyón jól támasztanak.
3: 4 körös ABS
4: Fedélzeti computer, átlagfogyasztás, pillanatnyifogyasztás, stopper, külsőhőmérséklet, fékbetét kopás, motorolajszint, vízszint, ablakmosó, fékolaj, mennyi km tudsz még megtenni, elektromos ablakok, füthető tükör, kipörgésgátló, tolatóradar,
5: gyárilag 15 seces a gép, semmi tuning, 7,5 0-100-ra, ennél lentebb nem szeretném..
..ha ezt megtalálom egy bmw-ben akkor átülök, kicsit uncsi az elsőkerekes, és ezerszer élvezetesebb a hátsó speer difis gép...
Fene se tudja, két ajtósokat szeretem, minimum 150 paci az alá már nem mennék, aztán nemtudom a többit, az én autóm olyan 700-800-at ér, ha tudsz valami konkrétumot akkor msn: bucs@hwt.hu thenx..
Én is fosztogattam, csak az édesanyám konyháját, pontosabban az étolajat, azt tettem a benzinhez mikor nemvolt suska, meg a blokkba is azttettem, emlékszem ár milyen sülts szaga volt mikor elmentem a tanyán a kocsma előtt, néhányan meg is jegyezték a kintálló féligbebaszott egyénekből, milyen sültkolbászszag van, lehet Bartáék sütnek valamit..
Jaa és talán az volt a legnagyobb szám hogy 5 literes volt a tank, és azért egy átlagember, pl.. keresztapám eljárt egy hónapon át, én naponta tankoltam 3x nem vicc
Bizony ám, és még ki is hagytam a kézváltós verhovinát én is, lent volt az egy és fönt a kettő, mivel kivolt kopva a kisgolyó aminek tartani kellett volna ezért kézzel tartottam, nem kevésszer odacsípte a bőrt a kezemen, de húztam neki, ááá kegyetlen volt..
tilisztoros volt a gyújtása és beleszakadt az állórészbe a csavar ezért mozgot, és így ment 30-at egyesbe kettőbe meg 25-öt csak tartani bírta kettőbe már...
Egyébként, tudom kicsit off de kinek milyen gépei voltak, vagy mihez volt szerencséhje eddig az életben leírhatná…
Kezdem...
Szóval az én listám..
Romet 50ccm lábsebváltós 2 ganggal.
Delta Riga blokkal lábváltós 50ccm 2 ganggal..
Simson 50ccm 4 gaggal enduro…
Yamaha rd80 5 ganggal 80 ccm
Suzuki Sepia robogo 50ccm automata..
Aztán 2 év Tiszai ártérbe aki volt katona az ismeri a T150-es rakétavontatót, na azzal húztam le 2 évet, fakitermelés
Aztén egy Ifa szerelvény, 5/2 póttal 1.5 év fuvarozás…
Ford Escort 1.4..
ÉS most a Astra GSi