timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 711 bejegyzés
Előző   [...]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.05.18. 09:56:58 (62471
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Valóban, a pályán dől el minden.
Lehet matekozni, de ez messze nem erről szól.
Az autód nagyon szépen megy, van benne potenciál, mindenki szurkol a 9-hez.
 
Re: Breki (62465)
válasz erre előzmények 2010.05.17. 21:50:18 (62456
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Határeset, nálam legalábbis 190 körül jön a 9. De persze vannak erősebb autók is. 
Re: Turboá (62455)
válasz erre előzmények 2010.05.12. 17:44:25 (62313
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Nekem is ez volt az első gondolatom.
Több alternatíva is volt a baleset elkerülésére, linelock ki, motor ki, üresbe tenni, bármelyikkel kivédhető, de ehhez ész és rutin kell,  ezt Ő kétszer egymás után tudta produkálni. 
Re: oioio-1 (62308)
válasz erre előzmények 2010.05.12. 10:38:14 (62284
Felhasználói profil
8.42 @ 268
A mérőkocsi mögötti displayen kategória bontásban vannak a kvalifikáció alatt kiírva az autók.
Valóban utána lehet nézni, de ha a gépátvétel hibázott és nem óvott senki, akkor az eredményen nem változtat szvsz. 
Re: Smug (62281)
válasz erre előzmények 2010.05.12. 10:07:35 (62280
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Nekem fogalmam sincs milyen autó volt, valami Fiat, azt látom.
Kérlek, ha verseny közben tapasztalsz valami helytelent, jelezd a gépátvételnél, vagy a versenyszervezőknél, ha jogos, azonnal orvosolják.

Ha 1,3-as turbó, akkor valóban az A3-ban van a helye.
 
Re: Smug (62278)
válasz erre előzmények 2010.05.12. 09:27:43 (62276
Felhasználói profil
8.42 @ 268
 
Re: v8drag (62275)
válasz erre előzmények 2010.05.12. 09:22:19 (62275
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Egy Nissan 200 sx, vagy valami hasonlóból épített skyline klón, Galant első lámpákkal, nem volt szép, de jól ment. 
Re: Fapuma8 (62274)
válasz erre 2010.05.12. 07:14:05 (62271
Felhasználói profil
8.42 @ 268
A cedrag.com -on részletes képes beszámoló olvasható a hétvégi rendezvényekről!

Itt is szeretném megköszönni Paul Fischer munkáját megköszönni, hogy összehozta a Big Dogs csapatot, és elindított egy egyedi drag showt!

A következő rendezvényen - Eszéken - már verseny is lesz, nem csak bemelegítő futamok. 
válasz erre 2010.05.11. 07:34:06 (62210
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Fertőszentmiklós képek ( Fotó: Ernst )




 
válasz erre 2010.05.11. 07:30:55 (62209
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Fertőszentmiklós képekben ( foto: Ernst )





 
válasz erre előzmények 2010.05.10. 20:05:25 (62204
Felhasználói profil
8.42 @ 268
"mezítelen playboy csajok 400 méteres futását melltartó nélkül külön ajánlanám Széles vigyor"
Akkor 1600 lesz a belépő Kacsint Kacsint Kacsint  
Re: MarcoR5 (62203)
válasz erre előzmények 2010.05.10. 19:46:28 (62201
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Tökéletesen igazad van!

Aki ismer, tudja, hogy nem kedvenceim a motorosok, se az úton, se a pályán.
Tisztelet a kivételnek, mind egoista, nem néznek semmit.
Komoly gond mindig velük van, balesetet nemegyet okoztak már, elvitték a mérőt, stb.
Valahogy egyensúlyba kell hozni a futamszámokat, néhány motoros 10 körüli futamot is ment.
Biztosan lesz rá megoldás, de valóban ez egy motorosokból építkező sorozatnak indult, és nagyon magukénak is érzik.

Következő rendezvény a környéken június 6.-án , RÁBARING, már ott figyelni fognak a szervezők erre is!

És valóban, a motorosok nem vonzanak nézőt, az indulókon kívül alig.
Minden autós baráti társasággal érkezik, így én is. Viszont kell betétprogram, amire mindenki kíváncsi, és kell a show véleményem szerint. Ahhoz, hogy a kordon mellett maradjanak a nézők kellenek látványos elemek, a barátok kíváncsiak egymásra, igaz, de másnak unalmas lehet az egymás utáni utcai autó látványa, ezt a zebra mellett is láthatja bárki. Kellenek az épített autók, az egyedi darabok, mint tegnap pl a KTM roodster, kellenek az aszfalttépő vasak, és azok az autók, akik bárány bőrbe bújtatott farkasok, és leesik az álla mindenkinek tőlük.

 
Re: MarcoR5 (62195)
válasz erre előzmények 2010.05.10. 09:13:33 (62174
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Látom Te először voltál nálunk!
Sajna sok más lehetőség nincs az elrendezésre, füvön mégsem sorakozhatnak autók.
A visszatérő ketté van választva.
Mit mondjak, egy sorban ennyi autónak hosszú a vége, de tolakodás nincs már, mint régebben.
Motoros díjátadó miatt 10 percre állt le az edzés, mert a T. motorosok nem engedték át az autókat.
A burn out zónába én is meg tudok fordulni, pedig nekem 30m a forduló köröm, a Tied gondolom kisebb.
Ez van sajna a hely adott.
Remélem jól érezted magad, és jó időket futottál!
Legközelebb is szívesen látunk, és várunk! 
Re: Smug (62173)
válasz erre előzmények 2010.05.10. 08:57:07 (62172
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Akkor talán én, 3-4 ezer ember, lépni sem lehetett, sajnos a 4 órai eső kicsit kettévágta a rendezvényt, motoros döntő elmaradt, de felszáradt a pálya hamar, és újból ment minden, sokan maradtak, érdemes volt.
Elnézést bárkitől, de nem tudtam minden időt figyelni, csak a nagy autókat.
BIG DOGS show, mindenki eljött, aki bejelentkezett, soha nem látott autók a pályán.
Biturbó 5,7 merci, sajna kuplunghibával küzdött, nem sikerült javítani.
Dodge Coronet 8,2 kompresszor eszméletlen autó, gyönyörű és erős, egy futamot ment, idő 10 felett, motort még hangolni kell.
JEEP 5,7 biturbó, szép kétkerékre állós rajtokat láttunk, talán 10,3 volt a legjobbja.
Malibu 10,4, szívó, 11 körül teljesített, a futómű hangolás nem sikeredett kerekre, tapadás hiánya nagy gond.
Camaro 10,2 kompresszor. Sajna komoly gondokkal küzd mind az autó, mind a vezető, rutintalan és abszulút laikus, nem is értettük, pedig régebben láthattuk itthon normálisan vezetni.
Morris, 9,2 Nitro. Eszméletlen látványos szerkezet, 10-es időket nyomott, motort hangolják a Csabiék folyamatosan.
Csőrös kompis. Mit mondjak, állat jó, és 7,7, majd 7,5, nem tévedés, hét és fél másodperc alatt nyomta le 400 métert gond nélkül.
Caprice bejáratós motorral, utcai gumival szívóban látványosan kerülgetett valamit, egyenesen nem ment 3 métert se.
Nova, 9,4 -et tudtam menni biztonságosan.

Közönség tapsolt, mindenkinek tetszett.

Aki kihagyta bánhatja, ezek az autók sehol máshol együtt itthon!
Júliusban már verseny lesz a nagy kutyák egymás ellen, kétnapos v8cars kupa keretein belül.
Ősszel talán Pest környéki valamelyik pályán is.

 
Re: hori (62171)
válasz erre előzmények 2010.05.08. 19:36:07 (62164
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Tudok alternatívát:

Júliusban, a V8CRAS kupán a Tomi repülőbemutatót fog tartani, mint tavaly, a leggyorsabb dragsterrel együtt is megy a pálya felett, és ott lesz a BIG DOGS csapat + kb 200 USA autó, valamint a szokásos mezőny.

 
Re: kircipeti (62162)
válasz erre 2010.05.08. 19:33:18 (62163
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Egy felhívás a cedrg.com-ról

Opportunity for photographers.

If you are going to Meidl for the Big Dogs test session and you have a serious camera and the know-how to use it. We will pay 10 Euros for each picture we think we can use. We need high-resolution digital pictures of print magazine quality of the Big Dogs cars in order to help us with our marketing programme. If you think you have the equipment and the skills, email us a low-res version of your best shots and we will see if we can use any of them. Email as always is mail@cedrag.com

Tehát, amennyiben jó minőségű képeket készítettek, azt  a cedrag 10 Euróval díjjazza darabonként. 
válasz erre előzmények 2010.05.08. 19:23:18 (62161
Felhasználói profil
8.42 @ 268
A "Zolibá" kicsit sok, főleg, hogy fiatalabb nálam Mosolyog Mosolyog Mosolyog  
Re: GodRat (62159)
válasz erre előzmények 2010.05.08. 19:22:01 (62160
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Jól is néznénk ki!
Jelenlegi állapot az, hogy a fertőszentmiklósi rendezvényeken fognak megjelenni a BIG DOGS autói, ez egy show, sok pénzért.
Mi megpróbáljuk, reményeink szerint folytatni tudjuk a jövőben is, a V8CARS kupán már teljes létszámmal.

Újabb szín a holnapi palettán:
- Erdő Csabi a Moris mellett a csőrös kompis dragot is hozza, és menni is fog vele.

Az idő is tökéletes lesz, eső nélkül, 21 fok.


 
Re: ave (62157)
válasz erre előzmények 2010.05.08. 11:26:37 (62156
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ez nem a Nagy Kutyákon múlik, hanem a versenyszervezőkön. 
Re: GodRat (62155)
válasz erre előzmények 2010.05.08. 08:23:00 (62154
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Bitosan érdemes lesz, az időjárás is megemberli magát, nem mond esőt vasárnapra.

Tehát Fertőszentmiklós, Dragrace kupa és BIG Dogs warm up!

www.westdragrace.com
http://pf501.com/bigdogs/ 
Re: elitevwclub (62153)
válasz erre 2010.05.07. 06:40:51 (62146
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Természetesen a felsorolt autók valósak, és itt fognak először pályára lépni, köztük Erdős Csabi új gépe is!

Az információkban segítek.
Hazai barátokkal bővült a lista:
- Austria, Chevrolet Camaro 10,4L, kompresszor
- Austria, Dodge Coronet 8,2L, kompresszor
- Austria, Corvette C3 9,3L Nitro
- Horvátország, Chevrolet Malibu 10,4
- Magyarország, Erdős Csaba Mini 10,4 Nitro
- legkisebb: Káldy Péter Nova 7,8 Nitro
- Slowlow Caprice 496 nitro
- Pedró TA 350 Twinturbó 
válasz erre előzmények 2010.05.05. 11:23:14 (62098
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Mex is igérkezett az új építésű karmannal, de nála soha sem biztos.
 
Re: hori (62094)
válasz erre 2010.05.05. 10:01:03 (62092
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Május 9 Fertőszentmiklós!
Gyorsulási verseny, és Big Dogs warm up!
Dragsterek:
- Austria, Chevrolet Camaro 10,4L, kompresszor
- Austria, Dodge Coronet 8,2L, kompresszor
- Austria, Corvette C3 9,3L Nitro
- Horvátország, Chevrolet Malibu 10,4L
- Magyarország, Erdős Csaba Mini 10,4L Nitro
- és a legkisebb: Káldy Péter Nova 7,8L Nitro

Ez a rendezvény egy kezdete valaminek, a folytatásban július V8cars kupa, ahol teljes létszámmal, igazi versenyben a Big Dogs!
http://pf501.com/bigdogs/
www.cedrag.com
www.westdragrave.com 
válasz erre előzmények 2010.05.03. 09:41:04 (61994
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ez majd kiderül, gondolom eurodragsteren majd lesz téma, ha hazaérnek.
Egyébként nagyon közvetlenek voltak, barátságosak, és szinte minden kérdésünkre adtak választ.
Páran már olvastak rólunk, tudták kik vagyunk név szerint.
 
Re: szabyk RST (61993)
válasz erre 2010.05.03. 06:49:43 (61990
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Kérdés, Sanyiék, SzabyK és mások mit mentek tegnap?
Sehol semmi róla, csak a meredt csend. 
válasz erre 2010.05.03. 06:47:46 (61989
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Kunmadaras felejthetetlen marad, örülök, hogy ott lehettünk, és a fiam is láthatott élvonalbeli autókat.

Pálya: versenyzőkkel beszélgetve egyszerű a képlet, hiába a kezelés, bármennyire is szakszerű és gondos, a beton felülete bordás, a tapadási felület csak a bordák teteje, ami kb 30-40%-a  teljes síknak. Kb ennyi is volt a tapadás. A kis bordákat nem lehet feltölteni, kb 2-4mm ragaccsal.
Lecsiszolás után lenne megfelelő.
Másik probléma, hogy ők nem szokták a csúszkát és a motor sem a félgázra van építve. Mechanikus injektor nem igazán kezeli a félterhelést.
TF-nél kicsit egyszerűbb, hátul a súly, és a hosszú kasztni miatt jobb az egyenesfutás.
Altered is azért tudta eltolni, mert középmotor, és több súly kerül hátra.
Ők ellentétben velünk, az orrba rakják a súlyt, hogy ne emelje el, mi arra játszunk, hogy emelkedjen az eleje, és a súlypont hátrabillenjen, így találunk tapadást.

A Finn (TF) azt kérdezte, hogy ez a pálya ilyen szar Magyarországon, a többi ahol az autók mennek fasza??? 
válasz erre előzmények 2010.04.27. 07:38:18 (61866
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Kösz!
Többször elmondtam a szuperdöntős véleményem, neked is.
Az én autómnak a minimum 30-40 perces idő kell a két futam közt, nem kockáztatok semmi esetre sem, valamint igaz, hogy van első lámpám, de 250-nél sötétben nem szeretnék vele menni, amúgy is elég korlátozott a kilátás az autóból.
Lesz hamarosan a kategóriámban több nagy autó, majd azokkal jót meccselünk. 
Re: Audi quattro (61855)
válasz erre előzmények 2010.04.26. 10:11:22 (61779
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Jó képek, köszönjük!

Szép időben, jó hangulatú versenyen vagyunk túl.
Gratula az eredményekhez! 
Re: GMalma (61751)
válasz erre előzmények 2010.04.20. 09:21:49 (61650
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Nézd, szerintem a sporttörvény ezt részletesen taglalja, nem merültem bele.

Magam részéről az autó és a technika érdekel, semmiféle bajnoki cím nem motivál.
Lényeg, legyen lehetőségem a hobbimnak hódolni, legyen jó pálya, időmérő és biztonság, jó társaság, jó hangulat.
Szabályrendszer? Vicc, az rúg bele először, aki megalkotta.
Hidd el, ért, ér sok inzultus amiatt, hogy mindenhova elmegyek.
Tudom, hogy pár versenyzőt társaink megbélyegeznek, mert "átjön a másik oldalról", ezt teszik vagy saját sérelmeik miatt, vagy külső nyomásra.
Na nem idegelem magam ezen tovább, az elmúlt hetekben úgyis lefőtt a kávé nálam.
Szeretném, ha a gyermekeim már sportként űzhetnék ezt az egyenesmenést, nekem már pont a külső körülmények miatt marad a hobbi. 
Re: Crybaby (61647)
válasz erre előzmények 2010.04.19. 21:18:42 (61646
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Én nem tudom, ért már megleptés az idén hasonló témában. Létezik is,meg nem is problémakör.

Na de ne bonyolódjunk bele, jön az illetékes, és elmondja ...
 
Re: kircipeti (61645)
válasz erre előzmények 2010.04.19. 20:30:07 (61644
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Szerintem ugyanarra a sportágra nem lehet két licenced, még más országból sem hivatalosan.
Tavaly nekem is kettő volt, nem akasztottak fel, nem volt MNASZ Drag Szakosztály. Most van.
 
Re: Crybaby (61641)
válasz erre előzmények 2010.04.17. 08:52:21 (61621
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Kb 5 centit volt keszetbe a hátsó futómű, a ricsi egy kamikaze, vezetni azt tud, és nagyon jó fej. 
Re: bulijoe (61618)
válasz erre előzmények 2010.04.16. 22:20:55 (61614
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Re: dumbi (61613)
válasz erre előzmények 2010.04.16. 21:42:45 (61612
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Bezzeg most egy odabaszós Syclont, meg egy Suprát építenek, nem Corsa szinten. 
Re: ave (61611)
válasz erre előzmények 2010.04.13. 14:58:12 (61464
Felhasználói profil
8.42 @ 268
1,3 volt eddig a legjobb, és valószínű nem is megy lejjebb, ezzel a hp-val is már elmeli az elejét, az meg ugye lassítja az autót. 
Re: MarcoR5 (61454)
válasz erre előzmények 2010.04.13. 11:49:25 (61451
Felhasználói profil
8.42 @ 268
kockafej Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Bkori (61450)
válasz erre 2010.04.13. 10:35:49 (61448
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Ha már versenybenzin.
HEXÁN Kft-s (MOL) versenybenzinnel van valakinek tapasztalata?
Az a 101 oktánszám kevésnek tűnik - nekem. 
válasz erre előzmények 2010.04.13. 07:30:14 (61434
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Zoli! 95%-ban egyet értek veled.
Aki osztozik az örömömben, megtisztel, aki nem, nem.
Elmondtam neked is többször, leírtam, magam elé állítok egy célt, ha sikerül, jól dolgoztunk.
Nem kell ezért megszeretned bennünket.
Én nem legyőzni akarok valakit, nincsenek meg a feltételek, talán pár év múlva, ha addig bele nem ununk, mint Ti, és sokan mások is.
Nekünk most egy jó szórakozás, hobbi. Szerencsére picit mindig tudunk előre lépni, van motiváció, egyszer mi is elérjük a határokat.
Sosem fogok se Belgiumba, se máshova kijutni, nincs rá pénzem. Az meg ami a KoE volt tavaly? Hát nem tudom...
Neked egész más (volt) a perspektíva, téged a sport, a győzelem, a bajnokság, a pontszerzés motivált, engem inkább a technika vonz, az autót szeretem, az élményt, amit nyújt, tisztelem, és óvatos vagyok, nem vágom szét egy jó futamért a motort, váltót, vagy bármit, addig megyek, míg biztosnak érzem.
Tisztelem, és nagyra becsülöm aki előttem jártak, tőlük kaptam kedvet, éreztem bele a jóba.
Sanyi, SzabyK, F1Pisti, Bulijoe versenyzők, komoly emberi és technikai teljesítménnyel, mi csak egy show elem vagyunk, ingyencirkusz.
Pesszimista nem vagyok, vannak fények az alagút végén, remélem nem a vonat.
Vannak ötleteink, vagyunk páran, akik bízunk a jövőben, fejlődésben, külföldiek érdeklődnek, gratulálnak, keresik velünk a kapcsolatot, szeretnének mellénk állni pár futamra, vannak páran, akik velünk jönnek, és bele-bele kóstolnak a 400m-be, egyre többen, amerikai autósok, barátaink.

 
Re: Audi quattro (61431)
válasz erre előzmények 2010.04.12. 11:39:57 (61423
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Nem tudom, közbe találgatunk, de alapvetően a cetlin lévő időre adunk.
kb 800 lehet a szívó, és 250-280 a nitró, legalábbis a gázfogyásból és a fuvókázásból számolva.
A most épülő motor ugyanekkora mérettel bele fog menni szívóba a 9-be, és ott a nitro is duplázható lesz, bírni fogja.
Majd a benzin, meg a nitro árát nem bírjuk.10 liter közeli a 400m-e fogyi most.

Persze idegennek 2000+WHP 
Re: bulijoe (61421)
válasz erre előzmények 2010.04.12. 11:13:09 (61418
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Legelső v8 invázió Fertőn május 9.-én:
- Camaro (Shenk), Jeep (Pulko), Dodge Coronet ( DocStinger), Malibu ( Galic) és persze a hazaiak.
Ezek közül a Nova a leggyengébb powerrel.
Csak nehogy újra kelljen aszfaltoznunk! 
Re: Fapuma8 (61417)
válasz erre előzmények 2010.04.12. 10:47:03 (61416
Felhasználói profil
8.42 @ 268
A 4 új gumi, és a futómű jó beállítása a tapadási problémákat legyőzte.
Az elmúlt 5 évben annyit lett alakítva a futómű, hogy alapjaiban sem hasonlít a kinti setupokhoz.
Már a teljesítményt is tudjuk a tapadáshoz szabályozni.
Remélem hamarosan a többi nagyvas is menetkész lesz, TransAm, Viper, Altered, Biturbó TransAm, Chevelle, és jókat fogunk menegetni. 
Re: bulijoe (61412)
válasz erre előzmények 2010.04.11. 13:17:55 (61395
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Most egy hétig külföldre visszük, Kkl-re megyünk, de a Kunmadarasi EB-re is készülünk. Kicsit sűrű a hónap. 
Re: zsolap406 (61391)
válasz erre előzmények 2010.04.11. 13:11:13 (61393
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Te beszélsz? Csak enni jöttél ki   Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: szabyk RST (61392)
válasz erre előzmények 2010.04.11. 12:56:05 (61390
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Már jöttek, azt viszont elfelejtették, hogy lejtett is Zokog Zokog Zokog

Volt még egy tűrhetetelen mulasztás, A-Z-ig minden kaja volt, normál áron, bőségesen és ízletesen, szabadtéri rendezvényen ez több mint kiválló caterf@sztudjamicsoda. 
Re: Charlie (61386)
válasz erre előzmények 2010.04.11. 10:39:02 (61384
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Tudjuk, 200 m-ig füstölt is folyamatosan a gumid Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor
Én már öreg vagyok a rockandrollhoz, marad a hétvégi komótos autózgatás. 
Re: slowlow (61382)
válasz erre előzmények 2010.04.11. 09:31:37 (61381
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Hatvan láb 1,4, kb 3 m-nél nyomtan a nitrót 30%-ról.
Mindig tanul az ember, pár teória megdőlni látszik.
Új gumik, és még meg sem tudtam forgatni elsőre vizen, harmadszorra sikerült, mikor Ttomy és Szentesi Pisti megtámasztotta az autót.
El sem kapart a rajtban. Kezeletlen, hideg, felgumizatlan beton.
Persze csodák nincsenek, most érünk oda, hogy motor-váltó-konverter-nitró-futóművek-gumik összehangoltan azt teszik, amit kell. Sok szopás, de jó úton haladunk.
Köszönöm a gratulációkat ! 
Re: ave (61372)
válasz erre előzmények 2010.04.11. 09:22:00 (61380
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Nem ezt terveztük, igazán egy technikai próbának szántuk a napot, de az oxigéndús hideg levegő megtette jótékony hatását.
Most az jön, hogy sátor-kisszék-süti pár futam, és örülünk más jó eredményének. 
Re: Bkori (61378)
válasz erre 2010.04.10. 19:10:37 (61368
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Tököl, szeles hideg idő.
Első versenyünk.
szívó 10,2
nitró 8,92

Ma tudok aladni rendesen legalább. 

összesen 711 bejegyzés
Előző   [...]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!