A "fasza előre csomagolt, fűszeres grill hús" -ról csak annyit, hogy abból lesz pácolt hús a multikban, ami már magától kimászik a pultból...
De az ötlet nem lenne rossz. Berakok egy grillt, meg összegyűjtöm a brikettet amit kiköp a vas és jöhet a flekken-dekker. 402m-en pedig csinálok a turbón egy médium steak-et.
Én tanultam belőle. Előbb bámészkodok egy kicsit - ki mennyit fizet, meg talán ki is van írva - és ha nem tetszik az ár, az állag vagy az adag, akkor nem veszek semmit.
Bár lehetett volna rosszabb is... Ha pl. foglalt mindegyik...
Szerencsére nekem jó a szelepem, inkább hazaviszem minthogy leüljek egy ilyenbe. A sok tufa nem oda brunyál ahova kéne, hanem megpróbál belecélozni az ülőkén keresztül. Aztán ilyenkor hordanak ezek a pisztolyok mindenfelé...
Nem. Be kell mondani, hogy dragracing.hu, timeslip.hu, raceworld.hu, tdiextreme.com, kollarchip.hu... mindezt szépen, egy mondatban, bújtatva, hogy ne tűnjön reklámnak.
Szóval csak ide válaszolok, mert láttam már Ave is írt, de akkor megoldom egyben.
Nekem megdöbbentő volt az ár, másnak lehet elrettentő. Nem mintha úgy tele lennék, de volt gyerekszobám, ha nem nézem meg mi mennyibe kerül és úgy rendelek kifizetem, még akkor is, ha legszívesebben visszaadtam volna. Pláne, ha az a más nem egyedül megy ki, hanem mondjuk utánfutóval és pótkerékkel. (feleség, gyerek ) Gyanítom a végére azért maradt viszonylag kevés ember, mert elmentek kajálni máshova.
Amúgy a verseny nagyon jó volt, pörgős ami a szervezőknek és az élmenőknek is köszönhető! Nagyon jól szórakoztam miután leraktam a vasat sorozatos motortartóbak törések miatt.
Még egy utolsó, apró, építő jellegű kritika, ha lehet: A melegítő zónába amikor bemegy egy páros, a következő párost még ne engedjük a vízhez, mert aki kettőt szeretne vízen melegíteni simán szarrá tolatja másodjára a következőt. Én hagynék 6m biztonsági távolságot a víztől. Nem biztos, hogy tesztelni kéne a biztosítást.
És hogy ne csak "behányjak":
A műszaki problémákkal sikeresen helytállóknak hatalmas gratula! Káldy Péter talán kuplung problémával küzdött, mégis kiállt és végig tolta egy laza 9,2s-el! F1Pisti féltengelytörés után állt talpra, Sanyi pedig csúszós kuplungjával egy kat. első és egy super final második helyre is képes volt!
Nos, nem fostam magam össze tőle, csak az árától. 2400Ft volt a képen látható kompozíció.
Az 51-esen múltkor ettünk egy vaddisznó pörköltet. Az ÉTTEREMBEN volt 1400Ft! Hárman ettünk, ubisalival, üdítővel és madártejjel együtt volt 7000Ft a fizetendő.. Egyre több embernél láttam alufóliás otthoni kapálós szendvicset, gondolom hasonló okokból...
Elgondolkodtató.
Veled is. De nem érdekes, ne vitatkozzunk ezen! Tulajdonképpen nyílt titok volt. Mint kiderült boldog-boldogtalan tudta, csak én nem, meg akiket érdekelt volna. No nem copy miatt, csak mint "dízelbuzik". Tudod, amolyan egészséges kíváncsiskodás okán, nem irigységből, inkább büszkeségből. A 10,3 után kézenfekvő volt, hogy nem marad annyiban, hisz oly közel a cél. Én nem titkolóznék, mert szerintem senki sem lopná el az ötleteteket. (Nem mintha nem lett volna már korábban két motoros gépre példa, de ebben a felállásban, erre a célra egyedi.) Persze nem kell mindent elárulni, hisz egy saját szellemi termék, de ha hamarabb kezdesz el "csöpögtetni" inkább felcsigázod az embereket mint elkedvetleníted a ködösítéssel.
Amúgy pedig igazad van, mert nem hazugság, elvégre nem kérdeztem meg, hogy na, jó, hogy 4 henger, de hányszor?
Ja, és megnyugtatlak, Ponya csomagtartója az eredeti funkcióját tölti be.
Nem is mondtam ilyet. Nem rólad volt szó, csak nem akarom nevesíteni. Mindössze annyi volt, hogy rákérdeztem mi a terv az új vassal motorikusan. Én 5 vagy 6 hengert kérdeztem, mert logikus lépésnek tűnt volna, ha váltotok, mivel nincsenek helybéli korlátai a középmotornak. Erre a válasz az volt, hogy "ááá, minek változtatni a bevált konfigon, marad a 4 henger". Akkor inkább Szabi válasza az elfogadhatóbb, miszerint "ne haragudj, de nem beszélhetek róla". Mindegy! A lényeg, hogy qrvára kíváncsi vagyok már rá.
Azért ez ennyire nem igaz. Egy protectoros bőrruha (már, ha nem sortban és izomtrikóban nyomod strandpacskerrel ) nem ér fel egy kasznival amiben vannak gyűrődési zónák és légzacsik.
Van egy eladó SV1000. Fekete, 2006-os. 1,2M 7500km. Gyári és Raptor dobokkal. Van hozzá gyári tuningbox, amely kiiktatja a teljesítmény limitert. Michelin Power 2CT gumikkal.
A viccet félretéve a kollégám építi illetve újítja fel. A piros 2.2-es kb. májusra összeáll és akkor kicsábítom egy versenyre. Ez eredetileg jobb kormányos volt, de már nem az.
Na, mondd ki!