Az autónak a fizikai alja alacsony 8.
Az idén szeretnék egyszer legalább belekarcolni a 8-ba.
A szezont a tavalyi motorral kezdjük, a másik épül, de egyszerre nem megy minden,fel kell gumizni teljesen az autót, váltó nagygenerál stb.
Több mint 20 versenyre kellene menni, ez kuva sok idő és pénz, párra futja, sokra nem, külföldön többet ér a szereplésünk...
Ez egyre jobban a pénzről szól.
Nem tudom, te mennyire ismered a Martint, az biztos, hogy tanácsot nem fogad el senkitől, és nála okosabb kevés van fritzhonban, nálunk meg főleg. Egy biztos, nagy játékos.
Ezt a vázat maga hegesztgette össze, faragta. Ő egy ügyes villanyreszelő.
Ez eleje nagyon könnyű, nagy sebességnél egy hazai pályán enyhén kalandos lesz.
Ha valaki,én nem vagyok elájulva a Yenki manufaktúrától, az enyémen olyan dolgok voltak, hogy mekk mester saját maga verné le a cégtáblát, ha ilyetcsinálna, de ott pályára csak azt lehet vinni, aminek az utolsó szekezeti és hajtáslánca minősített.
Én jóban vagyok a Mexx-el, de ezen autója mellett soha nem fogok menni. Én láttam az első fázisaiban is, sok sikert neki, tiszta szívből.
Na ki van itt pápán? Én csornai vagyok, találkoznék vele szívesen.
7-et fog menni, legalábbis ezt mondta, mikor utoljára beszéltem vele. 500kg mindenestől.
Mondtam neki, azért az ismerősöket elhívom a kordonok mellől, nem szeretek beteglátogatóba járni.
Nem nagyon mertünk belemerülni,hallottuk,hogy van valaki aki 8 másodperces dieselt farag, és nem tudjuk mit építsünk, hogy ne kelljen mögötte a nagy füstben eltévednünk...
Igen, szeretnénk kihozni mindent az autóból, de a jelenlegi motort nem akarom tovább terhelni, kapott már eleget 2 év alatt.
Másik motor szívóban is 100 lóerővel lesz több, be kell mennie 9 be nitro nélkül is.
A terv az idei évre: lehető legtöbb versenyen menni, és közbe legalább egyszer belekarcolni a 8-ba.
Áh, még csak a pénzfa keresésnél járok, van már koncepció, meg sok új alkatrész, komplett gumizni kell az autót, váltószervíz, az új motor majd apránként, ahogy erőmből telik.
Azt mondanám, hogy menetkész lesz rövidesen, de javulás csak az új motor hoz, talán félidőben.
Az a másik kérdés, hogy az áttételedet mennyire módosítja kedvezően,vagy se.
A 10 cm-es emelkedés miatt a súlypont rossz irányba megy, ezt korrigálnod kell.
Azt ugye tudod, hogy ezzel a kerékmérettel a kategória a SPECIÁL.
Ha meg tudod rendesen melegíteni, nagyon keményet lehet rajtolni vele. Az eddigieknél biztosan jobb.
Értem én, csak azt nem, hogy hogyan lehet egy kézi váltós autónál 16 századon elmélkedni 16 másodperces időnél.
Na másként:
A nova 9,006 ot ment, kb 8 másodpercnél(belső kamera szerint) elérte a leszabályozási fordulatot,és ezzel a sebességgel haladt végig, 240km/ó. Hány lóerős??? Indulásnál 3 szor lekapcsolt a nitro. Na kb itt + - 150 lóerő a szórás biztos. Akkor???
Van az a teljesítmény, amivel a hazai pályákon lehet konstans időket húzni, ez igaz, de a SzabyK esetében sem ér semmit a számolgatás, mint ahogy nálam sem. A Gtech is ilyesmi, kis teljesítménynél fasza, aztán meg nem is hasonlít. A novában van, pl 10,7 es timeslipre mért 9,2-őt, utána meg 11,5-öt, a Lincolnomnál 16,2 -re meg 15,8-at, többször is, korrektül.
Egyáltalán nem tabu, csak számolgass nyugodtan, de ne keresd az okát, miért nem annyi, az annyi.
Nemhiszemel.....................
Ez a netes tunerkodás meg számolófaszom mire jó????
Ha elvben van egy férfi nemi szerved, ami képes napi 24 óra erekcióra és 1440 elélvezésre, és ezt minden webes számolás ki is adja, de te pisáláson kívül semmire nem tudod használni, akkor mifaszra jó ez az egész, főleg hogy 16.04 helyett 15,78-al kellene menni papíron.
A drag arról szól, hogy karácsonyfa-go-cél, és közben ketyeg az idő.
Komolyan mondom, mint az óvodába az autóskártya, azon a szinten van ez a számolgatás.
Engem kurvára nem érdekel, hány lóerős az autóm.
Utcai menjen úgy, ahogy nekem tetszik.
Drag meg úgy, hogy egyre jobb legyen, és bírjam vezetni is.
Ez pont olyan, mint 11,354678 litert fogyaszt 100-on, pedig 8,97412-t ír a papír.
A Nova 400 lovasan ment 1430km-al 9,3-at - hozzáértők szerint.(237-el)
A tied 11,3-at megy 1600kg-al, 200-1km/óval.
Négy kereke kapar, tehát + 20%.
Fehér, + 10%, ugye az jobban visszaveri a fényt, tehát a fény is tolja.
Japán, az + 50%, mert ott fél nappal korábban van reggel.
OK, én is az orélis aspektusba halottam eddig használni, azt meg nem tudtam beilleszteni.
Lényeg, hogy lehetne bérbe adni autót szervízzel, csak legyen, ki kifizesse.
2010 Fertőszentmiklósról.
Még nincs véglegesítve:
5 verseny lesz, ebből 2 kétnapos, az ideihez hasonlóan.
Kategóriák maradnak valószínű
szabályrendszer marad - MNASZ
A meglepetést nem szeretném lelőni, csak annyit, hogy 2010-ben felnő Szentmiklós az országos rendezvények sorába, méltó helyre.
Ez a beülősdi nem egyszerű eset. Először is többnyire a szabályzat tiltja.
Viszonylag sokan ültek már mellettem, elsősorban családtagok, jóbarátok, vagy a szponzor által megkívánt személy.
Addig amíg nincs baj, szép a történet, max közeli toitoi kell, pl szlovákiában egy 9,5-ös futam után az utasnak nagyon sietős lett.
Ha baj van, akkor mint mindenhol, a sofőr a felelős, valamint itt a kiszállás is körülményes, főleg ha valaki ideges.
Valahol egyszer kigondoltam, hogy idegennek 40k egy futam - www.dragtaxi.com - de eddig mindenkinek nemet mondtam, hiába mutatta a pénzt. Tökölön egy másik valutába is akartak fizetni fiatal lányok.......
Egyszóval lehetne dragtaxizni, de kérdés megér-e bármennyi pénzt az, hogy esetlegesen az én, vagy az autó hibájából valakinek bajt okozzak.
Szóval igény lenne rá, az összegtől függetlenül.
Mi is kint voltunk Tökölön.
Szinte hihetetlen, hogy októberben ilyen jó idő legyen, sokan is voltak, kihasználva az utolsó lehetőséget az idén.
A progresszív nitrónkat teszteltük, hogyan viselkedik az autó kezeletlen pályán, hangolgattuk sokat, de egy defekt keresztbe tett, és megálltunk, kicsit rázós eresztős 32-es gumival 240 felett menni.
Jó napunk volt, sikerült letesztelni a korábbi hibák javítását, rajtba lekapcsoló nitró, ledurrogás, kevés végfordulat, stb. Elégedettek vagyunk, problémákat kiküszöböltük, nitró szépen épül, 9,1-et mentünk, és a célban jól kiforogja magát a motor, 247-es célvonalit produkál.
Egy jó szezont zárhatunk, egy jól működő autóval, kezdeti szopóágról csak sikerült egyenesbe jönni.
Tavaszra elkészül a kicsit erősebb motor, ami több nitrót is be tud majd nyelni, kell is a lóerő, mert felsorakoznak a 8-as autók, lesz itt TransAm, Camaro, Ford Falcon és még ki tudja, ki mit újít be.
Tudom, hogy nem épp hazai, de a határtól csak 20 percre, Dunaszerdahely mellett csütörtökön voltunk a Slovakiaring VIP megnyitóján.
A pálya célegyenesben 1122m-re bővíthető, 22m széles, és FIA előírások alapján épült, dragversenyzésre alkalmas. Boxutca mindkét irányból bejárható, stb.
1 év alatt épült meg, csak szlovák befektetők vannak, nagyon komolyan csinálják.
A megnyitón olyan autók voltak aparkolóba, amit még képeken is ritán látni, az árukból lehetne mégegy ringet építeni. Bánatomra Bugatti Veyron nem állt ki velem.
Csőrös AP7, 30.-nál nagyobb kerekű autó formájú AP8.
Fogjuk rá, hogy szét akartuk nitrózni a Novát, de nem sikerült, 450 gramm gázt eszik meg futamonként, ez kb 250 Hp az én motoromon. A Viper ellen próbáltuk feljebb tolni, de elszegényedett, le is durrogott rendesen, kb 300 m-ről gurultam üresbe, de ez látszott a kijelzőn is, 4 századdal kikaptam, de megmaradt a motorom.
Neked is thx!
"Még 1 2 milla és ott is lesz! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor így megy ez... "
A számolásod szerint a Te autódhoz akkor minimum 708 misi kell a nyolchoz, vagy a duplája, de egy 13 aljához is 130 millió. Megadhatnád a szponzorod elérhetőségét.
Gratulálok mindenkinek a tegnapi naphoz, sokan javítottak, a sok munka meghozta eredményét!
A 9.00.-nál mindenki integetett tapsolt a kordonoknál, depóban, ezért érte meg nekem igazából, felemelő érzés volt, köszönöm!
Természetesen nem emberek között fog gyakorolni, van egyéb lehetőség is, ahol veszélymentesen lehet menni. Eddig se ezt tettük, van saját pályánk, ahol a gyerekek 9 évesen már autózgattak, 6 éves korától quadozik, gokartozik, off--roodozik stb és mindig csak addig engedtem elmenni, amíg a saját nyugalmam engedte. A reptéren is van olyan időszak, amikor egy lélek sincs pl. Pont nem a saját fiamat akarom veszélyeztetni!!!
Először sokat kell ülni jobb egybe, szokni a környezetet, zajt, G-erőket, stb, ha ez meghozza a kedvet, akkor nyitni kell.
Még csak annyit, hogy vasárnap is én raktam távolabb napközbe a pályától a kordonokat, mielőtt nitróztam volna, volt is értelme, mert ment a vas rendesen kesresztbe.
A lányom napi szinten közlekedik 400 lovas autóval,vagy 6 méteres terepjáróval, valamint a Nova sokkal biztonságosabb 13-as idővel, mint amiknek ez a vége.
Ha lenne itthon JR Dragster, már lenne a családba.
Nekem Suburban van és 72-es Lincoln MarkIV