timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 19174 bejegyzés
Előző   [...]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2011.11.28. 10:42:50 (18688
Felhasználói profil
12.49 @ 176
276-os tárcsa, 2 dugós nyereg, ami a 20V szívó gyárija. Milyen betét van neki?

Ilyen streetrace módben is bírja? Mert 402 végén én is megállok vele simán, csak ezt egymás után kis időközökkel nem bírja már, csak ha meghűtöm rendesen. 
Re: GodRat (18687)
válasz erre előzmények 2011.11.27. 15:38:02 (18687
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Robiéval egyezik a féketek? Mert amit most ő használ az "bírja" a kiképzést. Kacsint

 
Re: Bruni (18686)
válasz erre 2011.11.26. 23:37:29 (18686
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Utcára mit ajánlotok ami kibír 3-nál több 150-160-0 fékezést? A gyári betétem 3 után füstöl már, addig fog rendesen de aztán muerte ha nem hűtöm vissza Cartman  
 ave
válasz erre előzmények 2011.11.26. 22:23:38 (18685
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Amitol persze tok jo dolog lehet, de az biztos, hogy nepszeru volt mar akkor is. 
Re: ave (18684)
 ave
válasz erre előzmények 2011.11.26. 22:22:46 (18684
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Akkor tenyleg jo lehet, mert errol a Green Stuff-Red Stuff-rol ~10 eve olvastam eloszor brit magazinokban, odakint akkor volt divatos Red Stuffot tenni Novak ala. 
Re: sh adam (18682)
válasz erre előzmények 2011.11.26. 20:26:31 (18683
Felhasználói profil
11.87 @ 193
Nekem évelején volt,az eleje elfogyott hamar,+azóta a Ds3000 is elöl,a hátsó 2500 még mindíg 50-60%-os,hagyom is Mosolyog . Utcán fullos volt,talán kicsit sok is,pályára vadabb kell
előre. 
Re: GMalma (18678)
válasz erre előzmények 2011.11.26. 15:04:42 (18682
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Érdekes dolgok ezek. Mosolyog Mostanság elég divatos ez az EBC, viszik mint a cukrot, pedig a konkurenciával nagyjából azonos árban van. Sokan használnak itthon Carbone Lorraine-t, meg Ferrodo Ds-t is. Kinti hobby pályázók Hawk betéteket használnak, ami az itthon elterjedt betétektől kicsivel olcsóbb. Legközelebb ha cserélnem kell, kipróbálom a Hawk HP+ betétet. Mosolyog  
Re: Master3v (18681)
válasz erre előzmények 2011.11.26. 13:58:37 (18681
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Olyan tárcsát kell venni ami nem fogy el.. Mosolyog .. Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Ilyen betéthez már tárcsa is kell!!! Mosolyog

Elég jó referenciákat ír,,, http://www.ebc-brakes-uk.co.uk/ebc-blue-stuff.php 
Re: Lizard21 (18680)
válasz erre előzmények 2011.11.26. 09:43:01 (18680
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Mert utcán is járunk vele, ja és mert nem a betét, hanem a tárcsa fogyna el nap végére Nyelvet ölt
 
Re: Master3v (18679)
válasz erre előzmények 2011.11.25. 21:53:48 (18679
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Ha elkopik a piros... jön a sárga...

KÉKET MIÉRT NEM PRÓBÁLJÁTOK KI??? Az az igazi pályanapozni..az a melegítős fajta már.. Mosolyog csa kevesen ismerik..   
Re: GMalma (18678)
válasz erre 2011.11.25. 21:37:20 (18678
Felhasználói profil
14.25 @ 173
DS2500ra senki? Volt nekem EBC zöld,meg piros is...A DS2500 más kategória! 
válasz erre előzmények 2011.11.25. 19:08:50 (18677
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Pedig a piros nem is jó, --> nagyon eszi a tárcsát Széles vigyor
Zöld tempósabb utcai közlekedésre kevés, de a sárga iszonyat jó és nem melegítős hidegben sem. 
Re: Master3v (18672)
válasz erre előzmények 2011.11.25. 15:32:22 (18676
Felhasználói profil
11.87 @ 193
Bmw M3-nál 2/3-a árban mint a ds3000 és haveromnak fele sem kopott el a hringen,míg nekem
telljesen.  Még van 1 szett CL-em azután ez lesz.
Kacsint  
Re: sh adam (18675)
válasz erre előzmények 2011.11.25. 00:40:14 (18675
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Árban nagyjából egyformák. 
Re: Ponya (18673)
válasz erre előzmények 2011.11.24. 22:04:47 (18674
Felhasználói profil
11.34 @ 186
Én 1000km után kihajítottam a tárcsát, és még 1000 után a betétet is.
Ettől függetlenül nagyon sokaknak jó. Pedig csak simán közlekedtem vele... 
Re: Master3v (18672)
válasz erre előzmények 2011.11.24. 21:34:10 (18673
Felhasználói profil
11.87 @ 193
és az ára sem elhanyagolható Cartman
Re: Master3v (18672)
válasz erre előzmények 2011.11.24. 20:38:48 (18672
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Talán mer kurva jó? Széles vigyor

Nekem is..elöl hátul turbo groove tárcsa és redstuff betétek mindenhol.... tudja a dolgát nah..  
Re: sh adam (18671)
válasz erre előzmények 2011.11.24. 16:58:45 (18671
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Az nem páva, mindenkinek olyan van Széles vigyor  
Re: Master3v (18670)
válasz erre előzmények 2011.11.24. 15:36:30 (18670
Felhasználói profil
12.80 @ 173
EBC t vegyetek... Mosolyog  
Re: sh adam (18669)
válasz erre előzmények 2011.11.24. 12:16:41 (18669
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Ha már feldobtad a fékbetétet, kérdezném, hogy van valakinek tapasztalata Carbone Lorraine betétekkel? Vagy esetleg a Hawk betétekkel? Összezavarodott Mosolyog  
Re: GMalma (18668)
válasz erre 2011.11.23. 21:54:15 (18668
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ferodo fékbetétet tud valaki jó áron itthon? DS 2500 FRP3003H kéne..Köszönet! 
válasz erre előzmények 2011.11.18. 16:37:25 (18667
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Köszönöm, a választ.
Az alfabb nagyjából a Greg Gordon féle megy csak kompresszorral, onnan nem kaptam túl nagy segítséget azon kívül,hogy vegyem meg a szettjét 3000Usd-ért ami néhány csövet egy MP62-őt és szíjkereket tartalmaz... nafaszt.. Mosolyog   Inkább legózok ha úgy döntök hogy ilyen tekerős szar kell nekem Mosolyog  
Re: mutebacsi (18663)
válasz erre előzmények 2011.11.18. 13:27:16 (18666
Felhasználói profil
9.78 @ 238
gyere 
Re: LacUS (18665)
válasz erre előzmények 2011.11.18. 11:56:16 (18665
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Lehet be is nézek Mosolyog  
Re: szabyk RST (18664)
válasz erre előzmények 2011.11.18. 05:51:15 (18664
Felhasználói profil
9.78 @ 238
hivj fel...nem akarok orakat irkalni Mosolyog
 
Re: LacUS (18662)
válasz erre előzmények 2011.11.17. 21:46:49 (18663
Felhasználói profil
13.74 @ 168
Saját autómmal kapcsolatban nézegttem kicsit kompresszortérképeket, nem vágom, max ugatom (nyávogom?) a témát...
Javítsatok, ha marhaságokat írok:

Eaton oldal azt írja, hogy 3-5 literes motorhoz ajánlja, és 90 köbinch levegőt szállít egy fordulattal.
X a kompresszorral megetetett levegő mennyisége, Y a nyomásviszony (kompresszorba be vs belőle ki).
A "domborzati szintek" a hatásfokot jelölik - a kis szám a hatásfok. A szaggatott vonalak... valaminek a fordulatszáma.

A Garrett oldalán van infó a kompresszortérképek értelmezéséről:
http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/turbo_tech_expert
Klikk kis képek. Jobbra scrollozva van még több.

A legutolsóban végigvezet (képletekkel és példákkal!), hogyan kell adott motorhoz és kívánt lóerőhöz kompresszort választani.
Kell hozzá némi mértékegység átváltogatás meg hasraütés (BSFC-t ugyanannyira lehet becsülni turbós és kompresszoros motornál is).

Lehet, alfabb-n találsz kompresszoros Arese-s autóról infót.
Turóból egy rakat van.

Remélem van, aki tud keresés/számolásmentes infót adni... 
Re: LacUS (18662)
válasz erre előzmények 2011.11.17. 21:16:20 (18662
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Hát bakker, mindent. Hogy mi mit jelent, és hogy ebből kiderül-e hogy egy 3.0-es motorra kicsi-e vagy nagy, mekkora a max nyomás ami elérhető, ilyesmiket. 
Re: szabyk RST (18661)
válasz erre előzmények 2011.11.17. 05:41:28 (18661
Felhasználói profil
9.78 @ 238
mit szeretnel tudni rola? 
Re: LacUS (18660)
válasz erre 2011.11.16. 21:56:19 (18660
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Click to see full size!

Valaki segítene értelmezni ezt a diagramot? 
válasz erre előzmények 2011.11.16. 20:59:28 (18659
Felhasználói profil
9.78 @ 238
olyasmi....csak nem FWD.... 
Re: Master3v (18657)
válasz erre előzmények 2011.11.16. 19:24:09 (18658
Köszi Szabi!
Állati nagy segítség volt! 
Re: szabyk RST (18655)
válasz erre 2011.11.16. 17:58:47 (18657
Felhasználói profil
12.80 @ 173
válasz erre előzmények 2011.11.16. 17:58:23 (18656
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Akkor már az Ariel Atom! Széles vigyor Én vezettem kipróbáltam...és annak is őrületes kanyarsebessége van... annyi, ogy kordában kell tudni tartani..meg kell szokni! Széles vigyor Mosolyog  
Re: Roberto (18653)
válasz erre előzmények 2011.11.16. 05:51:04 (18655
Felhasználói profil
9.78 @ 238
olyan kinezetre mint egy villanymotor forgoresze... fem lapok vannak egy muanyag hazon...es egy magneses jelado..(en valtom 2001 utani) 
Re: Roberto (18649)
válasz erre előzmények 2011.11.15. 21:59:32 (18654
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Igen, kinek mi a szimpatikusabb, végtelen lehetőségű.
Hallottam, hogy nem igazán lehet az otthon összerakott példányokat legalizálni, az Ukrán úriember nem is tudom, hogy oldotta meg.
Nekem sem biztos, hogy 2xxLe kéne, ez másról szól. Kicsit mintha a motorozás élménye lenne belegyúrva egy 4kerekűbe Mosolyog
Majd 1x, talán... Zokog Mosolyog  
Re: Roberto (18653)
válasz erre előzmények 2011.11.15. 21:34:07 (18653
Hát igen. Az s2000 viszont már önmagában jó azt nem kell bolygatni.
Ezeknél a Ford technika az alap. Arra lett kitalálva. Lehet tovább variálni, de annyit nem hoz, mint amennyivel borítasz egy bevált receptet.
Itt inkább aki versenyre akarja használni, az bike engine felé mozog. Ott egy motor, váltóval, sallangokkal  90kg és még ráadásul kuplung nélkül válthatsz fölfelé, mert tudja a váltó. Kormány mögé helyezett fülekkel F1 feeling.
Seveneknek nem igazán a gyorsulása üt(bár drag fórumon nem kunszt) de egy 180lovas opel motorral 4,5mp a 0-97. A kanyarsebessége brutális. Nagyon szavakkal nem lehet elmondani, de egyszerűen döbbenetes milyen szinten lehet megtaposni kanyarból kifelé.
Kár hogy a hatóság nem partner a kitcarozásban.
 
Re: sh adam (18652)
válasz erre előzmények 2011.11.15. 21:07:02 (18652
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Beszélek ismerőssel, ha találkozik a tulajjal említse a társaságotokat, hátha kedvet kap hozzá. Mosolyog
Ez valami Robin Hood Sports Cars márkájú. 2.0 Ford zetec motor van benne ITB-vel, állítólag 220le. , Nagyon sajnálom, hogy utasként sem ízlelhettem meg milyen is Szomorú
Ha tehetném, tuti csinálnék magamnak egy ilyesmit, nagyon megtetszett, itt kezdődhet az igazi vezetési élmény. Mondjuk, én beledobnék inkább egy s2000 motort, nem erőlködnék a ford motorral. ( na most mit kapok Szabytól Széles vigyor Cartman Nyelvet ölt
Re: Roberto (18651)
válasz erre előzmények 2011.11.15. 20:32:58 (18651
Szomorú
Azért köszi.
Alig látni itthon magyar rendszámos Sevent. A magyar gyártású Helixeken kívül 2db, meg persze Caterham-es Marci jut eszembe.  
Re: sh adam (18650)
válasz erre előzmények 2011.11.15. 20:03:09 (18650
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Az tulajt nem ismerem, csak egy kedves ismerősöm segédkezett az építésben, most éppen a kipufogóval variáltak, mert a műszakihoz kellett katalizátor meg suttogós dob, aztán most ezek helyére került egy átmenő dob, így már elég kellemes Széles vigyor
A tulajdonosról annyit tudok, hogy Ukrán nemzetiségű, de a hétköznapjait itt Dunaújvárosban tölti, mivel ő a vasmű info igazgatója. Tudomásom szerint nem nagyon tud magyarul, ismerősömhöz is tolmáccsal együtt jár. Mosolyog  
Re: Roberto (18648)
válasz erre előzmények 2011.11.15. 20:02:15 (18649
Szabi,
Nagyon köszönöm örök hála.Nagyon sokat segítettél. Már csak ez hiányzott a gyári vezérlés bekötéséből.
Esetleg azt megtudnád még mondani milyen jellegű a difin a jelölés? Furatok vannak? Vagy valami fog szerű képződmény? 
Re: szabyk RST (18646)
válasz erre előzmények 2011.11.15. 19:56:04 (18648
Hello,
Szép autó. Esetleg nem tudnál kontaktot szerezni hozzá?
Kevesen vagyunk ebben az országban, úgyhogy próbáljuk összeszedni a kitcarosokat.
Országon belül merre található?
Thx 
Re: sh adam (18644)
válasz erre előzmények 2011.11.15. 10:22:03 (18647
Felhasználói profil
11.87 @ 193
Nekem ilyen van fent. Hamar langyosodik ,szárazon jó és nemkopik
számottevően. Esőben megváltozik viszont,azt inkább nemerőltetem.
Kacsint  
Re: grafo (18639)
válasz erre előzmények 2011.11.15. 05:10:13 (18646
Felhasználói profil
9.78 @ 238
wehehehe Mosolyog

nekem meg van mennyi jel van a váltóban...én megszámoltam Széles vigyor
hátha jó lesz valamire Széles vigyor

diffin van egy jeladó.... 26jel van egy fordulat alatt....

 
Re: Roberto (18643)
válasz erre előzmények 2011.11.14. 21:34:22 (18645
Felhasználói profil
13.05 @ 186
na talán most Összezavarodott Széles vigyor  
Re: sh adam (18644)
válasz erre 2011.11.14. 21:32:23 (18644
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Rólad jut eszembe, kb. egy hónapja volt szerencsém egy ilyenhez,sajnos menet közben nem tapasztalhattam meg milyen, de így is felkerült az álom listámra Széles vigyor Zokog

 
válasz erre előzmények 2011.11.14. 20:56:30 (18643
szabyk RST
Kellene egy kis infó, remélem te tudsz segíteni. Az angol Focus vátót amit vettél, nálad mennyire lett szétszedve?
Az a helyzet, hogy sehol nem találok semmilyen képet szétborított váltóról. Meg szeretném oldani a sebességjelfogó hall szenzor jellel történő ellátását, de sehol nem tudják megmondani 360fok alatt, mennyi impulzust kap. Ford szervizeket is próbáltam, a netet is végig túrtam, de sehol nincs infó. Ezekben az MTX75ökben miről veszi a jelet a szenzor? Nem bontottátok meg esetleg annyira hogy lássátok? Fogaskerék fogait számolja, furatokat vagy mit?
Föl kell eszkábálnom valami jeladótárcsát a kardánomra, de fogalmam sincs milyen jellegű legyen. Annak könnyebb a dolga aki látta már a váltó belsejét és azt hogy hova figyel a szenzor.
Előre is köszi! 
Re: szabyk RST (18595)
válasz erre előzmények 2011.11.11. 17:37:49 (18642
Felhasználói profil
10.06 @ 229
Sajnos igen, esőben stabil, mint a forint :-)
Én vétel előtt olvastam egy csomó tesztet, szárazon, pályán, stb. szuper, esőben ötből kér csillag. Azért nem hangzik olyan vészesen, nem ? Aztán amikor először mentem vele esős, nedves úton, vagyis nem akkor, hanem amikor utána megint 200 alá ment a vérnyomásom :-), szóval akkor elgondolkodtam, hogy b***meg, milyen lehet, amire 1 csillagot adnak ??? :-)
De szárazon tényleg jó. És annyira nem kopik, mint a puhasága alapján gondolná az ember. Azért 50e-t nem fog menni :-) 
Re: grafo (18639)
válasz erre 2011.11.11. 00:39:50 (18641
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Hátsó állítható rugótányér beszerzésében tud valaki segíteni? A Vectra-hoz kéne... 
válasz erre előzmények 2011.11.07. 21:01:03 (18640
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Egy hétig muszáj volt az r888-kal járnom, persze azon a héten volt olyan felhőszakadás, hogy zabszem nem fért a seggembe, de nem volt vele baj, stabil volt mint a forint Széles vigyor Tartósságról nem tudok nyilatkozni, de ha tehetném tuti r888 lenne a nyári garnitúrám.... vagy advan neova ad08. Mosolyog  
Re: grafo (18639)
válasz erre 2011.11.07. 20:15:20 (18639
Felhasználói profil
12.60 @ 178
kinek milyen tapasztalata van r888 ügyileg? utcai használatra ajánlott-e vagy lekopik 1000 km alatt, esőben hogy viselkedik?
pályán tudom milyen, ott használtam már. 

összesen 19174 bejegyzés
Előző   [...]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!