276-os tárcsa, 2 dugós nyereg, ami a 20V szívó gyárija. Milyen betét van neki?
Ilyen streetrace módben is bírja? Mert 402 végén én is megállok vele simán, csak ezt egymás után kis időközökkel nem bírja már, csak ha meghűtöm rendesen.
Utcára mit ajánlotok ami kibír 3-nál több 150-160-0 fékezést? A gyári betétem 3 után füstöl már, addig fog rendesen de aztán muerte ha nem hűtöm vissza
Akkor tenyleg jo lehet, mert errol a Green Stuff-Red Stuff-rol ~10 eve olvastam eloszor brit magazinokban, odakint akkor volt divatos Red Stuffot tenni Novak ala.
Nekem évelején volt,az eleje elfogyott hamar,+azóta a Ds3000 is elöl,a hátsó 2500 még mindíg 50-60%-os,hagyom is . Utcán fullos volt,talán kicsit sok is,pályára vadabb kell
előre.
Érdekes dolgok ezek. Mostanság elég divatos ez az EBC, viszik mint a cukrot, pedig a konkurenciával nagyjából azonos árban van. Sokan használnak itthon Carbone Lorraine-t, meg Ferrodo Ds-t is. Kinti hobby pályázók Hawk betéteket használnak, ami az itthon elterjedt betétektől kicsivel olcsóbb. Legközelebb ha cserélnem kell, kipróbálom a Hawk HP+ betétet.
Köszönöm, a választ.
Az alfabb nagyjából a Greg Gordon féle megy csak kompresszorral, onnan nem kaptam túl nagy segítséget azon kívül,hogy vegyem meg a szettjét 3000Usd-ért ami néhány csövet egy MP62-őt és szíjkereket tartalmaz... nafaszt.. Inkább legózok ha úgy döntök hogy ilyen tekerős szar kell nekem
Saját autómmal kapcsolatban nézegttem kicsit kompresszortérképeket, nem vágom, max ugatom (nyávogom?) a témát...
Javítsatok, ha marhaságokat írok:
Eaton oldal azt írja, hogy 3-5 literes motorhoz ajánlja, és 90 köbinch levegőt szállít egy fordulattal.
X a kompresszorral megetetett levegő mennyisége, Y a nyomásviszony (kompresszorba be vs belőle ki).
A "domborzati szintek" a hatásfokot jelölik - a kis szám a hatásfok. A szaggatott vonalak... valaminek a fordulatszáma.
A legutolsóban végigvezet (képletekkel és példákkal!), hogyan kell adott motorhoz és kívánt lóerőhöz kompresszort választani.
Kell hozzá némi mértékegység átváltogatás meg hasraütés (BSFC-t ugyanannyira lehet becsülni turbós és kompresszoros motornál is).
Lehet, alfabb-n találsz kompresszoros Arese-s autóról infót.
Turóból egy rakat van.
Remélem van, aki tud keresés/számolásmentes infót adni...
Hát bakker, mindent. Hogy mi mit jelent, és hogy ebből kiderül-e hogy egy 3.0-es motorra kicsi-e vagy nagy, mekkora a max nyomás ami elérhető, ilyesmiket.
Akkor már az Ariel Atom! Én vezettem kipróbáltam...és annak is őrületes kanyarsebessége van... annyi, ogy kordában kell tudni tartani..meg kell szokni!
Igen, kinek mi a szimpatikusabb, végtelen lehetőségű.
Hallottam, hogy nem igazán lehet az otthon összerakott példányokat legalizálni, az Ukrán úriember nem is tudom, hogy oldotta meg.
Nekem sem biztos, hogy 2xxLe kéne, ez másról szól. Kicsit mintha a motorozás élménye lenne belegyúrva egy 4kerekűbe
Majd 1x, talán...
Hát igen. Az s2000 viszont már önmagában jó azt nem kell bolygatni.
Ezeknél a Ford technika az alap. Arra lett kitalálva. Lehet tovább variálni, de annyit nem hoz, mint amennyivel borítasz egy bevált receptet.
Itt inkább aki versenyre akarja használni, az bike engine felé mozog. Ott egy motor, váltóval, sallangokkal 90kg és még ráadásul kuplung nélkül válthatsz fölfelé, mert tudja a váltó. Kormány mögé helyezett fülekkel F1 feeling.
Seveneknek nem igazán a gyorsulása üt(bár drag fórumon nem kunszt) de egy 180lovas opel motorral 4,5mp a 0-97. A kanyarsebessége brutális. Nagyon szavakkal nem lehet elmondani, de egyszerűen döbbenetes milyen szinten lehet megtaposni kanyarból kifelé.
Kár hogy a hatóság nem partner a kitcarozásban.
Beszélek ismerőssel, ha találkozik a tulajjal említse a társaságotokat, hátha kedvet kap hozzá.
Ez valami Robin Hood Sports Cars márkájú. 2.0 Ford zetec motor van benne ITB-vel, állítólag 220le. , Nagyon sajnálom, hogy utasként sem ízlelhettem meg milyen is
Ha tehetném, tuti csinálnék magamnak egy ilyesmit, nagyon megtetszett, itt kezdődhet az igazi vezetési élmény. Mondjuk, én beledobnék inkább egy s2000 motort, nem erőlködnék a ford motorral. ( na most mit kapok Szabytól )
Az tulajt nem ismerem, csak egy kedves ismerősöm segédkezett az építésben, most éppen a kipufogóval variáltak, mert a műszakihoz kellett katalizátor meg suttogós dob, aztán most ezek helyére került egy átmenő dob, így már elég kellemes
A tulajdonosról annyit tudok, hogy Ukrán nemzetiségű, de a hétköznapjait itt Dunaújvárosban tölti, mivel ő a vasmű info igazgatója. Tudomásom szerint nem nagyon tud magyarul, ismerősömhöz is tolmáccsal együtt jár.
Szabi,
Nagyon köszönöm örök hála.Nagyon sokat segítettél. Már csak ez hiányzott a gyári vezérlés bekötéséből.
Esetleg azt megtudnád még mondani milyen jellegű a difin a jelölés? Furatok vannak? Vagy valami fog szerű képződmény?
Hello,
Szép autó. Esetleg nem tudnál kontaktot szerezni hozzá?
Kevesen vagyunk ebben az országban, úgyhogy próbáljuk összeszedni a kitcarosokat.
Országon belül merre található?
Thx
Rólad jut eszembe, kb. egy hónapja volt szerencsém egy ilyenhez,sajnos menet közben nem tapasztalhattam meg milyen, de így is felkerült az álom listámra
szabyk RST
Kellene egy kis infó, remélem te tudsz segíteni. Az angol Focus vátót amit vettél, nálad mennyire lett szétszedve?
Az a helyzet, hogy sehol nem találok semmilyen képet szétborított váltóról. Meg szeretném oldani a sebességjelfogó hall szenzor jellel történő ellátását, de sehol nem tudják megmondani 360fok alatt, mennyi impulzust kap. Ford szervizeket is próbáltam, a netet is végig túrtam, de sehol nincs infó. Ezekben az MTX75ökben miről veszi a jelet a szenzor? Nem bontottátok meg esetleg annyira hogy lássátok? Fogaskerék fogait számolja, furatokat vagy mit?
Föl kell eszkábálnom valami jeladótárcsát a kardánomra, de fogalmam sincs milyen jellegű legyen. Annak könnyebb a dolga aki látta már a váltó belsejét és azt hogy hova figyel a szenzor.
Előre is köszi!
Sajnos igen, esőben stabil, mint a forint :-)
Én vétel előtt olvastam egy csomó tesztet, szárazon, pályán, stb. szuper, esőben ötből kér csillag. Azért nem hangzik olyan vészesen, nem ? Aztán amikor először mentem vele esős, nedves úton, vagyis nem akkor, hanem amikor utána megint 200 alá ment a vérnyomásom :-), szóval akkor elgondolkodtam, hogy b***meg, milyen lehet, amire 1 csillagot adnak ??? :-)
De szárazon tényleg jó. És annyira nem kopik, mint a puhasága alapján gondolná az ember. Azért 50e-t nem fog menni :-)
Egy hétig muszáj volt az r888-kal járnom, persze azon a héten volt olyan felhőszakadás, hogy zabszem nem fért a seggembe, de nem volt vele baj, stabil volt mint a forint Tartósságról nem tudok nyilatkozni, de ha tehetném tuti r888 lenne a nyári garnitúrám.... vagy advan neova ad08.
kinek milyen tapasztalata van r888 ügyileg? utcai használatra ajánlott-e vagy lekopik 1000 km alatt, esőben hogy viselkedik?
pályán tudom milyen, ott használtam már.
Ilyen streetrace módben is bírja? Mert 402 végén én is megállok vele simán, csak ezt egymás után kis időközökkel nem bírja már, csak ha meghűtöm rendesen.