Min. 12,7-es konfiggal. Azóta okosodott a Drága.
Bimmer GT2260, kovácsolt hajtókarokkal, Bosch szervizben beállított Cruise racing porlasztókkal, acél vezérműtengellyel, portolt hengerfejjel, új dugattyúkkal, új exedy tárcsás acél verseny kuplunggal (15ekm van benne és még 80-at elmegy, csúsztatható, csak megerősödik a bal lábad ellensúlyozandó a jobb karodat ) torsen diffivel, hosszú hatossal (elméleti vmax 360km/h 6.-ban) gyári xenon fényszórókkal, kemény szilentekkel, néhány orvosolható hibával, (klíma, tempomat, egy ülés lufi, szervo.) beműszerezve, elől-hátul Ferodo DS tárcsák és betétek 80-90%-os állapotban. Újak az első csonkállványok, az összes kerékagycsapágy cserélve. Nagy coolerrel, nagy kipufogóval, nagy hitellel. Ja, a metanolt és a nitrót is adhatom hozzá. Igény szerint 202m-nél működésbe lépő fluxuskondenzátorral.
Motor bejáratás alatt. (Boost 0,7bar) Blokk kivételével minden cserélve 3-4ekm-el ezelőtt. Vezérlés is.
2,7milla, ha rendbe szedem nagyjából. Ha nem kell hozzá nyúlnom, akkor gazdagon engedek belőle. Komoly vevő természetben is fizetheti egy részét. Az se baj, ha lány.
Na gyerekek,visszatértem! Sajna egy paraszthajszállal lemaradtunk a dobogóról ,de azért így is egy nagyon jó eredménynek könyveljük el. Mindenkinek köszönöm a csapat nevében aki szurkolt nekünk,jól esett!
Akit érdekel,az itt meg tudja a nézni a végeredményt: http://chess-results.com/tnr36795.aspx?art=0&rd=11&lan=1&flag=30&m=-1&wi=1000
A végeredményben a TB1,TB2..stb sorrendben döntötték el a helyezést.
Még1x köszönet!
Holnaptól megyek interjúzgatni.
A mindenit, hát akkor ilyen embereknek osztom én az észt? amikor már ennyi díjat besöpörtetek?
Én 2006 óta simsonozom, akkor széria volt 2007-ben lett széria 70-es aztán 2008-tól nicns megállás, a lépcsőket végigjártam. Azóta csak fejlődik a motor, néha vissazfelé
Volt membrános hengerem is, én hülye eladtam, a valaha volt legerősebb hengerem volt.
8-9 lovas volt 20.17-et ment 95-tel 1/4-en. Aztán azóta másik henger van és lehet 12-13 lovas henger is, akkor is csak 20 tetejét tudta mindegyik, az meg már szánalmas.
Ha összeáll jövőre a géped akkor valamelyik versenyen összefuthatnánk meccselni egyet majd
Innen elmentünk 2006.ban egy seggel lakitelekre (230km körül asszem),aztán egy nagy fos volt.Alig voltak,meg nekem nem jött be a síkság feeling.Másnap még 2. lettem a krosszversenyen meg 3. a gyorsuláson (kiszakadt gyertyával),aztán összepakoltunk,irány haza...
Gyorsulási versenyen 2006, 2007 tuning illetve tuning+ kat. 2. helyezett, 2008 tuning kat. 3. helyezett
A tavalyin nem szuperált a motor, az ideit pedig sajnos kihagytam.
Az az igazság hogy amik tényleg rendben vannak azok 600ezer forintért mennek sőt még nem ez a plafon. Ezek rendszerint 20 év körüliek mert 89-94 közöttieket árulnak. Visszatekert órával szétrohadva csak kikozmetikázva, ehhez van szemem mert fater karosszériás.
Szóval egy összegányolt 20 éves autóért szerintem sok több mint fél millió forint.
A mostani ugyanaz a kasztni mint egy gti, ugyaúgy háromajtós csak nem spoilerezett.
Nincs rohadás rajta, a fent említett összegnek kevesebb mint a feléért vettem 96-os évjárat 1.3 8v.
tehát alapvetően jobban megérte ha a hétköznapi használatot nézem, van benne 155ezer km, én beleraktam kb 2ezret eddig, utóbbi egy hónapba 1000-et. Eljárok 90-100-as tempóval 5,2-5,5 literes fogyasztással városban akár 6,5-7 is lehet
Tehát közútra nekem elég ez. Viszont ha ezt hajszolnám (gondolkodok rajta hogy ebbe kéne gti motort rakni, ami még mindig olcsóbb lenne mint egy eleve gti-t venni) akkor mindig ott lenne a zabszem a seggemben.... hogy na mikor adja meg magát a kocsi a váltó vagy bármi más alkatrész, nem eshet ki a kocsi a hétköznapokból a munka miatt. Ha meg a versenygépben elszáll valami, akkor betolom a garázsba aztán amikor pénzem van meg kedvem akkor megcsinálom újra. Ami a legfontosabb hogy tudok dolgozni menni mert a gti szarik be nem az utcai melóbajárós.
Én sajnos soha nem voltam. Idén terveztem de nem tudtam szabadságot kivenni, egyszer megnézném, csak úgy.. a hangulat miatt is.
Aztán kocsira áttérve, mobile.de-n nézegettem swifteket. találtam egy szerintem elég korrodált mk2-es gti swiftet. 400euro. 142ezer km, alapnak jó lenne, kikönnyítve, egy nyitott rendszerrel, chippel, ha elérné a 110 lovat, akkor jó is lenne. 750-800 kiló üresen, azon még lehet könnyíteni is. Egész jó kis alap lenne.
Ez komoly?
Mi a fene ex simsonosok összejönnek a timeslipen?
Mostanra inkább hobbi lett már csak a motorozás, de valahogy amikor eladom vagy leteszem akkor elkezd hiányozni a 2t melyik évben nyerted a helyezéseket?
Nekem meg van egy fasza S50B-m 75-ből
Meg a polcon 2 db 2. helyezés (gyorsulás és krosszverseny) simsonálisokról,meg volt még egy 2. hely,hegyi felfutó kategóriában...