Kicsit megszondáztuk a saját versenyzőinket, kb 35-40 rendszeresen kijáró embert kérdeztünk meg személyesen, telefonon, mailben. Többen jelezték, hogy nem jönnek, ha idő alapú kategóriákra váltunk. Gyakorlatilag senki nem állt pozitívan a dologhoz, kivéve Te. Az idén emeltük ki az épített autókat az utcaikból, valamint finomítottunk a kiíráson, ha ismét borítjuk a katokat vicc tárgya lesz a verseny, senki nem tervezhet hosszú távon.
A Westdragrace Sportegyesület vezetése, Kiss Tibor, Ankhelyi Zsanett, Tuboly Tamás, Tuboly Csaba és Káldy Péter döntése értelmében a 2014-es szezon a jelenlegi kiírás szerinti kategóriában kerül megrendezésre.
A minimális változtatások:
- diesel kipufogó kivezetés nem fújhat kormot a pályára, terelőlemez stb....
- a kvalifikációs futamok száma maximalizálva lesz egy versenynapon, elkerülve az idén többször előforduló akár 25:1 arányt
- napi időterv átszabása
- Dunántúli Kupa kiírása pénzdíjazással
Mindannyian belátjuk, hogy az idő alapú kategóriák becsábítanának új autókat az utcáról, de egyben jelentős számú eredményes autót veszítenénk.
A profi kategóriák változatlan formában 6 éve működnek Magyarországon, az, hogy miért üres, talán senkinek sem kell magyarázni.
A mi idei tapasztalatunk az, hogy senki nem hagyott el bennünket, csak a szokásos lemorzsolódás volt érezhető, 25-30 profi nevező áll rajthoz, ami nagy megtiszteltetés egy vidéki sorozatnak!
Én személyesen kifejtettem mint Neked, mint a Zolinak a versenyzői és rendezői magánvéleményem pro és kontra. Véleményem szerint ki lehet próbálni a brackettelést, a maga helyén és idejében, és utána ki lehet értékelni. Ez pénzbe kerül, nem kevésbe, ha csak egy próbanapot is tartunk, milliós tétel, de max azt elbukjuk, és nem egy szezont teszünk tönkre egy félrecsúszott ötletelgetéssel. Lehet, hogy kasszasiker lenne, özönlenének a gyors és látványos autók és a nézők tízezrei, de meglátásom szerint sem itt a timeslipen, sem máshol nem járt senki örömtáncot eme ötlet hallatán.
Nem, nem én vagyok a Westdragrace Főnök névlegesen sem, a döntéseket meg kifejezetten közösen hoztuk, hozzuk meg!
Tudod nagyon jól, nyitottak vagyunk mindenre, fejlődünk, fejlesztünk, fertőzünk meg újabb és újabb emberkéket!
Nem, nem kampányoltam se mellette, se ellene, pusztán kinyitottam fülem, és meghallgattam véleményeket!
Még egyszer hangsúlyozom, ez a westdragrace csapat döntése!
Jelen állás szerint, amit pár napon belül véglegesít is a sportegyesületünk, Fertő-Rába kategóriákban nem lesz változás 2014.-ben, pár apró módosítás, és egyértelműbb meghatározás várható csak!
Jövőre szeretnék indulni Fertőn és várom a fejleményeket, hogy kategóriák terén mi fog változni.
Addig csak a kasztni ami biztos
Profi kategóriákat néztem, hogy idén mik mentek és milyen időket.
szívó 2000ccm-ig (p5 ha jól emlékszem) lenne a megcélzott kategória. Picit magas a léc mert a dobogóra a 13-as idő is kevés.
Én kifejezetten kategóriára építeném az autót. Várom hogy mi lesz, mert a profi kat-okban kicsi a létszám, de ha visszaállna a régi "rend" és együtt mennénk a street-el akkor azért lenne felháborodás. Korábban nem volt profi és street, hanem mindenki együtt. Az utcaiak is kivoltak pakolva és lehetett slicket feltenni, de a célgépek nyilván ütőképesebbek voltak. Emiatt hozták be gondolom hogy legyen pro és street.
Úgyhogy most várakozok...
Persze abba az idobe is ugyanez a lazadas megvolt...csak a hatterbe...
Az Uj kategoriak Ellen...
De lenyeltem(tuk) es epitettunk mast...
Mivel van 1 szabaly:
"mukodo versenyautot nem szedunk szet"...
Annan az idoben---hondasok( )kilobboztak maguknak Sajat Kat-ot is...
Van 1 kerdesem mindenkihez:
-mivel mindenki fel a Kat (idoalapnal!) atlepesetol--
Hogy tudtok ugy fejleszteni visszafele?!
Hogy az gyoz a dontobe aki elobb beer???
Csak az jut tovabb akinek a lampa vilagit!!!
Mar osszevalogattam leirtam milyen Kat-ok lennenek...
Atlepitek a x.00 at es????
Ott az ujjabb cel-gyorsabb katba minnel elobb vegezni---es igy tovabb...
Zoli se veletlen jutott el a 6-os celig...
Szia!
Ezzel ne is idegesits...
-Volt 1x valaha a keddi hungaroring....lasd vw derby tobbxos kategoria es osszetett bajnok(9,99-201m-1000 cm Kat)
Tamasek kiszaltak...meghalt a ring
-volt valaha 402n-en is hondamentes 1600-2000 cm(lipu corsa)
De ezt is megsxuntettek...
-v6 corsa-ezt osszesoroltak a dieselekkel-raadasul 1seggel 1lovat...
En emlekszem mikor Jure es Mirannal nagyon komoly vrsenyekkel +Dozsa Laci +Balazs corwettekkel...Nagy BMW-k...oriasi csata volt
Dieselek miatt lassan kihal...
Gondoltam-nem baj Ferton Meg Jo leszek-de Peti atvette Zoli profi kategoriait...
Igy marad a muskatli ultetes ezekbe...
Pedig Petinek szinte konyorogtem Ne vegye at...
Uresek is ott a profi Katok...
Ezt sokan mondtak mar tudom...
De "gyujto" vagyok...
Majd lesz 1x Sajat verseny..."berautokkal"...
Sot var probalkozasok voltak is...koszi Peti
Szerintem is butaság ez az időalapú kategorizálás. Az erősebb kategóriák üresek lesznek, a gyengébbekben pedig tumultus lesz mert a versenyzők nagy része a biztosra fog menni és inkább ezekben fog indulni. Én sem fejlesztenék gyorsabbat csak kiszámíthatóbbat.
Remélem azt sejted, hogy te is kupagyűjtő vagy, hiszen nem is tudom ki épített már ennyi autó.....
"Állnak a garázsba az autók:
B corsa V6
Vw derby
Lipu corsa
usw.. "
Pedig ha az idő lenne csak a célod akkor a legelsőt kellett volna tovább finomítani....
De hajtogasd csak.....
A puding próbájában benne vagyok én is. 14H katos verseny döntővel, majd után egy idő alapú.
És kupa helyett én is örülnék a következő versenyre való ingyenes nevezésnek. (+ így akkor nem "kupagyujtogetok" lennénk hanem "ingyenes nevezés gyujtogetok"
bla-bla-bla... akkor legyel arc, es allitsd at a kesleltest, addig minden csak felreduma
ennyi erovel azt is mondhatnad, hogy nem erted mit keccsolunk itt ekkora ccm-s autokkal frutti 250-350loerokkel, amikor 30 eve az turbos F1-ben 1500ccm-bol rohogve kijott 1000+ loero is mar, es utcai auto blokkja volt abban is
Kinek nem Inge....
Mirol beszelsz???
En indulok szerintem mindenki kozul a legtobb versenyen...
Raadasul mindenhol dobogos vagyok...
Kicsi a tet-kedvem sotet...
En ugy szeretek versenyezni ha van ellenfel...
Veled ellentetbe...
Nézőt ez sem hoz és profi versenyzőt sem kategóriákba...
Ennyi erővel profi kategória szűnjön meg és mint régen mindenki együtt és kész?...Akkor meg még kevesebb harc lenen a dobogóért mert még kevesebb street jut oda....ergo megint csak kevesebben jönnek...
Akkor nem tudom mit kellene....túl tág a P4...ahhoz meg nem jár ki folyton mindenki hogy ebből is kettő legyen...mert az sem reális hogy 9 alját lehessen futni 1200 vagy még több kilóval...hajtás pusztul...
Akkor mégiscsak idő kategória jobb mert a 10sec környékiek is egymással versenyeznek, és a 9 környékiek is...
Ha minden marad a régiben akkor kihal a profi.
Nagyon érdekes folyton 3-an cserélni egymást P4-ben Robival meg Brekivel....néha meg kharmannal vívni és vigyelni mit megy cikkcakkban 500 kilóval az 1200 kiló ellen...
Nemtudom...a superfinale kicsit érdekesebb.
De nézőknek meg későn van...és nyilván nem érdekes az időmérőn sem mert el sem indulunk időben, hameg igen, akkor 100 métert adunk egy 12-13 secesnek....időmérőn nincs verseny, döntőre meg nem maradnak.Profi kategóriák meg foghíjas döntősök....unalmasak.
Amúgy a 201 méter szorossága jobb, de arra sem jöttek el sokan nézők...
Világos. Eddig ugye az volt,h pro-nak éves licenc is drágább,ill enm tudom a biztosítás részét a dolognak.A piros szám meg a boxhasználathoz volt,ha jól tudom.
Ha a lentebbi kompenzálásra számítanánk, akkor full street-nek kéne maradni igen, hogy igazságos legyen az alább sorolás, mert különben ugyan oda tartoznánk ahová alapból is a profik profiként, ha könnyítenénk vagy tesztelnénk egy komolyabb gummát.
Nevezésnél a profiknál (most tudtam meg én is a h.ringen mikor közéjük neveztem) hogy ha sima nevezést fizetünk, 2 vagy 3 ropi lett volna (nekem nem az volt), akkor nincs pénzdíj, fekete rajtszám, és rendesen sorba kell állni, mint bárki, ha az emelt díjat fizetjük ami 6 ropi volt, akkor van pénz díj, piros rajtszám, és mehetünk "soron kívül" a profi sorba...
versenyezz 10 évet és fejlődj, akkor rájössz, hogy mondjuk az én 0.1x reakció időm nem számít jónak maximum elfogadhatónak abban a ligában ahol én szeretnék versenyezni, illetve versenyzek.
A tényleg profik lámpától függetlenül 0.0x reakciót húznak 10 ből 7 szer.
nem? akkor neha sumakban 5-6 futam erejeig vagy 5-10 percre allitsatok be 3sec-s kesleltetest a sarga utan zoldre, aztan vissza 0.4-re
vagy a dontokbe, aztan lehet bizonygatni a 0.021-s korabbi reakciokat, hogy megy az csuklobol akarhogy
kivi lennek dontonel ki kockaztatja be a beugrast, ha hirtelen maskepp mukodik a lampa, mint ahogy megszokta
2993 ccm van.
Idén amikor már biztosnak tűnt a street katomban az összetett dobogó gondoltam szétkapjuk kicsit a gépet, az utolsó versenyre, hogy megnézzem mit is tud ennyi plusz súly nélkül, egy komolyabb gumival pro. kat-ban, de persze egy tiszta futam sem jött össze végül..., /még egy 90%-os sem/, erre a "teszt" helyzetre jó nekem a P4, de ha full street maradok, akkor a P3 lenne korrekt szerintem, ha már az összevonást szavazná meg a nép.
Mint ahogy a szívó autókat is össze lehet párosítani egy bizonyos szorzóval a turbósokkal, úgy a profikat is össze lehetne a street-ekkel egy bizonyos osztóval, ami irányulhatna a feltöltés, meghajtás, ccm kompenzálására, maradhatnának a fő kat-ok mindenhol, csak össze kéne matekolni, hogy jó legyen mindenkinek, de szavazzunk, ha kell... és akkor kiderül...
AS6-ot pl. az AP1-be eltudnám képzelni,
AS7-et az AP5-be
AS8-at az AP3-ba
A Westdragrace Sportegyesület vezetése, Kiss Tibor, Ankhelyi Zsanett, Tuboly Tamás, Tuboly Csaba és Káldy Péter döntése értelmében a 2014-es szezon a jelenlegi kiírás szerinti kategóriában kerül megrendezésre.
A minimális változtatások:
- diesel kipufogó kivezetés nem fújhat kormot a pályára, terelőlemez stb....
- a kvalifikációs futamok száma maximalizálva lesz egy versenynapon, elkerülve az idén többször előforduló akár 25:1 arányt
- napi időterv átszabása
- Dunántúli Kupa kiírása pénzdíjazással
Mindannyian belátjuk, hogy az idő alapú kategóriák becsábítanának új autókat az utcáról, de egyben jelentős számú eredményes autót veszítenénk.
A profi kategóriák változatlan formában 6 éve működnek Magyarországon, az, hogy miért üres, talán senkinek sem kell magyarázni.
A mi idei tapasztalatunk az, hogy senki nem hagyott el bennünket, csak a szokásos lemorzsolódás volt érezhető, 25-30 profi nevező áll rajthoz, ami nagy megtiszteltetés egy vidéki sorozatnak!
Én személyesen kifejtettem mint Neked, mint a Zolinak a versenyzői és rendezői magánvéleményem pro és kontra. Véleményem szerint ki lehet próbálni a brackettelést, a maga helyén és idejében, és utána ki lehet értékelni. Ez pénzbe kerül, nem kevésbe, ha csak egy próbanapot is tartunk, milliós tétel, de max azt elbukjuk, és nem egy szezont teszünk tönkre egy félrecsúszott ötletelgetéssel. Lehet, hogy kasszasiker lenne, özönlenének a gyors és látványos autók és a nézők tízezrei, de meglátásom szerint sem itt a timeslipen, sem máshol nem járt senki örömtáncot eme ötlet hallatán.
Nem, nem én vagyok a Westdragrace Főnök névlegesen sem, a döntéseket meg kifejezetten közösen hoztuk, hozzuk meg!
Tudod nagyon jól, nyitottak vagyunk mindenre, fejlődünk, fejlesztünk, fertőzünk meg újabb és újabb emberkéket!
Nem, nem kampányoltam se mellette, se ellene, pusztán kinyitottam fülem, és meghallgattam véleményeket!
Még egyszer hangsúlyozom, ez a westdragrace csapat döntése!