Masternak verseny célgépe van wazzeee ...Ők is a kevesebb füstre törelednek,csak még nem állt össze.... Az a baj hogy sok dieseles nagyon vak és azt hiszik a koromtól megy az autó Neveket nem mondok!!!!!A diesel tuningnak is ott kellene kezdődnie,hogy mindent megfelelően hozzáméretezni az átalakitáshoz!!!!Tehát mondjuk valos 300 diesel lóerőről beszél akkor az annyi legyen!!!!Ezt nem értik meg sokan,hogy attól,hogy fölbaszok egy gt22-őt,vagy Gt23-at,vagy WG-s csigát ettől nem lesz jó!!!!Masternek aki épti a kocsiját,ő hozzáméretezte a dolgokat!!!Ennyi....Mondjuk Szabyk autója se azért megy ugy ahogy mert ráakasztott nagyobb spricceket meg egy GT42-őt
a nitró eletve egy faszság a dezsőn!Joenak se bírta a lengyeleknek és a szlovákoknak sem!Megéri ha van egy tucat tartalékmotorod!A másik a turbo!Ezeket nem versenyzésre tervezték,az egy dolog hogy mi fölkendácsoljuk!gyári 3.0 literes mocira való és 1,2 báron megy!Ezek 1,6os nyomáson még egésségesen elmennek!Nem 3 báron!A másik nem kell kimenni a ringre,de menjünk le padlón szegedig!Szétesne!Ennyi!
figy!12 sec-es dieselt nem tudsz csinálni füst nélkül!Olyan badarságokat meg ne mondj hogy bírja a gyári mocibelső mert nem!Sztem ha te is meg én is mennék egy két egésséges kört a ringen szétesne a technika!Tehát nem üzembiztos!A te autód turbója is 100 százalékon megy...Az enyém is!Én már nem ölöm a dieselbe a pénzt,mert nem látok benne rációt!Ahhoz hogy én jót menjek szétkormolná magát az autó és a korom nekem 2 hete sokba fájt!
nem fogom tovább reszelni...összkereken gondolkoztam,de nem hiszem hogy alárakom!Örlődök nagyon,hogy eladjam...még holnap befejezzük a progizást és kész!Benya kell
de itt nem arról van szó!Hanem arról,hogy nem füstölve megy annyit!Az lehet hogy erőt kértem,de rángatást nem!Te nem vezetted az autómat,de kérdezd meg nyugodtan,hogy milyen volt!Leszarom nem érdekel...most jó és ez a lényeg...
akkor összegzem én!A szabi progival mentem a 14,76 ot,szarrá füstölve 2 báron!Na most,azokkal a gumikkal 2,3 as 60 lábat húztam ezekkel 2,2 t!Melyik a jobb?Mert te most erre akarsz kitérni a füstölős rángatós és rángatás miatt utcán nem használhatós,vagy a füstmentes 3 zázaddal rosszabb nem rángatós?Én az utóbbira voksolok!A másik,elegem van abból ami a dieseles konstruktőrök között megy!Mindenki köpköd mindenkire!Máshol ilyen miért nincs?
az a baj,hogy a vgt-s csigából a 2260 a legnagyobb ami van!Na most ha láttad az enyémet most tökölön akkor láthattad,hogy most egyáltalán nem kormol!Mondták is sokan hogy olyan volt mint egy benyás!Tehát,sokan azt hiszik,hogy füstöt neki és akkor lesz kemény,de nem...az amikor kormol már egy autó,az már nem minőség,csak mennyiség!Tök fölösleges!