DE TE ki vagy? Jobb lenne ha elmondanád, mert így nekünk kell helyetted kitalálni valami "kabbefaszom" vagy "anyádpicsáját". Most tehetnék ide 8 smile-t ettől még nem lenne vicces amit írok.
Én ha mennék teszt kategóriába mennék, mert kiváncsi lennék az időmra, de mivel az autóm "még" nem versenyképes a saját kategóriájában, nem tartok igényt arra a lehetőségre, hogy döntözzek és pénzdíj nyereményre esélyes legyek. Nekem nem ér 20ezret arra várni hátha kihal előlem pár autó és beesik egy potya harmadik helyezés..
Szaby zsír ez a videjó! Nagyon szép futam, tökéletes! Gratula! Bár a végén nem láttam a piros lámpát, gyorsulni kell kicsit, hogy meglegyen a shiftlight a célban!
"De támogatókat keresek! "
Én teljes mellszélességgel támogatlak! Ennél többet ugyan nem tudok biztosítani, remélem ezzel is segítettem a project fejlődését...na egye fene még egy hajrá belefér. HAJRÁ!
"Ha 200, ha 2000 loero, csinalni is elvezet (akar csak projectgazdakent), nem csak hasznalni."
Ez a szívemből szól, én az a fasz vagyok aki csinálni szereti, amint kiderül hogy müködik, újabb kihívást keresek, ezért is nem járok versenyekre, minek menjek megint 12.2-őt? Semmi értelme....
Menne a 11-es idő is, csak meg kéne nyomni azt a fránya kis piros gombot.
Viszont az nem foglalkoztat, hogy 11.5 vagy 11.7 lenne az annyi, így ez sem motivál már.
Vicces kérdés ebben a fórumban. Erre tényleg kéne válaszolnom?
"Tényleg amúgy várható hogy még menjen a paripád vagy végleg feladod?"
Nem várható, eladom a technikát, megy a Corvette-be vissza, azt pedig megpróbálom eladni.
Nincs kedvem tovább harcolni a természet(betegség) és a család ellen.
Amit szerettem volna vele, azt elértem, bebizonyítottam magamnak, hogy meg lehet csinálni.
Sajnos erre a jelenlegi állapotomban már nem lennék képes, ezért akarom abbahagyni.
ékszíjrendszer aluminium tartó konzolja, de csinált már nekem nyomtávszélesítőket is.
Ha felhívom valami hegesztési probléma miatt mindig segít, szóval nem kell oltani senkit.
Csőrös dragsterben láttunk egy ilyet, az volt a mondás 400LE.
Az első versenynap tönkrement ha jól emlékszem, sokan voltunk kiint hátha más emlékszik beírhatja ide.
Nagyon rövid lehet a váltód, ugyanis egy nyilvános fórumban nem írnál olyat, hogy jelentősen tullépted a megengedett sebességet. Szóval 5dik leszabályzás 130 ))))
Majd arra leszek kiváncsi, a C20NE-ből mit lehet kiszedni, én azzal megyek majd. 20ezer Ft egy komplett müködő motor, ezzen lehet megtanulni motort építeni. (ugyanis ahhoz szart sem értek)
C20XE 300LE-ig bőven jó szívóban, azzal pedig már lehet 12.0-át menni röhögve.
Persze megfelelő hajtáslánc is kell hozzá, nem véletlenül gumifüstölésre jók csak a B Manták.
Én láttam 400LE-s szívó C20XE-t németeknél. Igaz az első vagy második futamon elpukkant.
"A tipikus 1 hülye 100-at csinál effektus. "
Köszi a megtiszteltetést, még jó hogy nem én vezettem, bár az utasítást én adtam ki a pilótának, így magamra vehetem! :P
Tegnap kimentünk Hringre, elég családias hangulat uralkodott, alig voltak nézők illetve versenyzők.
Sógorom versenyzett volna, ha lett volna verseny. Az első éles futam helyett úgy mentünk végig a pályán (a már említett olajfolyás miatt), hogy mellette utaztam a padlólemezen ülve, azért egy gázfröccsöt megengedtünk magunknak.
Egyenlőre semmit, de Tökölre nitrozni szeretnék....(2 éve irogatom ezt, úgyhogy ki tudja lesz e belőle valami, de ha nem lesz akkor nem megyek, mert nincsen értelme menni megint egy 12.2-őt.) .
Idén még nem voltam, valószinűleg most hétvégén sem megyek.
Hiányzik a motiváció. Az első Hring óta ott áll bekészítve az autó, akkor az eső, most a kedvem az oka. Pedig most hétvégén is nálam lesz a tréler....majd csak kijutok egyszer.
Ismerjük egymást valahonnét? Ezt minden irónia nélkül kérdem.. Kit tisztelhetek benned?
Mert az hogy te engem egyszer láttál valahol az nem biztos hogy felhatalmaz téged, hogy a haveromnak tekintsd magadat és ilyen formán viccelődj velem.
Mellesleg ha tényleg nekem szántad a mondatot, nem értem mit akarsz ezzel kifejezni(nincsen szakállam).
"5/4 -es csőről mondtam véleményt úgy,hogy azzal amit állítottam tisztában is voltam"
Szerkezeti csőből készítünk szerkezetet, vízcsővel vizet vezetünk.
Szerkezeti cső átmérője annyi amennyi a névleges átmérő. A másik paramétere a falvastagság.
Fasz dolog is lenne ha fordítva lenne méretezve, mert ugye a mi esetünkben az átmérő és a falvastagság számít nem pedig a belső átmérő, azt leszarja mindenki egy szerkezeti elemnél.
Nem így van a vízcsővel, ott ugyanis a belső átmérő a névleges mérete, itt a külső átmérő lényegtelen, a falvastagság az erösségét hivatott szolgálni, ha erős cső kell adott áteresztő képeséggel akkor jó vastag lesz, ha elég egy gyenge falú cső is, akkor vékony lesz, jelen esetben a külső átmérő a telibeszarom kategória.
Amiről ti beszéltek, hogy "5/4-es cső" önmagában nem mond semmit, mondhatnátok azt is hogy "vascső" az átmérőjével pont annyira kerülnénk tisztába mint az általatok említett verzióban.