az élő közvetítésnél néhol csúszott a kép vagy épp a hang és ott úgy tűnt, hogy a Viper lerajtolt, már már temettelek, amikor Frenki mondta,hogy mi is a végeredmény
grat.
Köszönöm.
Az igazat megvallva teljesitményben sokat nem tettünk a géphez Taszár óta, talán most érett be a technika. Nem titkolom, picit sikerült is túlszárnyalni az elvárásokat, de ez csak új célt állitott elénk a következő versenyeket tekintve
ott akkor nem tűnt fel hogy mindig így csinálja, a nagy rollouttal nincs is gond, de direkt kivárt elég sokat, míg elkezdett volna beállni, és utána meg bealudt a rajtnál, ezért kérdeztem, hogy volt valami gond, vagy valami más?
úgy gondolom ha ezt nem a v8 drag ellen csinálja akkor még bele is fér talán SZVSZ
Tervezem, de elötte még KKL-án is
Kocsinak nincs baja, a zárlat nem volt reprodukálható.
Azért a biztonság kedvéért kap új kábelköteget, új firmware-t, mert mégegyszer nem szeretnék emiatt versenyt kihagyni.
Most láttam először.
Sokkal hosszabb riport készült, ez összevágott volt. Ezért is meg a mellettünk lévő hangfal miatt tűnik úgy hogy képtelen vagyok hangsúlyozni és tényleg
A kánikula miatti 48fok körüli beszívott levegő hidd el senkinek nem volt jó, főleg az ALS-es turbós kollégáknak nem, ami még rádobott pár fokot. Nálam biztosan elvett a gyújtásból 1-2 fokot a hőmérséklet kompenzáció.
Mi volt a baj a gumival? mert az ellenem futott 60 lábad majdnem egyéni csúcsod, ahogy nézem.
Mivel nem számítottam rá, hogy csak 1-et fogok menni, így nem logoltam a futamom.
Az érzékszerveim meg ebben a korban néha már csalnak így jó lenne kívülről is látni.
Valaki azt mondta hogy befulladós volt a rajt, én annyira nem éreztem, de tény hogy a rajtprogim 3500rpm-re volt állítva, mint utóbb kiderült, tehát esélyes.
Legközelebbi KKL-en majd mindenkinek bemutatkozom , hisz lesz még 2db KKL , a 2db Tököl mellett, ahol tervezek indulni.
Az amatőröket nem irigyeltem, sokat álltak a nemigen haladó sorban, és későn jött a reagálás rá, de legalább jött.
A burnout víz is nagyon ki volt számolva.
A kaja viszont finom volt és szerintem sem volt drága.
Kamionokból kicsit sok volt, de túléltem.
Sajnos egy technikai hiba miatt nem tudtam többet menni, illetve nem kockáztattam, hogy esetleg megint tönkremenjen a motorom.
Elsőre úgy gondolom nem szar főleg hogy sima OMV 100-as benzinnel megy, ráadásul az MH gumikat is véletlen felcseréltem, így nem forgásirányosan voltak fent. Ennek és a vadiúj mivolta miatt nem sikerült 1,9s 60láb alá menni. Majd legközelebb talán. Elégedetlen nem lehetek.
Óriási köszönet megint Janinak, Krisztiánnak,és Kulinpapának, nélkülük ez nem sikerült volna.
Továbbá Fejes Lacinak a telefonos (online) supportért,Badinak itt is a múltkori M0-ás vontatásért, és F1Pistinek a kerekek szereléséért és a tegnapi biztiért.
Köszönöm a sok gratot is amit kint kaptam.
Megvan még Sanyi vs F1 Pisti futamjaa, továbbá Sanyi vs Oioio szuperdöntős futamja is a Gopro-val, de mivel CCH-nak és Ave-nak is át lett véve, gondolom megcsinálják a saját szerkesztett videójukat, ezért én nem teszem fel, csak ha külön igény van rá.
a 8-13km/h között is van vagy 30LE többlet szükséglet, tehát nagyon nem mindegy melyikről beszélünk
én az átlag 202km/h-jéhez mérten mondtam hogy a 220-as átlépőhöz nem kevés többlet power kell, és gondolom több száz kg-ot csak nem lehet még könnyiteni a Polo-n
mindegy szurkolunk neki és úgyis kiderül, lehetetlennek biztosan nem az
csak kiváncsiságból kérdem, szerinted ehhez a + ~20km/h-s célvonalihoz mennyi többlet power kellene a Polonak?
nem lehetetlen, csak furcsálom, hogy nálad ekkorák a fejlődés lépésfokai
úgy értettem, vagy nyújtson be óvást ellene (hivatalos eljárás - azt vagy elfogadják, vagy elutasítják), vagy nyugodjon bele, és ne hozza fel megint a témát mint valami felhúzott papagáj , mert uncsííííííííí
persze azt csinál amit akar, nagy fiú, csak néha úgy érzem magakad nála a lemez
Azért aki vasárnap még kintmaradt leírhatná, hogy mi is történt az EESLC motorcsónak döntők után, volt-e hendikep döntő, és az esőszünet után mi történt?
Felszáradt-e a pálya, raceriport stb
900kg szerintem most is megvagyok menetkészen
múltkorhoz képest (920kg) annyi változott, hogy kivettem az anyósülést, meg ugye most nincs teljes kipuffom
nem tudom hogy mit lehet kihozni egy alapból 286LEs 3.0 M3-ból, de az tény hogy 11,7s-et tudott ~195km/h-val (relative nagy hátszélben, 1.9-es 60 lábakkal)
a sajátom szerintem a legoptimálisabb esetben is max-max 300LE lehet,így hasraütve, de majd le lesz mérve padon is (akkor sem fogok sírni ha csak 286LE, max még tekerünk egy kis nyomást )
célvonaliból is látszódott hogy a Viper nem volt 100-as, de ez ne legyen a te hibád