Szia! Ez az én autóm, és én vezetem. ( vesztére )
progressziv proflex rugók, és bilsein gátlók. Valóban jó szemed van hozzá, voltak futómű problémáink, de most a harmadik garnitúrát eltalálta a Katona Gábor.
A hozzászólásomban leírtam hogy nem vagyok büszke a taszári eredményre. De a tökölire igen!!! Hiszen javarészt ott volt aki számít. És mint írtam kikényszerítették, és nem erőltetem. Részemről ha nem gond lezárnám.
Figyelj csak! Felvázolom a szitut. Nem kell 11-es időt mennem ahoz hogy jólérezzem magam, legkevésbé azért hogy itt bárki a keblére öleljen, ha nem haragszol elég ha az asszony ölel...
Az erölködéshez öreg vagyok, meg amúgy sem a stílusom.De a tényeket nem illik elferdíteni, sem injekciózni valakit egy vélt, vagy valós sérelem miatt. ( lásd Saybor ) Szerintem mindenki maradjon a saját nyájánál, nem vagyok benne biztos hogy szeretnék ide tartozni, mélységes tisztelet a kivételnek.
Már megbocsás, de a saját oldalam tartalmáról, és formájáról hadd döntsek én. Nekem semmilyen személyes konfliktusom nem volt Mikivel, minden általa kért munkát becsülettel kifizetett, úgyhogy nálam egyenlőre be van írva a piros pontja. Az hogy ilyen róla a megítélés...Fingom sem volt.
Hát fater! Kurvára vakvágányon vagy...HI-HI-HI. Na akkor elmesélem a sztorit hogy képbe legyél! A jég futamon azért indultam, mert az autómban egy 2500 ccm-es motor volt, amivel FIA szabályok szerint nem lehetett gépkönyvezni az autót, R-GO el kelett adni. Az a motor akkor így-vagy úgy nyert, tehát a meglévő erdményekkel együtt, meg lett hirdetve a DuEn-en. Gyetvai Miki hivott, hozta a már készülő új 2317-es motorom árát meg egy kicsit, 2 órát várt még kivettük az autóból a motort és már vitte is. Ki és hogy tette be már nem ehez a sztorihoz tartozik, de tény hogy a motor még mindíg füstmentes, és mechanikai hibája nem volt. Abban a környezetben, egy 3.5 milliós prodrive motor sem tudna teljesíteni, bár próbálom kijavítani a hibákat, de van aza 300 km Eger-Pécs. Az hogy egy adott munkát, vagy motort ki fizet ki, nekem édesmindegy. Remélem igy tisztult a kép.
Épp arra próbálok rávilágítani hogy benne volt. Azzal mentem hogy mehessek a döntőben. Mire levettem, és rajtkész volt már nem mehettem mert eltünt az ellenfél. De nem kell magyarázkodnom mert nyertem. Magyarázni a vereséget szokták. Jaj a hajtásláncom sabala...
Ez azért érdekes Mert a jég futamon sem az AMP, sem Sas Robi, Sem DCS féle Alfa Q4 ( nem beszélve még néhány EVO-ról, és subaruról ) nem hószánnal indult a kategóriámban. Akkor most mi van?...Nem elég jó eredmény egy saját kútfőből épített 20 éves autótól egyetlen futamot sem veszteni? Vagy elmenni és felmarkolni a könnyű pénzt, és így nyerni bűn? Én ott voltam sajnálom hogy más nem. Tökölre jövök és az autóm, és a saját tudásom legjavát fogom nyujtani. Ahogy eddig is tettem.
8.3 200-on, 1.9273 60láb 137 km célvonali. 14.012 400-on atöbbi adatot sajnos nem tudom mert későn értem ,( pont a Mecsek kötelező tréning miatt ) és mire felprogiztam az autót szűkítő nélkül, már nem engedtek menni.
Én sem rosszindalatúan válaszolok, csak érzek némi élcet a kommentjeidben, aminek az okára próbálok fényt deríteni.Mivel úgylátom tényleg lusta vagy visszaolvasni, leírom újra. Szóval ha kötelezően be kell itt számolni, akkor lássuk: két gyorsulási verseny, két győzelem. ( pedig nem a profilom, nagyon jó hangulatú, olcsó sport ) A másodikra nem vagyok büszke, mert mint egy kurva, csak a pénz miatt mentem, igaziból ellenfelem sem volt. DE ATTÓL EZ MÉG 100%!!! Az első a Jég futam, amin senki sem vert meg. ( Ezzel a fika turbóval ) Aztán a motort elcseréltem papírra ( halott emberek arcképével ) Komoly kérdésre tudok komoly választ adni!
Szóval nem ad apu elég zsebpénzt...Én az egész évadot végigversenyeztem, el is költöttem kb az autód árának háromszorosát. Miskolc rally OB, Baranya kupa R2, Mecsextrém R sprint, Mecsekrally OB, ( ahol sikeresen fordultunk másfelet teőn ) De már a fényezőkamrában van, hogy Tökölön el tudjam magyarázni, hogy mi mit csinál a géptető alatt. A képet csak azért teszem ide hogy tudd kit kell keresni.
Ennél jobbat nem találok. A maradék K-27-ekből csináltam a Tormási Atinak egy 26-27 hybridet. Peti sztem ez nem nagy titok, de Tökölön a büfében majd rendezheted...
Szia! Úgy látom tényleg lusti vagy visszaolvasni ezért inkább megpróbálok kielégítő választ adni. Az egész motor úgy ahogy van, a kis zseni buksim szellemi végterméke. Turbóstól ( k27 ), csonkostól, befecsistől, vastegatetestől, tokkal vonóval, VEMS-el. De áruld már el hogy hova vezet a kiváncsiskodásod? Szeretnél egy ilyet? Sok zsebpénzt kell gyüjteni...
Hát beszarok...Őszintén mondom rendben az egod. Szerintem ezzel a hozzászólással a hazai gyorsulás élvonalát minősíted. Mindenkinek megvan a párja. Eddig vagy az elszántság, vagy az anyagiak hiányoztak hogy méltó ellenfélre találj, de ami késik nem múlik. A csúcson érdemes abbahagyni, szép magas ívű pálya, öszinte elismerésem.