timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 617 bejegyzés
Előző   [...]  7  8  9  10  11  12  13  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2007.10.10. 15:50:12 (9726
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Hátul is van. Ezek is útközben lettek alakítva. 
válasz erre előzmények 2007.10.09. 20:00:04 (9607
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Pffff! Ez ide erős lesz... 
Re: Baltus E-28 (9606)
válasz erre előzmények 2007.10.09. 17:39:50 (9598
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Turboá lebuktunk! Igen, nincs mit tenni bevallom: még nálunk is előfordul hogy letérdel egy hf. tömítés... 
Re: firewall (9570)
válasz erre 2007.10.09. 16:24:17 (9594
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Volt egy-két olcsó tétel... 
válasz erre előzmények 2007.10.09. 16:01:12 (9592
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Szia! Ez az én autóm, és én vezetem. ( vesztére )
progressziv proflex rugók, és bilsein gátlók. Valóban jó szemed van hozzá, voltak futómű problémáink, de most a harmadik garnitúrát eltalálta a Katona Gábor. 
Re: carlosracing (9587)
válasz erre előzmények 2007.10.09. 14:28:27 (9585
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Peti! A szám nincs meg, ( fent van még a kocsin, és takarásban van ) de ha ez segítség: 1993-as 2.8 S4 automata.
http://www.freevlog.hu/video/6914.html 
Re: pnanassy (9347)
válasz erre 2007.10.09. 13:07:43 (9580
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Ne fogjátok vissza magatokat!
http://www.freevlog.hu/video/7592.html 
válasz erre 2007.10.09. 13:00:04 (9579
Felhasználói profil
11.90 @ 190
http://www.freevlog.hu/video/8080.html
Csak hogy legyen mit kritizálni délután. 
válasz erre előzmények 2007.10.09. 12:55:31 (9578
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Arany barátom! Akármit, bármit, csak beszéljenek! 
Re: Turboá (9574)
válasz erre előzmények 2007.10.09. 12:54:30 (9577
Felhasználói profil
11.90 @ 190
A dátum 2006 11 hó... 1943-ban pedig még lőttek az oroszok. 
Re: firewall (9570)
válasz erre 2007.10.08. 14:57:04 (9419
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Most kaptam egy jó hírt amit megosztanék veletek: Pallag Bozsák Csabi magyar bajnok lett az álltalunk készített VEMS-es Audi V8 szöcskével. 
válasz erre előzmények 2007.10.08. 14:50:29 (9416
Felhasználói profil
11.90 @ 190
A hozzászólásomban leírtam hogy nem vagyok büszke a taszári eredményre. De a tökölire igen!!! Hiszen javarészt ott volt aki számít. És mint írtam kikényszerítették, és nem erőltetem. Részemről ha nem gond lezárnám. 
Re: oioio-1 (9407)
válasz erre előzmények 2007.10.08. 09:55:18 (9380
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Köszönöm, rámférne! 
Re: soma (9379)
válasz erre előzmények 2007.10.08. 09:39:33 (9378
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Figyelj csak! Felvázolom a szitut. Nem kell 11-es időt mennem ahoz hogy jólérezzem magam, legkevésbé azért hogy itt bárki a keblére öleljen, ha nem haragszol elég ha az asszony ölel...
Az erölködéshez öreg vagyok, meg amúgy sem a stílusom.De a tényeket nem illik elferdíteni, sem injekciózni valakit egy vélt, vagy valós sérelem miatt. ( lásd Saybor ) Szerintem mindenki maradjon a saját nyájánál, nem vagyok benne biztos hogy szeretnék ide tartozni,  mélységes tisztelet a kivételnek. 
Re: soma (9375)
válasz erre előzmények 2007.10.08. 09:09:30 (9374
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Szia! Várnám a válaszod a 9298-ra, aztán ha erre a kérdésre nem kaptál kielégítő választ, még feszegethetjük... 
Re: oioio-1 (9366)
válasz erre előzmények 2007.10.08. 00:04:07 (9356
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Peti, remélem holnapig kibírod? 
Re: pnanassy (9347)
válasz erre előzmények 2007.10.08. 00:02:00 (9355
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Már megbocsás, de a saját oldalam tartalmáról, és formájáról hadd döntsek én. Nekem semmilyen személyes konfliktusom nem volt Mikivel, minden általa kért munkát becsülettel kifizetett, úgyhogy nálam egyenlőre be van írva a piros pontja. Az hogy ilyen róla a megítélés...Fingom sem volt. 
Re: Saybor (9348)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 23:49:19 (9346
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Hát fater! Kurvára vakvágányon vagy...HI-HI-HI. Na akkor elmesélem a sztorit hogy képbe legyél! A jég futamon azért indultam, mert az autómban egy 2500 ccm-es motor volt, amivel FIA szabályok szerint nem lehetett gépkönyvezni az autót, R-GO el kelett adni. Az a motor akkor így-vagy úgy nyert, tehát a meglévő erdményekkel együtt, meg lett hirdetve a DuEn-en. Gyetvai Miki hivott, hozta a már készülő új 2317-es motorom árát meg egy kicsit, 2 órát várt még kivettük az autóból  a motort és már vitte is. Ki és hogy tette be már nem ehez a sztorihoz tartozik, de tény hogy a motor még mindíg füstmentes, és mechanikai hibája nem volt. Abban a környezetben, egy 3.5 milliós prodrive motor sem tudna teljesíteni, bár próbálom kijavítani a hibákat, de van aza 300 km Eger-Pécs. Az hogy egy adott munkát, vagy motort ki fizet ki, nekem édesmindegy. Remélem igy tisztult a kép. 
Re: Saybor (9335)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 23:32:05 (9334
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Na végre! Akkor köpd ki nyiltan. 
Re: Saybor (9331)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 23:30:29 (9333
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Engem csak az érdekel hogy ennek a Saybor fiúnak hol léphettem a tyúkszemére...De kiderítem! 
Re: frinyoo (9329)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 23:25:20 (9328
Felhasználói profil
11.90 @ 190
De ezt ki kérdezte? ( vagy csak engem nem érdekel ? ) 
Re: Saybor (9322)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 23:24:00 (9325
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Nem váltó hanem komplett lánc: 4 féltengely, kardán, difi, váltó, elektronika köteg. Számát megnézem, ha kell. 
Re: pnanassy (9320)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 23:21:53 (9323
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Én szívesen összemérem emelt fővel, de aztán Nyárásvölgy-Hetvenhely... 
Re: frinyoo (9318)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 23:18:39 (9317
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Amúgy van egy csontkomplett quattro 100-as hajtásláncom ha valakinek kell. 
Re: Saybor (9314)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 23:16:21 (9315
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Épp arra próbálok rávilágítani hogy benne volt. Azzal mentem hogy mehessek a döntőben. Mire levettem, és rajtkész volt már nem mehettem mert eltünt az ellenfél. De nem kell magyarázkodnom mert nyertem. Magyarázni a vereséget szokták. Jaj a hajtásláncom sabala... 
Re: Saybor (9310)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 23:08:39 (9308
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Te amúgy egy turbóguru vagy akkor ismered a 34mm-es A-s homolog turbószűkítő fogalmát...Zseni... 
Re: Saybor (9299)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 23:05:04 (9304
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Én nem kérdeztem. Talán mert tök hidegen hagy.  
Re: Saybor (9299)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 23:03:52 (9302
Felhasználói profil
11.90 @ 190
O.K De ha nem ütközik a szabályrendszerbe, én azért majd megpróbálom jól érezni magam... 
Re: pnanassy (9297)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 23:01:37 (9300
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Nem hirdettem, csak kikényszerítették. Olvasd vissza. 
Re: oioio-1 (9294)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 22:59:10 (9298
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Ez azért érdekes Mert a jég futamon sem az AMP, sem Sas Robi, Sem DCS féle Alfa Q4  ( nem beszélve még néhány EVO-ról, és subaruról ) nem hószánnal indult a kategóriámban. Akkor most mi van?...Nem elég jó eredmény egy saját kútfőből épített 20 éves autótól egyetlen futamot sem veszteni? Vagy elmenni és felmarkolni a könnyű pénzt, és így nyerni bűn? Én ott voltam sajnálom hogy más nem. Tökölre jövök és az autóm, és a saját tudásom legjavát fogom nyujtani. Ahogy eddig is tettem. 
Re: oioio-1 (9294)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 22:51:31 (9296
Felhasználói profil
11.90 @ 190
8.3 200-on, 1.9273 60láb 137 km célvonali. 14.012 400-on atöbbi adatot sajnos nem tudom mert későn értem ,( pont a Mecsek kötelező tréning miatt ) és mire felprogiztam az autót szűkítő nélkül, már nem engedtek menni. 
Re: pnanassy (9293)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 22:38:30 (9287
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Én sem rosszindalatúan válaszolok, csak érzek némi élcet a kommentjeidben, aminek az okára próbálok fényt deríteni.Mivel úgylátom tényleg lusta vagy visszaolvasni, leírom újra. Szóval ha kötelezően be kell itt számolni, akkor lássuk: két gyorsulási verseny, két győzelem. ( pedig nem a profilom, nagyon jó hangulatú, olcsó sport ) A másodikra nem vagyok büszke, mert mint egy kurva, csak a pénz miatt mentem, igaziból ellenfelem sem volt. DE ATTÓL EZ MÉG 100%!!! Az első a Jég futam, amin senki sem vert meg. ( Ezzel a fika turbóval ) Aztán a motort elcseréltem papírra ( halott emberek arcképével ) Komoly kérdésre tudok komoly választ adni! 
Re: Saybor (9279)
válasz erre 2007.10.07. 22:19:08 (9277
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Szóval nem ad apu elég zsebpénzt...Én az egész évadot végigversenyeztem, el is költöttem kb az autód árának háromszorosát. Miskolc rally OB, Baranya kupa R2, Mecsextrém R sprint, Mecsekrally OB, ( ahol sikeresen fordultunk másfelet teőn ) De már a fényezőkamrában van, hogy Tökölön el tudjam magyarázni, hogy mi mit csinál a géptető alatt. A képet csak azért teszem ide hogy tudd kit kell keresni. 
válasz erre előzmények 2007.10.07. 22:10:53 (9270
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Ennél jobbat nem találok. A maradék K-27-ekből csináltam a Tormási Atinak egy 26-27 hybridet. Peti sztem ez nem nagy titok, de Tökölön a büfében majd rendezheted... 
Re: pnanassy (9265)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 21:59:43 (9262
Felhasználói profil
11.90 @ 190
3200-tól 0,5  4000-től 1 bár ( M20B25 ) 
Re: pnanassy (9258)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 21:53:26 (9256
Felhasználói profil
11.90 @ 190
BMW 745i, 911 carrera. 
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (9240)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 20:55:24 (9231
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Szia! Úgy látom tényleg lusti vagy visszaolvasni ezért inkább megpróbálok kielégítő választ adni. Az egész motor úgy ahogy van,  a kis zseni buksim szellemi végterméke. Turbóstól ( k27 ), csonkostól, befecsistől, vastegatetestől, tokkal vonóval, VEMS-el. De áruld már el hogy hova vezet a kiváncsiskodásod? Szeretnél egy ilyet? Sok zsebpénzt kell gyüjteni... 
Re: Saybor (9201)
válasz erre 2007.10.07. 13:55:26 (9194
Felhasználói profil
11.90 @ 190

Szóval akkor hiába trenirozom a potenciális ellenfeleid? 
válasz erre előzmények 2007.10.07. 13:10:19 (9183
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Hát beszarok...Őszintén mondom rendben az egod. Szerintem ezzel a hozzászólással a hazai gyorsulás élvonalát minősíted. Mindenkinek megvan a párja. Eddig vagy az elszántság, vagy az anyagiak hiányoztak hogy méltó ellenfélre találj, de ami késik nem múlik. A csúcson érdemes abbahagyni, szép magas ívű pálya, öszinte elismerésem. 
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (9180)
válasz erre előzmények 2007.10.07. 11:13:46 (9177
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Jól! Mostmár ezer! Gyengébbeknek:1000
Olvass vissza korábbi csepp polskis kommentekhez, és választ kapsz a kérdésedre... 
Re: Saybor (9174)
válasz erre előzmények 2007.10.06. 21:19:44 (9089
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Hááát.. Én spec tudom. 
Re: pnanassy (9087)
válasz erre előzmények 2007.10.06. 21:16:23 (9088
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Azt gondolom hogy egy 9-es autónál megint előtérbe kerül a pénz. 
Re: pnanassy (9084)
válasz erre előzmények 2007.10.06. 20:35:44 (9062
Felhasználói profil
11.90 @ 190
 
Re: pnanassy (9059)
válasz erre előzmények 2007.10.06. 20:19:52 (9056
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Esetleges alternatíva a minimálsúly. Mindenki eldönthet hogy plexi és cső, vagy hátsó ülés meg lcd ( DCS ) 
Re: pnanassy (9053)
válasz erre előzmények 2007.10.06. 20:13:15 (9052
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Pedig szerintem 180 km/h felett alapvető biztonsági felszerelés. Ha mindenki számára kötelező, akkor senki sem indul súlyelőnnyel. 
Re: oioio-1 (9049)
válasz erre előzmények 2007.10.06. 18:00:13 (9020
Felhasználói profil
11.90 @ 190
06 20 526 81 97 
Re: pnanassy (9008)
válasz erre 2007.10.06. 17:57:39 (9019
Felhasználói profil
11.90 @ 190
kkk-29, gyártották 2003-tól, belépő: 65mm (szűk keresztmetszet), kilépő 72mm, A/R-jét nem találtam, osztott turbinaházas 80mm, gyár szerint referenciafordulaton 419 hp. 
válasz erre 2007.10.06. 16:16:47 (9000
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Fájó szivvel megválnék új állapotú K-29-es turbinámtól. Ha most vásárol egyedi diómintás dekort adunk ajándékba... 
válasz erre előzmények 2007.10.06. 14:03:46 (8983
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Most jöttem be...Schwitzer S2 B-t rakosgatom össze. 
Re: Turboá (8982)
válasz erre 2007.10.06. 09:24:41 (8973
Felhasználói profil
11.90 @ 190
Valóban elég sok komoly motorban benne van a " kezük "
 

összesen 617 bejegyzés
Előző   [...]  7  8  9  10  11  12  13  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!