Megyeri úton jössz ki, a megyeri és a 2/b összekötő szakasz az egy 4 sávos út.. óceánpark vagy mi a neve, de itt a számom ha kell help majd holnap este.. 0630 5303809
ááá nagyon visszafogtam én is magam, nem mertem leírni a frankót..
Lehet küldök is neki egy sms-t hogy jobbha teleragassza magát nikotintapasszal, és végez magával, mert a lakatolás a sírba viszi..
Én a helyedben megverném, püff paff és kész, nincs mese és kifogás, nem csinálta meg jól? A minimum hogy eltöröm az orrát, lerugom a veséjét meg a máját
Nem tudom miért nem csinálta meg normálisan, mondjuk van sejtésem, nagyon elhúzták a dolgot, és a végén tényleg kapkodni kellett mikor már jöttek gondolom más meló, vagy melók is.. Mindenesetre nem szépdolog, mindenképp alkalmazd a felső bekezdést
Hogy annak a motorja lett ennyire felhúzva, én nem tudom egyébként, csak Turboá szavaiból azt vettem ki hogy ez csak egy padonmért teljesítmény megdöntése lehetett, aztán lehet tévedek..
Ezt én is nézegettem már elég régen, és a második link valóban nem rég került fel, vagyis amikro a pirosat meghirdette valóban egy volt a neten szvsz..
Nem is mondtam hogy felkerestem a volt tulaját a kocsimnak, persze nem személyesen, de rtomi segítségével msn és hasonlók, kiderült hogy elhajlott híddal vette ő is az autót az elmondása szerint, egy banktól, mert ez egy nem fizetett lefoglalt autó volt, amit részletre vettek...
És miután megmutogattam neki a tököli videókat, sírt a szíve hogy minek adta el viszont elárult egy szomorú dolgot is, hogy ő szinte az 5 év alatt csak annyit rontott el a kocsin vagyis ami nagyobb szerelés volt hogy megállt a ventilátor, gomba hiba miatt és megfőzte a motort szanaszét repedt a gyári hengerfeje, és vettek rá egy calibra HF-et, és akkor a megfőzés után kezdte el enni az olajat, mindenesetre csodálkozott hogy ilyen jól megy még az a motor mindig....
Helyzet az hogy mikor megvettem az autót a jobb hátsókerék igen furán állt, de nem foglalkoztam vele, gondoltam idővel megnézem mi lehet ott, kiderült mikor szétszedtük hogy az agy alá már alátétezve van, hogy egyáltalán valamilyen szinten egyenesen menjen a kerék, kiderült gyorsan hogy elvan menve a híd, és mivel fix ezért csere az egész, elkezdtem hirdetgetni a dolgot hogy keresek hidat stb.. erre jelentkezett Demó kollega az Opel fórumról hogy neki van csupaszon x összeg és ezermillió százalék hogy jó az enyémhez hiába Kadett GSI híd, mert már valami ismerőse csinálta, na jól van vártam rá két hetet és egyik alkalommal mikor jött erre elhozta nekem, na most mondanom sem kell hogy nem jó a híd az enyém alá, nem megy rá az ABS-es agy, de az enyémet mikor vettük ki beleszakadt 2 csavar is, tehát a demó hídja nem volt jó az enyémet meg visszarakni nem lehet, így ott állt 2-3 napot felbakolva, közben jelentkezett Raptor kolléga a gsi klubról hogy neki van Astra GSI híd, nagy örömmel gyorsan el érte, gyorsan cserebere szétszed összerak, mert az is csupasz volt, alátesz féket légtelenít minden, és kiderült hogy az a híd sem jó, ugyanúgy áll a kerék alatta mint a régi hidammal, sőt 1 centivel bentebb van a kasztniban mint a bal, mivel nincs más lehetőség egyelőre így ezt bejlogoltam ki, majdnem egy centi kellett alá hogy egyenes legyen a kerék, közben persze cseréltem agyat is, nehogy azzal legyen a gond.. szóval most itt tartok, van 3 hidam, és ugyanott vagyok ahol elkezdtem….
Olyan érdekes hogy nekem ez egyáltalán nem látványos, nézői szemmel ez amolyan semmi, hiába gyengébbeket megy a Killer Audi, de az mikor megindult komolyan kirázott a hideg, ez meg egy tyukfing..